Наша сеть партнеров Banwar
Бензиновий двигун ЗМЗ 405 є майже 100% -м повторенням базового силового агрегату ЗМЗ 406. Головна відмінність між моторами полягає в динамічних показниках: 405-й сильніше на 4.8% (додаткові 7 к.с.) і має на 7.9% більший обсяг (2.5 літра проти 2.3). Двигун створювався для комплектації модельного ряду ГАЗ, зокрема його комерційних автомобілів Газель, УАЗ і «Волги». Конструктивно движок відрізняється поліпшеною клапанної кришкою, ланцюговим приводом ГРМ (зубчаста ланцюг), тонкої металевої прокладкою головки циліндрів на 2 шари (товщина 0.5мм - на 1мм менше, ніж у попередника), а також вентиляційною системою подачі газів картера в ресивер.
ЗМЗ 405 - це інжекторна 4-циліндрова силова установка з рідинної системою охолодження. Першим автомобілем з таким двигуном на борту став ГАЗ-3111 в 2000 році. З 2008 року агрегат випускається в модернізованому варіанті і відповідає стандартам Євро 3. Технічні дані залишилися без змін, проте сама конструкція тепер включає нову головку блоку (каналів системи холостого ходу більше немає). Без серйозного ремонту 405-й здатний витримати близько 200-300 тисяч пробігу, проте з часом потрібно заміняти ланцюг ГРМ (раз на 100 тисяч км). Інформація про олію і про те, яке заливати, далі в статті.
Крім розтягування і заклинювання ланцюга ГРМ, серед проблем мотора на практиці найчастіше зустрічаються такі: перегрів, збої в роботі бензонасоса, недостатня тяга через вихід з ладу котушки запалювання, підвищена витрата масла, глюки в роботі датчиків, неякісне електрообладнання, а також загальне погана якість збірки агрегату. Але випуск ЗМЗ 405 став свого роду ривком вперед - тепер це більш-менш сучасний двигун, який при правильному обслуговуванні прослужить досить довго.
- Яке моторне масло заливається з заводу (оригінальна): Синтетика 5W30
- Типи масла (по в'язкості): 5W-30, 5W-40, 10W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-40
- Скільки літрів масла в двигуні (загальний обсяг): 6.0 л.с.
- Витрата масла на 1000 км .: до 100 мл.
- Коли міняти масло: 7000