Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

МАЗ-4371: технічні характеристики

  1. Вантажівка МАЗ-4371: історія створення
  2. Технічні характеристики МАЗ-4371
  3. Коробка передач
  4. Габаритно-масові показники
  5. Трансмісія
  6. Кабіна МАЗ-4371: огляд робочого місця
  7. Модифікації МАЗ 4000-серії
  8. Відгуки власників МАЗ-4371: переваги і недоліки
  9. Основні плюси МАЗ-4371
  10. Основні мінуси МАЗ-4371
  11. МАЗ-4371: ціна нового і б / у
  12. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

МАЗ-4371 є вантажним бортовим автомобілем середнього тоннажу, котрі володіють колісною формулою 4х2. Випускається як з тентованою платформою, посиленою бортами зі сталі, так і з платформою відкритого типу. Дана техніка активно застосовується для транспортування габаритного вантажу в складі автопоїздів.

У народі вантажівка МАЗ-4371 отримав забавне прізвисько «Зубрёнок». Для інженерів Мінського автозаводу представлена ​​модель стала однією з найуспішніших і затребуваних, а також знайшла завидну популярність на пострадянському просторі. Не один рік поспіль вантажівка МАЗ-4371 завойовував титул «Найкращого комерційного автомобіля року», не складаючи своїх лідируючих позицій жодному конкуренту.

Вантажівка МАЗ-4371: історія створення

Конструктори і інженери Мінського заводу при створенні вантажівки взяли в якості базису автомобіль німецького походження MAN L2000. Всупереч всім очікуванням МАЗ-4371 виявився значно ефективніший свого старшого брата в плані граничної вантажопідйомності, за що його і нарекли «Зубрёнком». Створювався автомобіль для застосування в приміській та інтенсивної міської обстановці. Для таких завдань конструктори наділили вантажівка компактними габаритами, що гарантують зручність маневрування в умовах міських заторів і частих заторів.

Спочатку автомашина МАЗ-4371 була призначена для транспортування всіляких господарських товарів - меблів, одягу і взуття, харчових продуктів та інше. Вона мала можливість також буксирувати причепи, що володіють тягово-зчіпних механізмом, що забезпечувало зчеплення без зазорів. Також мінські конструктори пропонували спеціалізоване шасі для монтажу окремих надбудов.

Зовнішній вигляд вантажівки практично не відрізнявся від німецького побратима. Більш того, кілька перших партій МАЗ-4371 були обладнані шасі німецького виробництва. Але через пару років мінські інженери все ж розробили власне шасі. Саме на нього стали монтувати кабіну нового зразка.

Тривалий період модель вважалася одним з найбільш бездоганних вантажних автомобілів. Але окремі автолюбителі все ж примудрялися критикувати МАЗ-4371. Головна критика була спрямована на фари вантажівки. Виготовлялися вони в Китаї і були не найпотужнішими, через що автомобіль демонстрував досить слабке освітлення. Водії з багаторічним досвідом відразу ж після придбання моделі замінювали ці деталі.

Загалом, відгуки власників автомашини МАЗ-4371 свідчать про те, що вантажівка є гідним конкурентом зарубіжних аналогів. Техніка виділяється високим рівнем надійності і витривалості, а також чудово пристосована до погодних умов і дорогах Росії. У класі автомашин середнього тоннажу вантажівка МАЗ-4371 сповна відповідає всім вимогам сучасного ринку.

Автомашина доступна в декількох кліматичних варіаціях. Наприклад, в країни з тропічним кліматом експортувалися моделі «Т1», а в держави з помірними кліматичними умовами - версії «У1».

Наприклад, в країни з тропічним кліматом експортувалися моделі «Т1», а в держави з помірними кліматичними умовами - версії «У1»

Технічні характеристики МАЗ-4371

Двигун МАЗ-4371

Автомобіль МАЗ-4371 доступний з кількома типами двигунів. Одними з найбільш затребуваних є моделі з дизельними силовими установками, виробленими на автозаводі в місті Мінськ. Поршневий мотор Д-245.30 ММЗ є 4-тактним, володіє вертикальним розташуванням циліндрів і системою впорскування палива безпосереднього типу.

Обсяг агрегату становить 4.75 літра, охолодження його рідинне, а максимальний показник крутного моменту дорівнює 526 Нм. Впускная система оснащена турбонаддувом і проміжним охолодженням надувочного повітря. Гранична потужність даного двигуна дорівнює 156 к.с. Основною перевагою силової установки є доступна вартість.

Двигун ММЗ Д-245

Не менш затребуваними є варіації автомашини з дизельною силовою установкою фірми Deutz маркування BF4M1013FC, які мають 4 циліндри і обладнуються електронним управлінням.

Обсяг мотора становить 4.76 літра, а його максимальний показник крутного моменту дорівнює 577 Нм. Подібний двигун має 2 клапани на циліндр, завдяки чому виділяється високим рівнем надійності і відповідає всім стандартам і нормам «Євро-3». Максимальна потужність представленого мотора становить 170 к.с.

Також вантажівка МАЗ-4371 випускається з наступними типами двигунів:

  1. Cummins ISF - дизельна силова установка з об'ємом 3.8 літра, максимальним показником крутного моменту в 600 Нм і граничної потужністю 170 к.с. Відповідає всім нормам Євро-4.
  2. MAN D0834FL64 - дизельний мотор з об'ємом 4.6 літра і максимальною потужністю 180 к.с. Відповідає всім вимогам і нормам Євро-5.

Багато російських варіації автомашини оснащуються силовими агрегатами виробництва ЯМЗ. Технічні дані такого мотора повністю ідентичні характеристикам двигуна Д-245.30 ММЗ.

Що ж стосується витрати палива, то автомашина МАЗ-4371 демонструє середньостатистичні показники по своєму класу. При швидкості 60 км / ч техніка споживає близько 17-19 літрів на 100 кілометрів шляху. При середній швидкості в 80 км / год показники трохи збільшуються і вантажівка починає споживати 21-23 літра пального на 100 км шляху. У зимовий період витрата палива може збільшитися в середньому на 1-2 літра. Загальний обсяг бака для палива дорівнює 130 літрам.

Коробка передач

На автомашини МАЗ-4371, призначені для транспортування причепів, встановлюють порівняно витривалі механічну коробку передач моделі СААЗ-433429, яку виробляє Смоленський автозавод. Решта версій вантажівки з силовими установками ММЗ комплектуються коробкою модифікації СААЗ-3206, яка лише трохи відрізняється від встановлюваної на бензинову версію ЗІЛ-130 . Обидві коробки передач є п'ятиступінчастими.

Підвищений показник крутного моменту дизельного агрегату і зменшив якість виробництва деталей часто призводять до виходу з ладу шестерень. Збільшити період служби такої завантаженої КПП можна за допомогою трансмісійного масла хорошої якості. Допоможе і більш прискорене його зміна, тому як при виникненні симптомів зношування шестерень важливо якомога швидше видалити частинки металу зсередини картера коробки передач. Це попередить прискорений знос інших деталей, особливо підшипників.

Всі модифікації автомашини МАЗ-4371 з дизельною силовою установкою фірми Deutz комплектуються механічною коробкою передач ZF S5-42. Виробляється вона в Іспанії, має 6 передачами та практично ніколи не виходить з ладу.

Габаритно-масові показники

Габарити автомашини МАЗ-4371:

  • довжина вантажівки - 7250 мм;
  • колісна база - 3700 мм;
  • ширина автомобіля - 2550 мм;
  • дорожній просвіт - 185 мм;
  • колісна формула - 4х2;
  • шини - 235 / 75R17,5;
  • висота автомашини - 2900 мм.

Масові показники:

  • повна маса автомобіля - 10100 кг;
  • споряджена маса - 5500 кг;
  • допустиме навантаження на передню вісь - 3800 кг;
  • допустиме навантаження на задню вісь - 6300 кг;
  • гранична вантажопідйомність - 4450 кг;
  • маса в складі автопоїзда - 17350 кг.

Трансмісія

Автомашина МАЗ-4371, як уже було згадано раніше, комплектується двома основними типами коробки передач: модель СААЗ-3206 і модель ZF S5-42.

Кожна з них має свої переваги й недоліки. Модифікація СААЗ є більш грубою і жорсткою, а передавальні числа її трохи менше, ніж у зарубіжного побратима. Модель від компанії ZF при перемиканні поводиться більш м'яко, різких клацань при роботі коробки не виявляється.

Автомобіль приводиться в рух за допомогою заднього приводу, що є непоганим гідністю, беручи до уваги специфіку його призначення. Колісна формула техніки не мудра - 4х2. Таким чином, при граничній завантаженні, «Зубрёнок» вільно може їхати з максимальною швидкістю від 90 до 110 км / ч.

Деякі власники МАЗ-4371 відзначають, що підвіска його трохи жорстка, тому як і ззаду і спереду застосовуються традиційні ресори з складеного листового металу (товщина не більше 3 мм). З іншого боку тут є колосальна перевага - простота і надійність конструкції. Граничний ресурс безперервного функціонування даних ресор дорівнює 250-350 тисячам кілометрів, але і це навіть ще не є межею. Якщо автомашина навантажена нема на граничну вантажопідйомність, то підвіска відразу ж робиться істотно м'якше. Відповідно питання про жорсткість підвіски можна вирішити за допомогою зниження тиску в шинах.

Гальмівна система на вантажівку МАЗ-4371 встановлюється барабанного типу, а отже все вкрай просто і надійно, тому як в механізмі є всього лише два основних елементи - гальмівний барабан і, відповідно самі колодки. Гальмівна система приводиться в дію за допомогою пневмогідравлічного механізму. На деяких більш сучасних моделях вже застосовується дискова гальмівна система.

Досить цікавими є шини автомашини. Незважаючи на свій невеликий радіус, як для безлічі конкурентів по класу, вони гарантують оптимальну висоту для техніки з таким показником навантаження і загальними габаритами. Ширина шини є достатньою, щоб розмірено розподілити навантаження по всій площі.

Автомашина МАЗ-4371 може з граничною легкістю проїжджати всі проблемні зони траси - розріджені ділянки, засніжені і інші, тому як загальний тиск автомобіля на 1см2 досить низька, якщо порівнювати з найближчими конкурентами.

Але все ж варто відзначити, що одним з недоліків автомашини МАЗ-4371 є те, що він не має блокування диференціала, а також на ринку немає моделей з повним приводом. Хоча мінські конструктори стверджували відразу, автомобіль створений для міських доріг.

Кабіна МАЗ-4371: огляд робочого місця

Кабіна автомашини МАЗ-4371 гідна готельного розмови. Власне вона то і категорично його відрізняє від моделі попередньої - МАЗ-4370 . Коротка кабіна без наявності спального місця змінилася просторішою. Якщо порівнювати комфортабельність, то вона не дуже поступилася закордонним побратимам по класу. В кабіні передбачено третє посадочне місце.

Також, у більшості моделей, є спальне місце. За деякими відгуками воно не є дуже зручним, але при цьому в кабіні досить тепло і відсутня моторний тунель, постійно заважає пересуванню по кабіні. Підвіска досить м'яка і комфортна, що не дозволяє втомитися водієві навіть при самих довгих транспортуванні. Також з боку кожних дверей є допоміжні поручні, істотно полегшують вхід в кабіну.

Також з боку кожних дверей є допоміжні поручні, істотно полегшують вхід в кабіну

Пневматичних балонів для кабіни або навіть пружинних стійок конструктори не розробляли. Її змонтували до рами за допомогою втулок з щільної гуми. Але зате на гідравлічному підйомнику і гідравлічних замках конструктори «Зубрёнка» заощаджувати не стали, після чого доступ до стекол і мотору став вкрай комфортним.

Панель приладів автомобіля є однією з найбільш інформативних і зручних серед всіх конкурентів, випущених в державах СНД. Дизайн її практично ідентичний аналогам з Європи. І що важливо - вона абсолютно не скрипить, а пластик її м'який. Трохи вище вітрового скла була встановлена ​​полку з пластмаси. Задні крила самої кабіни змонтовані безпосередньо на рамі. Власне вони і є пластиковими подкрилкамі, завданням яких є захист колісних арок.

Кабіна автомашини МАЗ-4371 не розрахована для транспортування вантажів на магістральні відстані. Одним з її недоліків є те, що вона не повністю захищена від впливу корозії. Маса оцинкованих пристроїв і механізмів намагаються допомогти в даній ситуації, але цілком захистити конструкцію від хімічного впливу конструкторам не вдалося.

Модифікації МАЗ 4000-серії

Основних модифікацій МАЗ 4000-серії кілька:

    • Автомашина МАЗ-4370 - родоначальник всієї 4000-серії. Представляє він собою двовісне шасі середнього тоннажу, призначенням якого є транспортування різноманітного спеціального обладнання. Технічні особливості даної техніки дозволяють встановлювати на її шасі бортову платформу, евакуатор, цистерни, підйомники, АТЗ та інше. Відмінною рисою вантажівки є низькорамне шасі.

Відмінною рисою вантажівки є низькорамне шасі

    • Автомашина МАЗ-437041 - двовісний вантажівка середнього тоннажу, який зарекомендував себе як надійний і довговічний автомобіль. Призначенням його є транспортування вантажу на міжміських маршрутах. На нинішній момент дана техніка активно використовується збройними силами, комунальними підприємствами, сільським господарством і індустріальними галузями. Може комплектуватися і як бортовий вантажний платформою, так і тентової.

Може комплектуватися і як бортовий вантажний платформою, так і тентової

    • Автомашина МАЗ-437043 - двовісне шасі середнього тоннажу, на якому встановлена бортова вантажна платформа. Призначений вантажівка для транспортування всіляких вантажів на приміських маршрутах. Незважаючи на низькорамне шасі дана техніка демонструє хороший рівень прохідності. Активно використовується комунальними службами, будівельними організаціями, авторемонтними підприємствами, сільським господарством і т.д.

д

    • Автомашина МАЗ-437130 - двовісний мінський вантажівка середнього тоннажу, призначенням якого є транспортування спеціалізованих установок і обладнання, АТЗ, підйомників, автомобільних ліфтів, цистерн для води і палива, установок для балонів з газом та інше. Автомобіль виділяється підвищеною маневреністю і хорошою прохідністю. Активно застосовується в комунальних підприємствах, промислових компаніях, будівельних організаціях, спеціалізованих службах і т.д.
    • Автомашина МАЗ-437141 - двовісне шасі, призначене для здійснення транспортування вантажів як на приміських, так і на міських маршрутах. Обладнується тентової вантажною платформою. Основні переваги даної техніки - це підвищена маневреність, компактні габарити і високий рівень середньої вантажопідйомності. Може оснащуватися двомісній або тримісній кабіною з наявністю спального місця.

Може оснащуватися двомісній або тримісній кабіною з наявністю спального місця

Відгуки власників МАЗ-4371: переваги і недоліки

Відгуки водіїв автомашини МАЗ-4371 зводяться приблизно до одних і тих самих висновків.

Вантажівка хороший і дуже надійний, але за умови своєчасного обслуговування. Витрата палива не перевищує заводських показників і коливається від 18 до 23 літрів на 100 км шляху, залежно від манери їзди водія. Вантажопідйомність автомобіля відмінна, як среднетоннажніка. Вантаж з вагою в 5 тонн особливо не відчувається, техніка поводиться впевнено і передбачувано.

Основні плюси МАЗ-4371

Салон комфортний та якісний, всі органи управління розміщені якомога ближче до водія. Пластик м'який і не скрипить. Завдяки високому лобовому склу огляд відмінний. Спальне місце зручне і тепле. Двигун дуже тяговітий і надійний, рідко виходить з ладу. Висока місткість кузова.

Основні мінуси МАЗ-4371

Передній бампер виготовлений зі склопластику, є величезний ризик його пошкодження. У деяких місцях кабіни може заходити повітря з вулиці, через нещільного прилягання двері до ущільнювача. Ліва дверцята закривається кілька важче, ніж права.

МАЗ-4371: ціна нового і б / у

У порівнянні з зарубіжними аналогами ціна на автомашину МАЗ-4371 істотно менше й адекватної.

На нинішній момент випуск даного вантажівки обмежений. Придбати новий автомобіль хоч і складно, але все ж можливо. Ціна автомашини МАЗ-4371 без пробігу стартує від 1,9 мільйона рублів.

Що ж стосується б / у моделей вантажівки МАЗ-4371, то тут пропозицій просто маса. Вартість тут прямо залежить від року випуску і фактичного пробігу:

  1. Автомобілі 2007-2009 року випуску (пробіг до 200 тисяч км) можна купити за 370-440 тисяч рублів. Вантажівки з тентової платформою обійдуться на 80-110 тисяч дорожче.
  2. Автомашини МАЗ-4371 2009-2011 року випуску (пробіг до 150 тисяч км) можна купити за 520-620 тисяч рублів. Тентові версії так само будуть трохи дорожче.
  3. Моделі 2012-2014 років випуску (пробіг до 100 тисяч км) можна купити за 740-950 тисяч рублів.

висновок

Автомобіль МАЗ-4371 заслужено вважається одним з найуспішніших і надійних вантажівок від Мінського автозаводу. Він увібрав в себе всі найкращі і перевірені напрацювання конструкторів. Колосальна популярність автомашини МАЗ-4371 пояснюється просто - він не тільки не поступається своїм закордонним конкурентам, а й перевершує їх в багатьох аспектах. Тому для підприємств і приватних водіїв, з розумним поглядом на фінансові витрати, придбання «Зубрёнка» буде найоптимальнішим рішенням.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов