Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

мастило двигуна

  1. Масла для двигунів.
  2. Системи змащення двигунів.
  3. Масляні насоси.
  4. Фільтрація і охолодження масла.

Наша сеть партнеров Banwar

Мастило знижує втрати на тертя і тим самим зменшує знос деталей, вона сприяє внутрішньому охолодженню труться, змивання нагару і металевого пилу, ущільнення поршнів в циліндрах, захисту деталей від корозії.

Сутність процесу змащення складається, в тому, що молекули масла під впливом сили молекулярного притягання поширюються по труться і змочують їх. При цьому ті верстви молекул, які безпосередньо стикаються з поверхнями, що труться, переміщаються разом з ними, і тертя в основному відбувається тільки між проміжними шарами молекул масла. Так як сила тяжіння між молекулами масла менше, ніж між маслом і матеріалом, що труться, то й відвертий спротив їх переміщенню значно знижується, що зменшує втрати потужності на подолання тертя. Здатність змочувати поверхню твердого тіла і утворювати міцну масляну плівку, що захищає поверхні, що труться від зносу, є одним з основних вимог, що пред'являються до мастил.

Найбільш навантаженими, а отже, і найбільш сильно нагріваються є зчленування колінчастий вал - корінний підшипник і колінчастий вал - шатунний підшипник. При непрацюючому двигуні шийка колінчастого вала щільно лежить на підшипнику, масляного шару між ними немає, і тертя при пуску виходить сухе. При збільшенні числа обертів колінчастого вала шийка поступово починає спливати в масляному шарі, і тертя з сухого переходить в полужідкостное і рідинне. Отже, особливо несприятливі умови для змащення підшипників і їх зносу створюються в період пуску і прогріву двигуна.

Масла для двигунів.

Основні показники масел, що застосовуються для карбюраторних і дизельних двигунів, наведені в табл. 3.

Таблиця 3

показники
Масла для карбюраторних двигунів
Масла для дизельних двигунів
АКЗп-6 (М6Б)
АСП-6 (М6Б)
АС-8 (М8Б)
АКЗп-10 (М10Б)
АКП-10 (М10Б)
АСП-10 (М10Б)
ДС-8 (М8Б, М8В)
ДС-11 (М10Б)
Кінематична в'язкість,
сст, при 100 ° С
6
6
8
10
10
10
8
11
Температура застигання,
° С, не вище
-40
-35
-25
-40
-25
-25
-25
-15
Температура спалаху,
° С, не нижче
160
175-180
200
160
190-200
190-200
190
200

Букви «А», «М» і «Д» позначають призначення масла (автомобільне, моторне, дизельне); літери «К» і «С» - спосіб очищення (кислотна або селективна), буква «С» для дизельних масел - вихідну нафту (сірчиста); буква «3» - наявність спеціального згущувача; буква «п» - наявність присадок. Цифри після букв вказують кінематичну в'язкість масла в сантистоксах при 100 ° C.

Для поліпшення якостей масел до них додають присадки. Присадки можуть підвищувати в'язкість і в'язкісно-температурні властивості масел, знижувати температуру застигання, покращувати мастильні властивості масел (міцність плівки), перешкоджати утворенню в маслі нагару і з'єднань, що викликають корозію металів. Присадки можуть бути багатофункціональними (комплексними), що володіють одночасно миючими, антикорозійними і іншими властивостями. Багатофункціональними присадками є: ВНДІ НП-360, АзНІІ-8, а також комбінації присадок СБ-3 (сульфонат барію) і ДФ-11 (діалкілдитіофосфату цинку) і ін.

За ГОСТам 1963 г. масла для двигунів підрозділяються на групи по в'язкості і по напруженості двигунів, для яких вони призначені. Масла груп «А» і «Б» і трьох груп по в'язкості (6, 8 і 10) призначені для карбюраторних двигунів, масла груп «Б», «В» і «Г» і трьох груп по в'язкості (8, 10 і 12 ) - для дизельних двигунів. Так, М10Б означає масло групи «Б», в'язкістю 10 сст при 100 ° С. Масла, кінематична в'язкість яких 6-8 сст, застосовують взимку, а масла з кінематичною в'язкістю 8-10 сст - влітку.

Для V-образних двигунів автомобілів ГАЗ-66 , Урал-375 і Урал-377 застосовують всесезонне масло АС-8, для двигунів автомобілів ЗІЛ-131 - масло АС-8 або АСЗп-10.

Дизельні масла в зв'язку з підвищеними навантаженнями в дизельних двигунах, в порівнянні з карбюраторними, мають велику в'язкість, кращі миючі, антикорозійні і протиокислювальні властивості.

Для двигунів ЯМЗ застосовують масло ДС-11 - влітку (при температурі вище 5 ° С) і ДС-8 - взимку (при температурі нижче + 5 ° С). При роботі на малосірчисту паливі допускається використання масел Дп-11 і Дп-8.

Системи змащення двигунів.

У сучасних двигунах застосовується комбінована система змащення, при якій частина деталей змащується під тиском, а частина - розбризкуванням.

У двигуні ЗМЗ-66 (рис. 18) масляний насос через маслоприемник 8 забирає масло з картера і подає його в фільтр 4 відцентрової очистки та в головну масляну магістраль. Під тиском змащуються корінні і шатунні підшипники колінчастого вала , підшипники розподільного вала , Завзятий фланець розподільного вала і втулки коромисел. Розподільні шестерні змащуються маслом, що стікає з фільтра відцентрової очистки, а привід розподільника - маслом, що надходять по каналах в блоці циліндрів з задньої втулки розподільного вала в порожнину 9 (між валом і заглушкою). Редукційний клапан 11 основного (верхнього) секції масляного насоса розташовується в передній частині блоку циліндрів з правого боку, а редукційний клапан 7 додаткової (нижньої) секції - в корпусі самого насоса.

Мастило знижує втрати на тертя і тим самим зменшує знос деталей, вона сприяє внутрішньому охолодженню труться, змивання нагару і металевого пилу, ущільнення поршнів в циліндрах, захисту деталей від корозії

Мал. 18. Система змащення двигуна ЗМЗ-66

1 - масляний радіатор; 2 - кран масляного радіатора; 3 - запобіжний клапан; 4 - фільтр відцентрового очищення масла; 5 і 6 - основна і додаткова секції масляного насоса; 7 - редукційний клапан додаткової секції; 8 - маслоприемник; 9 - порожнина; 10 - отвір в корпусі переривника-розподільника; 11 - редукційний клапан основної секції масляного насоса

У двигунах ЯМЗ під тиском змащуються підшипники колінчастого і розподільного валів , Втулки верхніх головок шатунів, штовхачів, коромисел і проміжної шестерні приводу масляного насоса. В системі мастила передбачена установка чотирьох клапанів: зливного (відкривається при тиску масла 5,0-5,5 кг / см2), запобіжного клапана додаткової секції масляного насоса (відкривається при тиску 0,8-1,2 кг / см2), редукційного клапана (відкривається при тиску 7,5-8,0 кг / см2) і перепускного клапана фільтра грубої очистки масла (відкривається при тиску 2,0-2,5 кг / см2).

Масляні насоси.

Циркуляція масла в системах змащення двигунів створюється шестерними насосами. У карбюраторних двигунах тиск масла до 3-5 кг / см2, в дизельних (з більш навантаженими підшипниками) - до 5-7 кг / см2.

У карбюраторних двигунах тиск масла до 3-5 кг / см2, в дизельних (з більш навантаженими підшипниками) - до 5-7 кг / см2

Мал. 19. Двосекційний масляний насос двигунів ЯМЗ

1 - ведена шестерня основний секції; 2 - шестерня приводу ведучого вала; 3 - провідний вал; 4 - проміжна шестерня; 5 - завзятий фланець; 6 - вісь проміжної шестерні; 7 - провідна шестерня основний секції; 8 - провідна шестерня додаткової секції; 9 - корпус додаткової секції; 10 - ведена шестерня додаткової секції; 11 - розділова пластина; 12 - корпус основний секції; 13 - редукційний клапан основної секції; 14 - корпус редукційного клапана; 15 - корпус запобіжного клапана додаткової секції

Масляний насос приводиться в дію від розподільного валу парою гвинтових шестерень або від шестерні колінчастого вала через проміжну шестерню (ЯМЗ).

За останні роки набули поширення двосекційні масляні насоси (рис. 19). Основна секція насоса подає масло в систему змащення, а додаткова - в масляний радіатор (ЯМЗ, ЗІЛ-131) або в фільтр відцентрового очищення масла (ЗМЗ-66). Продуктивність масляних насосів двигунів ЯМЗ становить 105 л / хв основний секції і 25 л / хв додаткової (радіаторної) секції.

Фільтрація і охолодження масла.

Для очищення масла від механічних домішок, смол і нагару застосовують сітчасті фільтри, що встановлюються на маслоприймачів насосів, фільтри грубого і тонкого очищення масла, відцентрові фільтри (центрифуги).

Для очищення масла від механічних домішок, смол і нагару застосовують сітчасті фільтри, що встановлюються на маслоприймачів насосів, фільтри грубого і тонкого очищення масла, відцентрові фільтри (центрифуги)

Мал. 20. Фільтр грубої очистки масла двигунів ЯМЗ

Фільтр грубої очистки масла двигунів ЯМЗ має дві секції, що представляють собою металеві каркаси з гофрованими поверхнями (рис. 20), на яких встановлені сітки - внутрішня сталева і зовнішня латунна (дрібніша). У випадках засмічення фільтруючих елементів, а також при великій в'язкості масла і великому числі оборотів колінчастого вала двигуна відкривається перепускний клапан, встановлений в корпусі фільтра, і масло, минаючи фільтр, надходить в масляну магістраль.

Для тонкого очищення масла застосовують фільтри з картонними фільтрувальними елементами або фільтри відцентрової очистки масла (ЗМЗ-66, ЗІЛ-131, ЯМЗ-236, ЯМЗ-238). Останні затримують як великі, так і дрібні домішки, що не згорають опади і вологу; ефективність їх дії майже не змінюється за часом, і вони можуть бути легко і швидко очищені від опадів без заміни деталей.

Масло надходить у фільтр відцентрового очищення (рис. 21) від насоса або із системи змащення двигуна через порожнисту вісь ротора 4. З простору під ковпаком 5 масло проходить через фільтруючу сітку 7 і жиклери 2 в порожнину корпусу фільтра, звідки стікає в картер двигуна. Дією реакції струменів олії, що викидаються з жиклерів, ротор 4 наводиться в швидке обертальний рух. При цьому важкі частки бруду і опадів відкидаються до внутрішньої поверхні стінок ковпака 5 і осідають на них.

Мал. 21. Фільтр

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов