Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Львівський автонавантажувач - історія, факти, модернізація, крах, продовження ...

Наша сеть партнеров Banwar

Кінець однієї історії є початком нової!

Кінець однієї історії є початком нової

1948 рік. У м.Львові був побудований Львівський завод автонавантажувачів, що став згодом знаменитим, по випуску моделей навантажувача з бензиновим двигуном від Горьковського заводу двигунів.

Офіційне відкриття відбулися 24 квітня 1948 року - львівський завод «Автонавантажувач» (ЛЗА). На підприємстві за весь час до його закриття, було розроблено, виготовлено та випущено понад 30 моделей вантажопідйомних транспортних засобів і механізмів (в тому числі львівський навантажувач моделей 4014 і 40810). У рік збиралося велика кількість різних моделей і модифікацій, що було потрібно для економіки тієї держави (загальна кількість випущених машин в рік близько 22,5 тис.шт.).

Історія

Після закінчення Другої світової війни почався процес відновлення і інтенсивного розвитку всіх сфер народного господарства. Економіка ожила. У тих складних умовах відчувалася затребуваність в різних засобах (транспорту, обладнання тощо). Навантажувач був один з них, який полегшував роботу в сфері вантажно-розвантажувальних робіт, а також монтажу обладнання на нових підприємствах і тих які відновлювалися після руйнування. Тому було прийнято рішення про виробництво навантажувачів в терміновому порядку і в найкоротші терміни.

Базовим для виробництва навантажувачів став незвичайний для промисловості СРСР завод «Газаппарат» в місті Львові, Україна (УРСР). Хоча базою було його назвати складно: цехів по площі необхідних для випуску автонавантажувачів не було, спеціального обладнання також немає, а головне - навченого персоналу не було. Керівництво навіть не до кінця знало, як повинен був виглядати навантажувач, як би це дивно не звучало.

З огляду на підтискають термінів підприємство розвивалося і будувалося без генерального плану, але це було виправдано. Організацію робіт очолив призначений на посаду головного інженера заводу Олександр Кузовков - колишній співробітник заводу ЗІЛ (Завод імені Лихачова). Було сформовано конструкторське бюро, співробітники якого були відряджені фахівці з усього Радянського Союзу. Так само це були і випускники Львівського політехнічного інституту, в основному інженери, які закінчили навчання. У середини 1948 року до них приєдналася група інженерів з інституту «Оргавтопром». Спільними зусиллями було запущено будівництво заводу.

У тому ж 1948 році конструкцію універсального навантажувача спеціально для колег інженерів з ЛЗА розробили в м.Дніпропетровську за особливим розпорядженням Держплану СРСР. Проектування очолив, а точніше швидше керував автоконструктор Грачов В.А., лауреат Держпремії СРСР, що вплинуло на саму конструкцію майбутнього навантажувача. Зважаючи на обмежену відведеного часу вирішили створити навантажувач в основі якого були використані вже існуючі автомобільні вузли та агрегати. Мотор, вузол зчеплення, коробка передач, міст, карданний вал, гальмівна система, капот, радіатор, електрообладнання були запозичені з вузлів автомобіля ГАЗ-51, рульове управління в свою чергу зі схеми ЗІС-150.

Навантажувач, а точніше прототип вантажопідйомністю 3 тонни привласнили індекс 4000 Навантажувач, а точніше прототип вантажопідйомністю 3 тонни привласнили індекс 4000. Далі все індекси нових навантажувачів починалися з цифри 4, приклад львівського навантажувача модель 40814 або модель 40810.

У червні 1949 був зібраний і випущений дебютний варіант автонавантажувача, а до кінця року план з випуску 1000 шт. даної техніки був перевиконаний.

Продовження історії львівського навантажувача мало свої особливості. У конструкторських рішеннях, як виявилося, були виявлені великі проблеми при експлуатації вже випущених навантажувачів.

Як тільки перші навантажувачі виробництва ЛЗА розійшлися по країні, моментально дали про себе знати їх недоліки. Агрегат виявився нестійким, через неправильне співвідношення ваги по осях, іноді або ж скоріше часто, буксував і насилу піддавався управління. Управляти було досить складно, зусилля повороту керма дорівнювало майже 50 кг. Загалом виглядало все не дуже добре.

Проект був відправлений до інституту розробника м.Дніпропетровськ, а в відомстві автора Грачова В.А. спільно з групою молодих фахівців зі Львова, були внесені зміни, які послужили створення моделі 4000М. Це дало позитивні результати. Навантажувач став більш маневреним, покращилася прохідність, встановили гідропідсилювач керма, поліпшили кабіну водія, всередині встановили пару м'яких сидінь. Модернізований варіант львівського навантажувача випускався вже в 1950 році.

Наступним, непростим для того часу, завданням для колективу підприємства була розробка 5-ти тонного навантажувача. Машина яка була розроблена і запропонована Московським бюро експериментального заводу, був більш ніж вдалим, але для її нормального виробництва потрібно було перенастроювати конвеєр.

Машина яка була розроблена і запропонована Московським бюро експериментального заводу, був більш ніж вдалим, але для її нормального виробництва потрібно було перенастроювати конвеєр

Конвеєр ЛЗА (двигуни)

Конвеєр ЛЗА (двигуни)

конвеєр ЛЗА

Проблема вирішилася завдяки вдалому пропозицією уніфікувати 3-х тонний навантажувач моделі 4000М, при тому подовжили базу навантажувача, встановили міст від ЗІЛа, провели ряд інших доробок. У 1951 році був для працівників ЛЗА роком виходу нового 5-ти тонного навантажувача моделі 4003.

Факти, модернізація, крах

Час диктував свої вимоги. Конструкторське бюро (КБ) яке організовано було в 1953 році відразу активно підключилося до роботи над удосконаленнями моделей, що випускаються, так і в розробці нових навантажувачів. Тоді ж по розробкам моделі 4003 почали випускати модель 4006, що відрізняється від попередника тим, що в ній з'явилися гідравлічні гальма, дисковий ручне гальмо і автоматичний клапан в гідросистемі. Одночасно налагодили установку додаткового обладнання на вантажопідйомник: легкий безрамний ківш, безблочна стріла, захоплення для лісоматеріалів.

модель 4045 (4,5 тон)

модель 4008 (10 тон)

Факти в роках з випуску:

1957рік - початок виробництва вилочного навантажувача 4009 для штабелювання деревини;

1960 рік - випуск 10-ти тонної машини (львівський навантажувач серії 4008), 3-х тонний навантажувач (львівський навантажувач 4043) і 5-ти тонних навантажувач (львівський погрузчик 4045);

1966 рік - з конвеєра зійшли нові моделі навантажувачів в індексі яких була присутня буква М (модернізовані): новий варіант - львівський навантажувач 4045М і 4043М.

Львівський автонавантажувач: історія 80-х

За діючими тоді договорами з країнами РЕВ аж до середини 80-х років в м.Львові випускалися вантажопідйомні машини різної вантажопідйомності. Лінійка складалася з 3, 5, 7, 10 і 12,5 тонних навантажувачів. Виготовлення малотоннажної техніки залишив за собою завод «Балканкар» (Balkancar - Болгарія). ЛЗА продовжував удосконалити існуючі моделі навантажувачів, а також збільшувати темпи розробки і виробництва нових моделей. Прикладом став львівський навантажувач 4014. У 1972 році був «закладений» фундамент нової будівлі заводу ЛЗА, а вже в 1974 році - виробництво навантажувачів йшло повним ходом в промисловій зоні «Рясне».

На виробничих площах Львівського заводу автонавантажувачів (ЛЗА) площею 500 тис.м2 в кращі роки випускалося більше 20 тис. Машин. З розпадом СРСР заводу все важче було конкурувати з імпортними моделями навантажувачів хоча ціна залишалася все таки нижче аналогічних машин закордонного виробництва. Свою роль також зіграло те, що навантажувачі та далі випускалися на базі існуючих автомобільних вузлів. Разом з розпадом, ринок, відповідно і попит заводу, істотно обмежився. У 1996 році було випущено всього 500 од. продукції, переважно випускалися рами-шасі навантажувача, які купувалися малими підприємствами, ті в свою чергу збирали без належного контролю якості, що і призвело до поширення негативних відгуків про якість навантажувача. У кожного з таких малих підприємств були свої недоліки пов'язані з різними на те причинами. Але факт залишається фактом. Незабаром ЛЗА було визнано банкрутом, виробництво було переміщено зі Львова на резервний майданчик за містом.

Продовження ...

Але в житті, як правило, кінець однієї історії є початком нової!

Так і цього разу. На базі викупленого обладнання, потужностей і головне зацікавленості фахівців, було організовано підприємство Мікро-Ф і налагоджений випуск Львівського автонавантажувача власного виробництва. Головним було зберегти якість, а згодом налагодити випуск більш досконалої машини, тим більше що завжди є необхідність в навантажувачах такого класу, де співвідношення ціна-якість для покупця є одним з основних факторів вибору техніки. Підприємство росло і вдосконалювалося. Починали з випуску навантажувачів власного виробництва, а продаж залишили нашим представникам як в Україні так і в Росії, де дана модель навантажувача користується популярністю через її невибагливості в сервісному обслуговуванні і доступності запчастин. Згодом з'явився відділ сервісного обслуговування і відділ продажів Львівського навантажувача, а також відділ продажів запчастин до навантажувача. Як альтернативу новим навантажувачів ми пропонуємо імпортні навантажувачі вживані ( навантажувачі бу ). Ринок диктує свої умови. Розширюючи асортимент продукції ми в першу чергу піклуємося про покупця який прийшовши до нас може вибрати навантажувач або іншу складську техніку виходячи зі своїх потреб, побажань і можливостей. У нас завжди в наявності на складі ходові запчастини до навантажувача . Широкий асортимент і можливість замовити потрібну запчастину до навантажувача будь-якої марки (терміни поставки, як правило, не перевищують 3-7 робочих днів) один з пріоритетів нашої компанії.

Ми з упевненістю можемо сказати, що нам вдалося продовжити історію Львівського навантажувача , Зробивши крок вперед в розробці та виробництві досконаліших моделей автонавантажувачів.

Ми з упевненістю можемо сказати, що нам вдалося продовжити історію   Львівського навантажувача   , Зробивши крок вперед в розробці та виробництві досконаліших моделей автонавантажувачів

Львівський дизельний навантажувач власного виробництва серії МФ (МФ 70н)

Факти говорять самі за себе. Нові дизельні навантажувачі власного виробництва серії МФ цього Доведення . Але це вже інша історія. Далі буде...

Стаття написана під керівництвом:

Степана Михайловича Гаврилечко (головного конструктора ЛЗА 1986 - 2012 років), а тепер головного консультанта на посаді конструктора компанії Мікро-Ф.

У статті використані матеріали з відкритих джерел.

Використано фото з Центрального кінофотофоноархіву України ім.ГС.Пшенічного.

При цитуванні (копіюванні) матеріалів статті, пряме посилання на сайт (статтю) обов'язкове.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов