Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Майже доросла розмір: тест-драйв Haval H6 Coupe

  1. зовні Г абаріти H6 Coupe (довжина / ширина / висота) - 4 549/1 835/1 700 мм. «Китаєць» на 74 мм...
  2. В русі
  3. Залізо
  4. продажі
  5. Історія моделі

зовні

Наша сеть партнеров Banwar

Г абаріти H6 Coupe (довжина / ширина / висота) - 4 549/1 835/1 700 мм. «Китаєць» на 74 мм довшим Hyundai Tucson, на 63 мм довшим VW Tiguan. Ближче всіх за габаритами з однокласників варто Ford Kuga, але і він коротше на 25 мм, а колісна база менше на 30 ... З різними там Дастера і Кретьєн і порівнювати не варто!

Для розуміння положення моделі у внутрішній табелі про ранги потрібно відзначити, що в російській лінійці Haval H6 Coupe коштує лише на сходинку нижче флагманського позашляховика H9. Правда, коштує не один, а разом з H6. При цьому H6 Coupe і H6 - брати зведені, а не рідні. Coupe - автомобіль більш молодіжний, більш цікавий і динамічний зовні, для нього не пропонується «старечий» дизель і повний привід, він на 10 сантиметрів коротше "просто" H6, але при цьому просторіше всередині (колісна база більше на 40 міліметрів).

Спадаюча до корми дах, скління з прихованими стійками, візуально утворює суцільну смугу задньої півсфери - хтось побачить в цьому нотки, навіяні Евоком ... Хтось, чіпляючись, почне проводити паралелі з радіаторними гратами Ауді. Однак в цілому дизайн H6 Coupe не демонструє явних і грубих запозичень, в яких багато хто любить дорікати машини з Піднебесної. Автомобіль хоч і не особливо запам'ятовується, але вживу виглядає в цілому досить непогано.

H6 Coupe пропонується в шести варіантах забарвлення. Крім чорного і білого доступні коричневий, як на нашому тестовому зразку, темно-синій, темно-червоний і сіро-сріблястий. Яскравого золотисто-оранжевого забарвлення, як на рекламних листівках, або гламурного малинового металіка, як на банері офіційного сайту, на жаль, немає ...

Практична чорна пластикова облямівка по периметру і помірне використання хромованих смужок в екстер'єрі йде зовнішності автомобіля на користь. Непогано підкреслюють образ матово-металеві рейлінги і горизонтальний спойлер-козирок над заднім склом. Єдине, що злегка бентежить - вид оформлення логотипу марки на радіаторних гратах. Сріблясті літери на червоній «стрічці» - це, по-моєму, занадто.

усередині

Дизайн торпедо і приладової панелі - адекватний, милує душу раціоналіста, хоча і не цілком типовий для молодіжної аудиторії, для якої, як кажуть, призначений Coupe. Він, скоріше, цілком дорослий і зрілий. Все акуратно, все на своїх місцях. Верх і низ торпедо оброблені еластичним, злегка шорстким матеріалом, центральна частина - жорстка, з фактурою під «старе дерево» чорного кольору. Те, що це полімер, а не деревина, зрозуміло з першого погляду, але виглядає все одно непогано.

Те, що це полімер, а не деревина, зрозуміло з першого погляду, але виглядає все одно непогано

Крісла водія і переднього пасажира вже в базі мають електрорегулювання з широкими діапазонами, а в топовій комплектації водієві покладається ще й підпір колін і поперековий валик. Правда, останній регулюється тільки за принципом «більше-менше», не змінюючи положення по висоті.

Кермо з пелюстками перемикання передач, клавішами управління аудіо, телефоном і маршрутним комп'ютером несе на собі емблему «H6». Спідометр і тахометр на приладовому щитку втоплені в сріблясті «колодязі», між якими розташувався 3,5-дюймовий екранчик маршрутного комп'ютера.

Кліматичний блок - з великими класичними ручками температури для правої і лівої зон, але з кнопкової регулюванням обертів вентилятора. Потрапляти в ці кнопки, між якими ще й розташована клавіша зміни режимів обдуву, не відволікаючись від дороги, досить непросто.

Потрапляти в ці кнопки, між якими ще й розташована клавіша зміни режимів обдуву, не відволікаючись від дороги, досить непросто

Заднім пасажирам покладається така ж кількість комфорту, як в пристойному бізнес-класі. По-перше, це, звичайно, розкішний простір для ніг і відсутність тунелю на підлозі. По-друге, регульований в п'яти положеннях нахил спинки. По-третє, управління потоками повітря вентиляції і обігрівом заднього дивана.

Широкий зручний підлокітник тут багатофункціональний: з відсіком для дрібних речей і підстаканниками, але має недопрацювання - відсутня язичок для його вилучення з спинки сидіння. Доводиться з працею просовувати пальці у вузьку щілину і намагатися його витягнути.

Через весь дах проходить величезний панорамний люк з керованим електроприводами відкриттям і шторкою. Але це - ознака найбільш дорогий комплектації.

Але це - ознака найбільш дорогий комплектації

Аудіосистема побудована на основі 8-дюймового резистивного (реагує на натискання, а не на торкання) дисплея і комплекту з восьми динаміків: двосмугова акустика в дверях з виносними твіттера, динамік центрального каналу на торпедо, а також невеликий сабвуфер, розміщений в пластиковій вставці в запасному колесі. Система підтримує відтворення дисків і флешок, має вхід AUX і дружить з телефоном через Bluetooth. А ось навігації тут немає.

А ось навігації тут немає

Регулювання гучності, перемикання треків і вибір джерел аудіо здійснюється з керма, а також з додаткового «центру управління» на центральному тунелі перед рукояткою АКПП. З його допомогою дуже зручно керувати гучністю як водієві, так і пасажиру справа. Ручка ця простенька, не як «ай-драйв» у BMW: вона допускає тільки обертання і натискання для режиму «mute». Логіка призначення кнопок навколо ручки вельми спірна. Наприклад, окрема кнопка призначається для зміни мови інтерфейсу дисплея - функції, яка потрібна один-єдиний раз.

Наприклад, окрема кнопка призначається для зміни мови інтерфейсу дисплея - функції, яка потрібна один-єдиний раз

Звучання досить м'яке і навіть, не побоюся цього слова, збалансоване. Хоча робота малопотужного і мініатюрного сабвуфера в багажнику толком не чути. Максимальний рівень гучності невисокий: хитруни-китайці обмежили потужність аудіосистеми тією межею, за яким почали б помітно зростати спотворення.

Максимальний рівень гучності невисокий: хитруни-китайці обмежили потужність аудіосистеми тією межею, за яким почали б помітно зростати спотворення

Крім передніх і задніх датчиків парковки на дисплей виводиться інформація з задньої камери, а також з додатковою камери в правому бічному дзеркалі заднього виду. Це спрощена система допомоги при маневруванні впрітірочку: передбачається, що при їзді по прямій бічний зазор зі свого боку водій може контролювати, виглянувши у вікно, а ось з правого боку так вже не зробиш. В цьому випадку і допомагає камера.

В цьому випадку і допомагає камера

Питання смакової, зрозуміло, але мені дуже сподобалася візуалізація натискання клавіш, згрупованих навколо рукоятки АКПП, що показує, що включена та чи інша функція.

Питання смакової, зрозуміло, але мені дуже сподобалася візуалізація натискання клавіш, згрупованих навколо рукоятки АКПП, що показує, що включена та чи інша функція

У темряві в салоні H6 Coupe спалахує інтер'єрна «неонова» підсвічування. Світлодіодні лінії проходять через торпедо і двері, а також світяться контури колонок аудіосистеми в дверях і два контури на стелі, навколо панелі, де знаходяться світильники, окулярник і управління люком. Цікаво, що регулюється колір підсвічування салону не через меню екрану, а переключається по колу натисканнями спеціальної окремої кнопки, виведеної на тунель підлоги поруч з рукояткою КПП.

Цікаво, що регулюється колір підсвічування салону не через меню екрану, а переключається по колу натисканнями спеціальної окремої кнопки, виведеної на тунель підлоги поруч з рукояткою КПП

Власне, на цьому б креатив з підсвічуваннями і обмежити, але розробники вирішили максимально підкреслити бренд і походження автомобіля і вбудували в дзеркала заднього виду «аліекспрессние» лазерні ліхтарики, які в якості ввічливого підсвічування проектують на асфальт моторошнувату напис ... Саурон схвалює!

Багажник має об'єм близько 450 літрів по рівень полки. Пол рівний, а на одному рівні з прорізом праворуч і ліворуч розташовані кишені з еластичними сіточками для дрібниць. Під підлогою зберігається повнорозмірна запаска з сабвуфером всередині.

В цілому H6 Coupe рясніє дрібницями, які в сумі складаються в картину грамотного підходу до комфорту. Підлокітник регулюється по вильоту і має два отсека- «поверху». Ручка фіксації регулювання керма обрезинена і приємна на дотик. Всі кнопки склопідйомників в дверях підсвічуються. У всіх чотирьох пасажирів є свої LED-світильники. Додаткові дефлектори обдування бічних стекол в передніх дверях швидко продувають область дзеркал. Червоні ліхтарики в дверях сигналізують про відкриття для попутних машин. На «маківці» торпедо розташувався удобнейший лоток з гумовим дном для дрібних речей (в ньому б ще бездротову зарядку!). У багажнику є навіть розетка на 12 вольт.

В русі

До натискання на педаль газу машина дуже і дуже чуйна. Дволітровий турбомотор з потужністю 190 сил, якщо висловлюватися по-молодіжному (а Coupe і орієнтоване на молоду аудиторію) весело розганяє кросовер навіть в «еко-режимі», а в «спорті», та якщо не завантажений, він і зовсім «валить», міцно утримуючи дорогу навіть в хорошій колійності.

АКПП з подвійним зчепленням і преселективним перемиканням працює бездоганно, змінюючи передачі без розриву потоку потужності. Задоволення від відмінної динаміки, яка майже не скисає навіть після 140 км / год, почасти дозволяє забути про неабиякий апетит двигуна. Адже якщо запустити мотор, стоячи на узбіччі порожній заміській траси, поїхати, підтримуючи швидкість 90 км / год і категорично уникаючи обгонів, то можна завершити поїздку з середньою витратою не більше 8 літрів на сотню. Однак в мікс-режимі з рідкісними обгонами і помірними пробками знизити витрату нижче 12 літрів на 100 кілометрів мені не вдалося. Чи не допомагав ні жорсткий контроль педалі газу, ні еко-режим, ні зневага прогріву. Жор пояснимо: все ж саме 1 844 кілограми порожній машини - це дуже пристойно. Але це, власне, те, за що боролися: років десять тому маса нарікань до китайських авто була саме за їх хисткість і тонкість заліза. Сьогодні ж H6 Coupe важить більше Audi Q7. До широкого використання алюмінію і композитів китайці ще не дісталися, але добре, що хоча б не шкодують стали!

Підвіска незалежна по колу і відчувається жестковатой. Особливо - на незавантаженої машині. Хоча до неї швидко звикаєш: приємно пролітати на шістдесяти «лежачих поліцейських», де легковика гальмують до вдвічі меншій швидкості. Розгойдування кузова при різких маневрах досить помірна завдяки жорсткості підвіски, але в рулінні машина мляво, що не дивно для її маси, висоти, трьох оборотів керма від упору і до упору, а також шин 225/65 R17.

Дорожній просвіт в 170 міліметрів серйозним не рахується, однак на ділі машина чудово лазить по міських заметах і бордюрах там, де на легковому седані з формально точно таким же кліренсом робити взагалі нічого - тільки бити порогами і шкребти бамперами.

Гальма спочатку здалися вимагають трохи більшого зусилля правої ноги, ніж належить б, однак через пару днів їзди я повернувся до цієї думки і виявив, що не відчуваю проблеми. Також варто відзначити вельми гідну шумо- і віброізоляцію. Навіть на високій швидкості акустична обстановка в машині цілком комфортна: на шумоізоляційних матеріалах не економили. Це видно навіть по фальшкришке двигуна з товстенним шаром щільного спіненого поліуретану, яка важить кілограмів зо два.

Залізо

Двигун H6 Coupe - власний, який не є клоном відомих моторів інших марок. GW4C20 - турбований агрегат з безпосереднім уприскуванням, ланцюговим ГРМ і регулятором фаз на впуску і випуску. Мотор любить обороти: максимальна потужність в 190 сил видається в діапазоні 5 200-5 500 об / хв, максимальний крутний момент в 310 Нм - при 2 400-3 600 об / хв.

Трансмісія H6 Coupe - запозичена. Це досить надійний і перевірений преселективний шестиступеневий "робот" з двома зчепленнями виробництва відомого німецького бренду Getrag - PowerShift 6DCT450, який використовується також на Volvo, Ford і так далі. Коробка - з «мокрим зчепленням», розрахована на передачу моменту в 450 Нм. У нас же всього 310, так що якщо вчасно міняти в КПП масло і фільтри, а також не вбивати її навмисно систематичними стартами з педаллю в підлогу, коробка повинна ходити довго і безпроблемно.

У машині навіть в самій недорогий комплектації є чимало корисних функцій для безпеки руху - наприклад, системи стабілізації, антіпробуксовкі, допомоги при спуску і підйомі. Електричний ручне гальмо тут з функцією Hold, зручною в пробках: вона автоматично утримує автомобіль на місці після повної зупинки і розблокується при торканні педалі газу. Є й захист від випадкового одночасного натискання на дві педалі - в цьому випадку пріоритет отримує педаль гальма. А ще тут трудяться система контролю тиску в шинах, датчики дощу і світла і функція моніторингу сліпих зон з індикацією в бічних дзеркалах.

А ще тут трудяться система контролю тиску в шинах, датчики дощу і світла і функція моніторингу сліпих зон з індикацією в бічних дзеркалах

Ціни на китайські авто легко і оптимістично перейшли мільйонний рубіж. Навіть не є флагманом марки H6 Coupe пропонується в трьох комплектаціях (City, Luxe і Elite) за ціною 1 500 000, 1 550 000 і 1 630 000 рублей.

Різниця між першим і другим комплектаціями - 50 000 рублів, але за цю доплату пропонуються не дрібниці у вигляді елементів зовнішньої і внутрішньої обробки, а дві передні бічні подушки безпеки і дві шторки безпеки (в базі - тільки дві передні SRS), 19-дюймові легкосплавні диски замість 17-дюймових штампованих, шкіряна оббивка салону замість текстильної та ще кілька вельми приємних дрібниць. Це по-китайськи смачно, хоча повний комплект подушок безпеки хотілося б бачити вже в базі: все-таки півтора мільйона - це півтора мільйона ... На нашому ж тесті була найдорожча версія, Elite, та ще й з пакетом опцій на 80 000 рублей. У цю доплату входить панорамний люк у весь дах з електроприводом, підігрів сидінь другого ряду, ксенонові фари, камера в правому дзеркалі і поліпшена аудіосистема.

продажі

Тут все досить погано. У січні-квітні H6 Coupe розходився тиражем по 4-6 машин на місяць. У травні різко «додав» до 19 одиниць. Для порівняння, «бестселер» марки Haval, "просто" H6, щомісяця знаходить по 100-140 покупців, а в травні так і зовсім було продано майже 200 машин. Так що у H6 Coupe є всі шанси розділити долю моделі H8 , Яка вже покинула російський ринок.

Історія моделі

Власне, історія моделі вельми лаконічна. Добре відома в нашій країні з 2005 року і зарекомендувала себе бюджетними пікапами, кроссоверами і легковими автомобілями китайська марка Great Wall Motor до 2014 року працювала через російську компанію-дистриб'ютора. У 2014 році вона завершила продажу під брендом «Велика стіна» і відкрила власне представництво в Росії «Хавейл Мотор Рус» для просування власного суббренда Haval. Під цією маркою продаються зараз виключно кросовери.

Під цією маркою продаються зараз виключно кросовери

Середньорозмірні зокрема представлені моделями H6 і H6 Coupe. Остання спочатку була анонсована в 2014 році як Haval Coupe С, але згодом перейменована в H6 Coupe. У Китаї модель продається майже три роки і вже встигла пережити один рестайлінг. Однак в Росію поки возять дорестайловий варіант. У нас Coupe пропонується виключно в передньопривідною версії, хоча на батьківщині доступний і повний привід (правда, тільки з ручною КПП). Зараз модель імпортується, але компанія активно будує в Тульській області завод повного циклу, який повинен запуститися в 2019 році.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов