Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Літак майбутнього злетить майже без палива

Наша сеть партнеров Banwar

Команда дослідників з Массачусетського технологічного інституту розробила новий тип літаків, що обіцяє зробити революцію в комерційній авіації. Створена майже безшумна модель споживає на 70 відсотків менше пального. А корпус літака тепер нагадує два злиплих мильних міхура. Команда дослідників з Массачусетського технологічного інституту розробила новий тип літаків, що обіцяє зробити революцію в комерційній авіації

Фото: AP

Ще в жовтні 2008 року Массачусетському технологічному інституту вдалося виграти тендер NASA на проведення досліджень і розробок в області дозвуковій комерційної авіації.

Програма, відома під назвою "N + 3" (мається на увазі створення літака на три наступні покоління) спрямована на розробку ключових технологій. Серед них - удосконалення корпусу літального апарату і винахід економічного двигуна, що дасть можливість створити більш екологічні авіалайнери до 2035 року.

"Основною нашою метою була розробка літака, який би задовольняв суворим критеріям NASA і в той же час відповідав тим змінам в авіації, які відбудуться до 2035 року, коли очікується подвоєння авіатрафіку. І це вимагало радикальних рішень", - розповів журналістам професор кафедри аеронавтики і астронавтики Массачусетського технологічного інституту Ед Грейтцер (Ed Greitzer).

"Адже на відміну від автомобілів, які зазнали значних змін за останні 50 років, силует літака залишався незмінним останні півстоліття", - додав учений, описуючи легко впізнавану структуру фюзеляжу літака (трубка з крилами).

Читайте також: Хто останній на екскурсію в космос?

В результаті команда інституту створила дві моделі літальних апаратів майбутнього. Перша - D "double bubble" на 180 пасажирів, яка займе нішу "Боїнга 737", що використовується в даний час для внутрішніх перельотів. А друга - H "hybrid wing body", розрахована на 350 пасажирів і призначена для заміни лайнерів класу "777", які зараз літають на міжнародних лініях.

На відміну від більшості транспортних літаків, у яких повітря надходить в двигун на великій швидкості, в конструкцію серії D він надходить повільніше, так як затримується фюзеляжем. Цей технічний прийом, відомий під назвою Boundary Layer Ingestion (BLI), дозволяє двигуну використовувати меншу кількість палива, не зменшуючи при цьому тягове зусилля. І до того ж, літак зможе злітати з коротшою злітно-посадкової смуги. Правда, даний прийом не позбавлений недоліків - він дає досить велике навантаження на двигун.

Фото: AP

При конструюванні моделі D фахівці змінили звичний вигляд літака. Замість використання звичайного одиночного циліндра фюзеляжу вони поєднали між собою два неповних циліндра для створення більш широкої структури, нагадує два злиплих мильних міхура. Також фахівці перемістили двигун з крил в задню частину фюзеляжу.

Обидві моделі, представлені NASA в минулому місяці, були розроблені в рамках $ 2,1-мільйонного контракту зі створення екологічного та ефективного концепту, який би заклав основу для подальших досліджень агентства аеронавтики на наступні 25 років.

Читайте також: Посібник для конструкторів "напише" сарана

Але конструкторам вдалося не тільки задовольнити перспективні запити NASA, вчені вже в найближчому майбутньому зможуть запропонувати авіації деякі цікаві варіанти. Команда розробила два проекти: один - високотехнологічний, який використовує на 70 відсотків менше палива, і другий, інноваційна система якого може бути вбудована вже в сучасні алюмінієві літаки, зменшивши витрату палива на 50 відсотків.

Недавні успіхи зарубіжних колег у створенні літака майбутнього "Правде.Ру" прокоментував інженер-конструктор літальних апаратів Ренат Барамиков:

"Одним з головних резервів економії авіапалива, зниження його питомих витрат і, як результат, підвищення ефективності експлуатації повітряних суден є подальша їх модернізація. Прикладом вдалого проекту може служити розробка і впровадження на внутрішніх і міжнародних авіалініях модифікованих моделей.

Успіхи зарубіжних розробників вражають. Зниження витрати палива на 70 відсотків - це колосальний прогрес. Але цікавить інша сторона медалі, а саме - безпека. Адже при створенні концептуально нового виду двигунів і аеродинамічних умов виникає і потреба в удосконаленні структур безпеки польоту. Наскільки розробники впоралися з цим питанням, я думаю, ми дізнаємося в найближчому майбутньому.

Насторожує використання технічного прийому, відомого під назвою Boundary Layer Ingestion (BLI), що дозволяє двигуну витрачати меншу кількість палива, що не зменшуючи тягове зусилля. Він не позбавлений істотних недоліків. Наприклад, на двигун при цьому доводиться дуже велике навантаження, він тривалий час працює на межі своїх можливостей ".

Читайте також на " Правде.Ру "

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов