Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Люкс з приставкою еко: гібрид

  1. корисний вихлоп
  2. розчервонілий гібрид
  3. Ближче до тіла
  4. Формула люкс
  5. Номія або логія?

Наша сеть партнеров Banwar

Економія мало-помалу входить в моду і починає недешево обходитися. Це вже не та економія, яка закликає нас збирати крихти, щоб потім купити що-небудь ще дешевше. Це економія заради ближнього, раціональність з девізом «ми не одні».

На щастя, замість того щоб демонструвати свою перевагу над оточуючими, спалюючи бензин в п'ятилітрових моторах і спритно ухиляючись від штрафів за перевищення швидкості, особливим шиком починає вважатися дбайливе ставлення до викопному паливу, повітрю, природі, щоб зберегти все це для нас і для тих, хто живе поруч з нами і буде жити після нас. При цьому не забороняється насолоджуватися розкішшю і динамічним водінням і, звичайно ж, платити за це дорого.

Lexus CT 200h - це перший компактний люксовий хетчбек з гібридним двигуном. Силова установка у нього точно така ж, як у Toyota Prius. Так що якщо ви хочете освіжити в пам'яті принципи роботи двигуна з циклом Аткінсона і планетарної безступінчатим трансмісії, читайте про Prius в січневому номері «ПМ» за 2010 рік. У всьому, крім двигуна, Lexus - антипод Prius. Його рішучий силует, просунута підвіска, низька посадка водія і тахометр, що з'являється на панелі приладів при включенні режиму Sport, старанно натякають, що стихія CT 200h - швидкість. Або, як мінімум, активна позиція в міському потоці.

Коефіцієнт лобового опору Lexus CT 200H становить всього 0,28 - відмінний показник для компактного хетчбека Коефіцієнт лобового опору Lexus CT 200H становить всього 0,28 - відмінний показник для компактного хетчбека. Форма переднього бампера, вигини капота і навіть конфігурація кожухів дзеркал заднього виду ретельно прораховані, щоб повітря плавно обтікав їх без зривів потоку і освіти турбулентності. Розвинений спойлер і майже вертикальне заднє скло сприяють м'якому відриву потоку з даху.

І звичайно ж, новий Lexus буквально напханий модними еко-технологіями і прагне зберегти кожен грам, кожен літр і кожен ковток повітря. Як вам, наприклад, аудіосистема, в якій новий цифровий підсилювач споживає на 50% менше електроенергії (а це ж робота генератора і все той же бензин) і важить на 26% легший за колишню модель (960 г замість 1300) До нього додаються полегшені на 10-15% динаміки, виготовлені методом інжекційного лиття з бамбукових волокон і бамбукового ж вугілля. Так то!

корисний вихлоп

Щоб домогтися заявленого витрати палива в 3,8 л / 100 км, інженери Lexus вирішили економити на пасажирах. Причому так, щоб ті від цього стали ще більш щасливими.

Особливу увагу фахівці Lexus приділили аеродинаміці днища: кожухи двигуна і трансмісії, підкрилки і задній дифузор покликані зменшити підйомну силу Особливу увагу фахівці Lexus приділили аеродинаміці днища: кожухи двигуна і трансмісії, підкрилки і задній дифузор покликані зменшити підйомну силу. Деталі передньої підвіски: McPherson з L-образними важелями і задньої «багаторичажки» зроблені зі сталі, однак деякі деталі, наприклад поворотні кулаки, виконані з алюмінію. В основі гострої керованості завжди лежить жорсткий кузов. А чим жорсткіше кузов, тим краще він передає вібрації і удари від підвіски. У силову структуру CT 200h включені поперечні розпірки з амортизаторами, конструкція яких аналогічна амортизаторам підвіски. Перш за все ці демпфери гасять резонансні вібрації кузова, роблячи автомобіль значно тихіше. Короткий приглушений удар і удар з довгим резонансним «відлуння» - це велика різниця. Крім того, гасіння вібрацій позитивно позначається на жорсткості кузова і стабільності поведінки автомобіля на трасі.

Не секрет, що споживання палива на будь-якому автомобілі збільшується взимку, коли двигуну доводиться не тільки розганяти машину, але і опалювати салон. У систему охолодження двигуна CT 200h включений додатковий компонент EHR - Exhaust Heat Recovery, або система повернення тепла вихлопних газів. Між випускним колектором і каталітичним нейтралізатором встановлений теплообмінник, через який проходить охолоджуюча рідина. Використовуючи тепло вихлопу, EHR допомагає двигуну швидше прогріватися в холодну погоду. Це означає, що система «старт-стоп» зможе швидше вимкнути його і почати економити паливо. А вимкнений двигун буде повільніше остигати, і йому не потрібно додатковий прогрів.

розчервонілий гібрид

розчервонілий гібрид

Як і в Toyota Prius, гібридна силова установка Lexus CT 200h може працювати в чотирьох режимах.
У повністю електричному EV-mode автомобіль здатний проїхати 2 - 3 км зі швидкістю до 45 км / ч. Звичайний Driving mode - якийсь оптимум між динамікою і економічністю, який дійсно цілком комфортний для повсякденної їзди. В Eco-mode відгук на педаль акселератора сильно демпфуюча, і автомобіль робить все, щоб не заохочувати різкі розгони і гальмування. Пріусовскій Power mode тут називається режимом Sport. У ньому бензиновий двигун розкручується до максимальних обертів, а електричний постійно допомагає йому при розгоні, щоб вичавити з гібридної силової установки максимум. Нововведення Lexus - це настрої, driving moods. У EV, Eco і нормальному режимі приладова панель підсвічується синім кольором, і місце зліва від спідометра займає індикатор режиму роботи гібридної системи. Він показує, витрачаєте ви бензин, рухаєтеся чи в економічному режимі або, навпаки, запасаєте енергію. У режимі Sport приладова панель спалахує червоним, а місце індикатора займає справжнісінький тахометр.

До того ж, чим швидше прогріється холодний двигун, тим швидше кліматична установка зможе зігріти пасажирів. Спеціальний клапан активує EHR, тільки коли це дійсно необхідно.

Система рециркуляції вихлопних газів EGR (Exhaust Gas Recirculation) направляє частину вихлопу з випускного колектора у впускний на режимах помірних навантажень. Вихлопні гази з мінімумом кисню потрапляють в камеру згоряння і служать баластом, заповнюючи обсяг, але не беручи участь в процесі горіння. До того ж гарячі гази мають меншу масу при тому ж обсязі. В результаті температура згоряння знижується, а разом з нею зменшується і кількість шкідливих викидів оксидів азоту. Крім того, вихлопні гази зменшують розрідження у впускному колекторі, знижуючи втрати двигуна на всмоктування. Нарешті, гарячий вихлоп допомагає працювати непрогрітому двигуні. Зникає необхідність подавати переобогащенная суміш при холодному пуску, а значить, двигун працює більш економічно і ризик пошкодити каталізатор занадто гарячим вихлопом зменшується.

Зникає необхідність подавати переобогащенная суміш при холодному пуску, а значить, двигун працює більш економічно і ризик пошкодити каталізатор занадто гарячим вихлопом зменшується

EGR можна зустріти на багатьох сучасних автомобілях. Але особливо ефективно система працює з двигуном Аткінсона. Хід поршня в цьому моторі більше звичайного, при цьому фази всмоктування і стиснення несиметричні. Всмоктування триває довше за рахунок затримки закриття клапанів перед стисненням. Двигун може вдихнути максимум паливної суміші, при цьому компресія залишається в рамках необхідного. Тому паливо згорає ефективніше, а температура вихлопних газів зменшується. Гази в випускному колекторі мають температуру близько 700 ° C, але перед попаданням у впускний тракт охолоджуються точно до 130.

За допомогою шайби силова установка переключається в Eco або Sport, натискання на шайбу повертає її в Normal, а для культового EV відведена окрема кнопка За допомогою шайби силова установка переключається в Eco або Sport, натискання на шайбу повертає її в Normal, а для культового EV відведена окрема кнопка. Логічна розстановка пріоритетів.

Ближче до тіла

На Lexus CT 200h встановлюється електрична помпа системи охолодження. Помпа може постійно працювати в найбільш ефективному режимі незалежно від оборотів двигуна. Вона здатна охолоджувати навіть непрацюючий двигун, що особливо важливо в жаркі дні. Це означає, що система «старт-стоп» зможе зупиняти мотор частіше, що не забариться позитивно позначитися на витраті палива. Електродвигун працює ефективніше механічної помпи, так як виключає втрати в традиційному ремінному приводом від двигуна.

Ще більш важливий вузол - електричний компресор кондиціонера. Він не тільки економить паливо, але і дозволяє пасажирам насолоджуватися прохолодою в повній тиші з вимкненим мотором. Електричний компресор важить менше традиційного механічного вузла.

Передня панель ділиться на верхню Display zone (зона інформації) і центральну Operation zone (зона управління) Передня панель ділиться на верхню Display zone (зона інформації) і центральну Operation zone (зона управління).

CT 200h економить енергію і в холодну погоду, граючи на суб'єктивному сприйнятті тепла пасажирами. Система проактивного підігріву сидінь включається без спеціальної команди кожного разу, коли користувач «додає жару» на панелі клімат-контролю. М'яко нагріваючи тіло вершника, система створює суб'єктивне відчуття комфорту при меншій температурі в салоні. Інженери подбали і про задніх пасажирів, у яких немає підігріваються сидінь. Якщо по пристебнутим ременям автомобіль розпізнає присутність людей на задньому дивані, система проактивного підігріву відключається і кліматична установка по-чесному прагне якомога швидше прогріти весь салон.

Значна частина енергії в зимовий час витрачається на обігрів стекол, щоб вони не запотівали. Зазвичай повітря, що направляється під скло, не так ефективно зігріває пасажирів, як потік, спрямований прямо в салон. В результаті доводиться нагрівати більше повітря, щоб його вистачило на все. Ситуація ускладнюється при включенні режиму рециркуляції повітря, коли дихання пасажирів додатково збільшує вологість в салоні.

У 2007 Lexus першим серед автовиробників представив світлодіодні фари головного світла У 2007 Lexus першим серед автовиробників представив світлодіодні фари головного світла. Вони споживають на 45% менше енергії, ніж галогенові лампи, і роблять свій внесок в економію палива. Всього фари, задні ліхтарі і повторювачі поворотів в дзеркалах CT 200h містять 89 світлодіодів.

На вітровому склі CT 200h встановлені датчики вологості і температури. Комп'ютер використовує їх показання, щоб припиняти проблему запотівання на корені. Як тільки на склі з'являється волога, автомобіль сам впускає в салон порцію свіжого повітря з вулиці і направляє теплий потік на вікна. Усунувши проблему, комп'ютер тут же повертає більшу частину тепла пасажирам в салоні, щоб вони не витрачали дорогоцінний паливо даремно.

Формула люкс

Відчуваючи спортивні автомобілі на серпантинах, водії зазвичай «женуть на всі гроші» в гору. Потужні двигуни без зусиль долають ухил, в той час як гравітація допомагає гальмах справлятися з роботою. Вниз тестери зазвичай спускаються акуратно, щоб не перегріти гальма і не впасти жертвою інерції полуторатонного автомобіля.

Номія або логія?

Номія або логія

Неодноразово проводилися порівняльні тест-драйви продемонстрували, що сучасні дизельні двигуни, в тому числі немаленького обсягу, впритул наближаються до гібридних силових установок по економічності.
Однак не варто поспішати з висновками про те, що застосування гібридів недоцільно. Коли мова заходить про екологічні показники, розстановка сил стає зовсім іншою. Під час журналістського тест-драйву CT 200h в Португалії фахівці Toyota встановили на один з автомобілів датчик, покликаний зафіксувати, яку частину шляху машина проходить в режимі нульових викидів (з вимкненим бензиновим мотором). Результати показали, що, в залежності від маршруту, Lexus проходив від третини до половини шляху, взагалі не витрачаючи бензин. Зрозуміло, мова йде не тільки про пересування по місту в електричному режимі EV-mode з черепашачою швидкістю, але і про рух по інерції або з гори.
Норвезька асоціація астматиків та алергіків NAAF звертає увагу, що дизельні двигуни характеризуються підвищеними викидами оксидів азоту в порівнянні з бензиновими. За підрахунками NAAF, 230 CT 200h виробляють стільки ж NO2, скільки один їх дизельний однокласник.

Зізнаюся, відчуваючи Lexus CT 200h, я знехтував всі вимоги безпеки і прокотився з вітерцем з гори. По-перше, гальмах тут допомагає генератор, рекуперірует енергію. По-друге, рухаючись з гірки, автомобіль постійно заряджає батарею і підтримує силову установку в постійній бойовій готовності. І нарешті, по-головних, допомога сили тяжіння життєво необхідна, щоб допомогти 136-сильною силовій установці розкрити потенціал чудового, по-спортивному налаштованого шасі.

Перша реакція більшості водіїв на CT 200h: «Цей автомобіль гідний двигуна не менше 200 к.с.». Дійсно, шасі з можливостями гарячого хетчбека, з поправкою на незмінний комфорт Lexus, провокує на динамічний стиль водіння і змушує знемагати від нестачі потужності. Але чи не пов'язано це з нашими стереотипними уявленнями про динаміку автомобілів відповідного класу і вартості? «Максималка» 180 км / год - цілком автобан швидкість, на якій життєво необхідно по-німецьки зібране і інформативне шасі. Хороша керованість дає шанс не тільки відзначитися в щільному потоці, а й уникнути зіткнення з раптово виникли перешкодою.

Ми звикли вибирати автомобіль за формулою: максимум динаміки при достатній безпеці і ефективності. Lexus CT 200h пропонує інший підхід: максимум безпеки і ефективності при цілком достатній динаміці. І звичайно ж, максимум комфорту, незмінно властивого люксового бренду.

Мені буде дуже приємно побачити Lexus CT 200h на дорозі. Адже перший абзац цієї статті я написав з неабиякою часткою лукавства, розуміючи, що мода на еко-раціональність поки актуальна скоріше для одиниць, ніж для багатьох. А кожен побачений в місті новий Lexus буде додавати моїм оптимістичним словами ще трохи правоти.

Стаття опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №5, травень 2011 ).

Номія або логія?
Але чи не пов'язано це з нашими стереотипними уявленнями про динаміку автомобілів відповідного класу і вартості?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов