Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Маленьке життя: тест-драйв Smart Fortwo

  1. матчастину
  2. Вам сподобається Smart Fortwo, якщо:

Наша сеть партнеров Banwar

Д лина - 2 695 мм. Ширина - 1 663 мм. Висота посилання - 1 555 мм. Коліщатка по кутах. Автомобільний кубик. Молодецький! Рекордний діаметр розвороту - 6,95 м, «майже на місці». Запарковаться в тісному ніші, куди-небудь вдало пролізти або втиснутися, швидко і вправно зманеврувати в пробці - все це про Smart. Усміхається? Мовляв, власник при цьому бідує і позбавляється? Так, в колишньому поколінні автомобільчик був такою собі моторизованої коробчонка і викликав багато іронічних питань. Але тепер багато що змінилося, новий Smart відчутно додав по частині іміджу і оснащення. Тепер він серйозніше.

Ціни - дуже серйозні! Базова комплектація - від 790 000 руб. А ще виконання Passion (від 899 810 руб.), Prime (від 947 246 руб.) І Proxy (від 1 057 765 руб.). Автомобільчик оснащують бензиновими трьохциліндровими моторами. Найменш потужний 60-сильний об'ємом 999 см³ в Росії не поставляють, тому за замовчуванням Smart Fortwo пропонується тут з 71-сильним агрегатом такого ж обсягу в парі з п'ятиступінчастою МКП.

А за доплату в 160 000 руб. доступний 90-сильний турбодвигун об'ємом 898 см³ в поєднанні з шестиступінчастою роботизованою коробкою DCT twinamic з двома зчепленнями. І якщо хочете зручний робот (а міський малюк логічніше, звичайно, з РКП) - віддавайте-ка мінімум 950 000 руб. за базову комплектацію. Правда, є плани запропонувати коробку DCT і для 71-сильного мотора.

Д лина - 2 695 мм

Ціна базової комплектації

Тестова версія - 71-сильна Passion, щедро напхана опціями. Литі 16-дюймові диски (у базі 15-дюймові), світлодіодні ходові вогні, системи утримання в смузі і попередження про скорочення дистанції, Start / Stop, задній парктронік (при бажанні можна замовити камеру заднього виду), повний набір подушок безпеки з колінної для водія, борткомпьютер, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, клімат-контроль, мультимедійна система з сенсорним семидюймовим дисплеєм і навігацією, електроприводи стекол і дзеркал, підігрів сидінь, регулювання висоти водійського крісла, датчики світла і дощу, контурна по светка салону, панорамний дах, ц / з з ДУ.

Ціна даного автомобіля

Загалом, багато! І адже перераховано лише основне, без приємних дрібниць. Але ціна конкретної машини, увагу, 1 311 646 рублів! Це дорожче, ніж, наприклад, базові Audi A1 Sportback (від 1 240 000 руб.) І MINI Cooper (від 1 189 000 рублів).

«Продукт від Mercedes, все-таки», - обезоруживающе посміхаються представники. Але, право, дізнавшись про таке ціннику, очікуєш побачити ключ з яким-небудь коштовним камінцем в корпусі. А ключ звичайний. І дуже знайомий - як у Renault! Відкриваю дверцята без віконної рамки і ... До речі, ось неочевидний мінус, який проявляється в холодну погоду: двері у карапуза - це майже вся боковина, відкрив її, і накопичений тепле повітря разом випаровується. У салоні бачу багато інших прикмет Renault: пультик дзеркал, характерні кнопки-клавішкі там-сям, важіль МКП а-ля Logan ... Це нормально в «продукті від Mercedes»?

Обсяг багажника, л

Так, Smart-Renault це тепер нормально. Якщо в розробці колишнього покоління Smart «мерседесовцев» допомагала фірма Mitsubishi (зокрема, поставляючи мотори), то нова генерація створена в дуже тісній співпраці з французами, тут і платформа, і двигуни, і коробки передач. Виробництво Fortwo ведуть у французькому Амбахе - втім, як і раніше. Цікаво, що новий чотиримісний Smart Forfour в рамках програми кооперації і зовсім став клоном Renault Twingo, моделі випускаються паралельно на «реношний» заводі в словенському місті Ново-Місце.

Головне, що Fortwo зберіг самобутній smart-стиль. Цікаву картину інтер'єру детальки від Renault не псують, і очей чіпляється за них, тільки якщо знаєш французькі першоджерела. Тут багато більш цікавих подробиць. «Трипроменевою» дефлектори вентиляції наполягають, що продукт «Engineered with Mercedes-Benz». Зліва під лобовим склом «прилад-кулька» - тахометр і годинник - повертається на ніжці, щоб не бліковал. За шкалою кліматичної установки ходить прикольний «движок» у вигляді схожої на лупу рамки. Хороший сенсорний екран мультимедійної системи: вдале оформлення, швидкі відгуки, зрозуміле меню. Ящик для рукавичок крихітний, але з тунелю до пасажира висувається додатковий лоток. Цікава симпатично-мультяшна графіка на дисплеї борткомпьютера. А який тут класний кермо! Замок запалювання розташований тепер на колонці, а не на центральному тунелі, як раніше.

На жаль, кермо не регулюється по вильоту. Пульт склопідйомників зміщений назад, доводиться вигинати руку. Кнопки зліва під кермом важкодоступні. Елементи інтер'єру дешево похрустивают і поскрипують під рукою. А як накажете чистити згодом цю мелкоячеистую - спору немає, ефектну - оббивку передньої панелі? І оглядовість так собі: бічні дзеркала малі, двірник залишає у лівій передній стійки пристойну неочищену зону, а вид через заднє скло дуже скромний.

Але ось знову плюси. Нехитрі крісельця цілком зручні. Хіба що у попереднього покоління їх підігрів був двоступінчастим, а тепер спрощений - або «вкл.», Або «викл.». Зате в минулому і горезвісне «відчуття ліктя»: Smart став ширше на 10 см, і всередині це відчувається. Взагалі, весь Smart трошки про спотворення простору: підходиш до сверхкомпактной машинці, а сидиш за кермом вже як в повноцінному автомобілі. «Аліса в Країні чудес» - як і було сказано. Хіба що дивує «чудестранность»: обертаєшся через плече і майже впираєшся носом у скло багажних дверей.

Задні двері залишилася двосекційною. Хочеш покласти пакет з продуктами - піднімаєш тільки верхню частину. Максимальна ємність під вантаж 350 л - якщо рахувати до стелі і до спинок крісел. На око місця дуже мало. Але знову тут щось про спотворення простору: коли ми з дружиною брали напрокат колишній Smart, він примудрився вмістити весь відпускної багаж - чемодан і два великих рюкзака. А новий Fortwo навіть трішки ширшими. Правда, замість запаски тут ремкомплект.

Правда, замість запаски тут ремкомплект

Прибравши з багажника знімний динамік аудіосистеми JBL, можна підняти товсте покриття підлоги і побачити щиток на шести гвинтах - під ним ховається (і гріє підлогу, морозиво не класти!) Міні-двигун. Втім, у Fortwo є і «звичайний» капот попереду. Отщелкивали два фіксатора в передній облицюванні, тягнеш кришку на себе, і вона повисає на лямках. Можна заливати «омивайку». Приладнати кришку назад - завдання важче. У цей момент думаєш про жінок: адже пара зламаних нігтів може стати вироком всій машині ...

Поворот ключа запалювання дає нетривіальний ефект. Ззаду немов скипіла маленька каструлька, задеренчала кришкою, по кузову пройшла хвиля вібрацій. Коли моторчик прогрівається, механічне клекіт-булькання стихає до терпимого, як якщо б розігріваючих конфорку приглушили. Але вібрації залишаються. Зчеплення неінформативне, рушати доводиться неодмінно з перегазовкой. І важіль МКП по-французьки нечіткий. Зате - сюрприз! - «довжелезна» друга передача. Можна їхати по місту, довго не перемикаючись, орієнтуючись лише на звук «каструльки». Двигун дуже непоганий в плані тяги, при необхідності він досить впевнено (так, вібруючи! - ніяк інакше) розганяє Smart з низьких оборотів.

Smart Fortwo

Короткі технічні характеристики

Габарити (Д х Ш х В) 2 695 х 1 663 x 1 555 Двигун: бензиновий R3, 999 см³, 71 л. с., 91 Нм Трансмісія: механічна, 5 ступенів Розгін 0-100 км / ч: 14,4 Максимальна швидкість, км / год: 151 Споряджена маса, кг: 880

Коробчонка? Ні вже ні! Я ж пам'ятаю той прокатний Smart попереднього покоління: гучність, несподівано тугий і важкий кермо, дуже жорстка підвіска, різкі гальма. Нова машина набагато тихіше. Кермо "задовгий» - 3,5 обороту від упору до упору, але зусилля комфортне та прийнятне, інформативність влаштовує. На ходу Smart своєрідний: пританцьовує і нервує - чому провиною дуже коротка база. До того ж «кубик» схильний до ударам бокового вітру, але тут підмогою виступає базова система Crosswind Assist, пригальмовує колеса заради стабільного курсу. Зате підвіска на диво добре справляється з провінційними щербатими доріжками, хіба що навантажена мотором корми пропускає удари жорсткувато.

Керованість? Якщо раніше колія попереду у Fortwo була більш вузькою, ніж ззаду, то тепер навпаки. Раніше в повороті ви старалися, уникаючи знесення, вчепитися передніми колесами за траєкторію і чекали, наскільки при цьому зісковзнуть задні. А тепер ви задаєте переднім напрямок, а задні послужливо підлаштовуються. Кайф! Про гальмах і зовсім коротко: доброзичливі до користувача.

Про гальмах і зовсім коротко: доброзичливі до користувача

Електронні помічники ... Хм. Система відстеження траєкторії в смузі не завжди бачить розмітку, плутається. Система попередження про скорочення дистанції спрацьовує через раз. А дурну Start / Stop доводиться відключити вже незабаром після старту! Мотор з дратівливою затинаючись запускається тільки при повністю вичавленою педалі зчеплення. Уявіть: загоряється зелений, ти поспіхом віджимаєш педаль, врубать першу, і нічого не відбувається, двигун мовчить. Недодавіл педаллю півсантиметра! Ззаду нестямно сигналять. Простіше натиснути кнопку відключення системи.

Простіше натиснути кнопку відключення системи

Витрата палива - ось маленька перемога Fortwo в цьому світі. У місті борткомпьютер звітує про витрачені 8 л / 100 км. А на трасі - всього 4 л / 100 км. Середня витрата балансує в межах 6-7 л / 100 км. Приймається! За мірками 28-літрового бака забагато, але я ж експериментував на всі лади.

Smart fortwo
Витрата на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, літри 8 4 6-7

Чи прийме російський авторинок новий Smart Fortwo? Звичайно. Чому ні? Адже власників попереднього покоління моделі тут предостатньо. І знову знайдуться ці дорогоцінні для фірми одиниці шанувальників такої екзотики. Ось побачите - клуби любителів smart незабаром поповняться екземплярами новинки в найбагатших виконаннях. Тут, знаєте, розуміти треба. Тут частіше не розумом, а серцем. Для цільової аудиторії Smart Fortwo не автомобіль навіть, а - як літо в тій пісні - маленьке життя.

матчастину

Дмитро Юрасов оглядач Kolesa.ru

У третьому поколінні Smart Fortwo (заводський індекс C453) трохи підріс в порівнянні з першими двома, але залишився вірним оригінальної технічної концепції: компактний двигун, розташований поперечно ззаду, обертає задні ж колеса. Один з головних плюсів такого рішення - дуже малий радіус розвороту, недосяжний для передньопривідних малолітражок: справа не тільки в короткій колісній базі, але і в можливості збільшити кут повороту передніх коліс, не обмежений приводними валами. З особливостями компоновки пов'язано і те, що звучне власну назву має не тільки передня підвіска McPherson, звичайна для більшості автомобілів, але і задня De Dion. Досить рідкісну нині схему, де провідні колеса з'єднані між собою якоюсь подобою моста, але диференціал закріплений на кузові чи рамі, іноді називають перехідною ланкою від залежної підвіски до незалежної: з першої її ріднить стабільність кінематики, з другої - малі безпружинні маси. Правда, в повній мірі переваги «Де Діона» розкриваються лише на рівній дорозі, тому область його застосування у звичайних випадках обмежується моделями спортивного спрямування, для Смарта ж його вибрали, очевидно, через брак місця для повноцінної незалежної багаторичажки. Рішення досить просте, хоча і складніше звичайної напівзалежної підвіски: задні колеса «сидять» на вигнутій трубі, схожою на коромисло, яка своєю серединою кріпиться до кузова через сайлентблок, а кінцями - через реактивні тяги, вони ж важелі. Покращилася керованість Смарта - заслуга не тільки інший геометрії шасі і переглянутих налаштувань, а й нового, більш «короткого» рульового механізму із змінним кроком зубів і електропідсилювачем, а також більш жорсткого кузова. Якщо раніше частка високоміцних сталей в його конструкції не перевищувала половини, то тепер вона становить три чверті; вносять свій внесок у загальну справу і нові силові елементи «клітки». Природно, жорсткість благотворно позначилася і на рівні безпеки: в краш-тестах EuroNCAP на фронтальний удар модель заробила 14,7 бали з 16 можливих проти 12,9 бала у попередниці. До речі, ці ж тести виявили особливо помітний прогрес в плані небезпеки для пішохода при можливому наїзді: 20,5 бала проти колишніх 10, тобто машинка стала вдвічі більш дружелюбним до людини. Не менш істотні зміни відбулися в моторному відсіку, хоча енергоозброєність Смарта залишилася приблизно на тому ж рівні, що і була. Та й двигуни, що проходять в «мерседесівською» документації під загальним індексом М281, за багатьма параметрами дуже близькі до колишнього сімейства М132: це також трьохциліндровий алюмінієві агрегати робочим об'ємом менше літра, що мають по чотири клапани на циліндр, ланцюговий привід ГРМ і розподілене уприскування палива. Насправді ніякої наступності немає, оскільки тепер Mercedes в цьому плані «дружить» ні з Mitsubishi, а з Renault-Nissan, і нинішні двигуни відносяться до численного сімейства Н по французькій індексації та HR по японській. Наприклад, турбований 898-кубовий моторчик H4BT - це, грубо кажучи, 1,2-літрова «четвірка», знайома нам по Nissan Qashqai, з «ампутованим» циліндром, а атмосферна літрова версія - те ж саме, але зі збільшеним ходом поршнів. Загальні особливості моторів - фазовращатели, графітове антифрикційне покриття стінок циліндрів, персональні котушки запалювання для свічок і масляний насос змінної продуктивності, а найприємніший бонус для власників - збільшені в порівнянні з колишніми міжсервісний інтервали. П'ятиступінчаста механічна коробка передач також фрацузская, а шестиступеневий «робот» Getrag з двома зчепленнями - полегшена версія «фордовского» Powershift.

Вам сподобається Smart Fortwo, якщо:

  • «А ось хочу це і все тут!»
  • У вас Smart попереднього покоління;
  • Вільнодумство, бажання експериментувати і можливість витрачати багато грошей на цікаві речі - це все про вас.

Вам не сподобається Smart Fortwo, якщо:

  • Ви живете стереотипами;
  • Він відверто малий для вашого способу життя;
  • Ціна крихти здається божевільною: розплачуватися за ваш кредитний Renault Duster і то накладно!

Усміхається?
Мовляв, власник при цьому бідує і позбавляється?
Це нормально в «продукті від Mercedes»?
А як накажете чистити згодом цю мелкоячеистую - спору немає, ефектну - оббивку передньої панелі?
Керованість?
Чому ні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов