Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mazda6: Динаміка - її стихія - Автоцентр.ua

  1. Mazda6: Динаміка - її стихія Перше покоління Mazda6 завоювало в Україні величезну популярність. ...
  2. Італія надихнула!
  3. Зразково-показові
  4. проблемні передачі
  5. Привід для торгу
  6. Для сім'ї і драйву
  7. Історія
  8. До і після…
  9. Резюме «Автоцентру»
  10. Загальні дані
  11. двигуни
  12. Трансмісія
  13. Ходова частина
  14. Honda Accord 2002-2008 р в.
  15. Renault Laguna II 2000-2007 р в.
  16. Opel Vectra (C) 2002-2005 р в.
  17. Mazda6: Динаміка - її стихія
  18. Остерігайтеся «азіатів»!
  19. Італія надихнула!
  20. Зразково-показові
  21. проблемні передачі
  22. Привід для торгу
  23. Для сім'ї і драйву
  24. Історія
  25. До і після…
  26. Резюме «Автоцентру»
  27. Загальні дані
  28. двигуни
  29. Трансмісія
  30. Ходова частина
  31. Honda Accord 2002-2008 р в.
  32. Renault Laguna II 2000-2007 р в.
  33. Opel Vectra (C) 2002-2005 р в.
  34. Mazda6: Динаміка - її стихія
  35. Остерігайтеся «азіатів»!
  36. Італія надихнула!
  37. Зразково-показові
  38. проблемні передачі
  39. Привід для торгу
  40. Для сім'ї і драйву
  41. Історія
  42. До і після…
  43. Резюме «Автоцентру»
  44. Загальні дані
  45. двигуни
  46. Трансмісія
  47. Ходова частина
  48. Honda Accord 2002-2008 р в.
  49. Renault Laguna II 2000-2007 р в.
  50. Opel Vectra (C) 2002-2005 р в.

Mazda6: Динаміка - її стихія

Наша сеть партнеров Banwar

Перше покоління Mazda6 завоювало в Україні величезну популярність. На дорогах цих машин чимало, як, втім, і оголошень про продаж вживаних примірників. Чому ж люди хочуть від них позбутися?

Свого часу Mazda6 стала родоначальницею нового фірмового стилю японської компанії, в дусі якого згодом були виконані і інші її моделі. Його ключові елементи - вузька передня оптика з чотирма лінзами фар, передній бампер з великими повітрозабірниками, ромбовидна решітка радіатора, увінчана фірмовою емблемою, і задня оптика «під тюнінг», під прозорим ковпаком якої сховані круглі светоблоки. Дизайн дихає енергією руху, надаючи образу «шістки» стрімкість. Саме спортивний запал і імідж надійності «японця» сприяли високому попиту на модель - за 5 років виробництва тільки в Європі продано більше 440 тис. Цих автомобілів.

Мazda6 була представлена ​​трьома модифікаціями: 4-дверним седаном, 5-дверними ліфтбек і універсалом. У нас офіційно продавалися всі версії, але найбільш поширені седани. У 2005 році «шістка» піддалася рестайлінгу (див. Фото). Були внесені не тільки косметичні зміни, а й істотно покращено якість захисту металу від корозії, з якої на перших версіях відзначені проблеми.

Остерігайтеся «азіатів»!

В Україні експлуатуються Mazda6, що продавалися як офіційними дилерами, так і «сірими» імпортерами. Офіційно до нас ввозили версії, призначені для європейського ринку, а неофіційно - як правило, для азіатського. «Шістки», орієнтовані на азіатський ринок, відрізняються більш простий комплектацією (замість клімат-контролю - кондиціонер, аудіосистема з касетною декою, а не CD, не передбачений підігрів сидінь і зовнішніх дзеркал і т. П.), А система охолодження характеризується більш високою продуктивністю. Зовні «європейці» і «азіати» практично не відрізняються. «Східного гостя» можна визначити по відсутності штатної антени на задній частині даху автомобіля. Ще одна особливість цих машин - наявність системи, яка не дозволяє запустити двигун, якщо не вичавлені педаль зчеплення. Обчислити, для яких країн призначався автомобіль, можна також по перших символах VIN-номера: JMZ - для європейських, а JM7 - для східних.

Але убогість оснащення - не головний недолік «азіатів». Куди важливіше те, що всі вони погано захищені від корозії. На машинах, які вже давно їздять по українських дорогах, сліди іржі можна побачити зовні на днище, всередині під килимком статі, на внутрішніх частинах дверних фільонок (особливо в нижній частині), а також на задніх колісних арках. Втім, корозія цих арок - характерний недолік і європейських дорестайлінгових версій Mazda6. Основна причина - відколи лакофарбового покриття, хоча не останню роль при цьому відіграють непрактичні підкрилки. Вони виконані з повстяного матеріалу, покликаного, за задумом конструкторів, поліпшити шумоізоляцію задніх арок. Повсть вбирає вологу, і та його частина, яка стикається з металом, провокує виникнення іржі. Зате після рестайлінгу на європейських версіях проблема корозії задніх арок вже не виникає.

Італія надихнула!

Розмова про проблеми, на жаль, триває. Так, на версіях, випущених до 2005 року, особливою довговічністю не відрізнялися ксенонові фари, і їх нерідко міняли. Є також претензії до ефективності шумоізоляції моторного відсіку (сильніше, ніж хотілося б, прослуховується звук роботи мотора), задніх колісних арок (виразно чутні барабанний дріб, створювана дорожньої брудом, і шум від шин), а також дверей (при їх закриванні метал неприємно резонує ). На версіях до модернізації були відмічені проблеми з датчиками наявності пасажира на передньому пасажирському сидінні (несправні датчики доводилося міняти, розбираючи обшивку крісел). Є претензії і до оглядовості ліфтбек і седанів - за рахунок високої корми не проглядається крайній задній габарит.

В цілому салон «шістки» досить зручний, але оформлений аж ніяк не в традиційно японському стилі - в його дизайні є пристрасність і динамізм, притаманні, скоріше, італійським автомобілям. Асоціації з останніми виникають при вигляді забарвленої під алюміній (після рестайлінгу - під титан) центральної консолі з круглими соплами дефлекторів обдування, регуляторами систем вентиляції та кондиціонування салону, а також штатної «музики». До речі, «кругляшки» управління «грубкою» виконані з напівпрозорого матового пластика, підсвічується червоним кольором при включенні габаритів. Краса!

Налаштовує на динамічний лад і посадка на водійському місці: зручний кермо трьохспиці, по-спортивному зміщений до водія важіль «ручника» ... На задніх сидіннях можуть розміститися три людини, правда, сидіти їм доведеться «пліч-о-пліч». Нормальною посадці середнього пасажира сприяє низький центральний тунель кузова. Запас місця над головою і між подушкою заднього дивана і передніми кріслами достатній навіть для високих людей.

Зразково-показові

Для Mazda6 пропонувалося п'ять бензинових силових агрегатів і три турбодизельних. Разом з тим, більшість експлуатуються в Україні «шісток» оснащено бензиновими двигунами - саме вони офіційно продавалися вітчизняними дилерами і найкраще відповідали динамічному способу моделі. Та й «сірі» імпортери частіше завозили «бензинки», тому версії з моторами, що працюють на солярці, - велика рідкість. Найбільш поширені 2,0-літрові модифікації, трохи рідше зустрічаються 1,8-літрові, а всі інші можна побачити дуже рідко. Агрегат об'ємом 3,0 л встановлювався тільки на американські версії «шісток», які в Україні не експлуатуються.

Силові агрегати Mazda6 зарекомендували себе дуже надійними в експлуатації - як правило, вони служать довго і без проблем.

За твердженням фахівців, бензинові агрегати Mazda6 надійні - характерні неполадки в них не виявлено. Немає особливих проблем і з їх обслуговуванням. Газорозподільний механізм приводиться в дію довговічною ланцюгом. Клапани не оснащені гідрокомпенсаторами теплових зазорів, і теоретично їх потрібно регулювати, але виробник не встановив чітких термінів проведення даних робіт, і на практиці мотористи регулювали зазори тільки при ремонті головки блоку циліндрів. Причому виконувати цю процедуру їм доводилося не так вже й часто. Непогано працює і механізм зміни фаз газорозподілу. Він встановлений на всіх агрегатах об'ємом 2,3 л і на пострестайлінгових версіях 2,0-літрових моторів, в яких завдяки цьому додатково додалося 6 «конячок».

проблемні передачі

Для «шістки» пропонувалися найрізноманітніші КП. Дорестайлінгових версії оснащувалися 5-ступінчастою «механікою» і 4-ступінчастим "автоматом", після 2005 року МКП з 5-ю ступенями встановлювалася тільки на 1,8-літрові модифікації, а для всіх інших були передбачені 6-ступінчаста "механіка" або 5 -ступенчатий «автомат». Більшість Mazda6 - передньопривідні. Повний привід встановлювався лише на 5-дверні універсали, оснащені 2,3-літровими атмосферними моторами, які зустрічаються у нас вкрай рідко, а також на що стоять трохи особняком 260-сильні версії MPS 2,3 л Turbo. Втім, сьогодні про «заряджених" версіях ми говорити не будемо - це тема окремої статті. Повноприводна трансмісія цивільних «шісток» оснащена електронно керованої муфтою, що перерозподіляє крутний момент на задні колеса при пробуксовці передніх. Характерних неполадок даної трансмісії механіки не пригадують.

Зате до коробок передач претензії виникають. Так, в 4-діапазонною АКП відзначені проблеми з кришкою 3-4 передач, на якій встановлені ущільнювальні кільця. Останні втрачають герметичність, що призводить до відмови «автомата». Його відновлення (робота і запчастини) обходиться приблизно в 5 тис. Грн. При активній їзді можливі неприємності з 6-ступінчастою МКП - в ній виходять з ладу синхронізатори 3-й і 4-й передач. В даному випадку ремонт дешевше - близько 1500 грн. Згідно з рекомендаціями виробника «автомати» вважаються не обслуговуються. Догляд за ними полягає лише в контролі герметичності і рівня мастила, а ось «механіка» вимагає заміни масла кожні 70 тис. Км.

Привід для торгу

Рульове управління Mazda6 оснащено звичайним гідравлічним підсилювачем, що забезпечує хорошу інформативність. На старих машинах з часом з'являється стукіт при обертанні бублика і проїзді нерівностей. Проблема криється в шлицевом з'єднанні рульового вала, який забезпечує регулювання колонки по глибині. Це може послужити непоганим приводом для торгу, хоча насправді ця несправність усувається досить легко - в шлицевое з'єднання потрібно просто додати свіжої мастила (робота на фірмовій СТО - близько 100 грн.). Наконечники рульових тяг, як правило, служать довго - близько 100 тис. Км.

Підвіску «шістки» багато хто вважає вдалим компромісом між спортивною жорсткістю і непоганий енергоємністю - вона не втомлює зайвої тряскою і нормально відпрацьовує дрібні і середні нерівності. При цьому завдяки незалежній конструкції (попереду - «трехричажка», ззаду - «багаторичажка») «ходова» забезпечує автомобілю відмінну керованість і стійкість при динамічній їзді і проходженні віражів, тим самим підтверджуючи активний темперамент даної моделі.

«Ходова» забезпечує Mazda6 відмінну стійкість і керованість при динамічній їзді. Крім того, вона досить довговічна.

Ще одна важлива перевага підвіски - на наших дорогах вона зарекомендувала себе довговічною. Багато її деталі здатні прослужити 150 тис. Км і більше. Швидше за все зношуються втулки стабілізаторів і сайлент-блоки нижніх задніх важелів передньої підвіски - і то навіть при не дуже делікатної їзді вони здатні протриматися близько 60 тис. Км. Але якщо все ж настане час ремонту «ходовий», доведеться розщедритися - в задній підвісці все «гумки» поставляються разом з важелями (від 600 до 1500 грн.), А в передній - важелі йдуть разом з кульовими опорами (від 1000 до 1500 грн .).

За великим рахунком, проблеми з гальмівною системою не виникає. Хіба що при пробігах понад 150 тис. Км, якщо власники рідко користуються «ручником», може «прихопити» іржею механізм його приводу. Перебирання супорта обійдеться в 500-750 грн. (Запчастини і робота за дві сторони).

Для сім'ї і драйву

Так чи варто купувати старі Mazda6? Наша думка - безумовно варто. Тільки при виборі відразу ж потрібно відмовитися від невдалих версій «шісток», про які ми сьогодні згадували. В іншому ж ця модель не розчарує, особливо якщо це «свіжий» по роках екземпляр, вузли і агрегати якого ще не виробили свій ресурс.

Японська «шістка» відмінно підійде сімейним людям, яким потрібен практичний і місткий автомобіль з динамічним «характером» і яскравою стрімкої зовнішністю.

Історія

03. 2002 року на Женевському автосалоні дебютує нова модель Mazda6
03. 2005 Рестайлінг. Змінено передня і задня частини машини, в салоні з'явилася нова аудіосистема і декоративні вставки під титан. Потужність 2,0-літрового мотора зросла до 147 л. с.
03. 2007 Стартує друга генерація Mazda6

До і після…

Mazda 626 (GF) схожа з нинішнім поколінням Mazda6 тим, що в її основі також лежать вузли і агрегати попередника (626 в кузові GE), які піддалися доопрацюванням, спрямованим на усунення характерних несправностей, виявлених в процесі експлуатації. В результаті остання «шістсот двадцять шоста» вийшла досить надійною і практично безпроблемною. З недоліків слід зазначити недовговічність амортизаційних опор кришки багажника в хетчбек і погану оглядовість в цьому ж кузові через високу корми, а також невдалий турбодизель, який погано «перетравлює» нашу солярку. Хоча частіше в Україні зустрічаються 2,0-літрові бензинові версії.

Нова Mazda6 - результат еволюції першого покоління моделі. Як правило, саме вдосконалений і допрацьований автомобіль і виходить найбільш практичним і надійним. Нова модель стала більшою. Відповідно, збільшилися внутрішні розміри салону - простору для ніг задніх пасажирів додалося на 20 мм. А ще автомобіль став більш солідним, що підкреслюється як деталями екстер'єру, так і відповідним дизайном інтер'єру і дорожчий його обробкою. «Зарядженої» версії MPS поки немає.

На вибір покупцям пропонується кілька бензинових моторів - 1,8 л 16V (120 л. С.), 2,0 л 16V (147 л. С.) І 2,5 л (170 л. С.). Є і один турбодизель - 2,0 л (140 л. С.). Офіційно в Україні продаються тільки бензинові версії. За даними вітчизняного дилера, вартість базової версії «шістки» становить 139900 грн.

Резюме «Автоцентру»

плюси

мінуси

  • Велика пропозиція на вторинному ринку
  • динамічна зовнішність
  • Зручний і стильний салон
  • Достатній запас місця для ніг на гальорці
  • Довговічні і безпроблемні двигуни
  • Відмінні стійкість і керованість
  • Витривала «ходова»
  • Низька корозійна стійкість азіатських і перших європейських версій
  • Простенька комплектація «азіатів»
  • Проблеми з ксеноновими фарами (до 2005 року)
  • погана шумоізоляція
  • Висока «корми» обмежує оглядовість
  • Проблемні 6-ст. МКП і 4-ст. АКП
  • Дороге обслуговування підвіски
  • Можливі несправності приводу ручника

Середні ціни на нові неоригінальні запчастини, грн. *

Передн. торм. колодки

390

Задн. торм. колодки

117

Повітряний фільтр

99

Паливний фільтр (разом з насосом)

840

Масляний фільтр

36

Підшипник передн. / Задн. маточини

426/1492

Амортизатор передн. / Задн.

1024/595

Важіль разом з кульовою опорою

1 293

Рульова тяга

609

ШРУС

1136

Зчеплення, комплект

2462

помпа

тисяча сто п'ятьдесят-вісім

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля
Ціни надані компанією «Автотехникс»

Mazda6

Загальні дані

Тип кузова

седан, ліфтбек, універсал

Дверей / місць

4/5, 5/5, 5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4690/1780/1440 (седан, ліфтбек), 4710/1780/1480

База, мм

2675

Маса спорядж. / Повн.

1345/1885, 1370/1940,
1375/1940

Обсяг багажника, л

490/1660, 500 / н. д., 505/1710

Обсяг бака, л

64

двигуни

Бензинові 4-циліндр .:

1,8 л 16V (120 л. С.), 2,0 л 16V (141/147 л. С.), 2,3 л 16V (166 л. С.), 2,3 л 16V Turbo (260 л . с.)

6-циліндр .:

3,0 л 24V (222 л. С.)

Дизельні 4-циліндр .:

2,0 л 16V З ommon Rail (120/136/143 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

передн. або повн.

КП

5- і 6-ст. хутро. або 4- і 5-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. вент. / диск.

Підвіска передня / задня

неза. / неза.

Шини

195/65 R15, 205/55 R16, 215/45 R17, 215/45 R18, 225/40 R18

Стоїмо. в Україні, $

від 17,6 тис. до 33,2 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

Honda Accord 2002-2008 р в.

Це найближчий по духу і спрямованості конкурент Mazda6, хоча у цього автомобіля менше модифікацій і двигунів, причому всі вони - бензинові, економічних дизельних версій немає Це найближчий по духу і спрямованості конкурент Mazda6, хоча у цього автомобіля менше модифікацій і двигунів, причому всі вони - бензинові, економічних дизельних версій немає. За стійкості і керованості обидві моделі дуже схожі, хоча Accord все ж динамічніше «шістки». Ще одна важлива перевага моделі Honda - більш висока якість виготовлення салону і оздоблювальних матеріалів. Accord відрізняється більшою ринковою вартістю, втім, характерним недоліком назвати це складно.

Тип кузова 4-дв. седан і 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4665/1760/1450 і 4750/1760/1450 База, мм 2670 Двигуни 4-цил. 3 бензин .: 2,0 л 16V (155 л. С.), 2,0 л 16V (220 л. С.), 2,4 л 16V (190 л. С.) Вартість в Україні, $ від 22 тис . до 34 тис.

Renault Laguna II 2000-2007 р в.

Машина представлена ​​двома модифікаціями, причому в Україні, як правило, частіше зустрічається 5-дверний ліфтбек Машина представлена ​​двома модифікаціями, причому в Україні, як правило, частіше зустрічається 5-дверний ліфтбек. Привертає хорошим оснащенням, затишним і просторим салоном, а також комфортної (навіть занадто!) Підвіскою - при активній їзді «ходова» допускає надмірно сильну розкачку кузова, машина стає валкою, стійкість - нестабільною. Ще один істотний недолік ходової - недовговічність. Та й в цілому Laguna II відрізняється меншою надійністю, ніж інші конкуренти, і в процесі експлуатації доставить найбільше проблем.

Тип кузова 5-дв. ліфтбек і універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4580/1770/1430 і 4700/1770/1440 База, мм <2740 Двигуни 4- і 6-цил. 5 бензинових: від 1,6 л 16V (107 л. С.) До 3,0 л 24V (210 л. С.)
і 4 турбодіз .: від 1,9 л 8V (105 л. с.) до 2,2 л 16V (150 л. с.) Вартість в Україні, $ від 12,8 тис. до 29 тис.

Opel Vectra (C) 2002-2005 р в.

Найбільш доступний конкурент Mazda6 Найбільш доступний конкурент Mazda6. Vectra також представлена ​​трьома модифікаціями. У лінійці силових агрегатів - бензинові і дизельні двигуни. З слабких місць цього автомобіля слід зазначити недовговічність підвіски, можливі проблеми з вентилятором системи охолодження і автоматичною коробкою передач. Зате Vectra порадує просторим салоном, самим містким серед вищезазначених конкурентів багажником і енергоємної підвіскою.

Тип кузова 4-дв. седан, 5-дв. універсал і ліфтбек <Габарити, Д / Ш / В, мм

4595/1800/1460, 4820/1795/1500 (унів.)

База, мм 2700 Двигуни 4 і 6-цил. 6 бензинових: від 1,6 л 16V (100 л. С.) До 3,2 л 24V (211 л. С.)
і 3 турбодизельних: від 1,9 л 16V (120 л. с.) до 3,0 л 24V (177 л. с.)> Вартість в Україні, $ від 16,5 тис. до 23 тис.

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк і фірми-виробника

Редакція дякує СТО компанії «Авто Інтернешнл» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Mazda6: Динаміка - її стихія

Перше покоління Mazda6 завоювало в Україні величезну популярність. На дорогах цих машин чимало, як, втім, і оголошень про продаж вживаних примірників. Чому ж люди хочуть від них позбутися?

Свого часу Mazda6 стала родоначальницею нового фірмового стилю японської компанії, в дусі якого згодом були виконані і інші її моделі. Його ключові елементи - вузька передня оптика з чотирма лінзами фар, передній бампер з великими повітрозабірниками, ромбовидна решітка радіатора, увінчана фірмовою емблемою, і задня оптика «під тюнінг», під прозорим ковпаком якої сховані круглі светоблоки. Дизайн дихає енергією руху, надаючи образу «шістки» стрімкість. Саме спортивний запал і імідж надійності «японця» сприяли високому попиту на модель - за 5 років виробництва тільки в Європі продано більше 440 тис. Цих автомобілів.

Мazda6 була представлена ​​трьома модифікаціями: 4-дверним седаном, 5-дверними ліфтбек і універсалом. У нас офіційно продавалися всі версії, але найбільш поширені седани. У 2005 році «шістка» піддалася рестайлінгу (див. Фото). Були внесені не тільки косметичні зміни, а й істотно покращено якість захисту металу від корозії, з якої на перших версіях відзначені проблеми.

Остерігайтеся «азіатів»!

В Україні експлуатуються Mazda6, що продавалися як офіційними дилерами, так і «сірими» імпортерами. Офіційно до нас ввозили версії, призначені для європейського ринку, а неофіційно - як правило, для азіатського. «Шістки», орієнтовані на азіатський ринок, відрізняються більш простий комплектацією (замість клімат-контролю - кондиціонер, аудіосистема з касетною декою, а не CD, не передбачений підігрів сидінь і зовнішніх дзеркал і т. П.), А система охолодження характеризується більш високою продуктивністю. Зовні «європейці» і «азіати» практично не відрізняються. «Східного гостя» можна визначити по відсутності штатної антени на задній частині даху автомобіля. Ще одна особливість цих машин - наявність системи, яка не дозволяє запустити двигун, якщо не вичавлені педаль зчеплення. Обчислити, для яких країн призначався автомобіль, можна також по перших символах VIN-номера: JMZ - для європейських, а JM7 - для східних.

Але убогість оснащення - не головний недолік «азіатів». Куди важливіше те, що всі вони погано захищені від корозії. На машинах, які вже давно їздять по українських дорогах, сліди іржі можна побачити зовні на днище, всередині під килимком статі, на внутрішніх частинах дверних фільонок (особливо в нижній частині), а також на задніх колісних арках. Втім, корозія цих арок - характерний недолік і європейських дорестайлінгових версій Mazda6. Основна причина - відколи лакофарбового покриття, хоча не останню роль при цьому відіграють непрактичні підкрилки. Вони виконані з повстяного матеріалу, покликаного, за задумом конструкторів, поліпшити шумоізоляцію задніх арок. Повсть вбирає вологу, і та його частина, яка стикається з металом, провокує виникнення іржі. Зате після рестайлінгу на європейських версіях проблема корозії задніх арок вже не виникає.

Італія надихнула!

Розмова про проблеми, на жаль, триває. Так, на версіях, випущених до 2005 року, особливою довговічністю не відрізнялися ксенонові фари, і їх нерідко міняли. Є також претензії до ефективності шумоізоляції моторного відсіку (сильніше, ніж хотілося б, прослуховується звук роботи мотора), задніх колісних арок (виразно чутні барабанний дріб, створювана дорожньої брудом, і шум від шин), а також дверей (при їх закриванні метал неприємно резонує ). На версіях до модернізації були відмічені проблеми з датчиками наявності пасажира на передньому пасажирському сидінні (несправні датчики доводилося міняти, розбираючи обшивку крісел). Є претензії і до оглядовості ліфтбек і седанів - за рахунок високої корми не проглядається крайній задній габарит.

В цілому салон «шістки» досить зручний, але оформлений аж ніяк не в традиційно японському стилі - в його дизайні є пристрасність і динамізм, притаманні, скоріше, італійським автомобілям. Асоціації з останніми виникають при вигляді забарвленої під алюміній (після рестайлінгу - під титан) центральної консолі з круглими соплами дефлекторів обдування, регуляторами систем вентиляції та кондиціонування салону, а також штатної «музики». До речі, «кругляшки» управління «грубкою» виконані з напівпрозорого матового пластика, підсвічується червоним кольором при включенні габаритів. Краса!

Налаштовує на динамічний лад і посадка на водійському місці: зручний кермо трьохспиці, по-спортивному зміщений до водія важіль «ручника» ... На задніх сидіннях можуть розміститися три людини, правда, сидіти їм доведеться «пліч-о-пліч». Нормальною посадці середнього пасажира сприяє низький центральний тунель кузова. Запас місця над головою і між подушкою заднього дивана і передніми кріслами достатній навіть для високих людей.

Зразково-показові

Для Mazda6 пропонувалося п'ять бензинових силових агрегатів і три турбодизельних. Разом з тим, більшість експлуатуються в Україні «шісток» оснащено бензиновими двигунами - саме вони офіційно продавалися вітчизняними дилерами і найкраще відповідали динамічному способу моделі. Та й «сірі» імпортери частіше завозили «бензинки», тому версії з моторами, що працюють на солярці, - велика рідкість. Найбільш поширені 2,0-літрові модифікації, трохи рідше зустрічаються 1,8-літрові, а всі інші можна побачити дуже рідко. Агрегат об'ємом 3,0 л встановлювався тільки на американські версії «шісток», які в Україні не експлуатуються.

Силові агрегати Mazda6 зарекомендували себе дуже надійними в експлуатації - як правило, вони служать довго і без проблем.

За твердженням фахівців, бензинові агрегати Mazda6 надійні - характерні неполадки в них не виявлено. Немає особливих проблем і з їх обслуговуванням. Газорозподільний механізм приводиться в дію довговічною ланцюгом. Клапани не оснащені гідрокомпенсаторами теплових зазорів, і теоретично їх потрібно регулювати, але виробник не встановив чітких термінів проведення даних робіт, і на практиці мотористи регулювали зазори тільки при ремонті головки блоку циліндрів. Причому виконувати цю процедуру їм доводилося не так вже й часто. Непогано працює і механізм зміни фаз газорозподілу. Він встановлений на всіх агрегатах об'ємом 2,3 л і на пострестайлінгових версіях 2,0-літрових моторів, в яких завдяки цьому додатково додалося 6 «конячок».

проблемні передачі

Для «шістки» пропонувалися найрізноманітніші КП. Дорестайлінгових версії оснащувалися 5-ступінчастою «механікою» і 4-ступінчастим "автоматом", після 2005 року МКП з 5-ю ступенями встановлювалася тільки на 1,8-літрові модифікації, а для всіх інших були передбачені 6-ступінчаста "механіка" або 5 -ступенчатий «автомат». Більшість Mazda6 - передньопривідні. Повний привід встановлювався лише на 5-дверні універсали, оснащені 2,3-літровими атмосферними моторами, які зустрічаються у нас вкрай рідко, а також на що стоять трохи особняком 260-сильні версії MPS 2,3 л Turbo. Втім, сьогодні про «заряджених" версіях ми говорити не будемо - це тема окремої статті. Повноприводна трансмісія цивільних «шісток» оснащена електронно керованої муфтою, що перерозподіляє крутний момент на задні колеса при пробуксовці передніх. Характерних неполадок даної трансмісії механіки не пригадують.

Зате до коробок передач претензії виникають. Так, в 4-діапазонною АКП відзначені проблеми з кришкою 3-4 передач, на якій встановлені ущільнювальні кільця. Останні втрачають герметичність, що призводить до відмови «автомата». Його відновлення (робота і запчастини) обходиться приблизно в 5 тис. Грн. При активній їзді можливі неприємності з 6-ступінчастою МКП - в ній виходять з ладу синхронізатори 3-й і 4-й передач. В даному випадку ремонт дешевше - близько 1500 грн. Згідно з рекомендаціями виробника «автомати» вважаються не обслуговуються. Догляд за ними полягає лише в контролі герметичності і рівня мастила, а ось «механіка» вимагає заміни масла кожні 70 тис. Км.

Привід для торгу

Рульове управління Mazda6 оснащено звичайним гідравлічним підсилювачем, що забезпечує хорошу інформативність. На старих машинах з часом з'являється стукіт при обертанні бублика і проїзді нерівностей. Проблема криється в шлицевом з'єднанні рульового вала, який забезпечує регулювання колонки по глибині. Це може послужити непоганим приводом для торгу, хоча насправді ця несправність усувається досить легко - в шлицевое з'єднання потрібно просто додати свіжої мастила (робота на фірмовій СТО - близько 100 грн.). Наконечники рульових тяг, як правило, служать довго - близько 100 тис. Км.

Підвіску «шістки» багато хто вважає вдалим компромісом між спортивною жорсткістю і непоганий енергоємністю - вона не втомлює зайвої тряскою і нормально відпрацьовує дрібні і середні нерівності. При цьому завдяки незалежній конструкції (попереду - «трехричажка», ззаду - «багаторичажка») «ходова» забезпечує автомобілю відмінну керованість і стійкість при динамічній їзді і проходженні віражів, тим самим підтверджуючи активний темперамент даної моделі.

«Ходова» забезпечує Mazda6 відмінну стійкість і керованість при динамічній їзді. Крім того, вона досить довговічна.

Ще одна важлива перевага підвіски - на наших дорогах вона зарекомендувала себе довговічною. Багато її деталі здатні прослужити 150 тис. Км і більше. Швидше за все зношуються втулки стабілізаторів і сайлент-блоки нижніх задніх важелів передньої підвіски - і то навіть при не дуже делікатної їзді вони здатні протриматися близько 60 тис. Км. Але якщо все ж настане час ремонту «ходовий», доведеться розщедритися - в задній підвісці все «гумки» поставляються разом з важелями (від 600 до 1500 грн.), А в передній - важелі йдуть разом з кульовими опорами (від 1000 до 1500 грн .).

За великим рахунком, проблеми з гальмівною системою не виникає. Хіба що при пробігах понад 150 тис. Км, якщо власники рідко користуються «ручником», може «прихопити» іржею механізм його приводу. Перебирання супорта обійдеться в 500-750 грн. (Запчастини і робота за дві сторони).

Для сім'ї і драйву

Так чи варто купувати старі Mazda6? Наша думка - безумовно варто. Тільки при виборі відразу ж потрібно відмовитися від невдалих версій «шісток», про які ми сьогодні згадували. В іншому ж ця модель не розчарує, особливо якщо це «свіжий» по роках екземпляр, вузли і агрегати якого ще не виробили свій ресурс.

Японська «шістка» відмінно підійде сімейним людям, яким потрібен практичний і місткий автомобіль з динамічним «характером» і яскравою стрімкої зовнішністю.

Історія

03. 2002 року на Женевському автосалоні дебютує нова модель Mazda6
03. 2005 Рестайлінг. Змінено передня і задня частини машини, в салоні з'явилася нова аудіосистема і декоративні вставки під титан. Потужність 2,0-літрового мотора зросла до 147 л. с.
03. 2007 Стартує друга генерація Mazda6

До і після…

Mazda 626 (GF) схожа з нинішнім поколінням Mazda6 тим, що в її основі також лежать вузли і агрегати попередника (626 в кузові GE), які піддалися доопрацюванням, спрямованим на усунення характерних несправностей, виявлених в процесі експлуатації. В результаті остання «шістсот двадцять шоста» вийшла досить надійною і практично безпроблемною. З недоліків слід зазначити недовговічність амортизаційних опор кришки багажника в хетчбек і погану оглядовість в цьому ж кузові через високу корми, а також невдалий турбодизель, який погано «перетравлює» нашу солярку. Хоча частіше в Україні зустрічаються 2,0-літрові бензинові версії.

Нова Mazda6 - результат еволюції першого покоління моделі. Як правило, саме вдосконалений і допрацьований автомобіль і виходить найбільш практичним і надійним. Нова модель стала більшою. Відповідно, збільшилися внутрішні розміри салону - простору для ніг задніх пасажирів додалося на 20 мм. А ще автомобіль став більш солідним, що підкреслюється як деталями екстер'єру, так і відповідним дизайном інтер'єру і дорожчий його обробкою. «Зарядженої» версії MPS поки немає.

На вибір покупцям пропонується кілька бензинових моторів - 1,8 л 16V (120 л. С.), 2,0 л 16V (147 л. С.) І 2,5 л (170 л. С.). Є і один турбодизель - 2,0 л (140 л. С.). Офіційно в Україні продаються тільки бензинові версії. За даними вітчизняного дилера, вартість базової версії «шістки» становить 139900 грн.

Резюме «Автоцентру»

плюси

мінуси

  • Велика пропозиція на вторинному ринку
  • динамічна зовнішність
  • Зручний і стильний салон
  • Достатній запас місця для ніг на гальорці
  • Довговічні і безпроблемні двигуни
  • Відмінні стійкість і керованість
  • Витривала «ходова»
  • Низька корозійна стійкість азіатських і перших європейських версій
  • Простенька комплектація «азіатів»
  • Проблеми з ксеноновими фарами (до 2005 року)
  • погана шумоізоляція
  • Висока «корми» обмежує оглядовість
  • Проблемні 6-ст. МКП і 4-ст. АКП
  • Дороге обслуговування підвіски
  • Можливі несправності приводу ручника

Середні ціни на нові неоригінальні запчастини, грн. *

Передн. торм. колодки

390

Задн. торм. колодки

117

Повітряний фільтр

99

Паливний фільтр (разом з насосом)

840

Масляний фільтр

36

Підшипник передн. / Задн. маточини

426/1492

Амортизатор передн. / Задн.

1024/595

Важіль разом з кульовою опорою

1 293

Рульова тяга

609

ШРУС

1136

Зчеплення, комплект

2462

помпа

1158

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля
Ціни надані компанією «Автотехникс»

Mazda6

Загальні дані

Тип кузова

седан, ліфтбек, універсал

Дверей / місць

4/5, 5/5, 5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4690/1780/1440 (седан, ліфтбек), 4710/1780/1480

База, мм

2675

Маса спорядж. / Повн.

1345/1885, 1370/1940,
1375/1940

Обсяг багажника, л

490/1660, 500 / н. д., 505/1710

Обсяг бака, л

64

двигуни

Бензинові 4-циліндр .:

1,8 л 16V (120 л. С.), 2,0 л 16V (141/147 л. С.), 2,3 л 16V (166 л. С.), 2,3 л 16V Turbo (260 л . с.)

6-циліндр .:

3,0 л 24V (222 л. С.)

Дизельні 4-циліндр .:

2,0 л 16V З ommon Rail (120/136/143 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

передн. або повн.

КП

5- і 6-ст. хутро. або 4- і 5-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. вент. / диск.

Підвіска передня / задня

неза. / неза.

Шини

195/65 R15, 205/55 R16, 215/45 R17, 215/45 R18, 225/40 R18

Стоїмо. в Україні, $

від 17,6 тис. до 33,2 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

Honda Accord 2002-2008 р в.

Це найближчий по духу і спрямованості конкурент Mazda6, хоча у цього автомобіля менше модифікацій і двигунів, причому всі вони - бензинові, економічних дизельних версій немає Це найближчий по духу і спрямованості конкурент Mazda6, хоча у цього автомобіля менше модифікацій і двигунів, причому всі вони - бензинові, економічних дизельних версій немає. За стійкості і керованості обидві моделі дуже схожі, хоча Accord все ж динамічніше «шістки». Ще одна важлива перевага моделі Honda - більш висока якість виготовлення салону і оздоблювальних матеріалів. Accord відрізняється більшою ринковою вартістю, втім, характерним недоліком назвати це складно.

Тип кузова 4-дв. седан і 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4665/1760/1450 і 4750/1760/1450 База, мм 2670 Двигуни 4-цил. 3 бензин .: 2,0 л 16V (155 л. С.), 2,0 л 16V (220 л. С.), 2,4 л 16V (190 л. С.) Вартість в Україні, $ від 22 тис . до 34 тис.

Renault Laguna II 2000-2007 р в.

Машина представлена ​​двома модифікаціями, причому в Україні, як правило, частіше зустрічається 5-дверний ліфтбек Машина представлена ​​двома модифікаціями, причому в Україні, як правило, частіше зустрічається 5-дверний ліфтбек. Привертає хорошим оснащенням, затишним і просторим салоном, а також комфортної (навіть занадто!) Підвіскою - при активній їзді «ходова» допускає надмірно сильну розкачку кузова, машина стає валкою, стійкість - нестабільною. Ще один істотний недолік ходової - недовговічність. Та й в цілому Laguna II відрізняється меншою надійністю, ніж інші конкуренти, і в процесі експлуатації доставить найбільше проблем.

Тип кузова 5-дв. ліфтбек і універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4580/1770/1430 і 4700/1770/1440 База, мм <2740 Двигуни 4- і 6-цил. 5 бензинових: від 1,6 л 16V (107 л. С.) До 3,0 л 24V (210 л. С.)
і 4 турбодіз .: від 1,9 л 8V (105 л. с.) до 2,2 л 16V (150 л. с.) Вартість в Україні, $ від 12,8 тис. до 29 тис.

Opel Vectra (C) 2002-2005 р в.

Найбільш доступний конкурент Mazda6 Найбільш доступний конкурент Mazda6. Vectra також представлена ​​трьома модифікаціями. У лінійці силових агрегатів - бензинові і дизельні двигуни. З слабких місць цього автомобіля слід зазначити недовговічність підвіски, можливі проблеми з вентилятором системи охолодження і автоматичною коробкою передач. Зате Vectra порадує просторим салоном, самим містким серед вищезазначених конкурентів багажником і енергоємної підвіскою.

Тип кузова 4-дв. седан, 5-дв. універсал і ліфтбек <Габарити, Д / Ш / В, мм

4595/1800/1460, 4820/1795/1500 (унів.)

База, мм 2700 Двигуни 4 і 6-цил. 6 бензинових: від 1,6 л 16V (100 л. С.) До 3,2 л 24V (211 л. С.)
і 3 турбодизельних: від 1,9 л 16V (120 л. с.) до 3,0 л 24V (177 л. с.)> Вартість в Україні, $ від 16,5 тис. до 23 тис.

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк і фірми-виробника

Редакція дякує СТО компанії «Авто Інтернешнл» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Mazda6: Динаміка - її стихія

Перше покоління Mazda6 завоювало в Україні величезну популярність. На дорогах цих машин чимало, як, втім, і оголошень про продаж вживаних примірників. Чому ж люди хочуть від них позбутися?

Свого часу Mazda6 стала родоначальницею нового фірмового стилю японської компанії, в дусі якого згодом були виконані і інші її моделі. Його ключові елементи - вузька передня оптика з чотирма лінзами фар, передній бампер з великими повітрозабірниками, ромбовидна решітка радіатора, увінчана фірмовою емблемою, і задня оптика «під тюнінг», під прозорим ковпаком якої сховані круглі светоблоки. Дизайн дихає енергією руху, надаючи образу «шістки» стрімкість. Саме спортивний запал і імідж надійності «японця» сприяли високому попиту на модель - за 5 років виробництва тільки в Європі продано більше 440 тис. Цих автомобілів.

Мazda6 була представлена ​​трьома модифікаціями: 4-дверним седаном, 5-дверними ліфтбек і універсалом. У нас офіційно продавалися всі версії, але найбільш поширені седани. У 2005 році «шістка» піддалася рестайлінгу (див. Фото). Були внесені не тільки косметичні зміни, а й істотно покращено якість захисту металу від корозії, з якої на перших версіях відзначені проблеми.

Остерігайтеся «азіатів»!

В Україні експлуатуються Mazda6, що продавалися як офіційними дилерами, так і «сірими» імпортерами. Офіційно до нас ввозили версії, призначені для європейського ринку, а неофіційно - як правило, для азіатського. «Шістки», орієнтовані на азіатський ринок, відрізняються більш простий комплектацією (замість клімат-контролю - кондиціонер, аудіосистема з касетною декою, а не CD, не передбачений підігрів сидінь і зовнішніх дзеркал і т. П.), А система охолодження характеризується більш високою продуктивністю. Зовні «європейці» і «азіати» практично не відрізняються. «Східного гостя» можна визначити по відсутності штатної антени на задній частині даху автомобіля. Ще одна особливість цих машин - наявність системи, яка не дозволяє запустити двигун, якщо не вичавлені педаль зчеплення. Обчислити, для яких країн призначався автомобіль, можна також по перших символах VIN-номера: JMZ - для європейських, а JM7 - для східних.

Але убогість оснащення - не головний недолік «азіатів». Куди важливіше те, що всі вони погано захищені від корозії. На машинах, які вже давно їздять по українських дорогах, сліди іржі можна побачити зовні на днище, всередині під килимком статі, на внутрішніх частинах дверних фільонок (особливо в нижній частині), а також на задніх колісних арках. Втім, корозія цих арок - характерний недолік і європейських дорестайлінгових версій Mazda6. Основна причина - відколи лакофарбового покриття, хоча не останню роль при цьому відіграють непрактичні підкрилки. Вони виконані з повстяного матеріалу, покликаного, за задумом конструкторів, поліпшити шумоізоляцію задніх арок. Повсть вбирає вологу, і та його частина, яка стикається з металом, провокує виникнення іржі. Зате після рестайлінгу на європейських версіях проблема корозії задніх арок вже не виникає.

Італія надихнула!

Розмова про проблеми, на жаль, триває. Так, на версіях, випущених до 2005 року, особливою довговічністю не відрізнялися ксенонові фари, і їх нерідко міняли. Є також претензії до ефективності шумоізоляції моторного відсіку (сильніше, ніж хотілося б, прослуховується звук роботи мотора), задніх колісних арок (виразно чутні барабанний дріб, створювана дорожньої брудом, і шум від шин), а також дверей (при їх закриванні метал неприємно резонує ). На версіях до модернізації були відмічені проблеми з датчиками наявності пасажира на передньому пасажирському сидінні (несправні датчики доводилося міняти, розбираючи обшивку крісел). Є претензії і до оглядовості ліфтбек і седанів - за рахунок високої корми не проглядається крайній задній габарит.

В цілому салон «шістки» досить зручний, але оформлений аж ніяк не в традиційно японському стилі - в його дизайні є пристрасність і динамізм, притаманні, скоріше, італійським автомобілям. Асоціації з останніми виникають при вигляді забарвленої під алюміній (після рестайлінгу - під титан) центральної консолі з круглими соплами дефлекторів обдування, регуляторами систем вентиляції та кондиціонування салону, а також штатної «музики». До речі, «кругляшки» управління «грубкою» виконані з напівпрозорого матового пластика, підсвічується червоним кольором при включенні габаритів. Краса!

Налаштовує на динамічний лад і посадка на водійському місці: зручний кермо трьохспиці, по-спортивному зміщений до водія важіль «ручника» ... На задніх сидіннях можуть розміститися три людини, правда, сидіти їм доведеться «пліч-о-пліч». Нормальною посадці середнього пасажира сприяє низький центральний тунель кузова. Запас місця над головою і між подушкою заднього дивана і передніми кріслами достатній навіть для високих людей.

Зразково-показові

Для Mazda6 пропонувалося п'ять бензинових силових агрегатів і три турбодизельних. Разом з тим, більшість експлуатуються в Україні «шісток» оснащено бензиновими двигунами - саме вони офіційно продавалися вітчизняними дилерами і найкраще відповідали динамічному способу моделі. Та й «сірі» імпортери частіше завозили «бензинки», тому версії з моторами, що працюють на солярці, - велика рідкість. Найбільш поширені 2,0-літрові модифікації, трохи рідше зустрічаються 1,8-літрові, а всі інші можна побачити дуже рідко. Агрегат об'ємом 3,0 л встановлювався тільки на американські версії «шісток», які в Україні не експлуатуються.

Силові агрегати Mazda6 зарекомендували себе дуже надійними в експлуатації - як правило, вони служать довго і без проблем.

За твердженням фахівців, бензинові агрегати Mazda6 надійні - характерні неполадки в них не виявлено. Немає особливих проблем і з їх обслуговуванням. Газорозподільний механізм приводиться в дію довговічною ланцюгом. Клапани не оснащені гідрокомпенсаторами теплових зазорів, і теоретично їх потрібно регулювати, але виробник не встановив чітких термінів проведення даних робіт, і на практиці мотористи регулювали зазори тільки при ремонті головки блоку циліндрів. Причому виконувати цю процедуру їм доводилося не так вже й часто. Непогано працює і механізм зміни фаз газорозподілу. Він встановлений на всіх агрегатах об'ємом 2,3 л і на пострестайлінгових версіях 2,0-літрових моторів, в яких завдяки цьому додатково додалося 6 «конячок».

проблемні передачі

Для «шістки» пропонувалися найрізноманітніші КП. Дорестайлінгових версії оснащувалися 5-ступінчастою «механікою» і 4-ступінчастим "автоматом", після 2005 року МКП з 5-ю ступенями встановлювалася тільки на 1,8-літрові модифікації, а для всіх інших були передбачені 6-ступінчаста "механіка" або 5 -ступенчатий «автомат». Більшість Mazda6 - передньопривідні. Повний привід встановлювався лише на 5-дверні універсали, оснащені 2,3-літровими атмосферними моторами, які зустрічаються у нас вкрай рідко, а також на що стоять трохи особняком 260-сильні версії MPS 2,3 л Turbo. Втім, сьогодні про «заряджених" версіях ми говорити не будемо - це тема окремої статті. Повноприводна трансмісія цивільних «шісток» оснащена електронно керованої муфтою, що перерозподіляє крутний момент на задні колеса при пробуксовці передніх. Характерних неполадок даної трансмісії механіки не пригадують.

Зате до коробок передач претензії виникають. Так, в 4-діапазонною АКП відзначені проблеми з кришкою 3-4 передач, на якій встановлені ущільнювальні кільця. Останні втрачають герметичність, що призводить до відмови «автомата». Його відновлення (робота і запчастини) обходиться приблизно в 5 тис. Грн. При активній їзді можливі неприємності з 6-ступінчастою МКП - в ній виходять з ладу синхронізатори 3-й і 4-й передач. В даному випадку ремонт дешевше - близько 1500 грн. Згідно з рекомендаціями виробника «автомати» вважаються не обслуговуються. Догляд за ними полягає лише в контролі герметичності і рівня мастила, а ось «механіка» вимагає заміни масла кожні 70 тис. Км.

Привід для торгу

Рульове управління Mazda6 оснащено звичайним гідравлічним підсилювачем, що забезпечує хорошу інформативність. На старих машинах з часом з'являється стукіт при обертанні бублика і проїзді нерівностей. Проблема криється в шлицевом з'єднанні рульового вала, який забезпечує регулювання колонки по глибині. Це може послужити непоганим приводом для торгу, хоча насправді ця несправність усувається досить легко - в шлицевое з'єднання потрібно просто додати свіжої мастила (робота на фірмовій СТО - близько 100 грн.). Наконечники рульових тяг, як правило, служать довго - близько 100 тис. Км.

Підвіску «шістки» багато хто вважає вдалим компромісом між спортивною жорсткістю і непоганий енергоємністю - вона не втомлює зайвої тряскою і нормально відпрацьовує дрібні і середні нерівності. При цьому завдяки незалежній конструкції (попереду - «трехричажка», ззаду - «багаторичажка») «ходова» забезпечує автомобілю відмінну керованість і стійкість при динамічній їзді і проходженні віражів, тим самим підтверджуючи активний темперамент даної моделі.

«Ходова» забезпечує Mazda6 відмінну стійкість і керованість при динамічній їзді. Крім того, вона досить довговічна.

Ще одна важлива перевага підвіски - на наших дорогах вона зарекомендувала себе довговічною. Багато її деталі здатні прослужити 150 тис. Км і більше. Швидше за все зношуються втулки стабілізаторів і сайлент-блоки нижніх задніх важелів передньої підвіски - і то навіть при не дуже делікатної їзді вони здатні протриматися близько 60 тис. Км. Але якщо все ж настане час ремонту «ходовий», доведеться розщедритися - в задній підвісці все «гумки» поставляються разом з важелями (від 600 до 1500 грн.), А в передній - важелі йдуть разом з кульовими опорами (від 1000 до 1500 грн .).

За великим рахунком, проблеми з гальмівною системою не виникає. Хіба що при пробігах понад 150 тис. Км, якщо власники рідко користуються «ручником», може «прихопити» іржею механізм його приводу. Перебирання супорта обійдеться в 500-750 грн. (Запчастини і робота за дві сторони).

Для сім'ї і драйву

Так чи варто купувати старі Mazda6? Наша думка - безумовно варто. Тільки при виборі відразу ж потрібно відмовитися від невдалих версій «шісток», про які ми сьогодні згадували. В іншому ж ця модель не розчарує, особливо якщо це «свіжий» по роках екземпляр, вузли і агрегати якого ще не виробили свій ресурс.

Японська «шістка» відмінно підійде сімейним людям, яким потрібен практичний і місткий автомобіль з динамічним «характером» і яскравою стрімкої зовнішністю.

Історія

03. 2002 року на Женевському автосалоні дебютує нова модель Mazda6
03. 2005 Рестайлінг. Змінено передня і задня частини машини, в салоні з'явилася нова аудіосистема і декоративні вставки під титан. Потужність 2,0-літрового мотора зросла до 147 л. с.
03. 2007 Стартує друга генерація Mazda6

До і після…

Mazda 626 (GF) схожа з нинішнім поколінням Mazda6 тим, що в її основі також лежать вузли і агрегати попередника (626 в кузові GE), які піддалися доопрацюванням, спрямованим на усунення характерних несправностей, виявлених в процесі експлуатації. В результаті остання «шістсот двадцять шоста» вийшла досить надійною і практично безпроблемною. З недоліків слід зазначити недовговічність амортизаційних опор кришки багажника в хетчбек і погану оглядовість в цьому ж кузові через високу корми, а також невдалий турбодизель, який погано «перетравлює» нашу солярку. Хоча частіше в Україні зустрічаються 2,0-літрові бензинові версії.

Нова Mazda6 - результат еволюції першого покоління моделі. Як правило, саме вдосконалений і допрацьований автомобіль і виходить найбільш практичним і надійним. Нова модель стала більшою. Відповідно, збільшилися внутрішні розміри салону - простору для ніг задніх пасажирів додалося на 20 мм. А ще автомобіль став більш солідним, що підкреслюється як деталями екстер'єру, так і відповідним дизайном інтер'єру і дорожчий його обробкою. «Зарядженої» версії MPS поки немає.

На вибір покупцям пропонується кілька бензинових моторів - 1,8 л 16V (120 л. С.), 2,0 л 16V (147 л. С.) І 2,5 л (170 л. С.). Є і один турбодизель - 2,0 л (140 л. С.). Офіційно в Україні продаються тільки бензинові версії. За даними вітчизняного дилера, вартість базової версії «шістки» становить 139900 грн.

Резюме «Автоцентру»

плюси

мінуси

  • Велика пропозиція на вторинному ринку
  • динамічна зовнішність
  • Зручний і стильний салон
  • Достатній запас місця для ніг на гальорці
  • Довговічні і безпроблемні двигуни
  • Відмінні стійкість і керованість
  • Витривала «ходова»
  • Низька корозійна стійкість азіатських і перших європейських версій
  • Простенька комплектація «азіатів»
  • Проблеми з ксеноновими фарами (до 2005 року)
  • погана шумоізоляція
  • Висока «корми» обмежує оглядовість
  • Проблемні 6-ст. МКП і 4-ст. АКП
  • Дороге обслуговування підвіски
  • Можливі несправності приводу ручника

Середні ціни на нові неоригінальні запчастини, грн. *

Передн. торм. колодки

390

Задн. торм. колодки

117

Повітряний фільтр

99

Паливний фільтр (разом з насосом)

840

Масляний фільтр

36

Підшипник передн. / Задн. маточини

426/1492

Амортизатор передн. / Задн.

1024/595

Важіль разом з кульовою опорою

1 293

Рульова тяга

609

ШРУС

1136

Зчеплення, комплект

2462

помпа

1158

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля
Ціни надані компанією «Автотехникс»

Mazda6

Загальні дані

Тип кузова

седан, ліфтбек, універсал

Дверей / місць

4/5, 5/5, 5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4690/1780/1440 (седан, ліфтбек), 4710/1780/1480

База, мм

2675

Маса спорядж. / Повн.

1345/1885, 1370/1940,
1375/1940

Обсяг багажника, л

490/1660, 500 / н. д., 505/1710

Обсяг бака, л

64

двигуни

Бензинові 4-циліндр .:

1,8 л 16V (120 л. С.), 2,0 л 16V (141/147 л. С.), 2,3 л 16V (166 л. С.), 2,3 л 16V Turbo (260 л . с.)

6-циліндр .:

3,0 л 24V (222 л. С.)

Дизельні 4-циліндр .:

2,0 л 16V З ommon Rail (120/136/143 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

передн. або повн.

КП

5- і 6-ст. хутро. або 4- і 5-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. вент. / диск.

Підвіска передня / задня

неза. / неза.

Шини

195/65 R15, 205/55 R16, 215/45 R17, 215/45 R18, 225/40 R18

Стоїмо. в Україні, $

від 17,6 тис. до 33,2 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

Honda Accord 2002-2008 р в.

Це найближчий по духу і спрямованості конкурент Mazda6, хоча у цього автомобіля менше модифікацій і двигунів, причому всі вони - бензинові, економічних дизельних версій немає Це найближчий по духу і спрямованості конкурент Mazda6, хоча у цього автомобіля менше модифікацій і двигунів, причому всі вони - бензинові, економічних дизельних версій немає. За стійкості і керованості обидві моделі дуже схожі, хоча Accord все ж динамічніше «шістки». Ще одна важлива перевага моделі Honda - більш висока якість виготовлення салону і оздоблювальних матеріалів. Accord відрізняється більшою ринковою вартістю, втім, характерним недоліком назвати це складно.

Тип кузова 4-дв. седан і 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4665/1760/1450 і 4750/1760/1450 База, мм 2670 Двигуни 4-цил. 3 бензин .: 2,0 л 16V (155 л. С.), 2,0 л 16V (220 л. С.), 2,4 л 16V (190 л. С.) Вартість в Україні, $ від 22 тис . до 34 тис.

Renault Laguna II 2000-2007 р в.

Машина представлена ​​двома модифікаціями, причому в Україні, як правило, частіше зустрічається 5-дверний ліфтбек Машина представлена ​​двома модифікаціями, причому в Україні, як правило, частіше зустрічається 5-дверний ліфтбек. Привертає хорошим оснащенням, затишним і просторим салоном, а також комфортної (навіть занадто!) Підвіскою - при активній їзді «ходова» допускає надмірно сильну розкачку кузова, машина стає валкою, стійкість - нестабільною. Ще один істотний недолік ходової - недовговічність. Та й в цілому Laguna II відрізняється меншою надійністю, ніж інші конкуренти, і в процесі експлуатації доставить найбільше проблем.

Тип кузова 5-дв. ліфтбек і універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4580/1770/1430 і 4700/1770/1440 База, мм <2740 Двигуни 4- і 6-цил. 5 бензинових: від 1,6 л 16V (107 л. С.) До 3,0 л 24V (210 л. С.)
і 4 турбодіз .: від 1,9 л 8V (105 л. с.) до 2,2 л 16V (150 л. с.) Вартість в Україні, $ від 12,8 тис. до 29 тис.

Opel Vectra (C) 2002-2005 р в.

Найбільш доступний конкурент Mazda6 Найбільш доступний конкурент Mazda6. Vectra також представлена ​​трьома модифікаціями. У лінійці силових агрегатів - бензинові і дизельні двигуни. З слабких місць цього автомобіля слід зазначити недовговічність підвіски, можливі проблеми з вентилятором системи охолодження і автоматичною коробкою передач. Зате Vectra порадує просторим салоном, самим містким серед вищезазначених конкурентів багажником і енергоємної підвіскою.

Тип кузова 4-дв. седан, 5-дв. універсал і ліфтбек <Габарити, Д / Ш / В, мм

4595/1800/1460, 4820/1795/1500 (унів.)

База, мм 2700 Двигуни 4 і 6-цил. 6 бензинових: від 1,6 л 16V (100 л. С.) До 3,2 л 24V (211 л. С.)
і 3 турбодизельних: від 1,9 л 16V (120 л. с.) до 3,0 л 24V (177 л. с.)> Вартість в Україні, $ від 16,5 тис. до 23 тис.

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк і фірми-виробника

Редакція дякує СТО компанії «Авто Інтернешнл» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чому ж люди хочуть від них позбутися?
Чому ж люди хочуть від них позбутися?
Чому ж люди хочуть від них позбутися?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов