Наша сеть партнеров Banwar
Весь грудень минулого року ульяновські автолюбителі з інтересом спостерігали за потужної рекламною кампанією відомого бренду на ринку нафтопродуктів - Компанії «Лукойл». У хід йшов весь арсенал рекламних методів та інструментів - білборди, радіо, телебачення, урочисті промови сановних гостей на відкритті єдиною автозаправної станції на півночі Ульяновська.
За наявною інформацією урочисте відкриття об'єкта однієї з найбільших міжнародних вертикально інтегрованих нафтогазових компаній «ЛУКОЙЛ» відбулося 29 грудня. На якому керівник проекту Лукойл Олександр Мочалов заявив «Наша компанія - єдина в Росії, яка виробляє паливо стандарту Євро-5 Екто. У порівнянні зі звичайним паливом бензини «ЕКТО plus» і «ЕКТО sport» містять більш ніж в 3 рази менше сірки та в 5 разів менше бензолу. Покращені екологічні властивості нових моторних палив забезпечують значне зниження викидів канцерогенних речовин, продуктів неповного згоряння палива, з'єднань сірки, частинок, і ін. ».
Хороші, абсолютно правильні слова, гучні назви марочного палива утворили великі черги на Лукойлі, кожен водій вважав своїм обов'язком забезпечити Євро-5 в моторі свого автомобіля. Багато хто помилково вважали, що це збільшить потужність і інші характеристики роботи двигуна. Ми опитали кілька досвідчених водіїв, які підтвердили, то заправлялися на АЗК ЛУКОЙЛ, проте великої різниці в порівнянні зі звичайним паливом не відчули.
Журналістська цікавість сподвигло нас інкогніто взяти проби нафтопродуктів на Лукойлі і уважно подивитися на його характеристики.
Ось що ми виявили, вміст сірки в дизельному паливі з заявленим класом Євро-5 склало 18 мг / кг при нормі 10 мг / кг, показник перевищено майже удвічі. Проби бензину автомобільного неетильованого Регуляр-92 показали, що масова частка сірки перевищує в 4 рази встановлену норму і становить 42 мг / кг, а відсоток вмісту ароматичних вуглеводнів на 1,5% перевищує норму.
Висновки невтішні: Євро-5 в баках ульяновських автомобілів мабуть так і не з'явилося. Прав був Козьма Прутков: «Не вір очам своїм». Надії на прогрес на ринку нафтопродуктів не виправдалися.
А ми рекомендуємо ульяновців не піддаватися рекламним прийомам, а вірити тільки роботі двигуна свого автомобіля!