Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Механічне час | Записи в рубриці Механічне час | Щоденник Час і годинник bismark667: LiveInternet - Російський Сервіс Онлайн-Щоденників

Наша сеть партнеров Banwar

Невелику історичну довідку про фірму виробнику даного примірника представлю трохи пізніше. Також поділюся деякими порадами по експлуатації механічних настінних годинників з боєм.

Даний екземпляр-це інтер'єрні старовинний годинник з боєм (відбивають кількість годин і півгодини) з логотипом на платині механізму дві перехрещені стріли з оперенням. За моїми припущеннями годинник були виготовлені між 1900-1915гг.

Механізм бою має рахункове колесо, систему важелів і один молоточок який вдаряє по звуковій струні бою, в формі спіралі виготовленої зі сталевого дроту зі своїми технічними особливостями і кріпленням в корпусі.

Для відбивання бою в різних часах встановлюють від одного до восьми молоточків, ударяющих по одній, двом або трьом струнах бою (для годин і півгодини). Вісім молоточків зазвичай відбивають чверті годин з окремих восьми струнах, які закріплені одним кінцем жорстко і надійно в металевому бруску для кожного годинника своєї форми в залежності від складності виконання бою.

У годиннику нового типу застосовуються так звані гонги. Вони розташовані всередині корпусів годин у вертикальному або горизонтальному положенні. Видають мелодійні звуки різної тональності, тому, що кожна струна в загальному Гонгу має свою певну довжину і вільний кінець, що знаходиться в повітрі, який не повинен стосуватися сусідніх струн і корпуса годин.

Видають мелодійні звуки різної тональності, тому, що кожна струна в загальному Гонгу має свою певну довжину і вільний кінець, що знаходиться в повітрі, який не повинен стосуватися сусідніх струн і корпуса годин

Кожен з молоточків повинен бути встановлений на певній відстані від точки дотику його струни. У всіх настінних, настільних і підлогових годинах з боєм механізм бою самостійно діяти не може.

Будучи безпосередньо пов'язаним з механізмом ходу, він приводиться їм в дію в певні години, після чого і відбиває час, згідно з показаннями стрілок на циферблаті.

У даній моделі відповідно два пружинних заводних барабана ходу і бою напівзакритого типу (в корпусах барабанів зроблено по 4 прорізи в формі кола розташовані діаметрально) мають запас ходу від повного заводу мінімум 7 діб.

В результаті своєї злагодженої роботи цей механізм точно виконує своє призначення, показуючи, точний час і радує слух своїм мелодійним боєм.

Принципова схема механізму цих настінних годинників і більш сучасних, які мені доводилося ремонтувати, не має особливих змін, але до цього годинника у мене особливе ставлення і до тих майстрів, які їх зробили з технологіями початку минулого століття.

Принципова схема механізму цих настінних годинників і більш сучасних, які мені доводилося ремонтувати, не має особливих змін, але до цього годинника у мене особливе ставлення і до тих майстрів, які їх зробили з технологіями початку минулого століття

Ремонт це м'яко сказано годинник мали необережність, впасти зі стіни на підлогу при цьому постраждав корпус, який зроблений з дерев'яних складових деталей, склеєних між собою. Звичайно ж, при падінні постраждав механізм і його кріплення в корпусі годин.

При детальному зовнішньому огляді (дефектовке) роблю висновок, годинник намагалися реставрувати і ремонтувати. Тому, що була спроба покрити меблевим лаком корпус.

Змінено деталь підвісу маятника і пендельфедер (пружна пружинка) виконує колебательную функцію, ну і багато чого іншого від майже вікового шару відпрацювала свій термін мастила до усунення дрібних дефектів, що виникають в процесі експлуатації годин.

Процедуру ремонту я почав з відновлення цілісності корпусу годин і додання правильних геометричних форм, склеюючи розвалені дерев'яні (дубові) деталі. Результат вийшов хороший, цілісність відновлена.

Було витрачено приблизно близько 12 годин робочого часу з використанням сучасних склеюючих матеріалів, але воно цього я думаю, варто було. І тут можна дати невелику пораду.

І тут можна дати невелику пораду

Вибравши місце для годин необхідно надійно закріпити корпус на стіні. Настінний годинник необхідно повісити на рівну стіну, кріплення на стіні має бути надійним і витримувати вагу годин.

Годинник повинен висіти рівно (без перекосів вправо-вліво). Стіна, на яку підвішують годинник, повинна бути строго вертикальною. При невеликому нахилі стіни потрібно вирівняти корпус годин за допомогою регулювальних гвинтів. Ці гвинти виконують дві функції: торкаючись стіни своїми гострими кінцями, вони утримують корпус на місці.

У моєму відремонтованому варіанті такі гвинти відсутні, і не знайшлося по них навіть кріплення що може ускладнити подальшу регулювання після ремонту механізму та установки його в корпусі.

Перед тим як починати розбирати механізм відпускаю заведені до упору пружини двигунів. З цієї операції починається процес ремонту будь-яких механічних годинників з пружинним двигуном.

Від деталей наручних годинників травму може і не отримаєш, а ось уявіть настінні годинники з запасом ходу мінімум 14 днів пружина вповному заведеному стані в якій відламується один з кінців кріплення миттєво розкручується всередині і б'є по корпусу барабана, який дає тріщини по периметру в декількох місцях.

Від деталей наручних годинників травму може і не отримаєш, а ось уявіть настінні годинники з запасом ходу мінімум 14 днів пружина вповному заведеному стані в якій відламується один з кінців кріплення миттєво розкручується всередині і б'є по корпусу барабана, який дає тріщини по периметру в декількох місцях

Сила удару така, що іноді ламаються передавальні зуби барабана, найбільше такий дефект буває в наручних годинниках. Подальший ремонт механізму роблю за звичайною схемою (зовнішній огляд, розбирання, дефектації, мийка та чистка деталей). Необхідна полірування обертових деталей колісної системи особливу увагу до цапф осей, які обертаються в своїх отворах в платині.

Так само усуваються овалообразной вироблення в отворах платин, полірую труться спусковий скоби і всіх деталей спуску. Чистота і мінімальна сила тертя, між якими впливає на точність ходу при подальшій експлуатації годин.

Розраховую пружність пендельфедера (пружинка, що з'єднує планку підвісу з маятником) виготовляю її, переробляю з'єднання планки підвісу з пендельфедером з заклепаних жорсткої на підвісну частково рухливу більше схожу на початкову ніж колишня.

Після усунення всіх дефектів можна приступати до складання механізму, що має свої особливості в порівнянні з сучасними механізмами, наприклад - настінним годинником з боєм «Янтар» Орловського годинникового заводу, колишнього СРСР.

В яких заводні барабани встановлюються після монтажу всіх деталей колісної системи і деталей бою. В даному ж механізмі всі деталі встановлюються відразу на свої місця і барабани заводні теж, крім спусковий скоби має окреме кріплення на платині.

Тепер кожну цапфу осей коліс, важелів які теж мають свої осі, поєдную з отворами другий платини, Навинчивающийся кріпильні гаечки на монтажні стійки з'єднують плати.

Після перевірки правильного взаємодії всіх деталей ходу і бою надійно загвинчують до упора кожну, що не зриваючи на них різьблення. Виробляю мастило всіх рухомих і обертових деталей механізму. Монтую спускову скобу і деталі підвісу маятника не забуваючи змастити.

Механізм чистий, змащений спеціальним годинним маслом і відремонтований. Особливість ремонту таких старовинних годинників в тому, що для них немає запасних частин і потрібно акуратне ставлення до всіх деталей.

Починаючи від корпусу годин до копійчаної гаечки і кріпильного гвинта. При поломки деталей доводиться або реставрувати або виготовляти таку ж якщо дозволяють професійні навички.

Тепер після всіх процедур згідно технологічної карти ремонту настінного годинника кріпимо циферблат до механізму штифтами через отвори стійок і монтуємо готовий до експлуатації механізм в корпус на кронштейн його кріплення, підвішуємо маятник і запускаємо на хід.

Ще один маленький рада. Маятник на колодочку стрижня треба підвішувати дуже обережно. Настінні механічний годинник, як будь-який технічно складний пристрій, вимагають кваліфікованої установки, настройки, сервісу.

Від правильного налаштування залежить не тільки точність ходу, але і довговічність годин. Перш за все, маятниковий годинник необхідно правильно встановити, інакше вони будуть неточно показувати час. Встановивши годинник, заводять пружину.

Ключ на квадратний стрижень заводного валика необхідно вставляти до кінця. Повертати його слід відповідно до вказівки стрілки на циферблаті або по ходу годинникової стрілки. Необережний (ривками) швидкий завод може викликати серйозну поломку деталей механізму годинника.

Після заводу пружини і пуску маятника повинні чутися рівні звуки отстукування ходу однаковою тривалості. Якщо ж звуки ходу нерівні, неритмічність, то це означає, що годинник недостатньо точно відрегульовані.

Дверцята корпусу необхідно закривати щільно, інакше в механізм годинника буде проникати пил. Якщо потрібно переважити годинник з одного місця на інше, то перш ніж зняти їх зі стіни, треба попередньо зняти маятник. Встановивши корпус годин на новому місці, маятник підвішують знову, а годинник пускають в хід.

Маятник обов'язково потрібно знімати також при тривалому транспортуванні годин. У моїй практиці було багато випадків, коли цього не робили і, здаючи годинник в ремонт, додавали нові поломки (ламається пендельфедер).

Я вже зробив все згідно вище сказаного, залишається домогтися точності ходу, попередньо перевіривши синхронність спрацьовування механізму бою. Підводжу хвилинну стрілку повільно до місця удару годинника - 30 або 60 хвилин чути слабке клацання і вважаю кількість ударів.

У годиннику з півгодинним боєм половина кожної години-один удар. Початку нового години кількість ударів відповідає часу на годиннику. У годиннику з четвертним боєм кожні 15 хвилин відбувається бій з різними мелодіями і цілу годину-кількість годин.

Бій відповідає показанням стрілок на циферблаті. Тепер для налаштування точності ходу дію дослідним шляхом. Точність ходу настінного годинника залежить від кількості хитань маятника. Неточно йдуть годинник можна підрегулювати пересуванням лінзи по стрижні маятника.

Якщо годинник відстає, то лінзу слід підняти вгору поворотом регулювальної гайки вправо, якщо поспішають-опустити поворотом регулювальної гайки вліво. Виставивши на годинниках точний час, даю походити їм кілька діб.

Щоб отримати добову похибка ходу годинника, потрібно отриману різницю в точності ходу розділити на кількість діб. Наприклад, якщо годинник відстають за 2 дні на 4 хвилини, то похибка ходу годинника за добу складе 120 секунд. Маятник підвішений на дуже тонкому сталевому підвісі (пружинці), який при необережному поводженні легко пошкоджується.

Щоб уберегти підвіс, регулювальну гайку треба обертати правою рукою, притримуючи лінзу лівою. У багатьох настінних годиннику велика частина стрижня маятника виготовлена ​​з дерева. Так як на дерев'яний стрижень температура чинить менший вплив, ніж на металевий.

З огляду на, що один оборот регулювальної гайки під лінзою маятника в середньому становить від півхвилини до хвилини на добу (в залежності від моделі механізму), перевіряю, чи вистачає довжини різьблення для контрольний засіб для регуляції.

У моєму випадку регулювальну гайку треба повернути на 3 обороту вправо. Кілька сеансів регулювання дозволяють досягти задовільної точності ходу. Для надійності і перевірки всіх параметрів контролюю і спостерігаю за ними три тижні. Все добре власник цього антикваріату я думаю, буде задоволений! З повагою Микола фахівець з ремонту годинників.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов