Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Людина - зайвий: перспективи безпілотних автомобілів

Наша сеть партнеров Banwar

Рік 2002-й, я дивлюся фільм «Особлива думка», де герой Тома Круза, який живе в 2054 році, намагається взяти на себе управління автономної машиною зі знайомими чотирма кільцями на капоті. Рік 2014-й, я сиджу за кермом седана Mercedes-Benz S-класу. Вечірня Москва, чергові пробки, у мене в руці телефон, я лише одним оком поглядаю на дорогу, решта за мене робить автомобіль: розганяється, гальмує, тримається в смузі ... Рік 2015-й, глава Tesla Ілон Маск зі сцени стверджує, що майбутнє за автопілотом, а людям варто взагалі заборонити водіння, мовляв, від цього всі проблеми і аварії. На його думку, на автоматизацію всього автопарку в планетарних масштабах потрібно 20 років, тобто реальність випередить фантастику майже на дві декади. Давайте подивимося, як йдуть справи прямо зараз, і наскільки ймовірно виконання прогнозів Маска.

Сьогодні автономними автомобілями займаються майже всі великі автомобільні концерни. Одними з перших, хто відкрито пред'явив свої досягнення, були компанії Volvo і Audi. Перші спочатку пішли досить консервативним шляхом, продемонструвавши в 2010 році систему автоматичного руху в складі автоколони. Прототипи вміли самостійно вбудовуватися між машинами, що рухаються в автономному режимі за провідним (на цю роль пророкували фури «далекобійників»). При цьому для «новеньких» без участі людини звільнялося місце, а варто було кому-то покинути низку, як ряди змикалися.

При цьому для «новеньких» без участі людини звільнялося місце, а варто було кому-то покинути низку, як ряди змикалися

У компанії Volvo першими відповіли на питання, хто буде винен, якщо автономний автомобіль потрапить в ДТП. Шведи запевнили, що візьмуть відповідальність за такі випадки на себе

Згодом шведи пішли на невелику відстань вбік від запропонованої спочатку схеми. У минулому році в компанії заявили, що вже зараз все нові машини, що сходять з конвеєра, обладнані набором сенсорів, достатніх для забезпечення мінімального ступеня автономності, і залишилося, мовляв, лише дочекатися дозволу влади, яке в Volvo очікують отримати до 2017 року. Правда, повноцінного автопілота нам не обіцяють, так як такі машини зможуть самостійно пересуватися лише в межах заданої смуги, для об'їзду перешкод і перестроювання необхідна важлива технологія, відсутня на даний момент: єдина стандартизована система спілкування «автомобіль - автомобіль» і «автомобіль - інфраструктура» . Забігаючи наперед, відзначимо, що це - камінь спотикання для більшості сучасних автопілотів.

У тому ж 2010 році, майже одночасно з автономними Volvo, компанія Audi продемонструвала свій підхід до роботизованою машині. Він відрізнявся від шведського радикально. Справа в тому, що інгольштадтци, замість того щоб відправити автопілот на дорогу загального користування, послали своє дітище брати участь в гонках. Причому не в аби яких, а в одному з найскладніших випробувань для пілотів - швидкісному підйомі на гору Pikes Peak. Автономний хетчбек Audi TTS блискуче витримав випробування, але потім в стані Ауді настала тиша.

Автономний хетчбек Audi TTS блискуче витримав випробування, але потім в стані Ауді настала тиша

Надійність електронного автопілота чи не важливіше його навичок - нікому не захочеться, щоб система перезавантажилась на швидкості за 100 км / ч

Лише в минулому році ми дізналися, чим було викликано відсутність новин. Виявляється, весь цей час інженери сиділи немає над примноження здібностей машини, а над підвищенням надійності системи автопілота, а також зменшенням його габаритів. Підсумок спільної з компанією Nvidia роботи втілився в концепті Audi Sport Quattro Laserlight. Мозком нового електронного водія працює комп'ютер zFAS, який поміщається в бардачку. Нагадаємо, що раніше система автономного водіння займала багажник машини цілком. Термінів появи автономних Audi на дорогах в компанії поки не називають.

Поки дорожня ситуація розвивається штатно і передбачувано, майже всі існуючі автопілот справляються непогано, але що буде, якщо станеться щось з ряд он? Як «робот» поведе себе в граничних режимах і якщо через різкої зміни умов шини вийдуть за межу зчіпних властивостей? Відповідь на це дала компанія BMW - їх дослідний зразок робомобіль на базі купе другої серії був показаний на виставці споживчої електроніки CES (що само по собі знакова подія). Автомобіль зміг не тільки в бойовому темпі промчати по гоночній трасі, але і поїздити в керованому заносі по залитій водою частини асфальту. Схоже, автопілот в BMW виходить по-справжньому драйверским!

Автомобілі Mercedes-Benz вже зараз оснащуються зачатками автопілота. Наприклад, E-клас вміє триматися в своїй смузі на шосе досить значний час і навіть на автобан швидкостях. Потім, правда, просить взяти в руки кермо. Флагманські седан і купе S-класу готові взяти на себе ще більше - в пробках вони можуть штовхатися без допомоги водія. Більш того, не так давно прототип Intelligent Drive самостійно проїхав 100 км між двома німецькими містами, взявши на себе не тільки заміський, а й міський трафік. Однак це дурниця в порівнянні з останньою розробкою компанії.

Показаний в цьому році концепт-кар F015 Luxury in Motion на даний момент найкрутіше, що є у Мерседес в області роботизованих машин. І справа навіть не в космічному зовнішньому вигляді і не в розмірах, яким може позаздрити Maybach. Найголовніше, що вся філософія концепту побудована навколо автономного пересування, і автомобіль дійсно це робити вміє. Всередині - лаунж-зона, якій позаздрить перший клас в літаку, індивідуальні UltraHD-екрани, що розкладаються майже до горизонталі розгорнуті один до одного крісла, лише стюардес не вистачає. Ті, кому вдалося подивитися робомобіль «Мерседеса» в дії, кажуть, що в ньому поки не все працює як треба, але в компанії і не заявляють, що це готовий продукт. Цей концепт поки лише демонструє, як виглядатимуть їхні автономні машини. Лише через якихось 15 років!

У Країні висхідного сонця теж не сидять склавши руки. Наприклад, компанія Nissan вже давно обкатує автономний хетчбек Leaf, на якому мені навіть вдалося трохи проїхатися. Цей прототип, так само, як і більшість на даний момент, поєднує в собі можливість рухатися під управлінням людини або автопілота. Нам демонстрували два варіанти застосування: рух по шосе з пасажирами в салоні і самостійний пошук місця на парковці. У першому випадку Leaf не тільки сам підлаштовується під поточний швидкісний режим, але і може обганяти тихоходів, голосом оповіщаючи людей в салоні про майбутній маневрі, а також здійснювати екстрені дії при виникненні перешкоди. Коли через припаркованої на узбіччі машини вискочив манекен, що позначає пішохода, Leaf різко перебудувався в сусідню смугу і успішно його об'їхав. Якби дорога була завантаженої і маневр виявився би неможливий, автомобіль зробив би екстрене гальмування.

Самостійне паркування - вражаюча і дуже корисна в житті штука. Можна приїхати до торгового центру, вийти біля входу і відправити машину на пошуки місця. Автономний Leaf запам'ятає точку, де ви вийшли, і потім її знайде, варто вам його викликати. При цьому він не орієнтується на карту або записані маршрути. Єдині дані, які важливі, це GPS-координати місця висадки. Решта машина зробить сама, включаючи стеження за автомобілями, які звільняють місце. Помітивши такий, Leaf його пропустить і встане на його місце. Виходить, що автомобіль орієнтується не по картам і програмами, а як людина - по тому, що бачить своїми лазерними і ультразвуковими «очима», і це, чорт забирай, працює! Вражає! У серію автономний Nissan Leaf обіцяють запустити до 2020 року.

За океаном теж не дрімають. Найяскравіший представник американського автопрому, який працює на ниві автомобільних автопілотів, - як раз компанія Tesla. Частково причина цього в тому, що Ілон Маск не боїться мріяти і виконувати мрії, частково - в обраній спочатку стратегії програмного поновлення функцій машини, але факт залишається фактом: вже цього літа американські власники седанів Tesla Model S, підключивши автомобілі до Мережі та скачавши спеціальний апдейт , отримають автомобіль, за словами Маска, «на 90% здатний до руху на автопілоті». Під цим мається на увазі, що на шосе - від виїзду з одного міста до в'їзду в інший - Tesla буде їхати 90% часу самостійно і не тільки триматися в смузі, але і обганяти повільний попутний транспорт. Уже зараз прототипи тестуються на ділянці в 800 миль від Сан-Франциско до Сіетла.

Седани Tesla Model S з новим програмним забезпеченням зможуть самостійно знаходити дорогу до власника на парковці

Однак не тільки автовиробники беруть участь в гонці за першість у створенні автопілота. До них, наприклад, долучилася компанія Delfi, яка, зокрема, розробляє компоненти для роботизованих машин. Їх завдання скоріше не нас з вами вразити, а автогігантів, але як би там не було, ідея відправити автомобіль у поїздку через все США від узбережжя до узбережжя (3000 миль), і щоб в дорозі водій жодного разу не доторкнувся до керма - це круто . За основу прототипу був узятий кросовер Audi RSQ5 і головна його хитрість в тому, що він візуально майже не відрізняється від звичайної машини. За лобовим склом тут стереокамера, спереду і ззаду по далекобійних лазерному радару, а в кутах кузова - традиційні вже сонари, ось і весь набір. Автомобіль відправився в шлях місяць назад і за дев'ять днів подолав 3400 миль (5470 км), діючи в повністю автономному режимі 99% маршруту. Інженери зібрали три теребайта інформації, яка допоможе їм в подальших дослідженнях.

У Delfi для експериментів вибрали не самий банальний автомобіль: понад 400 «коней» під керуванням комп'ютера - це не жарт!

З огляду на те, що роботизований автомобіль це не тільки машина і «залізо», а й відповідний «софт», було цілком очікувано, що до роботи підключаться і компанії зі сфери IT. Першим і, мабуть, найуспішнішим з таких проектів є автопілот компанії Google. Пошуковий гігант не тільки дуже давно займається тестуванням систем на автомобілях сторонніх виробників (по Сан-Франциско вже кілька років їздять седани Toyota Prius, купе Audi TT і кросовери Lexus RX з величезними 64-променевими лазерним радарами на дахах) - в кінці минулого року компанія показала прототип власного автономного електромобіля, у якого взагалі немає ні керма, ні педалей.

Автономні машини офіційно дозволено перебувати на дороги чотирьох американських штатів: Невади, Флориди, Каліфорнії і Мічигану

Однак у проекту є і недоліки. По-перше, на кожному прототипі встановлено додаткового обладнання аж на 150 000 доларів, а по-друге, радар (він один коштує 70 000) не вміє відрізняти кинуту на дорогу газету від каменю, пішохода від поліцейського, наказує зупинитися, а також не бачить каналізаційних люків і тимчасових знаків. Ще одне технічне обмеження - неможливість їздити в дощ або снігопади. До честі творців можна сказати, що за весь час тестів було всього два ДТП з автономними машинами від Google. В одному випадку в стоїть на світлофорі «гугломобіль» в'їхали ззаду, в другому автомобіль знаходився на ручному управлінні. Результат не так вже й поганий, з огляду на те, що сукупно всі прототипи намотали по суспільних дорогах більше мільйона кілометрів. А всі проблеми в компанії обіцяють вирішити до 2020 року.

Як ми вже говорили, величезною підмогою в створенні стовідсотково працює автопілота був би єдиний, стандартизований і відмовостійкий стандарт спілкування машин між собою і з центрами управління дорожнім рухом. На даний момент таких не існує, кожна компанія тестує власні розробки. Але певні зрушення є і в цій справі. У січні 2014 року було організовано консорціум AdaptIVe, до якого увійшли 29 компаній з різних автомобільних і наукових сфер. Протягом найближчих років вони будуть працювати спільно з представниками урядів, розробляти і впроваджувати єдині стандарти. Координує роботу концерн Volkswagen.

Якщо виділити сильні і слабкі сторони всіх існуючих на даний момент прототипів, відкинути недоліки, а достоїнства зібрати разом, виходить дуже непоганий набір навичок: машина, яка вміє їздити і в місті, і по шосе, і на парковці, і по гоночній трасі, може плентатися в пробках, а може «давати кута», бачить знаки і пішоходів, огортає своїх пасажирів комфортом і розкішшю, при цьому в ній є місце для багажу, так як автоматика вже досить компактна. Фантастика, яка вже майже стала реальністю. Майже - тому що все ще в силі редакція Віденської конвенції про дорожній рух аж від 1968 року. У ній йдеться про те, що «Водій (погонич) повинен бути завжди в змозі управляти своїм транспортним засобом (направляти своїх тварин)». І це обмеження дуже важливо, адже за 20 років, обіцяних Маском, повинні змінитися не тільки технології, але і ставлення до них. А ви готові до такого майбутнього?

Поки дорожня ситуація розвивається штатно і передбачувано, майже всі існуючі автопілот справляються непогано, але що буде, якщо станеться щось з ряд он?
Як «робот» поведе себе в граничних режимах і якщо через різкої зміни умов шини вийдуть за межу зчіпних властивостей?
А ви готові до такого майбутнього?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов