Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Максимальний пробіг двигуна ВАЗ до капітального ремонту

  1. Коли потрібно робити капітальний ремонт двигуна
  2. Який можливий пробіг двигуна до капітального ремонту
  3. Коли робити капітальний ремонт двигуна?
  4. Причини підвищеного зносу мотора
  5. Як проводиться капітальний ремонт
  6. Максимальний пробіг двигуна ВАЗ до капітального ремонту
  7. Двигун ВАЗ: ресурс мотора і від чого він залежить
  8. Що в підсумку
  9. Максимальний пробіг двигуна ВАЗ до капітального ремонту

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Коли потрібно робити капітальний ремонт двигуна

Надійність сучасного автомобіля досить висока, і на її забезпечення виробниками витрачаються значні кошти. Але тим не менш, з часом пробіг машини зростає, щось в ній починає періодично ламатися, з'являються якісь підозрілі стуки і шуми, збільшуються витрати на підтримку авто в справному стані, погіршується його динаміка. І в голові починає формуватися крамольна думка, а чи не настав час робити капітальний ремонт двигуна?
Надійність сучасного автомобіля досить висока, і на її забезпечення виробниками витрачаються значні кошти

Який можливий пробіг двигуна до капітального ремонту

Відповісти на таке питання однозначно досить складно - все визначає технічний стан мотора. Прив'язувати його до якоїсь певної величиною, наприклад, такий як пробіг, кілька неправильно. Але в якості довідкової величини він може бути використаний, хоча тільки орієнтовно. Так, капітальний ремонт двигуна ВАЗ 2109 може бути затребуваний, коли його пробіг складе сто тисяч кілометрів, а то навіть раніше, або значно пізніше, при показаннях спідометра перевищують 150 тисяч кілометрів.

Пробіг імпортних автомобілів до капітального ремонту, як правило, більше і перевищує 250 тисяч кілометрів. Вказуються також інші значення, коли пробіг може становити мільйон кілометрів. Однак в будь-якому випадку, приймаючи рішення робити для двигуна капітальний ремонт, визначальним повинен бути не пробіг, а його технічний стан.

Коли робити капітальний ремонт двигуна?

Для визначення цього потрібна діагностика, хоча попередня оцінка про його необхідності може бути виконана за непрямими причинами.
Серед них варто відзначити:

  1. Стук при роботі двигуна. Він свідчить про знос вкладишів і шийок коленвала. Якщо такий стукіт чути без всяких приладів типу стетоскопа, то відкладати капітальний ремонт надовго не варто.
  2. Збільшений в процесі руху витрата масла і синій вихлоп. Це говорить про те, що знос циліндрів і поршнів двигуна вже досяг критичної величини, і він починає споживати масло з картера.

Однак остаточне рішення про те, що пора робити мотору капітальний ремонт, необхідно приймати після відповідної його діагностики. У тих випадках, коли в циліндрах двигуна величина компресії знижується значно нижче норми (для автомобілів ВАЗ вона повинна бути десять-дванадцять), а тиск масла падає, це є досить вагомою підставою необхідності ремонтувати мотор.
Однак остаточне рішення про те, що пора робити мотору капітальний ремонт, необхідно приймати після відповідної його діагностики
Правда, в деяких випадках, падіння компресії може бути викликано прогоранням клапанів, а витрата масла обумовлений западанием кілець, але це призведе лише до того, що замість капітального ремонту мотора доведеться робити середній.

Причини підвищеного зносу мотора

Однозначно встановити, що конкретно привело до зносу двигуна, неможливо, проте існує кілька основних причин, що сприяють цьому.

  • Несвоєчасна зміна масляного фільтра і масла. У міру експлуатації, тим більше, якщо при цьому пробіг значний, масло втрачає багато свої властивості, і погіршуються умови роботи деталей двигуна, що призводить до їх зносу і, як наслідок, наближає термін капітального ремонту.
  • Використання неякісного масла наближає термін початку капітального ремонту. Тому дуже відповідальним є вибір масла для двигуна, незалежно від того, іномарка це або ВАЗ. Капітальний ремонт двигуна ВАЗ 2106 за своїм змістом мало чим відрізняється від ремонту мотора іномарки, не варто економити на такому компоненті при експлуатації машин сімейства ВАЗ.
  • Погані фільтри (паливний і повітряний), а також їх несвоєчасна заміна, призводить до потрапляння абразивних частинок в мотор, викликає його передчасному зносу і скорочує пробіг автомобіля.
  • Умови експлуатації та зберігання автомобіля в значній мірі впливають на терміни проведення ремонту, в тому числі і для автомобілів ВАЗ. Підвищена навколишня температура і рух при максимальних навантаженнях, сприяють передчасного зносу мотора. У той же час, один пуск в зимовий час при температурі мінус двадцять градусів еквівалентний, за оцінками фахівців, пробігу в сто-сто п'ятдесят кілометрів.
  • Режим руху. Якщо основний пробіг автомобіля випадає на режим руху по трасі, то знос мотора буде значно менше, ніж в міських умовах. За оцінками експертів, до сімдесяти відсотків зносу доводиться на момент пуску. Так що режим «таксі» для будь-якого авто, незалежно ВАЗ це чи іномарка, позначається негативно на стані мотора і наближає термін проведення ремонту.

Так що режим «таксі» для будь-якого авто, незалежно ВАЗ це чи іномарка, позначається негативно на стані мотора і наближає термін проведення ремонту

Як проводиться капітальний ремонт

Однозначно описати весь цей процес досить складно, адже можливо, ремонтувати доведеться різні вузли. В ході виконання діагностики може бути з'ясовано, що треба відновлювати:

  1. головку блоку циліндрів;
  2. колінвал;
  3. безпосередньо блок циліндрів.

Для кожного з видів ремонту потрібно виконання своїх, суто специфічних, робіт. Може знадобитися розточування блоку циліндрів, Гільзування (якщо ремонт вже не перший), заміна поршневий групи, шліфування або ж заміна колінчастого і розподільного валів. Однак перед цим проводиться демонтаж двигуна і його дефектовка. У багатьох випадках для відновлення мотора потрібно заміна деталей. І якщо для авто сімейства ВАЗ це найчастіше не представляє ніяких труднощів, то для іномарок іноді потрібно затратити багато часу на пошуки потрібних запчастин. А ось з якістю деталей ситуація зворотна - часто якість запчастин ВАЗ може бажати кращого, тоді як для іномарок це є винятком.
Для кожного з видів ремонту потрібно виконання своїх, суто специфічних, робіт
Після закінчення капітального ремонту двигун збирають і проводять холодну обкатку. Його закріплюють на стенді і за допомогою зовнішнього електродвигуна примусово змушують обертатися колінвал, при цьому в двигун залито масло і охолоджуюча рідина. Така обкатка повинна проводитися для всіх двигунів, незалежно від того, це мотор ВАЗ або іномарки.

Заключним етапом ремонту повинна бути установка двигуна на автомобіль і його регулювання.
Важливе значення для проведення якісного ремонту є вибір місця і використовувані запчастини. Незалежно, що треба ремонтувати - ВАЗ або іномарку, це будуть якщо не основні, то багато в чому визначають параметри, що впливають на вартість виконання робіт. І якщо часто двигун машин ВАЗ ремонтують в гаражах або в невеликих майстерень, завдяки великій кількості фахівців, то для ремонту іномарок доводиться користуватися послугами спеціалізованих центрів, а це буде значно дорожче.

Капітальний ремонт двигуна хоч і неприємна процедура, але часто необхідна, в результаті якої автомобіль повинен відновити свої початкові характеристики. Віддалити його можна за рахунок використання якісних ПММ, своєчасного обслуговування авто та застосування потрібних витратних матеріалів.
»Alt =» »>

джерело: znanieavto.ru

Максимальний пробіг двигуна ВАЗ до капітального ремонту

Давно відомо, що кожен двигун внутрішнього згоряння має свій «запас міцності». Також ні для кого не є секретом, що двигуни іномарок мають більший ресурс, ніж продукти вітчизняного автопрому. Це пояснюється кращою якістю деталей, більш сучасними технологіями при їх виготовленні, а також точністю складання і налаштування ДВС.

Якщо ж говорити про двигуни ВАЗ різних поколінь, варто відзначити, що точних даних немає, то є в кожному випадку пробіг до капремонту може сильно відрізнятися. Далі ми розглянемо, скільки в середньому виходжують такі мотори, а також що впливає на моторесурс зазначених силових агрегатів.

Двигун ВАЗ: ресурс мотора і від чого він залежить

Двигун ВАЗ: ресурс мотора і від чого він залежить

Отже, відразу відзначимо, що усередненим показником для моторів ВАЗ на «класиці» є відмітка в 150 тис. Км. пробігу. Що стосується більш сучасних версій ДВС, часто можна почути, що такі двигуни «ходять» близько 200 тис. Км. і навіть більше, проте сам завод визначає все ті ж 150 тис.

Як видно, офіційні показники цілком можна вважати умовними. Перш за все, ресурс мотора сильно залежить від цілого ряду нюансів під час обслуговування і експлуатації транспортного засобу. Для прикладу візьмемо двигун ВАЗ-2114.

Почнемо з того, що двигун на даній моделі 8-клапанний, має заявлений заводом ресурс в 150 тис. Км. При цьому на практиці в деяких випадках такі агрегати потрапляють на «капіталку» тільки до 200-250 тис. Км. Мотори з 16 клапанами можуть виходити і більше (до 300 тис.).

  • Насамперед, ресурс мотора безпосередньо залежить від стилю їзди і умов, в яких експлуатується ТЗ. Іншими словами, якщо двигун постійно розкручувати до високих обертів і затягувати перемикання на підвищену передачу, агресивно розганятися з місця і т.п., тоді ресурс мотора сильно скорочується.

Також двигуну шкідлива і їзда на низьких оборотах, коли, наприклад, водій їздить на 5-ій передачі зі швидкістю 40-50 км / год. При цьому навантаження сильно зростає в тому випадку, якщо, наприклад, машина заїжджає на підйом, але замість включення зниженої передачі водій просто сильніше натискає на газ. Нерідко в цьому випадку виникає детонація двигуна, яка руйнує мотор.

Як в першому, так і в другому випадку двигуну гарантований підвищений і прискорений знос. З урахуванням вищесказаного стає зрозуміло, що оптимальною вважається спокійна їзда без різких стартів і високих оборотів, при цьому також не бажано допускати падіння оборотів нижче 2 тис. Об / хв. на кожній передачі при русі.

Що стосується умов експлуатації, буксирування інших автомобілів або використання причепа, а також постійна їзда в межах міста з малою швидкістю (режим старт-стоп), часті запуски (особливо холодні) і зупинки двигуна, короткі поїздки, за які ДВС не встигає вийти на робочу температуру, їзда по курних дорогах або експлуатація ТЗ в важких умовах також скорочує ресурс мотора. Особливо це проявляється в тому випадку, якщо двигун своєчасно не обслуговується з поправкою на такі умови.

  • Наступним фактором, який може як скоротити, так і продовжити «життя» ДВС, є обслуговування. Під таким обслуговуванням слід розуміти планову заміну технічних рідин і «расходников».

Це означає, що масло потрібно правильно підбирати й міняти його до того, як мастильна рідина втратить свої властивості. Ще досвідчені водії добре знають, що масло краще міняти не по пробігу, а по Напрацювання, а також робити поправку на ті умови, в яких експлуатується автомобіль.

Що в підсумку

Як видно, ресурс двигуна ВАЗ безпосередньо залежить не тільки від якості ПММ, а й від особливостей експлуатації автомобіля, а також від своєчасного обслуговування та виконання необхідних ремонтів.

Силовий агрегат не слід перевантажувати без необхідності, уникати ривків і інших навантажень. Також важливо пам'ятати, що критичні несправності (наприклад, перегрів двигуна) можуть в значній мірі скоротити плановий ресурс ДВС.

На практиці дотримання зазначених правил дозволяє замість заявлених заводом 150 тис. Км. пройти 200-250 тис. без капітального ремонту. Більш того, такий підхід дозволяє знизити витрати на капремонт.

Якщо просто, дбайлива експлуатація в багатьох випадках означає, що після дефектації цілий ряд дорогих деталей може не вимагати заміни, знижується складність відновлювальних робіт і т.д. Результат - ремонт такого двигуна стає менш витратним.

Максимальний пробіг двигуна ВАЗ до капітального ремонту

джерело: autoexpert.today

І в голові починає формуватися крамольна думка, а чи не настав час робити капітальний ремонт двигуна?
Коли робити капітальний ремонт двигуна?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов