Наша сеть партнеров Banwar
Обидві моделі були представлені двома модифікаціями - 4-дверним седаном і 5-дверним універсалом. Седани зустрічаються у нас частіше, тому сьогодні ми розглянемо саме їх.
При купівлі вживаного C-Klasse слід перевірити працездатність склоочисника лобового скла - фахівці кажуть, що в старих примірниках може вийти з ладу складний механізм приводу єдиного телескопічного «двірника». Механізм не ремонтопрігоден, а новий недешевий (близько $ 370).
Де найзручніше?
Базові комплектації обох автомобілів практично однакові: фронтальні подушки безпеки (в А4 після 1996 року випуску - і бічні), регулювання висоти рульової колонки, передні електросклопідйомники, електропривод і підігрів зовнішніх дзеркал, гідропідсилювач керма, ABS і центральний замок. Не рідкість також клімат-контроль або кондиціонер.
Завдяки ретельній плануванні п'ятьом членам екіпажу буде зручніше в салоні Mercedes. Творці врахували нарікання власників попередника W201, і на «гальорці» W202 тепер троє пасажирів розміщуються без праці. А ось у спадок «четвірці», навпаки, дісталися негативні особливості Audi 80. Так, передні стійки кузова розташовані дуже близько до водія і переднього пасажира, а ліва ще й перекриває оглядовість. Задні стійки кузова теж «нависають» над головами тих, хто сидить з боків, особливо якщо на «гальорці» знаходяться троє.
Щоб залучити споживачів, проектувальники W202 застосували багато оригінальних «фішок». Наприклад, дистанційне складання задніх підголівників, ножний привід гальма стоянки, багатофункціональний подрулевой перемикач і так званий електронний ключ запалювання. За словами фахівців, на старих машинах ці «навороти» можуть завдати неприємностей. Так, з «модним» ключем іноді виникають проблеми, і машина перестає заводитися. Відновлення його працездатності в залежності від складності поломки може обійтися в суму від $ 30 до $ 100. Якщо встановити в передню оптику лампочки більшої потужності, ніж передбачено заводом-виробником, багатофункціональні підрульові перемикачі довго не протягнуть - з часом перегорять, і дальнє світло перестане включатися.
Чим складніше, тим ...
У бензинових агрегатів С-Klasse об'ємом 2,0 л (136 л. С.) І 2,2 л (150 л. С.) Відзначені збої в роботі електронної педалі акселератора, що супроводжується нестійкою роботою двигуна на холостому ходу. Також виходить з ладу витратомір повітря, через що збільшується споживання палива.
Дизельні мотори W202 відрізняються підвищеною гучністю, але особливо настирливий звук свідчить про знос паливних форсунок.
ГРМ всіх двигунів Mercedes менш вибагливий, ніж у Audi, - він приводиться в дію металевим ланцюгом, яка, як правило, виходжує до капремонту. У А4 газорозподільний механізм моторів задіюється ременем, який рекомендується міняти разом з гідронатяжним і направляючими роликами кожні 60- 80 тис. Км. В цей час варто також замінити водяний насос, що приводиться тим же ременем ГРМ.
Багато двигуни «четвірки» оснащені системою зміни фаз газорозподілу. Варіатор фаз, провертають розподілвали один щодо іншого, має гідропривід, і щоб він працював надійно, необхідно використовувати тільки якісні мастильні матеріали і своєчасно їх міняти. Через погане масла в моторах 1.8 Turbo закоксовивается маслоподводящие патрубок турбіни, що призводить до виходу вузла з ладу. Щоб уникнути проблем, вітчизняні фахівці рекомендують міняти патрубок кожні 30 тис. Км.
У 6-циліндрових двигунах з пробігом понад 200 тис. Км можуть дати текти прокладки головки і піддону блоку циліндрів.
В агрегатах «четвірки» не відрізняються довговічністю витратоміри повітря (в разі їх поломки збільшується витрата палива і погіршується динаміка), а також комутатори, в яких перегорають один або два канали - через це мотор починає «троить».
Дві великі різниці
C-Кlasse оснащені класичним заднім приводом, більшість (близько 80%) «четвірок» - передньопривідні автомобілі, а решта - повнопривідні. На останні встановлювалася фірмова трансмісія quattro, що забезпечує постійне перерозподіл крутного моменту між передніми і задніми колесами. За твердженням сервісменов, quattro дуже надійна, а оснащені нею версії відрізняються завидною стійкістю на слизькій дорозі, а також кращою прохідністю, ніж передньопривідні «побратими».
Перш ніж купити старий W202, рекомендується перевірити стан еластичних муфт карданного валу і підвісного підшипника - з часом вони виходять з ладу, про що свідчать вібрація і гул в районі кардана під час руху.
У А4 при пробігу понад 200 тис. Км можуть втратити герметичність сальники куліси перемикання передач і хвостовика КП. А ось у W202 менш надійні 5-ступінчасті автоматичні коробки, які не витримують агресивної їзди.
Мастило в «механіці» А4 розрахована на весь термін експлуатації автомобіля, а в «автоматі» масло потрібно міняти разом з фільтром і прокладкою піддону картера кожні 60 тис. Км. Стільки ж служить мастило в АКП W202, а ось в механічній коробці її необхідно міняти кожні 70-80 тис. Км пробігу.
У кожного свої нюанси
Ходова Mercedes налаштована під комфортну їзду, а Audi - на динамічну. Передні підвіски обох автомобілів незалежні, тільки в «четвірці» конструкція складніше - на кожній стороні застосовані по чотири важеля (в С-класі - всього по два). Більш того, для зниження ваги безпружинних вузлів в А4 всі важелі і тяги стабілізатора поперечної стійкості виконані з алюмінієвого сплаву, причому вони замінюються разом з кульовими і сайлент-блоками. Через це обслуговування ходової Audi обходиться дорожче, та й служить вона менше - близько 100 тис. Км проти 150 тис. Км у Mercedes. У W202 сайлент-блоки і кульові нижніх важелів змінюють окремо, верхніх - разом.
З задніми підвісками все по-іншому. Дорожче обходиться обслуговування ходової W202 - все «гумки» многоричажной замінюють разом з важелями. Напівзалежна підвіска моноприводних А4 практично не вбиває, та й незалежна у версій quattro служить досить довго.
Згодом при їзді по наших дорогах рульове управління обох машин розбивається - у С-Klasse зношується пара черв'як - сектор, що призводить до збільшення люфту «бублика», а у «четвірки» - пара шестерня - рейка (це супроводжується стукотом в рейці при проїзді нерівностей). Крім того, в W202 довго не ходить втулка маятника рульової трапеції - її вистачає на 30 тис. Км. Наконечники рульових тяг довше служать у Mercedes - близько 100 тис. Км проти 50-60 тис. Км у Audi.
Гальмівні системи обох автомобілів, як правило, в процесі експлуатації проблем не доставляють.
Історія Audi A4 10.94 Audi 80 змінить нова модель - A4
08.95 Розпочато встановлення 5-ступінчастою автоматичною КП і нового турбодизеля із змінною геометрією нагнітача 1,9 л (110 л. С.)
04.96 З'явився новий бензиновий мотор V6 2,8 л 30V (193 л. С.)
09.97 Побачила світ «заряджена» версія - S4, оснащена мотором 2,7 л 30V Biturbo (265 л. С.). Представлений ще один турбодизель об'ємом 2,5 л 24V (150 л. С.)
09.99 Рестайлінг. Розпочато випуск найпотужнішої версії - RS4 Avant c двигуном 2,7 л Biturbo (380 л. С.). Лінійку силових агрегатів доповнив бензиновий мотор 1,8 л 20V Turbo (180 л. С.)
10.00 Стартує випуск другого покоління Audi A4
Історія Mercedes C-Klasse (W202)
04.93 На зміну «сто девяностому» приходить нова модель - Mercedes С-Klasse W202
10.93 Дебютує бензиновий 16-клапанний мотор об'ємом 2,0 л (136 л. С.)
06.94 Модернізація: помаранчеві відбивачі передніх покажчиків поворотів замінені молочно-білими, з'явилися подушка безпеки для переднього пасажира і дистанційне керування задніми підголівниками
08.95 Гаму силових агрегатів доповнили бензинові двигуни з механічним нагнітачем (версії Kompressor) об'ємом 2,0 л (180 л. С.) І 2,3 л (193 л. С.), А також турбодизель 2,5-літровий мотор (150 л. с.) - версія С250 Turbo D
06.97 З'явилися бензинові 6-циліндрові агрегати об'ємом 2,4 л (170 л. С.) І 2,8 л (197 л. С.)
09.97 На Франкфуртському автосалоні показана «заряджена» версія AMG з бензиновим мотором об'ємом 4,3 л (306 л. С.)
03.00 Дебютує друге покоління Mercedes С-Klasse - W203
Mercedes W202Audi A4
Передн. / Задн. торм. колодки 27/42 33/25 Повітряний фільтр 12 10 Паливний фільтр 19 12 Масляний фільтр 6 6 Підшипник передн. / задн. маточини 38/40 35/18 Амортизатор передн. / задн. 65/66 75/75 Кульова опора разом з важелем 156 150 Зчеплення, комплект 180 150 Генератор 550 450 Стартер 370 400 Ланцюг / ремінь ГРМ 30 / - - / 18 * Залежно від модифікації і виробника ціни на запчастини можуть відрізнятися від наведених Загальні дані * Тип кузова седани Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4510/1725/1430 4480/1735/1410 База, мм 2690 2615 Маса споряджена / повна, кг 1275/1830 1185/1735 Обсяг багажника, л 430 440/720 Обсяг бака, л 62 Двигуни Бензинові 4-циліндрові: 1,8 л 16V (122 л. с.), 2,0 л 16V (136 л. с.), 2,0 л 16V Kompressor (180 л. с.), 2,2 л 16V (150 л. с.), 2,3 л 16V Kompressor (193 л. с.) 1,6 л (101 л. с.), 1,8 л 20V (125 л . с.), 1,8 л 20V Turbo (150 л. с.) , 1,8 л 20V Turbo (180 л. С.) 6-циліндрові: 2,4 л 18V (170 л. С.), 2,8 л 18V (197 л. С.) 2,4 л 30V (165 л. с.), 2,8 л 30V (193 л. с.) Дизельні 4-циліндрові: 2,0 л (75 л. с.), 2,2 л (95 л. с.), 2,2 л 16V (125 л. с.) 1,9 л Turbo (90 л. с.), 1,9 л Turbo (110 л. с.) 5-циліндровий: 2,5 л 20V Turbo (150 л. с. ) немає 6-циліндровий: немає 2,5 л 24V (150 л. С.) Трансмісія Тип приводу задній передній або повний КПП 5-ст. хутро., 4- або 5-ст. автом. 5- або 6-ст. хутро., 4- або 5-ст. автом. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. 195/65 R15 * Наведено дані найбільш поширених версій з 4-дверним кузовом седан Кузов + Хороша корозійна стійкість - Обсяг багажників менший, ніж у багатьох конкурентів - Можливий вихід з ладу механізму очищувача лобового скла - Вузький отвір багажника Салон + Зручний і комфортний салон
+ Більший запас вільного місця між заднім і передніми сидіннями - Стійки кузова розташовані близько до голів водія і пасажирів - Можливі проблеми з електронним ключем запалювання Двигун і його системи - Несправності датчиків і електроніки в моторах 2,0 л 16V (136 л.с.) і 2,2 л 16V (150 к.с.) - При великих пробігах можуть дати текти прокладка головки блоку циліндрів і прокладка кришки масляної ванни блоку циліндрів (мотори V6)
- Недовговічність витратоміра повітря і комутаторів системи запалювання Трансмісія - 5-ступінчасті «автомати» не витримують агресивної їзди
- З часом виходять з ладу еластичні муфти карданного валу і підвісного підшипника + Висока прохідність і краща стійкість у повнопривідних версій quattro - При пробігу понад 200 тис. Км можуть втратити герметичність сальники куліси перемикання передач і хвостовика КП Підвіска + Передня підвіска довговічніші, ніж у А4 + Задня підвіска служить довше, ніж у W202 - Обслуговування задньої багаторичажка обходиться дорожче, ніж у «четвірки» - Передня підвіска служить менше, ніж у Mercedes, і дорожче в обслуговуванні Рульове управління - На машинах пров их років випуску відзначений збільшений знос рульового механізму - Недовговічність втулки маятника рульової трапеції - Менший, ніж у W202, термін служби наконечників рульових тяг Резюме Споживчі якості Mercedes W202 краще. За деякими показниками він на крок попереду А4 - його салон трохи комфортабельніше, двигуни трохи надійніше, а підвіска трохи довговічніше. За ці невеликі переваги доведеться викласти більше грошей при покупці і дорожче платити за запчастини і обслуговування машини. А4 ми порекомендуємо тим, хто не збирається переплачувати близько $ 2 тис. (Якщо порівнювати машини однакових років випуску) за невеликі переваги Mercedes. «Четвірка» - кращий вибір для цінують динамічність. Вона подарує задоволення від їзди, більш чіткої керованості і високої стійкості.
Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк і Владислава Бойко
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Де найзручніше?Де найзручніше?