Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Масло в редуктор заднього моста і сезонність його заміни

  1. Сезонність затоки масла і інші умови
  2. Як правильно зливати і заливати масло для редуктора
  3. Як заливати масло в міст «Газелі» або «Соболя»
  4. Як проводиться заміна масла в редукторі ВАЗ

Наша сеть партнеров Banwar

Редуктор заднього моста є деталлю заднеприводного і повнопривідного авто Редуктор заднього моста є деталлю заднеприводного і повнопривідного авто. Масло в редуктор заднього моста заливається трансмісійне. Колінчастий вал мотора виробляє енергію, яка призводить автомобіль в рух. Якби редуктора не було, то надходить енергія змушувала колеса обертатися з дуже великою швидкістю. Автомобілем в такому випадку неможливо було б управляти. Оскільки черв'ячні редуктори є модулями з характерною функцією зниження крутного моменту мотора, потрібно обов'язково простежити за справністю таких конструкцій.

Знос зубів шестерень редуктора пов'язаний зі входом і виходом із зачеплення. З цієї причини матеріалом для виготовлення редуктора є загартована сталь високої якості. Мастило для редуктора іноді починає протікати крізь сальники при використанні автомобіля. Для більш довгої служби пристрою слід постійно спостерігати за рівнем рідини в корпусі, роблячи огляд редуктора кожен раз.

Сезонність затоки масла і інші умови

Деяким автовласникам, які не користуються авто в холодний сезон, важливо визначитися з часом зміни масла для редуктора. Існує два варіанти: перед експлуатаційним терміном, а також при постановці авто на зимову стоянку. Деяким автовласникам властиво припускати, що масло для редуктора стає причиною появи іржі, перебуваючи в окисленому і зарядженому стані при тривалій стоянці автомобіля. З іншої точки зору, накопичення в робочої рідини продуктів окислення є процесом спрацьовування спеціальних присадок.

Наприклад, використання відпрацьованої рідини для просочення деревини, щоб захистити її від гниття. Чекаючи відкриття сезону, слід через певний інтервал часу забезпечувати трансмісію шляхом холостий навантаження. Це дасть можливість рідини для змащення знову обволікати поверхні кожної з деталей, що труться, що дозволить забезпечити їм захист від іржі.

Які умови повинні дотримуватися при заміні масла? Звичайний водій, який не розбирається в тому, як влаштовано авто, повинен розуміти, що мається на увазі під передавальним числом. Чим вище ця характеристика редуктора, тим більша вантажопідйомність у авто. Отже, машина при цьому буде розвивати меншу швидкість. З огляду на рекомендації заводу-виготовлювача, слід здійснювати заміну за таких умов.

  1. Пробіг автомобіля склав 45000 км.
  2. Автомобіль експлуатується при вагомих навантаженнях, їзді по бездоріжжю, тому заміну проводять через кожні 30 тисяч км пробігу.
  3. Виявлена ​​пил сріблястого відтінку.
  4. Придбано автомобіль, який вже був в експлуатації.

При заміні масла для редуктора в зимовий або осінній період його трохи нагрівають. Осад речовини для змащення, яка поєднана, слід уважно оглянути, визначивши, чи є в ній металева стружка. При її виявленні необхідно підготуватися до серйозного ремонту. Якщо рідина коричнева, то це може бути причиною руйнування наявних присадок і наявності води.

Починаючи огляд автомобіля, його встановлюють на естакаду або оглядову яму. Це робиться з обережністю, так як для неспеціаліста представляє велику небезпеку. Далі проводиться очистка заливних отворів за допомогою металевої щітки. Після цього відвертають магнітну зливну пробку, щоб речовина могла стікати в спеціальну ємність, встановлену над картером.

Для прискореного зливу масла відвертають і заливну коробку. Це дозволяє вирівняти тиск в картері на рівні атмосферного. Для проведення операції потрібен попередній прогін авто, щоб забезпечити прогрів масла.

Як правильно зливати і заливати масло для редуктора

Здійснюючи слив старого масла, слід дотримуватися обережності, яка дозволить уникнути отримання опіків
Здійснюючи слив старого масла, слід дотримуватися обережності, яка дозволить уникнути отримання опіків. Прогріте редукторне масло має хорошу текучість, миючу активність, тому застаріла рідина в нагрітому стані швидше втекти з заднього моста і має максимальний обсяг.

Таким чином, якщо авто має попередній пробіг, то масло підлягає сливу в розігрітому стані, щоб був забезпечений найкращий промивши картера заднього моста в цілому. Все смолисті відкладення в результаті будуть видалені. В цілому для розігріву масла слід поганяти машину протягом 15 хвилин. Після цього вона встановлюється на підставки, а поверхня навколо зливний коробки протирається.

Протерши ретельно кришку редуктора, пробку викручують. Заливати свіже масло через спеціальне заливний отвір слід шляхом нагнітання до тих пір, поки робоча рідина не буде витікати через нього. Заміна масла в редукторі потребуватиме певних трудовитрат, оскільки рідина повинна бути спрямована вгору.

Прийнятно використання нагнітачів, що мають дозатори, які працюють за принципом надлишку тиску. Якщо заливка мастильної рідини в редуктор проводиться не в майстерні, а в звичайному гаражі, то краще використовувати шприц, що дозволяє нагнітати тверді мастила для автомобілів. Заливаючи рідину в резервуар моста, необхідно враховувати його тип. Виходячи з цього, буде потрібно приблизно 1,5-1,7 л масла.

Виходячи з цього, буде потрібно приблизно 1,5-1,7 л масла

Слід враховувати і те, в якому становищі знаходиться задній міст по відношенню до горизонтальної площини на момент заливки. Оскільки, здійснюючи контроль при заповненні маслом корпусу редуктора, можна допустити значний перелив, то це може стати причиною надлишку картерной тиску. Наслідком цього може бути текти масла через ущільнення, що відносяться до горловини редуктора, а також через сальники півосей. Заливна пробка повинна бути загорнута з урахуванням затягування, що дорівнює від 80 до 100 Нм.

Як заливати масло в міст «Газелі» або «Соболя»

Якісна робота автомобілів «Газель» і «Соболь» може бути забезпечена шляхом періодичної зміни мастильної рідини в коробці передач, моторі і редукторі. Заміна масла проводиться через кожні 3 роки використання авто або кожні 35 тисяч км пробігу. Зробити це необхідно і при покупці нового авто. Якщо при огляді виявлено, що масло володіє відтінком міцної кави або нальотом, мають колір пилу, то це може говорити про наявність великої кількості відкладень, утворених різними присадками, стружкою з металу.

Як уже зазначалося, для заливки редуктора користуються трансмісійним маслом. Особливу увагу слід звернути на властивість в'язкості масла. Якщо речовина є сезонним, то в його позначенні ставиться буква «w». Такі масла відносяться до зимових. Якщо літера відсутня, то такий варіант можна використовувати влітку. Практика показує, що застосування трансмісійних масел не є зручним і вигідним.

Протягом сезону не відбувається повного вироблення ресурсу мастильного кошти, тому можна скористатися і гарєєвим маслом. Воно може бути застосовано в будь-який сезон, про що говорить індекс, який складається, наприклад, з наступних позначень: 75w90 і 85w0140. Для кожного водія повинні бути добре відомі експлуатаційні характеристики речовин. Їх розподіляють по 5 категоріям.
Протягом сезону не відбувається повного вироблення ресурсу мастильного кошти, тому можна скористатися і гарєєвим маслом
При цьому вибір масла здійснюється на рівні знання про те, яка з категорій є підходящою для певної марки авто. Для маневреного і легкої вантажівки слід застосовувати масло класу GL 5, що заливається в редуктор. Міняють масло в «Газелі», встановивши її на естакаду. При наявності частинок металу, які містяться у відпрацьованому маслі, картер редуктора слід промити. При цьому задній міст встановлюють на опори.

У картер слід залити 2 л моторного кошти або трансмісійного масла. Після того, як отвір Вкрутіть пробкою, мотор слід завести на 3 хвилини на першій передачі. Після цього його зупиняють, а промивку зливають.

Якщо на «Газель» проведена установка нового пристрою редуктора УШМ, то заміну мастильної рідини проводять через 1 тис км пробігу. За допомогою шестигранника на 12 слід відвернути пробку для зливу, щоб злити відпрацьовану рідину в спеціальну ємність обсягом не менше 3 л.

Якщо колір відпрацьованої рідини є темним або речовина має видимі частки, то слід промити редуктор. Після його очищення пробку зливного отвору встановлюють на місце. Коли рідина злита, проводяться такі операції, що дозволяють від'єднати карданну передачу від заднього моста.

  1. Кожну піввісь автомобіля виймають.
  2. Далі проводять зняття фланця, що відноситься до провідної шестірні і манжетам.
  3. Ключем на 12 відвертаю 2 болта для кріплення пластин, знявши деталі.
  4. З використанням головки розміром на 17 відкручують 2 болта.
  5. За аналогією знімається і друга кришка.
  6. Ключем або викруткою відвертають гайки у підшипників.
  7. Проводять зняття коробки сателітів.

Необхідно помітити розташування для зовнішніх кілець. Після складання їх встановлюють назад.

Як проводиться заміна масла в редукторі ВАЗ

Згідно з інструкцією заміна мастила редуктора повинна проводитися двічі на рік

Передбачена періодична заміна рідини для редуктора ВАЗ 2107 двічі на рік, що зазначено в карті техобслуговування авто. З цією метою користуються трансмісійним маслом. Потрібно виконати заміну перед експлуатацією авто влітку або взимку. Бажано, щоб заміна проводилася після поїздки, оскільки рідина буде гарячої, що забезпечить її краще стікання з картера. Температура злитого після руху автомобіля масла може становити 90 ° С.

Для зливу відпрацьованої рідини готують спеціальну ємність. Відкручують пробку зливну на днище картера і загортають її, коли рідина вже злита. Попередньо редуктор промивають, щоб почати заливку в нього нової мастильної рідини. Якщо колір злитої рідини буде чорним, значить вона містить металеву тирсу, що свідчить про несправному стані редуктора.

Щоб вирішити цю проблему редуктора, його знімають і ремонтують. Промивання здійснюється за допомогою масла, яке має високу в'язкість, наприклад, веретенне. Близько літра робочої рідини потрібно залити в редуктор. Потім одне заднє колесо слід виставити, а мотор завести, включивши першу передачу. Через хвилину після вимкнення мотора здійснюють промивку. Далі пробку отвору відкручують, а нову мастильну рідину закачують в редуктор спеціальним шприцом.

Потрібно стежити за відповідністю нормального рівня рідини для змащення нижньої кромки заливної горловини. Коли масло редукторне залито, пробку закручують, здійснюючи перевірку сапуна. Він повинен знаходитися в справному стані, оскільки в його функції входить підбурювання надлишкового тиску в редукторі, яке утворюється при нагріванні рідини.

Які умови повинні дотримуватися при заміні масла?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов