Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mazda 3 bk 2014 vs skoda octavia

  1. Mazda 3 vs Skoda Octavia
  2. Лінь читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:
  3. Комплектації та ціни
  4. В русі
  5. Замір потужності
  6. підводимо підсумки
  7. mazda 3 sport VS Skoda Octavia 1,8 T
  8. Відправлено 17 Жовтень 2005 - 19:57 # 63
  9. Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:00 # 64
  10. Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:02 # 65
  11. Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:26 # 67
  12. Відправлено 16 Листопад 2005 - 13:21 # 71
  13. Відправлено 17 Листопад 2005 - 23:14 # 76
  14. Відправлено 23 Листопад 2005 - 23:21 # 82

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Mazda 3 vs Skoda Octavia

Для цього порівняльного тесту суперника нашої головної героїні Mazda 3 ми підібрали не відразу. Одвічні конкуренти в особі Toyota Corolla і Honda Civic здавалися нам не такими цікавими для цієї дуелі, і тому ми вирішили розширити кругозір, вибравши другим автомобілем Skoda Octavia! На перший погляд ці моделі не здаються прямими конкурентами, але давайте спробуємо розібратися докладніше. За своїми габаритними характеристиками автомобілі дуже близькі, хоча Octavia трохи довший, ширший і вищий. Але разом з тим, у неї менше колісна база. А ширина колії практично однакова. Але остаточно ми переконалися в правоті нашої вибору коли побачили, що частіше за інших Mazda 3 відвідувачі Infocar.ua порівнюють саме з Octavia A7! Тому на порядку денному у нас битва типових представників Країни сонця, що сходить і Старого Світу!

Лінь читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Дивіться детальний відео-тест:

Комплектації та ціни

Обидві моделі нам вже непогано знайомі, тому що присутні на ринку як мінімум з минулого року. Але з часів дебюту "трійки" відбулися деякі зміни в поставляються до нас модифікаціях. Так, на сьогодні 2-літровий двигун для неї не пропонується. Залишилися лише 1.6 на "механіці" і 1.5 на "автоматі". Останній доступний в двох комплектаціях - Touring і Touring +, і саме вона у нас на тесті! Вартість такого седана на сьогодні - 24.410 $

У Octavia кількість двигунів і комплектацій значно більше! У трьох основних рівнях оснащення пропонується кілька силових агрегатів, включаючи і дизельні, доступні як з механікою, так і з автоматом. Лінійка моторів зазнала серйозного оновлення, розширивши такими агрегатами, наприклад, як 1.2 TSI. Тестова Octavia в комплектації Ambition - це середня з трьох згаданих, а під капотом у неї турбірована "четвірка" об'ємом 1.4 і потужністю 140 конячок. Оцінюється така Octavia в 29.745 $

У обох суперників коробки передач автоматичні. Тільки у "трійки" це класична 6-ступінчаста гидромеханика, а у Октавії - 7-ступінчаста DSG.

Головні відмінності в комплектації полягають в мультимедійній оснащеності Mazda, наявності у неї литих дисків і більшої кількості подушок безпеки - 6 проти 2 у Skoda. Втім, обидві машини показали 5 зірок в тестах з безпеки Euro NCAP, а там в якості піддослідних екземплярів використовувалися базові комплектації.

Ну і не можна не відзначити, що для любителів більш оригінальних і ексклюзивних варіантів Skoda пропонує спортивний RS і люксовий L & K. Крім того, ви можете не обмежуватися рамками фіксованих комплектацій і під замовлення "нафарширувати" автомобіль на свій розсуд і виходячи з доступних опцій. Повірте, якщо напхати ними Octavia по повній, то такий начинці позаздрять багато моделей класом вище!

Лінії дизайну Mazda3 плавні і переходять один в одного. Ця пластика, втілена в металі навіть отримала власне ім'я KODO, що означає "душа руху". Філософія дизайну виявилася досить успішною і застосовується японцями вже на третій за рахунком моделі. З іншого боку, "трійка" не приховує своєї схожості зі старшою сестрою "шісткою". Та й чого таїти спорідненість? Хижий погляд передніх фар, прогнута підвіконна лінія, чітко окреслені крила і оформлення фальшрадиаторной грати в стилі лого компанії "врозліт", їй дуже до лиця!

Skoda Octavia в цьому плані повна протилежність. Строгі форми, посилені рівними лініями і гранованими деталями, абсолютна спадкоємність з попередником і бажання виглядати суворіше і солідніше. Виграшний не старіючим дизайн, свого роду класика, за яку, в тому числі, цінує її численна армія власників і фанатів. Як і раніше, Octavia має кузов ліфтбек (є також і універсал), хоча зовні легко зійде за седан!

Вже тільки сідаючи в салон "трійки" відзначаєш, що отвір невеликий, а сама посадка досить низька, що побічно натякає на спортивні гени моделі. Всередині це враження посилюється "щільною" посадкою і оточуючим тебе інтер'єром. І відразу ж автомобіль справляє на вас враження - кнопка пуску двигуна, екран мультимедійної системи по центру торпедо, проекційний екран Active Driving Display над приборки - не слабо!

Сама приладова панель теж досить класна і скомпонована досить незвично - великий, красивий, виконаний в стилі "техно" аналоговий тахометр розташований прямо по центру, а цифровий спідометр - всередині нього. Рішення не дуже практичне, тому без проекційні екрани, на який і виводиться швидкість, а ще підказки навігації, дійсно важкувато. Але якщо швидкість вам зчитувати зручно і так, а екран зараз не потрібен, то ... нічим допомогти не можемо! Коли машина заведена, екран завжди піднятий, а через меню можна лише відключити показання на ньому.

Що стосується зручності посадки, то мені підібрати зручне положення так і не вдалося - постійно здається, що чогось не вистачає (то куту нахилу не вгадаєш, то по довжині промахнешся), та й валики підтримки ніби як тиснуть, залишаючись доброзичливими тільки до сідокам щуплий комплекції. Рульова колонка сподобалася більше - вона розташована вдало, не перекриває прилади, а сам обід колеса невеликий і зручний в хваті.

Компонування центральній консолі типова для сучасних Mazda, а безумовним її прикрасою є кольоровий сенсорний 7-дюймовий TFT-дисплей. Це не тільки данина сучасній автомобільній моді на різні електронні гаджети, але ще і зручне в користуванні підмога водієві. Оглядом вона анітрохи не заважає, але в той же час знаходиться в полі зору водія, відображаючи GPS-навігацію, картинку з камери заднього виду, показання аудіосистеми і різних налаштувань. Це ж рішення дозволило розвантажити центральну консоль від кнопок і зробити її дизайн лаконічним. Єдине, чого хотілося б мені, так це те, щоб цей екран мав можливість складатися, не привертаючи багато уваги зовні.

А ось за що нову трійку можна хвалити довго, так це за мультимедійну систему. Я не перебільшу, якщо скажу, що це найкраща з тих, що траплялася нам останнім часом, навіть в автомобілях класом вище. І оформлення, і функціонал, і швидкість спрацьовування просто на висоті! А завдяки продуманому і інтуїтивному керуванню "подружитися" з мультимедіа можна відразу ж. Цікаво, що управляти всіма функціями можна як за допомогою екрану, так і джойстиком в оточенні кількох кнопок, але варто лише рушити з місця, як екран відразу ж блокується. Турбота про безпеку - адже джойстиком можна маніпулювати, не відриваючись від управління. Однак саме його розташування змушує відводити руку назад, витісняючи сусіднього пасажира.

Що стосується боксів і кишеньок, то в дверях є лише ємності під пляшку, зате на центральному тунелі і зручна поличка, і два підстаканники, і бокс з лоточках для смартфона або MP3 плеєра. Роз'єми USB, SD і розетка на 12V знаходяться тут же.

В Octavia посадка зовсім інша справа! Отвір більше, а саме сидіння встановлено вище, хоча по висоті автомобілі відрізняються на 3 сантиметри на користь Skoda. У салоні тут просторіше і за відчуттями і, знову-таки, по цифрам: ширина 1.79 проти 1.81.

81

Але крім як цим, інтер'єр Octavia в комплектації Ambition нічим не вражає. Чорно-сіра гамма оформлення, двозонний клімат, скромна аудіосистема. Лінії дизайну переважно рівні, ніякої пластики. Але самі пластики добротні, а верх торпедо і зовсім дуже м'який! Приладова панель лаконічна і одночасно інформативна, але такого польоту дизайнерської думки, як в Mazda, тут немає. Екран у лівої стійки - це камера заднього виду, встановлена ​​самим дилером в якості опції.

Посадка в Октавії мені сподобалася більше! Вона і вище, і вільніше, і бічні валики більш доброзичливі. Але самі сидіння простуваті як зовні, так і за матеріалами.

Центральна консоль - це класика VAG c аудіосистемою по центру і типовим блоком двухзонного клімат-контролю під ним. У нашому випадку аудіо досить-таки скромна, хоча сам звук чотирьох колонок непоганий, але на вибір опціонально пропонується кілька більш просунутих мультимедіа аж до най-най Columbus. Ну а управління кліматом здійснюється за допомогою трьох "шайб" і кнопок. Логічно, зручно, та тільки піктограми замалі.

Тепер вирушаємо на задній ряд. У Mazda3 отвір невисокий, але це компенсується досить низько встановленим диваном. Так, відчувається, що інженерам довелося покрутитися, розсаджуючи п'ятьох вершників в "прилизаний" дизайнерами кузові! Спинки передніх сидінь зробили максимально тонкими, викроюючи місце для колін задніх пасажирів. Причому настільки, що вся начинка легко прощупується цими самими цікавими задніми пасажирами.

В Octavia такої проблеми немає - отвір вище і ширше, а місця ззаду відчутно більше! Центральні тунелі однаково високі в обох машинах, а по оснащенню стався своєрідний розмін - у "трійки" є три підголівника та підлокітник, а Octavia окремі дефлектори і відкидний бокс-попільничка під ними.

Центральні тунелі однаково високі в обох машинах, а по оснащенню стався своєрідний розмін - у трійки є три підголівника та підлокітник, а Octavia окремі дефлектори і відкидний бокс-попільничка під ними

У плані багажних відділень, як то кажуть, можна і не починати - все зрозуміло і так. Седану складно сперечатися з ліфтбек за всіма параметрами, починаючи з обсягу в 419 літрів проти 590 (!), Закінчуючи зручністю навантаження-вивантаження і можливістю перевозити великогабаритні вантажі.

), Закінчуючи зручністю навантаження-вивантаження і можливістю перевозити великогабаритні вантажі

З іншого боку, можливості багажника "трійки" як такого не так вже скромні, та й обсяг не малий, тому якщо ви не переносьте холодильники по вихідним, то можна і подумати на доцільністю великого трюму. У підполі Mazda живе скромна докатка, в той час як в Skoda - повнорозмірне запасне колесо.

В русі

Mazda завжди славилася своїми драйверскими навичками, а вже "трійка" особливо! Тому нова генерація повинна була продовжити цю славну традицію, для чого на допомогу були визнані технології SkyActive. "Активне небо" - це цілий набір інженерних рішень в конструкції кузова, двигуна, коробки передач і підвіски.

Ось наприклад мотор - з атмосферним четвірки об'ємом 1.5 літра японці зняли 120 конячок! Такий фокус вдався їм завдяки значному підвищенню ступеня стиснення - до 14: 1. Але не стисненням єдиним досягаються такі цифри. Була доопрацьована поршнева група, уприскування, впуск і випуск і багато інших складових. Крім того, двигун був серйозно полегшений. У підсумку зросла не тільки його силова віддача, але і економічність.

І їде нова трійка дійсно завзято! Звичайно ж, чудес не відбувається, і автомобіль розганяється за законами жанру для атмосферних моторів - рівномірно і з максимальною віддачею ближче до червоної зони тахометра - але робить це приблизно, як звичайний 1.8-літровий мотор, десь так. Але який при цьому звук - прямо-таки спорт-кар!

Автоматична коробка тепер шестиступінчаста, а все її доопрацювання націлені на поліпшення економічності. Передачі перемикаються цілком своєчасно, але часом помітно для водія, причому навіть при звичайній не поспіхом їзді. Любителів ручного режиму порадують не тільки підрульові пелюстки, а й чесність коробки - в ньому вона не буде перемикатися вгору за вас!

Але як втриматися від більш активного драйву, коли тут таке завзяте шасі! Мак-Ферсон попереду і многоричажка ззаду відмінно налаштовані і з лишком перекривають можливості мотора і коробки! Повороти "трійка" просто таки пише, злегка кренячись і залишаючись дуже прогнозованою в поведінці.

Повороти трійка просто таки пише, злегка кренячись і залишаючись дуже прогнозованою в поведінці

І разом з цим Мазда дуже гідно відпрацьовує нерівності - кілька разів вона здивувала нас своєю м'якістю і готовністю проковтнути ями. Але всьому є межа, і на великих нерівностях і вибоїнах підвіска вже пасує.

Рульове від упору до упору робить 2.6 обороту, що "гостріше" ніж на попереднику і чим у Октавії. Це дозволяє проходити багато повороті не перехоплюючи рук - знову таки, спортивні повадки і подстегіваніе до активного драйву.

У плані оглядовості можу причепитися до широких передніх стійок, і не дуже хорошому огляду через заднє скло. Але тут є камера заднього виду, що полегшує процес парковки. Втім, і звичайний парктроник теж не завадив би!

Обесшумлени обидва автомобілі приблизно однаково, але у Mazda двигун чутно більше. Але, на мою думку, при такому його звуці це допустимо - нехай гарчить як 2-літровий!

Що стосується фішок нашої комплектації - проекційного екрану і 7-дюймового екрану мультимедіа, то мені не сподобалося, що проекційний не можна заховати, як, наприклад, в Peugeot, в русі він завжди піднятий. А ось мультимедійний розташований зручно - і огляду не заважає, і завжди на виду, якщо говорити про навігації. До речі, її підказки при їзді по маршруту виводяться і на проекційні дисплей - все дуже толково.

Octavia хоч і володіє мотором трохи меншого обсягу, але наділена більшою потужністю завдяки турбіні - 140 к.с. А про крутний момент і говорити не доводиться - 250 проти 150 у "трійки". Та й доступний він набагато раніше і в більш широкому діапазоні - від 1500 до 3500 тисяч. Тому в розгоні до сотні Октавія рве "трійку", як Тузик грілку - прискорюючись за 8.5 секунд, замість 11 у Мазди.

Та й допомога турбіни зайвою не буде - розгін і прискорення даються Октавії легко і невимушено, що вселяє впевненість у своїх силах, особливо при обгонах.

Звичайно ж, велика підмога в цьому надає 7-ступінчаста DSG, перемикається просто миттєво, і охоче знижує передачі при необхідності рвонути - хоч з 6 до 3! Перемикання проходять гладко не завжди - наприклад на цій машині зміна з 1 на 2 помітна. І це привід згадати про "страшилки", які розповідають про DSG.

Давайте спробуємо пролити на ці трохи світла. По-перше, не всі DSG однакові за своєю конструкцією - є 6-ступінчасті і 7-ступінчасті, з мокрим або сухим зчепленням. Так ось, за останнім часом нарікань викликала саме 7-ступінчаста DSG c сухим зчепленням. Перше її покоління частіше мало проблеми з довговічністю, ніж інші, що і породило масу чуток і "страшилок". У 2013 році завод модернізував цей агрегат і все стало на свої місця.

Шасі - досить жорстке, і часом гучне, зате може відпрацювати і відверто великі ями і вибоїни. Електромеханічне рульове в Octavia робить 2.8 обороту від упору до упору, але за своєю точністю воно схоже з маздовский.

Замір потужності

Як правило, робиться три-чотири спроби, щоб дати автомобілю вийти на робочий режим і отримати більш точні дані вимірів. Двигун розкручується до оборотів, близьких до максимальних, при яких і відбувається повна силова віддача двигуна. Відповідно, автомобіль "розганяється" до пристойних швидкостей, в нашому випадку спідометр показав під 200 км / ч. Шум при цьому варто ураганний!

Потужність заміряється на колесах, але розумний стенд знає, як її конвертувати в показання потужності на маховику, щоб можна було порівняти з даними виробника. На отриманих графіках буде видно при яких оборотах двигун досяг піку потужності і піку або ж так званої полки крутного моменту.

Mazda виявилася пунктуальною, як справжня японка! 123 кінські сили на 6.200 оборотах і 157 Ньютонів крутного моменту на 3.200 - на кілька одиниць більше, ніж заявлено в характеристиках, що легко можна списати на природну похибка.

А ось Skoda раз по раз змушувала нас дивуватися! Ні, вона не провалила тест, вона серйозно перевиконала план по кінським силам і моменту! У заявленій діапазоні оборотів Октавія видають не 140, а всі 169 конячок на майже 5 тисячах оборотах! Неслабим виявився і крутний момент - 323 Ньютона проти заявлених 250! Він також був досягнутий в заявленому діапазоні на 2.200.

Яким чином тестової Октавії вдалося дотягнуться до таких фантастичних для неї цифр для нас залишилося загадкою. Невже німецькі мотористи настільки перестраховуються і накидають стільки коней зверху? Дивно! Вже дуже схоже на результат, гарантований тюнером ABT після чип-тюнінгу.

підводимо підсумки

Отже, що ж у нас виходить в результаті? Мазда безумовно чіпляє класним, яскравим дизайном, хорошою комплектацією і завзятим характером. Варто лише її побачити, як автомобіль відразу ж грає на струнах душі автолюбителя, привертаючи увагу і змушуючи закохатися в себе чи не з першого погляду.

Шкода шукає підхід до своєї цільової аудиторії з іншого боку. Октавія не виділяється в потоці за версту і не прагне підкорити вас новомодними опціями. Тут все солідніше, суворіше, ступінь. Та не так яскраво, зате розраховане на більше коло споживачів. Та й тандем турбодвигуна з преселективной коробкою просто чудовий і везе автомобіль переконливо швидко!

Крім того, вибір двигунів і комплектацій у Октавії значно ширше, як і вилка цін. До речі, про ціни. Своїм прайсом Мазда, здавалося б, ставить крапку на І - в даній комплектації вона дешевше приблизно на 4 тисячі доларів. Але поклавши руку на серце і гарненько подумавши, я б зупинив свій вибір на Октавії. Вона виходить практичніше і універсальніше, більше відповідає тим завданням, які я ставлю перед автомобілем. А ще динамічніше. І саме за все це і проситься дана різниця в ціні.

mazda 3 sport VS Skoda Octavia 1,8 T

Відправлено 17 Жовтень 2005 - 17:36 # 61

  • Повідомлень: 380
  • Подякували: 4
    • Місто: Москва, Новогиреево
    • Інтереси: Пейнтболл, моунтін-байк, HPI

    Відправлено 17 Жовтень 2005 - 18:36 # 62

  • Повідомлень: 16
  • подякували:
    • Місто: Кутузовській стріт
    • Інтереси: Гонки

    Так, і щодо М3 + 10 килобаксов-це ж таке чудо можна зробити))

    це нихера не зробиш, вистачить тільки на вали, на впуск, випуск, ну і на настройку мізків

    Відправлено 17 Жовтень 2005 - 19:57 # 63

    Чи не потребую поданні

  • повідомлень 1 862
  • Подякували: +1535
    • Місто: Москва, Останкіно
    • Машина: vRS

    Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:00 # 64

    да я чета не зрозумію, на цьому форумі у всіх якийсь поголовне захоплення акордом, прям для багатьох тут акорд-це якась межа мрій і досконалість автомобілебудування! як ніби немає інших авто, більш яскравих в усьому, ніж акорд! Як на мене так матреха куди більш ярковиделяющаяся і зовні, і на ходу. І ще акорд-це не клас вище, а сегмент. Тобто є класи престижу марки (там хонда і мазда в одному знаходяться), а є сегменти (це розмірна характеристика, припустимо Мазда 6 і Хонда Акорд-один і той же сегмент).
    А робити з акорду божество-да помойму посидівши в ауді і покатавшись на ній можна з упевненістю сказати, що вона куди більш якісна в усьому. Та й за гроші що варто акорд можна купити А4 нову, хай навіть із меншим двигуном, але куди більш якісну за матеріалами обробки, та й в усьому остальном.А порівнювати акорд і м3 ваще некоректно-ну різні вони, акорд-сімейний клас, а м3-гольф клас. Так, акорд більш м'який і комфортний-но він і важче, і більше, і менше повороткі, і менш спортивний. Просо вони для різних смаків машини-кому то поменше і спритніші, а кому то побільше і солідніше.
    Я ось 100% не поміняв би свою М3 на акорд. Так, акорд симпатичний і добротний автомобіль-але не более.Сравніть А4 і А6 Ауді-я теж не замислюючись взяв би А4-просто вона більш поворотка, не настільки важка і багато всього ще (кажу з повною відповідальністю, т.к. У мами New A4, а у тата New A6, і що це за машини-добре знаю.
    А ті, кому подобаються машини більше-ну так замість М3 спорт можна було б взяти М6, нехай і в меншій комплектації, але це був би абсолютно інший авто.
    Все вищесказане-суто особиста думка і нікого образити не хотів, просто висловив що думаю, т.к. давно вже помічав на форумі це АккордоМанію.

    Цілком і повністю підтримую!
    Цілком і повністю підтримую
    [/ Img]
    Аккордісти - селіцісти млинець, а розлучилися

    Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:02 # 65

    Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:16 # 66

    Чи не потребую поданні

  • повідомлень 1 862
  • Подякували: +1535
    • Місто: Москва, Останкіно
    • Машина: vRS

    Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:26 # 67

    Відправлено 17 Жовтень 2005 - 20:30 # 68

    Відправлено 15 Листопад 2005 - 19:43 # 69

    Відправлено 16 Листопад 2005 - 2:53 # 70

    у мене був гольф 4 ГТВ 150 сил. потім я його зачиповал на «180». по стенду вийшло 170 десь. гольф їздив так - в сенсі розгону - що було страшно в деяких випадках. минулої осені продав гольф і купив м3, тому що підійшла черга. довго думав при цьому. поїздив на мазді три місяці і продав. причин було багато, одна з них - машина не їхала. навесні купив Октавію рс і заспокоївся. до речі варто рс всього трохи дорожче м3 спорт. така ось правдива історія.

    ти порівнюєш Golf і Mazda, і Mazda і Octavia RS тільки по динаміці або по керованості теж? Хіба Октавія може зрівнятися з Маздою в управлінні ?? Просто сам їздив 8 місяців на Октавії і скажу впевнено, що з Маздою вона густо не стояла. Правда у мене була RS, а просто з 1,8 і у RS підвісочки краще, але я не вірю, що сильно відрізняється від звичайної.
    Динаміка? да, напевно чіпований 1,8 пореще маздовского атмосферних 2л, але задоволення за кермом куди більше на Мазді.
    А чим тобі Мазда не сподобалася?

    Відправлено 16 Листопад 2005 - 13:21 # 71

  • повідомлень: 380
  • Подякували: 4
    • Місто: Москва, Новогиреево
    • Інтереси: Пейнтболл, моунтін-байк, HPI

    Відправлено 16 Листопад 2005 - 21:51 # 72

    Відправлено 16 Листопад 2005 - 21:55 # 73

    Відправлено 17 Листопад 2005 - 00:59 # 74

    Відправлено 17 Листопад 2005 - 13:39 # 75

  • повідомлень: 35
  • Подякували: 1
    • Місто: Москва, ЮЗАО, Ясенів
    • Інтереси: тюнінг

    ПРИВІТ. У МЕНЕ Мазда 3 2.0 ДНЯМИ ганяти з октави 1.8 ТУРБО ЧІП + ФІХЛОП 190СІЛ.НА ПЕРШИХ ДВОХ передачі йшли РІВНЕ НА 3 ОН РОЗПОЧАВ УХОДІТЬ.Я ПРОГРАВ 2 КОРПУСУ.

    Чи не хочете повторити?

    Відправлено 17 Листопад 2005 - 23:14 # 76

    Відправлено 18 Листопад 2005 - 1:44 # 77

  • повідомлень: 35
  • Подякували: 1
    • Місто: Москва, ЮЗАО, Ясенів
    • Інтереси: тюнінг

    Відправлено 20 Листопад 2005 - 15:35 # 78

    Відправлено 21 Листопад 2005 - 1:00 # 79

    Відправлено 23 Листопад 2005 - 12:22 # 80

  • повідомлень 1 469
  • Подякували: 1
    • Місто: Москва Строгіно M3 SportHatch Black

    Відправлено 23 Листопад 2005 - 20:46 # 81

    SkyWalker2, октавія класна, я хотів брати. Але ціна не відповідає змісту. До того ж машина вже кудлатого року розробки, дизайну нуль. вобщем, за 24т. я б відірвав октавіюРС, а за 26евро нехай йде в сад!

    офіційно рс ніколи не продавалася за 26к євро.
    рекомендована ціна на сьогодні - 24700 доларів в цілком достатній комплектації. см. http://www.skoda-avto.ru/oct_pl.html

    Відправлено 23 Листопад 2005 - 23:21 # 82

  • повідомлень: 380
  • Подякували: 4
    • Місто: Москва, Новогиреево
    • Інтереси: Пейнтболл, моунтін-байк, HPI

    Відправлено 23 Листопад 2005 - 23:33 # 83

    SkyWalker2, октавія класна, я хотів брати. Але ціна не відповідає змісту. До того ж машина вже кудлатого року розробки, дизайну нуль. вобщем, за 24т. я б відірвав октавіюРС, а за 26евро нехай йде в сад!

    офіційно рс ніколи не продавалася за 26к євро.
    рекомендована ціна на сьогодні - 24700 доларів в цілком достатній комплектації. см. http://www.skoda-avto.ru/oct_pl.html

    Ого З фантазією у тебе в порядку Їжджу на чорному хетчбек і зараз спеціально виглянув, прочитавши таке Далі, в світлі почутого хотілося б отримати відповідь на питання, який «месидж» від власника несе октавія? Це первое.Второе.То, що назва комплектації « спорт »у мазди носить чисто маркетинговий характер, зрозуміло і так.Високій межа в поворотах і хорошу динаміку можна досягти і не згадуючи про назву комплектації. Я, купуючи мазду, знав про це, і не претендую на лаври спортсмена-першопрохідника Питання таке: що являє собою комплектація «рс» шкоди октавія? Еталон спортивного автомобіля? Третье.С таким найважливішим моментом, як відсутність спідометра в середині торпеди, звичайно ж, миритися трудно.Соболезнованія.
    ЗИ: А що значить «тупіла на 98"? Ймовірно, щось було виміряно і є порівняно зі станом справ до вимірювання? Прочитавши інші висловлювання, включаючи проведення аналогії між керованістю ауді тт і Шкодою октавія (!), Включаючи »вузьку гуму» (Автору не сподобалася ширина гуми або її профіль?) І «крісла-діванічкі», доповнивши картину словосполученням «а-ля-альфа -а-ля лексус », доцільніше буде промовчати

    Лінь читати статтю?
    Та й чого таїти спорідненість?
    Невже німецькі мотористи настільки перестраховуються і накидають стільки коней зверху?
    И порівнюєш Golf і Mazda, і Mazda і Octavia RS тільки по динаміці або по керованості теж?
    Хіба Октавія може зрівнятися з Маздою в управлінні ?
    Динаміка?
    А чим тобі Мазда не сподобалася?
    Чи не хочете повторити?
    Я, купуючи мазду, знав про це, і не претендую на лаври спортсмена-першопрохідника Питання таке: що являє собою комплектація «рс» шкоди октавія?
    Еталон спортивного автомобіля?
     
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов