Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Магнітна підвіска: різновиди, пристрій і принцип роботи

  1. Все, що потрібно знати про магнітній підвісці
  2. Переваги та недоліки магнітної підвіски
  3. Види магнітних підвісок
  4. Магнітна підвіска SKF
  5. підвіска Delphi
  6. Електромагнітна підвіска Bose
  7. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

У процесі постійного удосконалення ходової частини автомобіля вчені та інженери розробили унікальну магнітну підвіску. Деякі її варіанти вже встановлюються на автомобілях преміум-класу, решта поки знайшли застосування лише на дослідних зразках. Зі статті дізнаємося, що таке магнітна підвіска: її види, характеристики, переваги і недоліки, відмінності від інших типів підвісок.

Все, що потрібно знати про магнітній підвісці

Електромагнітна підвіска - це досить складний пристрій у вигляді стійки на кожне колесо, що заміняє пружину і амортизатор. Управляється вона електронним блоком і призначена для забезпечення більш високої плавності ходу автомобіля.

Управляється вона електронним блоком і призначена для забезпечення більш високої плавності ходу автомобіля

Загальний вигляд електромагнітної підвіски

Відмінність магнітної підвіски від класичних її попередниць полягає в можливості роботи при повній відсутності пружин, тріснув, стабілізаторів, амортизаторів та інших допоміжних елементів. Тут функції цих компонентів виконують електромагнітні клапани або магнітно-реологическая рідина. Хоча деякі підвіски оснащені пружинами і амортизаторами на випадок, якщо вийде з ладу автоматична система управління.

Якщо в гідравлічних підвісках функціональним елементом служить спеціальна рідина, в механічних - пружні елементи (пружини), в пневматичних - повітря, то в разі магнітного аналога ця роль відводиться електромагнітам. Фактично це дозволяє автолюбителю відстежувати всі показники положення кузова і коліс в режимі реального часу.

Переваги та недоліки магнітної підвіски

Переваги магнітної підвіски виходять з самого її призначення. До них відносяться:

  1. висока плавність ходу автомобіля;
  2. стійкість автомобіля при русі на великих швидкостях;
  3. високий рівень комфорту і безпеки при русі по різних поверхнях;
  4. раціональне використання енергетичних ресурсів машини.

На сьогоднішній день головним недоліком такого виду підвіски є лише її висока вартість.

Види магнітних підвісок

В даний час відомі три великих світових бренду, що випускають магнітні підвіски:

Зупинимося на кожному з них більш детально.

Магнітна підвіска SKF

Електромагнітна підвіска, створена шведською компанією, представлена ​​у вигляді капсули. Капсула складається з двох електромагнітів. На основі даних з усіх датчиків, зібраних бортовим комп'ютером, коригується жорсткість демпфуючого елемента. Це дозволяє вибрати оптимальний режим руху автомобіля.

Це дозволяє вибрати оптимальний режим руху автомобіля

Магнітна стійка SKF

Ключовим завданням, яка була поставлена ​​перед шведськими фахівцями при розробці свого варіанту магнітної підвіски, було досягнення простоти і надійності конструкції.

У разі несправності системи управління підвіска продовжує функціонування за рахунок пружини. Можливість переходу з автоматичного режиму в механічний є головною перевагою підвіски SKF. Крім того, пристрій підвіски дозволяє уникнути ефекту просідання при тривалій стоянці машини.

підвіска Delphi

Передній і задній магнітні амортизатори Delphi

У варіанті від Delphi підвіска представлена ​​у вигляді однотрубного амортизатора, заповненого магнітно-реологічні рідиною. Розмір магнітних частинок в складі не перевищує десяти мікрон. Особливе покриття, доданий в розчин в пропорції «один до трьох», перешкоджає злипанню частинок між собою.

Поршень амортизатора, керований електронним блоком, містить в собі електромагніт. При подачі керуючого сигналу утворюється магнітне поле і частки беруть впорядковану структуру. В'язкість рідини збільшується. Режим роботи амортизатора змінюється - він стає більш жорстким.

Головною перевагою підвіски є швидкість реакції, що не перевищує 1 м / с. Крім цього при несправності системи управління підвіска буде функціонувати за рахунок гідравлічного амортизатора. Це забезпечує безпеку при управлінні транспортним засобом.

Електромагнітна підвіска Bose

Магнітна підвіска, розроблена вченим Арамом Боуз (так-так, саме тим, хто також виробляє преміальне музичне обладнання), є однією з найпопулярніших і обговорюваних. У його трактуванні пристрій представлено лінійним електродвигуном, який, в залежності від режиму руху, працює як пружний або демпфуючий елемент.

Відмітна особливість цієї підвіски - швидкість дії за рахунок роботи магнітного штока. Амортизаційний шток з встановленими на ньому постійними магнітами здійснює зворотно-поступальні рухи по довжині обмотки статора, розташованого в корпусі. Пристрій згладжує коливання при русі на нерівних ділянках дороги. Це забезпечує підвищення ефективності управління транспортним засобом.

Стійки від Bose

Підвіска Bose передбачає великий діапазон різних налаштувань:

  • в процесі проходження віражу водій може підібрати схему сигналів бортового комп'ютера таким чином, що опорним виступить заднє зовнішнє колесо;
  • в повороті підвіска перенесе навантаження на переднє зовнішнє колесо.

Це забезпечує підвищений контроль над керуванням транспортним засобом незалежно від типу покриття дороги.

Ще однією особливістю підвіски Bose є режим «електрогенератор». При русі автомобіля по прямій коливання, викликані нерівністю дороги, перетворюються в електричну енергію. При цьому електроенергія не розсіюється в просторі, а концентрується в акумуляторних батареях для подальшого застосування.

На жаль, не весь потенціал підвіски Bose реалізований до кінця. Процес гальмує розробка програмного забезпечення.

висновок

Магнітна підвіска, безумовно, дозволяє домогтися нової якості управління автомобілем. Вона забезпечує комфорт, хорошу керованість і безпеку на дорозі. У промислових масштабах тільки дуже великі компанії встановлюють на свої автомобілі адаптивну електромагнітну підвіску. Наприклад, магнітно-реологическая рідина (як в підвісці Delphi) застосовується в наступних адаптивних підвісках:

  • MagneRide від General Motors (Cadillac, Chevrolet).
  • Magnetic Ride від Audi.

Але прогрес рухається дуже швидко. Технології розвиваються так швидко, що зовсім скоро можна буде побачити дане ноу-хау і на доступних бюджетних моделях, поширених по всьому світу.

(10(10

оцінок, середнє: 4,80 з 5)
оцінок, середнє: 4,80 з 5)   Завантаження Завантаження ...

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов