Наша сеть партнеров Banwar
NX - найсвіжіша модель огляду. Його продажі почалися в жовтні 2014 року. Самий "літній" BMW X1, який проводиться з 2009 року. У 2012 році модель пройшла рестайлінг. Audi Q3 з'явилася на ринку в 2011 році і теж, буквально в листопаді 2014 року трохи оновилася. Компактний кросовер Mercedes GLA представлений в 2013 році.
Про ціни на моделі в ситуації, коли рубль щодня оновлює історичні максимуми падіння, говорити досить складно. Тому наголошую, що буду згадувати ціни актуальні на кінець 2014 року. Також буду говорити далеко не про всіх комплектаціях. В основному про базові версіях, як ціновому орієнтир.
Отже, Lexus NX ( live відео огляд тут ) В базовій комплектації коштує 1 448 000 рублей. За ці гроші ви отримуєте модель з переднім приводом і двигуном об'ємом 2 літри потужністю 150 к.с. Початкова ціна Audi Q3 посилання - 1 319 000 рублей. Привід теж передній, двигун бензиновий об'ємом 1,4 літра з турбіною потужністю 150 к.с. При цьому в початковій комплектації Q3 пропонується з механічною коробкою передач, що для настільки гламурного автомобіля можна вважати непорозумінням. Мені складно уявити даму, а я вважаю Q3 саме жіночим автомобілем, в норковій шубі, жваво орудує важелем механічної коробки і зчепленням.
BMW X1 коштує від 1 413 000 рублей. У моделі задній привід, дволітровий мотор потужністю теж 150 к.с. Початкова ціна Mercedes GLA посилання - 1 540 000 рублей. Привід передній, обсяг турбодвигуна 1,6 літра, але при цьому мотор Мercedes найпотужніший - 156 л.с.Получается найдорожча модель огляду Mercedes, на другому місці Lexus, на третьому BMW. Найдешевша Audi Q3, але всерйоз розглядати Q3 з механічною коробкою я б не став. Тому беремо наступну комплектацію з роботизованою коробкою і отримуємо таку саму ціну як у BMW посилання - 1 389 000 рублей.
Тепер утилітарна складова. Найбільший багажник у Лексуса - 500 літрів. На другому місці Audi. Незважаючи на скромні зовнішні габарити, розмір багажника Q3 - 460 літрів. У BMW і Mercedes багажники практично однакові - 420 і 421 літр відповідно. BMW лідер по дорожньому просвіту - 195 мм. Друге місце у Lexus - 185мм. У Audi кліренс 170 мм., А ось у Mercedes в початковій комплектації GLA 200 легковий - всього 150 мм. Втім, для міста, це не така вже й велика проблема. У моделі, за рахунок короткої бази, пристойна геометрична прохідність. І все ж кожен зайвий сантиметр, особливо взимку це величезний плюс.
Ще один параметр, який неодмінно потрібно враховувати при виборі - ліквідність. Можливість через три або п'ять років швидко і вигідно продати автомобіль дуже приємне доповнення. І тут схоже лідер теж Лексус. Моделі марки стабільно користуються на вторинному ринку хорошим попитом і помітно менше втрачають у ціні в порівнянні з німецькими брендами. Думаю NX не буде винятком. А ось який з "німців" виявиться ліквідні сказати складно. Думаю, або Мercedes і BMW. Але у випадку з цими моделями все буде залежати від стану даний конкретний машини.
Сама спірна і суб'єктивна частина огляду - дизайн. Тут хочу підкреслити, що висловлюю свою суб'єктивну думку і не претендую на її особливий статус. Ви можете з ним погоджуватися чи ні. Якби всім подобалися одні і ті ж автомобілі, в фіналі продавалася б одна єдина, ідеальна модель, а порівняльні тести і атво журналістика вимерли б, як свого часу мамонти.
Але повернемося до автомобілів! По-моєму, самий вдалий дизайн у Лексуса. Автомобіль дійсно дуже ефектний, але при цьому без азіатського перебору, яким страждають великі позашляховика марки. Мені однозначно імпонує дизайн BMW, але вже відчувається, що модель виробляється досить давно. Mercedes, з його м'язистими формами, виробляє двояке враження. З одного боку він виглядає сучасно, ефектно і в той же час солідно, але з іншого кілька легковажно. Його кузов схожий скоріше на хетчбек, ніж на кросовер. Втім, GLA і є вседорожниє версія хетчбека А-класу, на базі якого він побудований. При цьому GLA повністю відповідає сучасному фірмовому мерседесовському стилю, в якому явно читається бажання догодити всім. Людям різної статі, віку і кольору шкіри. Причому на різних континентах! І варто визнати, у Мercedes це непогано виходить. Наприклад, в Китаї продажі компанії б'ють рекорд за рекордом. Дуже добре відчуває себе Мercedes в Росії. Про GLA я детально розповідаю в повній версії тест-драйву, яку настійно раджу Вам подивитися на сайті www.mihelson.tv або на моєму каналі в YouTube.
Audi Q3 єдина модель огляду, до дізайе якої у мене однозначне ставлення - він мені не подобається! Він нарочито простий і прямолінійний. І він однозначно жіночий. Настільки очевидна гендерна приналежність для автомобіля зовсім плюс. Так що Q3 точно не мій вибір.
І нарешті, головне питання огляду: який автомобіль вибираю я. Audi я не розглядаю через відверто дамського дизайну. BMW мені щиро симпатичний, але скоро буде представлено нове покоління моделі, а значить його покупка рішення не дуже логічне. Купити новий автомобіль і через рік опинитися за кермом моделі минулого покоління буде просто прикро.
В результаті залишається два варіанти - Lexus і Мercedes. Обидві моделі були у мене на тест-драйві, тому, думаю, доречно буде сказати кілька слів про ходові якості претендентів. Лексус був на тесті з гібридним двигуном, який в плані динаміки не справив на мене особливого враження. Нічого поганого, але нічого видатного. Не в захваті я і від витрати палива ( подробиці в тест драйві ). Підвіска автомобіля заточена виключно на комфорт. Динамічне водіння не сильне сторона NX.
Mercedes в плані ходових якостей куди цікавіше. Хороша керованість, непогана динаміка і при цьому відмінний комфорт. На тесті був автомобіль "взутий" в шини rent flat, які за визначенням жорсткіше звичайних, але це не завадило GLA добре почуватися, навіть на поганих дорогах. Хоча в цій дисципліні він і програє Lexus. Але на відносно пристойних дорогах, на високих швидкостях Мercedes управляється куди цікавіше. Крім того, його ходову можна налаштувати індивідуально! В цьому класі тільки GLA здатний на таке. Наприклад, автомобілю можна окремо налаштувати щільність підвіски і точність керма. І це не стандартні режими спорт або комфорт. Кермо може бути ватним, а підвіска максимально затиснутою. І навпаки! У короткому огляді досить складно розповісти про всі нюанси цього унікального вміння Мercedes, тому ще раз настійно раджу Вам подивитися повну версію тест-драйву .
Отже, у Mercedes мені більше подобаються ходові якості, але в мінуси можна записати маленький дорожній просвіт в 15 см. Також мені більше подобається салон GLA. Він стильний і відчувається багатшими. У Лексуса, незважаючи на всю його футуристичність, салон виглядає і відчувається дещо простіше. Але на стороні Лексуса дизайн кузова. Тут NX безперечний лідер! Підкреслюю ще раз - це моя особиста думка! Також на боці Lexus його ліквідність, практичність, вміння справлятися з відверто поганими дорогами і високий кліренс. Навіть для моноприводних моделей хороший дорожній просвіт однозначне перевагу.
Ну і останній аргумент - Lexus NX дешевше! Якщо порівнювати базові комплектації, то різниця з Мерседесом становить близько 100 тисяч рублів! Не знаю наскільки це принципова сума, особливо з урахуванням нинішнього курсу рубля. І тим не менше, 100 тисяч навіть в рублях, це все одно 100 тисяч. За ці гроші на автомобіль можна встановити кілька корисних опцій або витратити їх на КАСКО. В результаті - мій вибір все ж Lexus! Для російських доріг, далеких від ідеалу і нашого клімату Lexus NX логічніше. Хоча, прекрасно розумію - вибір це зроблений в першу чергу з практичних міркувань, а не емоційних. Якщо ж "вибирати серцем", то я б ще трохи подумав!