Наша сеть партнеров Banwar
М-10ДМ - масло для дизелів з турбонаддувом (турбированних дизелів) автомобілів КАМАЗ і вітчизняних тракторів. Використання даного масла прописано в "Керівництві з технічного обслуговування автомобілів Камаз 5320, 5410, 55102, 55111, 53212, 53211, 53213, 54112, 43114, 43118, 65111, 53228, 44108, 43115, 65115, 6540, 53229, 4326, 53215, 54115 як дублюючий мастильний матеріал для експлуатації влітку для двигунів моделей: 7403.10, 740.11-240, 740.13-260, 740.20-260, 740.30-260. М10ДМ проводиться відповідно до ГОСТ 8581-78.
Призначено для застосування в високофорсованих автотракторних дизельних двигунах з турбонаддувом вітчизняного і зарубіжного виробництва, що працюють у важких умовах. Може застосовуватися в дизельних двигунах без наддуву, замість масла М-10Г2к зі збільшенням пробігу автомобіля між плановими замінами масла. В'язкість відповідає класу SAE 30. За класифікацією API відповідає значенню "CD". У порівнянні з аналогічними маслами, наприклад з М-10Г2К, М10ДМ вище за класом SAE, і має більш низьку температуру застигання - 18 ° С.
Дане масло літній. Для зими заливають зимовий аналог - масло М-8ДМ з температурою застигання мінус 30 ° С.
Аналогічне масло з більш високою в'язкістю - М-14 ДМ , В'язкість відповідає значенню SAE 40. показник значення, норма по ГОСТ Індекс в'язкості, не менше 90 В'язкість кінематична при 100 ° С, мм 2 / с 11,4 Лужне число, мг КОН на 1 г масла, не менше 8,2 Зольність сульфатна, %, не більше 1,5 Вміст води сліди Масова частка механічних домішок з присадкою,%, не більше 0,025 Температура спалаху у відкритому тиглі, ° с, не нижче 220 Щільність при 20 ° с, кг / м3, не більше 905 Температура застигання, ° С, не вище мінус 18паспорт якості