Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мастило для електровелосипеда - яка краще?

Наша сеть партнеров Banwar

Догляд за електровелосипедом починається з елементарного - чищення і мастила Догляд за електровелосипедом починається з елементарного - чищення і мастила. Щоб велосипед з мотор-колесом прослужив довгу службу, його потрібно регулярно чистити і змащувати. Правда, якщо для того, щоб помити велосипед, потрібно скористатися лише мильною водою, губної і щіткою, то для проведення регулярної змащення доведеться прикупити спеціальну хімічну густу або рідку суміш. Різні вузли велосипеда можуть вимагати не тільки різної періодичності проведення мастила, але і використання різнотипних змащувальних рідин і масел.

Сучасний ринок буквально переповнений асортиментом всілякої продукції, в тому числі і що стосується обслуговування велосипедів. Буває, стоїш перед вітриною, і очі розбігаються - не знаєш, що купити, на що звернути увагу, а що обійти стороною. Закономірно, що підібрати вдалий варіант товару для придбання вдасться лише тоді, коли ти хоч трохи розумієш який він, що з себе представляє, а також реально оцінюєш мети покупки. Скрип ланцюга і знос інших велосипедних вузлів через неправильного догляду - досить часте явище, тому цілком логічним видається те, що велосипедист повинен навчитися не тільки обслуговувати свій електровелосипед , Але і правильно підбирати засоби по його догляду. До покупки мастила для електричного велосипеда потрібно підходити грунтовно, ніж потрапило його мазати не варто.

Мастила для велосипедів діляться на вологі і сухі. Для змазування деталей електровелосипеда часто почали використовувати аерозольні і ряд силіконових мастил. Вони добре усувають скрипи, легко проникаючи у важкодоступні місця, проте є досить рідкими для велоцепі. Аналогічна ситуація спостерігається під час застосування машинного масла. Воно досить добре змащує ланцюг, але під час експлуатації пристойно притягує бруд, сприяючи швидкому зносу трансмісії.

Щоб добре закріплюватися на ланцюгу, вологі мастила мають відносно густу консистенцію. Такі мастила добре захищають велоцепь від корозії, хоч збирають багато бруду і сміття.

Особливість сухий мастила полягає в тому, що висихаючи, вона утворює тонку воскову плівку, яка захищає ланцюг і інші елементи трансмісії від вологи і накопичення бруду. Так як повністю сухий мастило стає лише через 3-4 години, наносити її потрібно під час "відпочинку" електровелосипеда - в період, коли транспортний засіб планують кілька годин не експлуатувати. Як не хороша суха мастило, все ж вона має один істотний недолік - нетривалий перебування на компонентах велосипеда. Такі мастила дуже швидко змиваються, тому вимагають більш частого "оновлення", ніж вологі. До того ж, мастила сухої суміші можуть залишати жирні видимі сліди, які досить складно усуваються.

Примітно, що в електровелосипед є змащувані і несмазиваемие елементи. Мастилі підлягають ланцюг, втулки, ролики натягу ланцюга, каретка, педалі рульова колонка, троси перемикачів передач і механічних гальм, осі гальмівних важелів, і навпаки - ні в якому разі не потрібно змащувати покришки, обода, гальмівні колодки і диски. Попадання змащуючого речовини на несмазиваемие компоненти істотно порушить їхню роботу, призведе до утворення на замасленої поверхні шару бруду.

Якщо масла на ланцюг, шестерні, троси та інші вузли буде нанесено занадто мало, то елементи просто не зможуть нормально функціонувати, а якщо занадто перестаратися - деталі буде збирати багато пилу, і в підсумку мастило принесе більше шкоди, ніж користі. Важливо спочатку почистити і висушити ланцюг насухо, і лише потім наносити мастило. Як правило, наноситься ця суміш на елементи трансмісії за допомогою маслянки або спеціального спрея. Правда, тільки маслянка може забезпечити найбільш акуратне точковий розподіл рідини по ланцюгу. За допомогою спрею настільки рівномірно поширити мастило по поверхні вузлів без зайвого розбризкування буде складно. Рідкі з'єднання при розпилюванні можуть випадково потрапити на ті деталі, які не рекомендується змащувати, порушивши їх роботу, тому користуватися ними потрібно особливо акуратно.

Щоб добре змастити велоцепь, наносимо рідке мастило крапельним чином за допомогою маслянки на кожен ролик з верхньої сторони, уникаючи попадання масла на ролики передач, а потім в 3-4 неспішних обороту вручну прокручує педалі в зворотному напрямку, рівномірно розподіляючи мастило по ланцюгу. Головне не перестарайтеся - пройтися по вузлах потрібно добре, але так, щоб мастило не витікала і не розліталася під час їзди на всі боки, не затікала куди не слід. Щоб два рази не змазати маслом одне і те ж місце, можна для себе відзначити ниткою або маркером на ланцюгу місце початку мастила. Після змащення надлишки масла прибираються з ланцюга м'якою х / б ганчіркою. Змащувати велосипедну ланцюг потрібно регулярно, приблизно 2 рази в сезон. Після 50-100 кілометрів пробігу вся зайва мастило, яка з'являється на поверхні ланцюга, також витирається.

Для більш м'якою роботи і збільшення терміну служби обов'язково змащуються троси в місцях, де вони виходять і входять в сорочку.

Регулярної і ретельної мастила для запобігання процесу корозії при контакті з водою вимагають осі обертання задніх гальм і осі обертання заднього перемикача. Надлишки мастила акуратно видаляються ганчіркою, щоб запобігти її потрапляння на обода коліс і інші, що не піддаються мастилі області. Мастило перемикачів при регулярній експлуатації проводять не рідше 1 разу на тиждень, коли ж дистанція поїздок вимірюється 100-200 кілометрів, дані елементи змащуються перед кожним виїздом.

Не потрібно змащувати рідким мастилом підшипники - масло з них просто витече. Для обслуговування підшипників, тросів, різьбових з'єднань підходять мастила густої консистенції, які продаються не в маслянках, а в тюбиках і балонах. Найбільш їх дешевий і доступний варіант - всім відомий Литол-24, Циатім-201, Фіол-1, солідол. З огляду на можливості попадання в зазори підшипників бруду бажано проводити заміну змазує суміші щомісяця.

Литол-24 - літієве масло, яке завдяки своїм хімічним властивостям забезпечує відмінне ковзання велосипедних вузлів і не загусає при низьких температурах. Це досить непогана бюджетна мастило для електровелосипеда, єдиний її мінус - хімічна реакція з металом алюмінію, через яку її використання не рекомендовано поблизу с елементами алюмінієвого сплаву.

Представлений на полицях практично кожного магазину автозапчастин солідол, або кальциевое масло, дуже складно змивається водою, тому відмінно захищає метали від корозії. Солідол, як правило, є в арсеналі практично будь-якого велосипедиста, адже його ціна є однією з найнижчих на ринку, а за властивостями цей тип мастила фактично відповідають більш дорогих товарів. В принципі, кальцієві мастила є одними з найкращих - вони не піддаються впливу води і не руйнують алюміній.

Непоганим мастильним матеріалом різьбових з'єднань є графітова пудра. Це одна з найбільш довговічних мастил, яка не вимагає частої заміни. Деталі перемикачів, троси ручного гальма обробляються графітової мастилом при збірці.

Для змащення вузлів електричного велосипеда стало популярним використовувати мастила двокомпонентного складу. Це з'єднання густого масла з Летючий розчинником, який після нанесення суміші на змащувати поверхню випаровується, залишаючи лише частину густого масла.

Аерозольні мастила підходять для нанесення на поверхню шарнірних з'єднань, видалення іржі з різьбових з'єднань, обробки ланцюга, перемикачів передач і тросів. Головна перевага використання масел в аерозолях полягає в тому, що вони досить легко проникають з важкодоступні місця, добре огортаючи поверхню металу, але знову ж таки вимагають обережного поводження, так як при обробці одного з вузлів можуть потрапляти на сусідні.

На прилавках веломагазинів можна побачити і захисні мастила для поїздок під дощем або в зимовий час. Вони дуже стійкі до впливу води, хоч і накопичують бруд.

Рідкі (органічні і синтетичні) мастила продаються в спеціальних тюбиках, маслянках. Такі масла сьогодні переважно використовуються для змащування велоцепі. Недолік рідкого мастила - швидке загустіння на морозі і невисока ступінь адгезії (сцепляемости з поверхнею металу) через яку ці хімічні сполуки легко вимиваються водою.

З особистого досвіду можу сказати, що імпортні мастила кращі за вітчизняні. Непоганими є мастила зарубіжного виробництва на основі сульфату міді, літію і тефлону. Вони довго не вимиваються водою і мають високу адгезію. Компанія "Weldtite Products" - один зі світових лідерів в області виробництва мастил для обслуговування велосипедів. Продукція даного виробника відмінно справляється з усіма "сюрпризами" погоди, запобігаючи швидке зношення деталей велосипеда.

Продукція даного виробника відмінно справляється з усіма сюрпризами погоди, запобігаючи швидке зношення деталей велосипеда

Що стосується питання про те, як часто потрібно змащувати вузли електровелосипеда, однозначну відповідь знайти досить складно. Як занадто часта мастило, так і тривала відсутність цієї процедури, негативно відобразяться на терміні служби ланцюга та інших елементах трансмісії. Так, якщо що ланцюг не змазана і скрипить - вона швидко "зітре", якщо ж велоцепь чорна від кілограмів налиплого бруду на маслі, то чекати дива довгої служби теж не доведеться. Тому, щоб "недосолити" або, не дай Боже, не пересолити, раджу Вам скористатися простим правилом: змащуйте ланцюг та інші вузли в міру необхідності в залежності від умов та інтенсивності експлуатації електровелосипеда, беручи до уваги частоту використання в транспортному засобі з мотор-колесом педального приводу, а також з огляду на елемент велосипедної системи, до якого буде застосовуватися мастило, тип і кількість наноситься масляного з'єднання. В одному випадку періодичність проведення процедури по мастилі може вважатися тижнями, в іншому - місяцями. Обробляти рідкими мастилами гальмівну втулку і підшипники педалей бажано не рідше 1 разу на сезон, при інтенсивній щоденної експлуатації - 2-3 рази. В цілому, мастило вузлів потрібно міняти, як мінімум, 2 рази протягом літнього сезону, а також кожного разу, коли електровелосипед потрапив під проливний дощ.

Мастило електровелосипеда тісно пов'язана з його чищенням. Ні в якому разі не можна допускати її нанесення на брудні, запорошені ділянки. Перед проведенням процедури змазування необхідно розібрати велосипед, промити і протерти його вузли. При необхідності підшипники промиваються в гасі і висушуються. Сильно схильні до іржі компоненти краще замінити.

Сильно схильні до іржі компоненти краще замінити

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов