- зовні Г абаріти H6 Coupe (довжина / ширина / висота) - 4 549/1 835/1 700 мм. «Китаєць» на 74 мм...
- В русі
- Залізо
- продажі
- Історія моделі
зовні
Наша сеть партнеров Banwar
Г абаріти H6 Coupe (довжина / ширина / висота) - 4 549/1 835/1 700 мм. «Китаєць» на 74 мм довшим Hyundai Tucson, на 63 мм довшим VW Tiguan. Ближче всіх за габаритами з однокласників варто Ford Kuga, але і він коротше на 25 мм, а колісна база менше на 30 ... З різними там Дастера і Кретьєн і порівнювати не варто!
Для розуміння положення моделі у внутрішній табелі про ранги потрібно відзначити, що в російській лінійці Haval H6 Coupe коштує лише на сходинку нижче флагманського позашляховика H9. Правда, коштує не один, а разом з H6. При цьому H6 Coupe і H6 - брати зведені, а не рідні. Coupe - автомобіль більш молодіжний, більш цікавий і динамічний зовні, для нього не пропонується «старечий» дизель і повний привід, він на 10 сантиметрів коротше "просто" H6, але при цьому просторіше всередині (колісна база більше на 40 міліметрів).
Спадаюча до корми дах, скління з прихованими стійками, візуально утворює суцільну смугу задньої півсфери - хтось побачить в цьому нотки, навіяні Евоком ... Хтось, чіпляючись, почне проводити паралелі з радіаторними гратами Ауді. Однак в цілому дизайн H6 Coupe не демонструє явних і грубих запозичень, в яких багато хто любить дорікати машини з Піднебесної. Автомобіль хоч і не особливо запам'ятовується, але вживу виглядає в цілому досить непогано.
H6 Coupe пропонується в шести варіантах забарвлення. Крім чорного і білого доступні коричневий, як на нашому тестовому зразку, темно-синій, темно-червоний і сіро-сріблястий. Яскравого золотисто-оранжевого забарвлення, як на рекламних листівках, або гламурного малинового металіка, як на банері офіційного сайту, на жаль, немає ...
Практична чорна пластикова облямівка по периметру і помірне використання хромованих смужок в екстер'єрі йде зовнішності автомобіля на користь. Непогано підкреслюють образ матово-металеві рейлінги і горизонтальний спойлер-козирок над заднім склом. Єдине, що злегка бентежить - вид оформлення логотипу марки на радіаторних гратах. Сріблясті літери на червоній «стрічці» - це, по-моєму, занадто.
усередині
Дизайн торпедо і приладової панелі - адекватний, милує душу раціоналіста, хоча і не цілком типовий для молодіжної аудиторії, для якої, як кажуть, призначений Coupe. Він, скоріше, цілком дорослий і зрілий. Все акуратно, все на своїх місцях. Верх і низ торпедо оброблені еластичним, злегка шорстким матеріалом, центральна частина - жорстка, з фактурою під «старе дерево» чорного кольору. Те, що це полімер, а не деревина, зрозуміло з першого погляду, але виглядає все одно непогано.
Крісла водія і переднього пасажира вже в базі мають електрорегулювання з широкими діапазонами, а в топовій комплектації водієві покладається ще й підпір колін і поперековий валик. Правда, останній регулюється тільки за принципом «більше-менше», не змінюючи положення по висоті.
Кермо з пелюстками перемикання передач, клавішами управління аудіо, телефоном і маршрутним комп'ютером несе на собі емблему «H6». Спідометр і тахометр на приладовому щитку втоплені в сріблясті «колодязі», між якими розташувався 3,5-дюймовий екранчик маршрутного комп'ютера.
Кліматичний блок - з великими класичними ручками температури для правої і лівої зон, але з кнопкової регулюванням обертів вентилятора. Потрапляти в ці кнопки, між якими ще й розташована клавіша зміни режимів обдуву, не відволікаючись від дороги, досить непросто.
Заднім пасажирам покладається така ж кількість комфорту, як в пристойному бізнес-класі. По-перше, це, звичайно, розкішний простір для ніг і відсутність тунелю на підлозі. По-друге, регульований в п'яти положеннях нахил спинки. По-третє, управління потоками повітря вентиляції і обігрівом заднього дивана.
Широкий зручний підлокітник тут багатофункціональний: з відсіком для дрібних речей і підстаканниками, але має недопрацювання - відсутня язичок для його вилучення з спинки сидіння. Доводиться з працею просовувати пальці у вузьку щілину і намагатися його витягнути.
Через весь дах проходить величезний панорамний люк з керованим електроприводами відкриттям і шторкою. Але це - ознака найбільш дорогий комплектації.
Аудіосистема побудована на основі 8-дюймового резистивного (реагує на натискання, а не на торкання) дисплея і комплекту з восьми динаміків: двосмугова акустика в дверях з виносними твіттера, динамік центрального каналу на торпедо, а також невеликий сабвуфер, розміщений в пластиковій вставці в запасному колесі. Система підтримує відтворення дисків і флешок, має вхід AUX і дружить з телефоном через Bluetooth. А ось навігації тут немає.
Регулювання гучності, перемикання треків і вибір джерел аудіо здійснюється з керма, а також з додаткового «центру управління» на центральному тунелі перед рукояткою АКПП. З його допомогою дуже зручно керувати гучністю як водієві, так і пасажиру справа. Ручка ця простенька, не як «ай-драйв» у BMW: вона допускає тільки обертання і натискання для режиму «mute». Логіка призначення кнопок навколо ручки вельми спірна. Наприклад, окрема кнопка призначається для зміни мови інтерфейсу дисплея - функції, яка потрібна один-єдиний раз.
Звучання досить м'яке і навіть, не побоюся цього слова, збалансоване. Хоча робота малопотужного і мініатюрного сабвуфера в багажнику толком не чути. Максимальний рівень гучності невисокий: хитруни-китайці обмежили потужність аудіосистеми тією межею, за яким почали б помітно зростати спотворення.
Крім передніх і задніх датчиків парковки на дисплей виводиться інформація з задньої камери, а також з додатковою камери в правому бічному дзеркалі заднього виду. Це спрощена система допомоги при маневруванні впрітірочку: передбачається, що при їзді по прямій бічний зазор зі свого боку водій може контролювати, виглянувши у вікно, а ось з правого боку так вже не зробиш. В цьому випадку і допомагає камера.
Питання смакової, зрозуміло, але мені дуже сподобалася візуалізація натискання клавіш, згрупованих навколо рукоятки АКПП, що показує, що включена та чи інша функція.
У темряві в салоні H6 Coupe спалахує інтер'єрна «неонова» підсвічування. Світлодіодні лінії проходять через торпедо і двері, а також світяться контури колонок аудіосистеми в дверях і два контури на стелі, навколо панелі, де знаходяться світильники, окулярник і управління люком. Цікаво, що регулюється колір підсвічування салону не через меню екрану, а переключається по колу натисканнями спеціальної окремої кнопки, виведеної на тунель підлоги поруч з рукояткою КПП.
Власне, на цьому б креатив з підсвічуваннями і обмежити, але розробники вирішили максимально підкреслити бренд і походження автомобіля і вбудували в дзеркала заднього виду «аліекспрессние» лазерні ліхтарики, які в якості ввічливого підсвічування проектують на асфальт моторошнувату напис ... Саурон схвалює!
Багажник має об'єм близько 450 літрів по рівень полки. Пол рівний, а на одному рівні з прорізом праворуч і ліворуч розташовані кишені з еластичними сіточками для дрібниць. Під підлогою зберігається повнорозмірна запаска з сабвуфером всередині.
В цілому H6 Coupe рясніє дрібницями, які в сумі складаються в картину грамотного підходу до комфорту. Підлокітник регулюється по вильоту і має два отсека- «поверху». Ручка фіксації регулювання керма обрезинена і приємна на дотик. Всі кнопки склопідйомників в дверях підсвічуються. У всіх чотирьох пасажирів є свої LED-світильники. Додаткові дефлектори обдування бічних стекол в передніх дверях швидко продувають область дзеркал. Червоні ліхтарики в дверях сигналізують про відкриття для попутних машин. На «маківці» торпедо розташувався удобнейший лоток з гумовим дном для дрібних речей (в ньому б ще бездротову зарядку!). У багажнику є навіть розетка на 12 вольт.
В русі
До натискання на педаль газу машина дуже і дуже чуйна. Дволітровий турбомотор з потужністю 190 сил, якщо висловлюватися по-молодіжному (а Coupe і орієнтоване на молоду аудиторію) весело розганяє кросовер навіть в «еко-режимі», а в «спорті», та якщо не завантажений, він і зовсім «валить», міцно утримуючи дорогу навіть в хорошій колійності.
АКПП з подвійним зчепленням і преселективним перемиканням працює бездоганно, змінюючи передачі без розриву потоку потужності. Задоволення від відмінної динаміки, яка майже не скисає навіть після 140 км / год, почасти дозволяє забути про неабиякий апетит двигуна. Адже якщо запустити мотор, стоячи на узбіччі порожній заміській траси, поїхати, підтримуючи швидкість 90 км / год і категорично уникаючи обгонів, то можна завершити поїздку з середньою витратою не більше 8 літрів на сотню. Однак в мікс-режимі з рідкісними обгонами і помірними пробками знизити витрату нижче 12 літрів на 100 кілометрів мені не вдалося. Чи не допомагав ні жорсткий контроль педалі газу, ні еко-режим, ні зневага прогріву. Жор пояснимо: все ж саме 1 844 кілограми порожній машини - це дуже пристойно. Але це, власне, те, за що боролися: років десять тому маса нарікань до китайських авто була саме за їх хисткість і тонкість заліза. Сьогодні ж H6 Coupe важить більше Audi Q7. До широкого використання алюмінію і композитів китайці ще не дісталися, але добре, що хоча б не шкодують стали!
Підвіска незалежна по колу і відчувається жестковатой. Особливо - на незавантаженої машині. Хоча до неї швидко звикаєш: приємно пролітати на шістдесяти «лежачих поліцейських», де легковика гальмують до вдвічі меншій швидкості. Розгойдування кузова при різких маневрах досить помірна завдяки жорсткості підвіски, але в рулінні машина мляво, що не дивно для її маси, висоти, трьох оборотів керма від упору і до упору, а також шин 225/65 R17.
Дорожній просвіт в 170 міліметрів серйозним не рахується, однак на ділі машина чудово лазить по міських заметах і бордюрах там, де на легковому седані з формально точно таким же кліренсом робити взагалі нічого - тільки бити порогами і шкребти бамперами.
Гальма спочатку здалися вимагають трохи більшого зусилля правої ноги, ніж належить б, однак через пару днів їзди я повернувся до цієї думки і виявив, що не відчуваю проблеми. Також варто відзначити вельми гідну шумо- і віброізоляцію. Навіть на високій швидкості акустична обстановка в машині цілком комфортна: на шумоізоляційних матеріалах не економили. Це видно навіть по фальшкришке двигуна з товстенним шаром щільного спіненого поліуретану, яка важить кілограмів зо два.
Залізо
Двигун H6 Coupe - власний, який не є клоном відомих моторів інших марок. GW4C20 - турбований агрегат з безпосереднім уприскуванням, ланцюговим ГРМ і регулятором фаз на впуску і випуску. Мотор любить обороти: максимальна потужність в 190 сил видається в діапазоні 5 200-5 500 об / хв, максимальний крутний момент в 310 Нм - при 2 400-3 600 об / хв.
Трансмісія H6 Coupe - запозичена. Це досить надійний і перевірений преселективний шестиступеневий "робот" з двома зчепленнями виробництва відомого німецького бренду Getrag - PowerShift 6DCT450, який використовується також на Volvo, Ford і так далі. Коробка - з «мокрим зчепленням», розрахована на передачу моменту в 450 Нм. У нас же всього 310, так що якщо вчасно міняти в КПП масло і фільтри, а також не вбивати її навмисно систематичними стартами з педаллю в підлогу, коробка повинна ходити довго і безпроблемно.
У машині навіть в самій недорогий комплектації є чимало корисних функцій для безпеки руху - наприклад, системи стабілізації, антіпробуксовкі, допомоги при спуску і підйомі. Електричний ручне гальмо тут з функцією Hold, зручною в пробках: вона автоматично утримує автомобіль на місці після повної зупинки і розблокується при торканні педалі газу. Є й захист від випадкового одночасного натискання на дві педалі - в цьому випадку пріоритет отримує педаль гальма. А ще тут трудяться система контролю тиску в шинах, датчики дощу і світла і функція моніторингу сліпих зон з індикацією в бічних дзеркалах.
Ціни на китайські авто легко і оптимістично перейшли мільйонний рубіж. Навіть не є флагманом марки H6 Coupe пропонується в трьох комплектаціях (City, Luxe і Elite) за ціною 1 500 000, 1 550 000 і 1 630 000 рублей.
Різниця між першим і другим комплектаціями - 50 000 рублів, але за цю доплату пропонуються не дрібниці у вигляді елементів зовнішньої і внутрішньої обробки, а дві передні бічні подушки безпеки і дві шторки безпеки (в базі - тільки дві передні SRS), 19-дюймові легкосплавні диски замість 17-дюймових штампованих, шкіряна оббивка салону замість текстильної та ще кілька вельми приємних дрібниць. Це по-китайськи смачно, хоча повний комплект подушок безпеки хотілося б бачити вже в базі: все-таки півтора мільйона - це півтора мільйона ... На нашому ж тесті була найдорожча версія, Elite, та ще й з пакетом опцій на 80 000 рублей. У цю доплату входить панорамний люк у весь дах з електроприводом, підігрів сидінь другого ряду, ксенонові фари, камера в правому дзеркалі і поліпшена аудіосистема.
продажі
Тут все досить погано. У січні-квітні H6 Coupe розходився тиражем по 4-6 машин на місяць. У травні різко «додав» до 19 одиниць. Для порівняння, «бестселер» марки Haval, "просто" H6, щомісяця знаходить по 100-140 покупців, а в травні так і зовсім було продано майже 200 машин. Так що у H6 Coupe є всі шанси розділити долю моделі H8 , Яка вже покинула російський ринок.
Історія моделі
Власне, історія моделі вельми лаконічна. Добре відома в нашій країні з 2005 року і зарекомендувала себе бюджетними пікапами, кроссоверами і легковими автомобілями китайська марка Great Wall Motor до 2014 року працювала через російську компанію-дистриб'ютора. У 2014 році вона завершила продажу під брендом «Велика стіна» і відкрила власне представництво в Росії «Хавейл Мотор Рус» для просування власного суббренда Haval. Під цією маркою продаються зараз виключно кросовери.
Середньорозмірні зокрема представлені моделями H6 і H6 Coupe. Остання спочатку була анонсована в 2014 році як Haval Coupe С, але згодом перейменована в H6 Coupe. У Китаї модель продається майже три роки і вже встигла пережити один рестайлінг. Однак в Росію поки возять дорестайловий варіант. У нас Coupe пропонується виключно в передньопривідною версії, хоча на батьківщині доступний і повний привід (правда, тільки з ручною КПП). Зараз модель імпортується, але компанія активно будує в Тульській області завод повного циклу, який повинен запуститися в 2019 році.