Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

lipetsknews.ru // Вмираюча околиця. Липецкие влада кинула напризволяще цілий район?

Наша сеть партнеров Banwar

Головна   без купюр   24

Головна Головна   без купюр без купюр

24.09.2018, 13:55 24

Нещодавно у спікера міськради Ігоря Тинькова відбувся особистий прийом громадян. На ньому обговорювалися проблеми жителів міських околиць, зокрема селища ЛТЗ. Люди скаржилися на відсутність благоустрою, величезна кількість сміття, розбиті дороги. За словами городян, про один з найстаріших районів міста владі ніби забули. Тим часом, коли селище тільки утворювався, кожен третій ліпчанін жив тут. Тут був кращий палац культури, школа, стадіон, кінотеатр, парк. Зараз все це вмерло. «Липецкие новини» вирішили відвідати район Тракторобудівників та побачити, як насправді йдуть справи.

убиті дороги

Отже, почнемо з головного - благоустрою. Саме цим пишається мер Липецька Сергій Іванов, завдяки чому і займає високі місця в рейтингах. Але боротьба з кульбабами і обпилювання дерев, з якої легко впорається будь-який ЖЕК - одна справа, і зовсім інша - реальне благоустрій. Взяти хоча б дороги, які на Тракторному виявилися просто жахливі. А між тим, мерія Липецька другий рік поспіль витрачати по 1 млрд рублів на капітальний ремонт і будівництво магістралей. Ось тільки селищу, в якому проживають кілька десятків тисяч чоловік, на ці цілі так і не виділили ні копійки федеральних грошей. Левова частка пішла на центр міста і спальні райони. Решта «копійки» кинули на інші міські околиці. Втім, у 2017 році ЛТЗ фігурував у списку об'єктів дорожніх робіт. Однак не сам селище. Згадувалося тільки кільцевий рух в межах НЛМК і Тракторного, яке і упорядкували. Втім, від ремонту цієї ділянки жителям виявилося ні гаряче, ні холодно. Адже дороги селища як були вбиті, так і залишилися.

«Я не пригадую, щоб дороги на Тракторному капітально ремонтували. Так, покладуть абияк асфальт, приїде комісія, перевірить, покивав головою і поїде, а на наступний рік дорожньої полотно знову виглядає жахливо. Дрібний ямковий ремонт - це скільки завгодно, але через 2-3 місяці ями чомусь стають ще ширше і глибше. Я розумію, що витрачатися на забуту богом околицю владі не дозвілля - все одно високопоставлені гості через нас не їздять, але це не дає їм права так на нас забивати, ми ж теж ставимося до міста, до того ж платимо податки », - дивуються мешканці ЛТЗ.

Дороги на Тракторному дійсно страшні, якщо не сказати більше. На проїжджій частині по вулиці Жуковського (вважається центральною вулицею району - протяжність близько 1,5 км) асфальт покладений більш-менш рівно, але знову ж таки місцями. А ось пішохідну частину, схоже, не ремонтували з 1940-х років, коли власне і був заснований селище. Широкі тріщини, ями з яких прозирає старий щебінь - запросто можна підвернути, а то і зовсім зламати ногу. По вулиці Червонопрапорної (проходить паралельно Жуковського і має практично таку ж протяжність) якістю асфальту може похвалитися хіба тільки проїжджа частина, хоча бездоганним дорожнє полотно тут не назвеш. Окрема розмова знову ж по пішохідних доріжках. На одній стороні вони взагалі відсутні, зате на інший йти одне «задоволення» - дороги чимось нагадують місцевість з невеликими валунами або накочуються на берег морськими хвилями.

За словами жителів, в селищі є вулиці, на які страшно ступити не тільки пішоходу, а й позашляховику. Багато доріг, пішохідні переходи, як втім, і внутрішньо будинкові проїзди виглядають так, як після бомбардування - це ділянки вулиць Ілліча, Чехова, Воронезької та 3-го Вересня, а також численний приватний сектор, де нормального дорожнього полотна жителі не бачили цілі десятиліття.

Порожні очниці вікон

У Липецьку активно забудовують Південний захід, перетворюється центр міста з його капремонтами і вентильованими фасадами. Забудова ведеться навіть на периферійних районах, одним словом - все для людей, але тільки не для жителів ЛТЗ. Хтось із знаючих чиновників може, звичайно, заперечити: «Мовляв, у 2013 році ми відгриміли кілька багатоповерхових будинків по вулиці Огнєва». Однак варто пояснити, що це житло будувалося здебільшого для переселенців з аварійних будинків, а це найдешевші панельні коробки, і з сучасним, а головне комфортним житлом, яке зараз зводиться в різних ЖК для городян з «пузатим» гаманцем мають мало спільного. Та й побудовані деякі будинки на місці бараків часів 40-50 років, мешканці яких періодично шанували на залиті підвали завдяки грунтовим водам.

Звичайно, добре, що хоч коробки поставили, трохи оновивши вмираючий район. Але якщо подивитися на картину в цілому - це просто крапля в морі. Не помилюся, якщо скажу, що 70-80% будинків потребує термінового капітального ремонту. Але капітальний ремонт тільки снитися. Для доброї половини житлового фонду району він настане лише в 2030-х роках.

«Наші будинки триматися на одному« чесному слові ». Залиті ґрунтовою водою підвали руйнують фундамент, утворюються тріщини, взимку стіни кутових квартир покриває чорна цвіль через погано промазаних швів, внаслідок чого вони промерзають, система опалення в будинках залишає бажати кращого. А система водовідведення? Ми купуємо воду в магазинах, тому що з крана йде огидна вода із запахом хлорки і присмаком заліза », - нарікають мешканці селища.

Цікава картина і з кинутими будинками. Такої кількості як на Тракторному немає, мабуть, ніде в місті. І в цьому «Липецкие новини» переконалися самі. По вулиці 6-ї Гвардійської Дивізії, звідки свого часу була переселена мало не половина жителів (інша живе в двоповерхових бараках і ніяк не дочекається свого зоряного часу на переселення в більш упорядковане житло) тракторозаводчат лякають чорні діри будинків, які влада ніяк не наважаться знести. Втім, як «ЛН» розповіли місцеві, рідко на селищі знайдеться вулиця, де немає покинутого будинку. У лідерах негласного рейтингу жителів ЛТЗ числяться вулиці Ленінградська, 3-е вересня, Волгоградська і Студентська. Велика кількість НЕ знесених будинків чимось нагадує покинуте місто Прип'ять в Київській області. Сюди часто навідуються сталкери. Втім, не тільки вони. Це місце давно стало розсадником бомжів і наркоманів, тому в темний час доби добропорядні громадяни не ризикують зайвий раз йти по цих вулицях, щоб скоротити шлях до себе додому.

«Ніхто не забував про периферію. Один з напрямків роботи - реновація житлової забудови міських околиць. Так, в районах, обмежених вулицями Ілліча - Студентська - Волгоградська - Ленінградська (Тракторний), площами Константинової, Заводський та вулицями Ушинського, Північна (Сокіл), планують звести понад 62 тис. Кв. метрів житла, розмістити дитячий сад. На ділянці, обмеженій вулицями Червонопрапорній, Жуковського, Комуністичної, Ювілейній із загальною площею житла 135,4 тис. Квадратних метрів передбачається побудувати дитячий сад, об'єкти соцкультпобуту і три багатоповерхових стоянки », - прокоментували в адміністрації Липецька.

Роздолля для сталкерів

Однак забуті міською владою колись житлові будівлі ще півбіди - в районі так само багато покинутих виробничих об'єктів. Зокрема варто сказати про площі колишнього Липецького тракторного заводу, розташовані по вулицях Червонозаводська і 3-е вересня. Перший багатоповерховий гігант був кинутий в 90-х роках. Раніше там розташовувалися кабінети для інженерно-технічних працівників ЛТЗ. Тут займалися інноваційними розробками, створюючи нові моделі тракторів. Друга будівля розміром з 9-поверховий будинок - механоскладальний цех, який був побудований ще в 80-х, але так і не був використаний за призначенням. А саме тут планувалося збирати сільгосптехніку, яка не поступається західним виробникам. Але в зв'язку з розвалом Радянського Союзу і повним крахом машинобудівної галузі у нових власників тракторного заводу не знайшлося грошей на подальшу реалізацію проекту і розвиток підприємства.

Про улюблені об'єкти сталкерів, які просто не вилазять звідси, влада згадала через чверть століття. У 2017 році в мерії заговорили про створення приватного індустріального парку за рахунок невикористаних площ колишнього тракторного заводу. Передбачалося, що першими резидентами стануть компанії, розташовані в «Технопарк-Липецьк», які довели або доведуть свої інноваційні продукти до стадії серійного виробництва. Однак віз і нині там - покинута промзона простоює, а резиденти випускають свою продукцію на інших виробничих майданчиках.

жужільний кошмар

Окремо заслуговує на увагу екологія. У Липецьку не перший рік вирують пристрасті щодо діяльності деяких компаній, які організували виробництво переробки шлаку прямо поруч з житловими будинками в районі ЛТЗ. Мова йде про розміщення промислових підприємств, прилеглих до вулиць 3-е Вересня, 1-я Воронезька і Чехова. Місцеві жителі скаржилися на підприємців в поліцію. Однак правоохоронці зі свого боку порушень чинного законодавства не знайшли. Тим часом головний поліцейський регіону Михайло Молоканов попросив чиновників і депутатів розібратися з питаннями, пов'язаними з дотриманням балансу інтересів проживають там людей і самих бізнесменів.

Щоб розібратися в ситуації депутати виїхали на місце. Як повідомляли раніше «ЛН», на одній з ділянок в декількох метрах від житлового будинку були виявлені навали відпрацьованого шлаку, на іншому, теж поруч з житлом, саме виробництво по переробці шлаку і продукцію, а також сміттєве звалище. Хто використовує цю промислову зону, а найголовніше, чи законно?

«У промзоні є ділянки, де цю діяльність ведуть законно. І є, де їх використовують не за цільовим призначенням. А на двох самовільно захоплених ділянках, державна власність на яких не розмежовано, було виявлено незаконну переробка шлаку », - говорила тоді« ЛН »начальник управління адміністративно-технічного контролю мерії Ірина Суздальцева.

Тим часом, за словами представника прокуратури Світлани Боровкова, боротьба з підприємствами по шлакопереробки триває з 2014 року. Відомству навіть вдалося припинити діяльність трьох організацій, довівши, що технології з переробки шлаку порушують екологічні вимоги. Але на їх місце прийшли інші підприємці.

«Сьогодні для такого бізнесу існують лазівки в законодавстві. Якщо ми хочемо прибрати шлак від житлових будинків, то треба внести зміни в Правила землекористування, які заборонять цей вид діяльності на прилеглих ділянках », - коментувала раніше начальник обласного управління екології Олена Бадуліна.

Також жителі цих вулиць скаржаться на великовантажних. Машини їдуть цілий день, не знижуючи швидкості, а шлак щастить не прикритим. Пилу стає ще більше. Про те, що для зниження транспортного навантаження тут потрібно побудувати нову ділянку дороги в об'їзд вулиць Чехова та Воронезька, прокурори вже не раз говорили, в тому числі і депутатам, і міському голові.

Депутати обіцяли подумати про підтримку пропозицій екологів і природоохоронної прокуратури, вийшовши з ініціативою до Держдуми і прирівняти шлак до відходів виробництва.

Самі жителі вже нікому не вірять. Кілька разів тут були екологи, проводили заміри і виявили перевищення ГДК по пилу в 2-3,5 рази. Не важко уявити, якої шкоди це завдає навколишньому середовищу і здоров'ю людей.

Що стосується чиновників мерії, то ще навесні 2018 року міськадміністрація відрапортувала, що розбереться з завалами шлаку поруч із житловою зоною тракторного заводу до кінця травня. Однак справа досі не зрушила з мертвої точки.

Владислав Деревяшкін
lipetsknews.ru, 12:02, 18.09.2018


А система водовідведення?
Хто використовує цю промислову зону, а найголовніше, чи законно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов