Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Манометри для вимірювання тиску в шинах

  1. Як класифікуються шинні манометри для автомобілів
  2. Як користуватися манометром
  3. інноваційні розробки
  4. Кращі виробники автомобільних манометрів

Наша сеть партнеров Banwar

Чому так важливо регулярно перевіряти тиск в шинах автомобіля? Це пов'язано з тим, що як його надлишок, так і недолік, а також нерівномірність тиску по колесах погано відбиваються на стійкості і керованості автомашини на дорозі, комфортності та безпеки їзди, ступеня зносу протектора гуми та терміну її служби, паливної економічності і стані підвіски і т. д.

Тому кожен автомобіль, а тим більше шиномонтажний ділянку, слід оснастити манометричними приладами для вимірювання тиску в колесах. Кращі з них дозволяють швидко, легко і точно вимірювати тиск повітря і однозначно відображати його на шкалі або дисплеї. Хоча ці прилади досить просто влаштовані, існують правила користування ними з урахуванням типу і конструктивного виконання.

Величину накачування гуми від автовиробника вказують у технічній документації і дублюють в дверному отворі, бардачку або кришці паливного бака. Для легкового автомобіля нормальний рівень тиску становить 2,0 ± 0,2 бар.

Як класифікуються шинні манометри для автомобілів

Якщо мати на увазі відповідний сегмент ринку, то там можна придбати ці прилади трьох різновидів:

  • Механічний (стрілочний). Він просто влаштований, не дорогий, досить надійний і досить точний. Деякі моделі можуть містити спеціальний клапан, яким можна стравлювати надлишковий тиск з шини. Але цей вид боїться вологи, а для отримання вірних даних необхідно виконати два-три виміри. Нерідко бувають проблеми з прочитанням показань і можливі помилки через неточності приєднання до штуцера колеса або зносу ущільнення.
  • Рейковий манометр не так поширений, як механічний пристрій. Зовні він подібний до кульковою ручці. Його основа представлена ​​спеціальною пружиною, що має циліндричну форму. За точністю показань він перевершують механічні аналоги , Але не так міцний і не зовсім зручний в застосуванні.
  • Електронний манометр для вимірювання тиску в шинах відрізняється достатньою точністю, простотою в роботі і прочитання показань на ЖК-екрані, а також наявністю ряду опцій (їх більше в дорогих моделях). Але у них є принциповий недолік - в холодну погоду вони можуть відмовити або давати невірні результати. Та й за ціною коштують значно дорожче «механіки».

Як користуватися манометром

Необхідно пам'ятати, що в газах (а повітря - це в основному суміш азоту і кисню) характеристики тиску і температури в замкнутому просторі взаємопов'язані: зі збільшенням температури зростає тиск і навпаки.

Тому вимірювати цей параметр треба після охолодження коліс, тобто приблизно через 3-4 години після закінчення руху. Під час їзди колесо розігрівається через тертя об дорогу і, якщо виміряти в ній тиск, то воно буде на 15-20% вищою за номінал. Взимку на морозі після довгої стоянки тиск в шинах може бути нижче норми на 10%.

Важливо також дотримуватися регулярності контролю тиску. Якщо гума зношена, дорожні умови складні і режим експлуатації напружений, то буде незайвим перевіряти накачування перед кожним робочим днем. В інших випадках достатня періодичність - один раз в 7-10 днів.

Цифрові манометри для вимірювання тиску в шинах іноді змінюють показники виміру в момент від'єднання від ніпеля, що пов'язано, як правило, з перекалібровка, тому заключне показання в такому випадку саме точніше.

Якщо на автомашині встановлені відмінні від стандартних шини, то варто віддати перевагу до рекомендацій виробників таких покришок з приводу величини тиску, ніж побажанням автовиробників.

Оскільки рівень накачування шин безпосередньо залежать від завантаженості машини, то вимірявши її на завантаженому авто, можна переконатися, що вона вище допустимого. Так що контролювати її необхідно до початку руху і завантаження транспортного засобу.

Якщо має бути тривала поїздка по піщаній місцевості або в бездоріжжя, то можна зменшити тиск в колесах, так як це буде сприяти кращому зчепленню протектора з дорогою і, як наслідок, прохідності авто. Під час руху по сніговому насту, кам'янистому грунту і калюжах з тиском маніпулювати не варто, хоча при їзді по сніжній цілині трохи зменшити накачування гуми все-таки не завадить.

інноваційні розробки

Існують системи контролю, які виявляють дефіцит тиску в колесах, і подають сигнал водієві Існують системи контролю, які виявляють дефіцит тиску в колесах, і подають сигнал водієві. У порівнянні зі звичайними манометрами, дана техніка володіє великим функціоналом, але і коштує вона помітно вище.

Такі контролюючі системи використовують прямий або непрямий завмер тиску. Система першого типу простіша і представлена ​​спеціальним програмним додаванням, взаємодіє з блоком управління гальмівних механізмів. Вона реагує на різницю шляху, що проходить нормально накачаним колесом, і спущеним.

Коли система «помічає» неузгодженість показників, то на приладовій дошці спрацьовує відповідна світлова індикація. Також паралельно можливе включення звукового сигналу, якщо у системи є така функція.

В системі, що використовує прямий завмер тиску, принцип пристрою іншого. Тут блоки системи працюють на основі радіосигналів і містять такі вузли:

  1. Датчик тиску, яким замінюється ковпачок шини. Він також може бути забезпечений регулятором температури.
  2. Спеціальні передавачі, що містять прийомні компоненти. Вони призначені для передачі сигналів.
  3. Блок управління контролем (БУК).
  4. Система прийому, за допомогою якої заміряли результати трансформуються в цифрову форму і відображаються на штатному екрані або дисплеї спеціального брелока.

Для цих цілей використовують також ковпачки-індикатори, які накручуються на штуцери шин. Вони забезпечені пластиковими кружками, що мають червоний, жовтий, зелений колір, і зібрані за телескопічним принципом.

Коли тиск в шині починає падати, то гурток зеленого кольору йде вниз і вивільняє жовтий. Якщо тиск буде продовжувати зменшуватися, то з'явиться червоний колір, який сигналізує про негайну підкачування шини.

З'являються все нові електронні вимірювачі тиску в шинах, які, крім основного параметра, контролюють і інші. Вони працюють в парі зі спеціальним датчиком, що встановлюються на штуцері колеса, і передавальним інформацію на спеціальний брелок або екран.

Кращі виробники автомобільних манометрів

  1. Манометри від німецького виробника BMW представлені в Росії як механічними, так і електронними моделями. У цих приладів високу якість виконання, але середні показники помилки вимірювань. У електронних типів потрібно відзначити добротну елементну базу, що є гарантією багаторічної роботи приладу без погіршення точності вимірювання.
  2. Модифікація 481 257 бюджетної моделі СЕМ TP-5 має великим діапазоном вимірювання, надаючи моделі риси універсальності. Він простий і зручний в експлуатації. Цей прилад з сімейства СЕМ легко керований і ергономічний в зверненні. За допомогою 2-3 дій можна перевірити тиск в шинах.
  3. Модель CARPOINT бюджетного класу від китайського виробника зручний, легкий і практичний. Але цей цифровий прилад не має підсвічування, т. Е. Їм незручно користуватися в темряві, але зате не так часто доведеться міняти батарейки.
  4. Манометром марки «Беркут» користуються не тільки прості автолюбителі, а й фахівці. Варто зупинитися на модифікації Digital MAX, яка перевершує багато цифрові моделі стильністю оформлення, ергономічністю зовнішніх обводів і широким функціоналом. Наприклад, у них є пам'ять, де зберігаються вироблені раніше перевірки, що важливо для вивчення наростання дефекту. Digital MAX перевершує у багатьох відношеннях інші вироби, що відносяться до цього ж класу.

Як правильно вибирати прилад контролю накачування шин

Вибір відповідного вимірника тиску повинен починатися з робочих показників: вимірювального діапазону, класу точності і наявності супутніх опцій, а закінчуватися експлуатаційними характеристиками приладу .

Якщо манометром користуватися протягом року всього кілька разів, то раціональніше вибрати недорогу версію. Але коли він потрібен для повсякденної роботи (наприклад, на СТО), то варто вибрати виріб з міцним корпусом і такий же «начинкою». За таким же принципом підбираються і експлуатаційні параметри. Точність також повинна братися до уваги.

При покупці манометра варто приділити увагу класу його точності:

- 1-й - 1,0-0,5;

- 2-й - 0,5-0,1;

- 3-й - до 0,05.

Вибір манометра для вимірювання тиску в шинах для водія автомобіля можна обмежити приладом другого класу.

Важливо! При підборі цього приладу встановити одиниці, якими проградуірована яка вимірюється шкала або показання дисплея. Найчастіше для цих цілей застосовуються такі одиниці тиску, як атмосфера, bar, кг / см2, рідше - мПа, кПа і Psi. Для легкових автолюбителів краще вибирати моделі з традиційною шкалою виміру 0-7 бар.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов