Наша сеть партнеров Banwar
Трапляється, що водієві доводиться стикатися з такою картиною - бездоганно працювала машина раптом починає рухатися ривками.
Проявлятися ця проблема може на різних режимах руху і в різних ситуаціях
Одна причина, коли смикає машину на
Трапляється, що водієві доводиться стикатися з такою картиною - бездоганно працювала машина раптом починає рухатися ривками.
Проявлятися ця проблема може на різних режимах руху і в різних ситуаціях. Одна причина, коли смикає машину на швидкості, при їзді по прямій. Зовсім через інший причини машину смикає при перемиканні передач.
Розглянемо докладніше, чому це відбувається.
З карбюраторним двигуном.
Якщо смикає машину при розгоні, то тут проблема може бути в нестачі палива при інтенсивному збільшенні оборотів. У карбюраторних двигунів, ВАЗ-івської класики проблема буде в карбюраторі. Необхідно перевірити головні жиклери, економайзер.
Продути їх і йдуть до них канали. Переконатися, що у карбюратора немає стороннього підсосу повітря, є нормальний рівень палива в камері поплавця. Для цих робіт необхідна повна або часткова розбирання карбюратора, при якій потрібно не допустити потрапляння бруду всередину його.
Якщо машину смикає на ходу, при незмінному положенні педалі газу, тут вже проблеми можуть критися в електричній частині. В першу чергу потрібно зайнятися свічками, високовольтними дротами і переривачем - розподільником
Несправність можна визначити, знімаючи по черзі дроти високої напруги зі свічок.
При знятті дроти з непрацюючою свічки, обороти двигуна не змінюються. Несправним в цьому випадку може виявитися і провід. Перевірити потрібно і кришку переривника.
На ній не повинно бути обгорілих контактів і тріщин.
Надавати свій вплив тут можуть і перераховані вище проблеми з карбюратором. Крім того, в жарку погоду в бензонасосі можуть утворюватися пробки з парів бензину, що погіршують, або взагалі переривають подачу бензину в карбюратор. При недостатньому рівні бензину, машина їде ривками (періодично смикається на швидкості).
З інжекторним уприскуванням
Машину з інжекторним уприскуванням смикає на ходу і при розгоні теж через подачу бензину або електрообладнання. Але, системою впорскування тут уже командує комп'ютер. Якщо зі свічками і проводами розібратися можна, то відмова електричного клапана інжектора, на око і на дотик вже не визначиш.
З дизельним двигуном
Ще один випадок - дизельні автомобілі
Цю машину смикає на ходу через несправність форсунок. Тут може бути два варіанти паливних систем - з плунжерним насосом високого тиску і система Коммон Рейл (Common Rail), з насосом постійного тиску і електронним управлінням уприскуванням.
У форсунок до Плунжерні насоси, може в розпилювачі зависати голка. У форсунок Коммон Рейл може вийти з ладу внутрішній електронний клапан.
Машину смикає при перемиканні передач
Розглянемо, коли машину смикає при перемиканні передач. Тут, звичайно ривки починаються при рушанні з місця, коли відпускають педаль зчеплення. Тут причиною може виявитися замаслення фрикційних накладок веденого диска зчеплення олією, що потрапила з двигуна, через нещільний манжету на коленвалу.
Проблема може бути в нерівномірному зносі накладок, втрати пружності демпферних пружин.
Тут варто згадати машини з автоматичною КПП
У разі недостатнього рівня масла, забивання фільтра, у них теж може спостерігатися таке смикання. Але тут можуть бути винні і інші несправності цих коробок.
Якщо є сумнів.
При зрозумілому, в загальних рисах, характер несправності, не завжди просто відшукати конкретного винуватця з'явився смикання. Можна сказати, що Вам пощастило, якщо відразу вдалося знайти несправну свічку, або провід. Замінити їх досить просто. З іншими елементами електрообладнання складніше.
Тут вже потрібні певні знання. Якщо слова «перевірити конденсатор розподільника» викликають у Вас тільки знак питання, то краще звернутися до фахівця. Коли ж справа стосується систем з електронним управлінням уприскуванням, або автоматичних КПП, то тут дії навмання можуть привести до найдорожчим наслідків
Тому будь-які роботи повинні починатися з комп'ютерної діагностики.
Тоді залишається останнє запитання.
До кого звернутись.
Зараз існує велика кількість сервісів. Як серед них вибрати той, де Вашу машину «вилікують» від несправностей, і Ви гарантовано з ними не зустрінетеся через день інший після ремонту.
Перш за все, потрібно орієнтуватися на сервіс, що має окрему ділянку, оснащений різним діагностичним обладнанням. Тут можна порекомендувати фірму «Білий Автосервіс», на станції обслуговування якої є діагностичний пункт з сучасним обладнанням. Майстри-діагности мають високу кваліфікацію і працюють з автомобілями самих різних марок
карбюратор озон ДААЗ 2107 1107010 20 пристрій Щоб переконатися, достатньо зателефонувати за номером 507-66-51.
Саме підприємство розташоване в Москві по Смирновскую вулиці 25 з1. Тут же можна зробити ремонт і відразу побачити результат.
Схожі статті:
→ Секретні букви в вашому автомобілі
→ Правила зимового водіння
→ Як правильно вийти з заносу
→ Як правильно переїхати «лежачого поліцейського»
→ Як захистити свій автомобіль і майно від крадіжки?