Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мандрівник з Німеччини: на що здатний VW Touareg

Наша сеть партнеров Banwar

На цьому тижні в Мінську журналістам показали VW Touareg калузької збірки. Формальним інформаційним приводом стало різке зниження ціни в порівнянні з машинами, які йшли до нас з Німеччини. Сьогодні придбати позашляховик можна за ціною від 46 670 USD. Причому тут пригоди і подорожі, запитаєте ви? Я теж задавався цим питанням поки не сів за кермо автомобіля. На цьому тижні в Мінську журналістам показали   VW Touareg   калузької збірки

Зізнаюся, у мене є певний скепсис щодо функціонального призначення великих дорогих машин. Найчастіше вони народжені на асфальті і для асфальту, не дивлячись на габарити і заявлені міліметри дорожнього просвіту. Навряд чи на них люди відправляються в зносять вежу авантюри.

Навряд чи на них люди відправляються в зносять вежу авантюри

Всі ці хром (ще більше хрому!), Шкіра, витончені обводи ліній кузова повинні холіться і плекатися в затишних міських автомийках, деякі з яких стають схожими на СПА-салони для чотириколісного хлопців.

), Шкіра, витончені обводи ліній кузова повинні холіться і плекатися в затишних міських автомийках, деякі з яких стають схожими на СПА-салони для чотириколісного хлопців

Слухаючи стандартно сухий розповідь менеджера з продажу про нову шільдочку логотипу на кришці багажника, поліпшені дефлектори і дифузори, можливість кастомизировать автомобіль, замовивши версію R-Line, 6-циліндровий дизельний двигун V6 TDI з його 245 кіньми на майданчику біля салону, починаю гортати фірмовий буклет оновленого VW Touareg.

Слухаючи стандартно сухий розповідь менеджера з продажу про нову шільдочку логотипу на кришці багажника, поліпшені дефлектори і дифузори, можливість кастомизировать автомобіль, замовивши версію R-Line, 6-циліндровий дизельний двигун V6 TDI з його 245 кіньми на майданчику біля салону, починаю гортати фірмовий буклет оновленого VW Touareg

Батюшки! «Готовий до всього!», «Де б ви не опинилися!», «... при будь-якому дорожньому покритті», «Пригоди починаються!» - це я вам зараз переповів слогани кожного розвороту фірмового буклету оновленого «Туарега». І все фото в книжці зроблені не на тлі банків і хмарочосів, а за містом. Виявляється ця машина, яка прагне в люксовий дивізіон, позиціонується виробником як апарат для цікавих пригод.

Виявляється ця машина, яка прагне в люксовий дивізіон, позиціонується виробником як апарат для цікавих пригод

Фото: Гліб Малофєєв

Поки я був занурений в ці міркування, ми по МКАД домчали на двох тестових авто за місто. Домчали, треба сказати, з комфортом. Я провів якийсь час на задньому ряду машини, встигнувши оцінити м'якість ходу по міському дорожньому покриттю. Тиша в салоні не ідеальна, але по-німецьки хороша. З'їжджаємо з траси ... в поле.

Ось це вже цікаво особисто мені. Так і уявляється, як хтось в дорогому костюмі різко згортає з асфальту і валить по путівцях з величезною швидкістю. Не буду брехати про 200 км / год, але до «сотні» ми розігналися по грунту без проблем і неприємних відчуттів, як в поведінці машини, так і власних тілах.

Не буду брехати про 200 км / год, але до «сотні» ми розігналися по грунту без проблем і неприємних відчуттів, як в поведінці машини, так і власних тілах

Квадратіш. Практіш. Валішь, як то кажуть. Часом є необхідність і в таких маневрах є, самі розумієте. Пневмопідвіска, яка встановлена ​​на наших R-Line "Туарег", піднімає кузов до пристойних 300 мм над ґрунтовкою і вибоїнами.

Пневмопідвіска, яка встановлена ​​на наших R-Line Туарег, піднімає кузов до пристойних 300 мм над ґрунтовкою і вибоїнами

Навіть високий схил не зміг зупинити руху. Достатньо лише перемкнути селектор 8-ступінчастою АКП Tiptronic в ручний режим, вибрати електронного помічника Hill Descent на панелі приладів, зняти ноги з педалей і продовжувати рух.

Достатньо лише перемкнути селектор 8-ступінчастою АКП Tiptronic в ручний режим, вибрати електронного помічника Hill Descent на панелі приладів, зняти ноги з педалей і продовжувати рух

Фото: Гліб Малофєєв

У нашому випадку це було більше схоже на падіння. При цьому спостерігати за ним цікаво як зовні, так і з місця водія. За кермом ти дійсно більше спостерігаєш за тим, що відбувається: ноги на підлозі, а не на педалях; швидкості перемикати не треба; залишається трохи підрулювати, щоб уникнути небезпечних кренів. Машина починає сама чіплятися кожним колесом за грунт - це дуже відчутно в салоні за характерними поштовхів і пауз.

Машина починає сама чіплятися кожним колесом за грунт - це дуже відчутно в салоні за характерними поштовхів і пауз

Нібито у VW Touareg замість коліс з'явилися лапи, і він неспішно спускається як звір на чотирьох лапах по схилу вниз, місцями намацуючи кращу купину, щоб не злетіти вниз. На секундочку, в лобовому склі водієві показують гостросюжетну короткометражку «Трава і каміння» на весь широкий екран. 3D відпочиває!

3D відпочиває

Коли на той же процес дивишся збоку, то навіть не віриться, що на звичайних шинах важка машина здатна подолати дуже серйозний нахил по колії, в якій половина покриття - це слизька трава. Самі подивіться на фото - дерева, це єдине прямостояча в кадрі. І тут перемога!

І тут перемога

Згадуючи буклетик, там ще було сказано про можливість долати броди до 580 мм глибиною. Ризикувати шикарними тестовими машинами ми не стали. Просто повірили надрукованому і перейшли до наступної вправи.

Просто повірили надрукованому і перейшли до наступної вправи

Остання модель Volkswagen Touareg має постійний повний привід 4MOTION з асиметричним розподілом крутного моменту. При цьому виробник заявляє про феноменальний кут можливого нахилу безпечного пересування - 35 градусів. Щоб випробувати його, було вирішено виконати швидкісне маневрування на майданчику, а потім виконати улюблене всіма білорусами вправу - «їдь на ось це поле за бульбою ось через той бугор».

Щоб випробувати його, було вирішено виконати швидкісне маневрування на майданчику, а потім виконати улюблене всіма білорусами вправу - «їдь на ось це поле за бульбою ось через той бугор»

Подібна вправа відмінно відтіняє режими АКПП. У звичайному «драйві» машина мені здалося млявою при розгоні і не дуже впевненою в подхватах при самих маневрах між фішками. Уповільнена реакція на педаль газу в цьому режимі буде хороша при довгих прострілах по трасах, коли поруч ні душі - їдеш собі плавно під улюблену музику або шелест шин. В ручному режимі стрілка тахометра відразу ж відлітає ближче до червоної зони, і далеко не завжди така поведінка подарує жадані 7,7 л дизеля на 100 км шляху. Оптимальним для маневрів, за власними відчуттями, виявився «спорт-режим».

Оптимальним для маневрів, за власними відчуттями, виявився «спорт-режим»

Саме дивне, що при тяжкості і габаритах машини, напрузі в кермі, потрапляти в коридор з конусів вдавалося завжди з першого разу. Перевантаження на корпусі відчувалися, але якимось дивним чином (зараз мене почнуть лаяти і вчити життя раллійщікі - авт.) Машина вирівнювала хід і впевнено, хоч і на швидкості понад 40 км / год, рухалася до наступних червоним матюками. Я думаю, що спортивний режим також буде далекий по витраті від заводських обіцянок. Перевірити, на скільки саме, за короткі тестові півдня це неможливо.

Перевірити, на скільки саме, за короткі тестові півдня це неможливо

Фото: Гліб Малофєєв

На трасі - комфорт. Дійсно, за кермом оновленого VW Touareg мріється про підкорення великих відстаней. І є люди, які це доводять своїм досвідом. Для цього до машини за ці самі «від 46 000 USD» треба докинути ще якісь 120 000 - 150 000 USD і отримати апарат для встановлення рекордів. Про що це я?

Справа в тому, що для презентації VW Touareg російського складання журналістам автодилер «Атлант-М Уруччя» запросили мандрівника Райнера Цітлоу. Я писав про нього влітку , Коли він проїжджав Мінськ під час підготовки маршруту для чергового рекорду Гіннеса. Суть в тому, що Райнер вже котрий рік не просто подорожує на «дальняк», а просто їздить наш земна кулька на такій швидкості, що автори відомої книги рекордів тільки встигають записувати за ушлим німцем.

Суть в тому, що Райнер вже котрий рік не просто подорожує на «дальняк», а просто їздить наш земна кулька на такій швидкості, що автори відомої книги рекордів тільки встигають записувати за ушлим німцем

Взявши за основу заводської «Туарег», вкинувши в нього сто двадцять тисяч євро на доопрацювання, Райнер Цітлоу встановив цілих чотири світові рекорди. На цей раз його маршрут «Магадан-Лісабон» (від мису до мису) проходив по найдовшій дорозі Євразії. «Найбільше я боюся потрапити в дощ на Колимі і затриматися на білорусько-польському кордоні», - говорив Райнер, коли ми з ним розмовляли на початку літа під час підготовки до «прострілу».

«Найбільше я боюся потрапити в дощ на Колимі і затриматися на білорусько-польському кордоні», - говорив Райнер, коли ми з ним розмовляли на початку літа під час підготовки до «прострілу»

Сьогодні, коли 15 145 км шляху позаду, а запис про рекорд вже зроблена і підтверджена, ми в салоні автодилера дивимося 12-хвилинний ролик про те, як «просто» взяти і проїхати на Volkswagen Touareg континент за 6 днів, 9 годин і 38 хвилин. При цьому жодного разу не порушивши швидкісний режим в жодній країні! Безумовно, все це час одна людина не могла перебувати за кермом - разом з Райнером в команду цієї пригоди входили другий пілот і фотограф Маріус Бйолі і журналіст «Авто@Mail.ru» Петро Баканов. «Головне зуміти відрубатися в машині і спати п'ять годин. Тоді ти зумієш підмінити колегу, а рух буде без зупинок », - ділиться секретами рекордсмен.

Тоді ти зумієш підмінити колегу, а рух буде без зупинок », - ділиться секретами рекордсмен

Що стоїть поруч «Туарег» -путешественнік німця - найкращий доказ універсальності моделі. При цьому родина збірки не має значення. Апарат Райнера привезений з США, а доопрацьований на заводі в Словаччині. Білоруси, нагадаю, будуть купувати нові машини, зібрані в Калузі.

Білоруси, нагадаю, будуть купувати нові машини, зібрані в Калузі


Всередині автомобіль-рекордсмен схожий на космічний корабель. Рації, супутникова антена, анатомічні крісла, дуги безпеки - нічого не видає заводський позашляховик, але добре демонструє можливості машини. Весь багажник зайнятий величезними кевларовими колесами, кожне з яких важить близько 30 кілограмів. Без них Колима б не далася зовсім навіть без дощів - тисячі кілометрів гострих каменів це вам не жарти.

Без них Колима б не далася зовсім навіть без дощів - тисячі кілометрів гострих каменів це вам не жарти

Білорусько-польський кордон мандрівники проскочили і навіть встигли залишити запис у наявної там книзі важливих гостей. Тут Райнеру на допомогу прийшло Посольство Німеччини в Білорусі. На зустрічі також був присутній Надзвичайний і Повноважний Посол Німеччини в Білорусі Петер Деттмар, який не без підстав був гордий за свого співвітчизника і весь німецький автопром в особі «Фольксваген».

На зустрічі також був присутній Надзвичайний і Повноважний Посол Німеччини в Білорусі Петер Деттмар, який не без підстав був гордий за свого співвітчизника і весь німецький автопром в особі «Фольксваген»

Фото: Гліб Малофєєв

До слова, Райнер Цітлоу після кожної поїздки частина грошей, отриманих від спонсорів, перераховує дитячим будинкам по всьому світу в рамках програми SOS Children Village. Цього разу 1500 євро отримали в нашій Мар'їній Гірці. Велике спасибі!

Велике спасибі

Уже під час фуршету мої колеги автожурналісти стали питати у Райнера, як потрапити в його команду і виконати пару петель навколо світу на «Туарегу». Це означає, що у моделі є не тільки красиві цифри статистики і зниженої ціни - він насправді здатний дарувати емоції і запрошувати до подорожей. Чи не обдурили в дорогому буклеті. Респект.

Автоподорожі на Holiday.by. Маршрути, автомобілі, фоторепортажі

Причому тут пригоди і подорожі, запитаєте ви?
Про що це я?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов