Наша сеть партнеров Banwar
На цьому тижні в Мінську журналістам показали VW Touareg калузької збірки. Формальним інформаційним приводом стало різке зниження ціни в порівнянні з машинами, які йшли до нас з Німеччини. Сьогодні придбати позашляховик можна за ціною від 46 670 USD. Причому тут пригоди і подорожі, запитаєте ви? Я теж задавався цим питанням поки не сів за кермо автомобіля.
Зізнаюся, у мене є певний скепсис щодо функціонального призначення великих дорогих машин. Найчастіше вони народжені на асфальті і для асфальту, не дивлячись на габарити і заявлені міліметри дорожнього просвіту. Навряд чи на них люди відправляються в зносять вежу авантюри.
Всі ці хром (ще більше хрому!), Шкіра, витончені обводи ліній кузова повинні холіться і плекатися в затишних міських автомийках, деякі з яких стають схожими на СПА-салони для чотириколісного хлопців.
Слухаючи стандартно сухий розповідь менеджера з продажу про нову шільдочку логотипу на кришці багажника, поліпшені дефлектори і дифузори, можливість кастомизировать автомобіль, замовивши версію R-Line, 6-циліндровий дизельний двигун V6 TDI з його 245 кіньми на майданчику біля салону, починаю гортати фірмовий буклет оновленого VW Touareg.
Батюшки! «Готовий до всього!», «Де б ви не опинилися!», «... при будь-якому дорожньому покритті», «Пригоди починаються!» - це я вам зараз переповів слогани кожного розвороту фірмового буклету оновленого «Туарега». І все фото в книжці зроблені не на тлі банків і хмарочосів, а за містом. Виявляється ця машина, яка прагне в люксовий дивізіон, позиціонується виробником як апарат для цікавих пригод.
Фото: Гліб Малофєєв
Поки я був занурений в ці міркування, ми по МКАД домчали на двох тестових авто за місто. Домчали, треба сказати, з комфортом. Я провів якийсь час на задньому ряду машини, встигнувши оцінити м'якість ходу по міському дорожньому покриттю. Тиша в салоні не ідеальна, але по-німецьки хороша. З'їжджаємо з траси ... в поле.
Ось це вже цікаво особисто мені. Так і уявляється, як хтось в дорогому костюмі різко згортає з асфальту і валить по путівцях з величезною швидкістю. Не буду брехати про 200 км / год, але до «сотні» ми розігналися по грунту без проблем і неприємних відчуттів, як в поведінці машини, так і власних тілах.
Квадратіш. Практіш. Валішь, як то кажуть. Часом є необхідність і в таких маневрах є, самі розумієте. Пневмопідвіска, яка встановлена на наших R-Line "Туарег", піднімає кузов до пристойних 300 мм над ґрунтовкою і вибоїнами.
Навіть високий схил не зміг зупинити руху. Достатньо лише перемкнути селектор 8-ступінчастою АКП Tiptronic в ручний режим, вибрати електронного помічника Hill Descent на панелі приладів, зняти ноги з педалей і продовжувати рух.
Фото: Гліб Малофєєв
У нашому випадку це було більше схоже на падіння. При цьому спостерігати за ним цікаво як зовні, так і з місця водія. За кермом ти дійсно більше спостерігаєш за тим, що відбувається: ноги на підлозі, а не на педалях; швидкості перемикати не треба; залишається трохи підрулювати, щоб уникнути небезпечних кренів. Машина починає сама чіплятися кожним колесом за грунт - це дуже відчутно в салоні за характерними поштовхів і пауз.
Нібито у VW Touareg замість коліс з'явилися лапи, і він неспішно спускається як звір на чотирьох лапах по схилу вниз, місцями намацуючи кращу купину, щоб не злетіти вниз. На секундочку, в лобовому склі водієві показують гостросюжетну короткометражку «Трава і каміння» на весь широкий екран. 3D відпочиває!
Коли на той же процес дивишся збоку, то навіть не віриться, що на звичайних шинах важка машина здатна подолати дуже серйозний нахил по колії, в якій половина покриття - це слизька трава. Самі подивіться на фото - дерева, це єдине прямостояча в кадрі. І тут перемога!
Згадуючи буклетик, там ще було сказано про можливість долати броди до 580 мм глибиною. Ризикувати шикарними тестовими машинами ми не стали. Просто повірили надрукованому і перейшли до наступної вправи.
Остання модель Volkswagen Touareg має постійний повний привід 4MOTION з асиметричним розподілом крутного моменту. При цьому виробник заявляє про феноменальний кут можливого нахилу безпечного пересування - 35 градусів. Щоб випробувати його, було вирішено виконати швидкісне маневрування на майданчику, а потім виконати улюблене всіма білорусами вправу - «їдь на ось це поле за бульбою ось через той бугор».
Подібна вправа відмінно відтіняє режими АКПП. У звичайному «драйві» машина мені здалося млявою при розгоні і не дуже впевненою в подхватах при самих маневрах між фішками. Уповільнена реакція на педаль газу в цьому режимі буде хороша при довгих прострілах по трасах, коли поруч ні душі - їдеш собі плавно під улюблену музику або шелест шин. В ручному режимі стрілка тахометра відразу ж відлітає ближче до червоної зони, і далеко не завжди така поведінка подарує жадані 7,7 л дизеля на 100 км шляху. Оптимальним для маневрів, за власними відчуттями, виявився «спорт-режим».
Саме дивне, що при тяжкості і габаритах машини, напрузі в кермі, потрапляти в коридор з конусів вдавалося завжди з першого разу. Перевантаження на корпусі відчувалися, але якимось дивним чином (зараз мене почнуть лаяти і вчити життя раллійщікі - авт.) Машина вирівнювала хід і впевнено, хоч і на швидкості понад 40 км / год, рухалася до наступних червоним матюками. Я думаю, що спортивний режим також буде далекий по витраті від заводських обіцянок. Перевірити, на скільки саме, за короткі тестові півдня це неможливо.
Фото: Гліб Малофєєв
На трасі - комфорт. Дійсно, за кермом оновленого VW Touareg мріється про підкорення великих відстаней. І є люди, які це доводять своїм досвідом. Для цього до машини за ці самі «від 46 000 USD» треба докинути ще якісь 120 000 - 150 000 USD і отримати апарат для встановлення рекордів. Про що це я?
Справа в тому, що для презентації VW Touareg російського складання журналістам автодилер «Атлант-М Уруччя» запросили мандрівника Райнера Цітлоу. Я писав про нього влітку , Коли він проїжджав Мінськ під час підготовки маршруту для чергового рекорду Гіннеса. Суть в тому, що Райнер вже котрий рік не просто подорожує на «дальняк», а просто їздить наш земна кулька на такій швидкості, що автори відомої книги рекордів тільки встигають записувати за ушлим німцем.
Взявши за основу заводської «Туарег», вкинувши в нього сто двадцять тисяч євро на доопрацювання, Райнер Цітлоу встановив цілих чотири світові рекорди. На цей раз його маршрут «Магадан-Лісабон» (від мису до мису) проходив по найдовшій дорозі Євразії. «Найбільше я боюся потрапити в дощ на Колимі і затриматися на білорусько-польському кордоні», - говорив Райнер, коли ми з ним розмовляли на початку літа під час підготовки до «прострілу».
Сьогодні, коли 15 145 км шляху позаду, а запис про рекорд вже зроблена і підтверджена, ми в салоні автодилера дивимося 12-хвилинний ролик про те, як «просто» взяти і проїхати на Volkswagen Touareg континент за 6 днів, 9 годин і 38 хвилин. При цьому жодного разу не порушивши швидкісний режим в жодній країні! Безумовно, все це час одна людина не могла перебувати за кермом - разом з Райнером в команду цієї пригоди входили другий пілот і фотограф Маріус Бйолі і журналіст «Авто@Mail.ru» Петро Баканов. «Головне зуміти відрубатися в машині і спати п'ять годин. Тоді ти зумієш підмінити колегу, а рух буде без зупинок », - ділиться секретами рекордсмен.
Що стоїть поруч «Туарег» -путешественнік німця - найкращий доказ універсальності моделі. При цьому родина збірки не має значення. Апарат Райнера привезений з США, а доопрацьований на заводі в Словаччині. Білоруси, нагадаю, будуть купувати нові машини, зібрані в Калузі.
Всередині автомобіль-рекордсмен схожий на космічний корабель. Рації, супутникова антена, анатомічні крісла, дуги безпеки - нічого не видає заводський позашляховик, але добре демонструє можливості машини. Весь багажник зайнятий величезними кевларовими колесами, кожне з яких важить близько 30 кілограмів. Без них Колима б не далася зовсім навіть без дощів - тисячі кілометрів гострих каменів це вам не жарти.
Білорусько-польський кордон мандрівники проскочили і навіть встигли залишити запис у наявної там книзі важливих гостей. Тут Райнеру на допомогу прийшло Посольство Німеччини в Білорусі. На зустрічі також був присутній Надзвичайний і Повноважний Посол Німеччини в Білорусі Петер Деттмар, який не без підстав був гордий за свого співвітчизника і весь німецький автопром в особі «Фольксваген».
Фото: Гліб Малофєєв
До слова, Райнер Цітлоу після кожної поїздки частина грошей, отриманих від спонсорів, перераховує дитячим будинкам по всьому світу в рамках програми SOS Children Village. Цього разу 1500 євро отримали в нашій Мар'їній Гірці. Велике спасибі!
Уже під час фуршету мої колеги автожурналісти стали питати у Райнера, як потрапити в його команду і виконати пару петель навколо світу на «Туарегу». Це означає, що у моделі є не тільки красиві цифри статистики і зниженої ціни - він насправді здатний дарувати емоції і запрошувати до подорожей. Чи не обдурили в дорогому буклеті. Респект.
Автоподорожі на Holiday.by. Маршрути, автомобілі, фоторепортажі
Причому тут пригоди і подорожі, запитаєте ви?Про що це я?