Наша сеть партнеров Banwar
Нещодавно компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво «Даймлер АГ» в Україні, і офіційний дилер ВАТ «АТП« Атлант »провели для представників ЗМІ презентацію нового міського автобуса Mercedes-Benz Conecto.
Машину демонстрували як в статиці, так і в динаміці: журналісти на час стали пасажирами і прокотилися по київських магістралях. Таким чином, вони змогли краще познайомитися з споживчими якостями нового автобуса.
Ця 18-метрова «гармошка» з трипроменевою зіркою створена спеціально для великих міст - для маршрутів з напруженими пасажиропотоками. Просторий салон вміщає 148 осіб. Традиційно для автобусів особливо великої місткості місць для сидіння передбачено не так вже й багато - 41, зате залишається більше простору для пересування пасажирів.
Для багатомісних «городян» дуже важливо забезпечити зручну і при цьому досить швидку посадку-висадку, щоб довго не затримуватися на зупинках. Для цієї мети служать чотири широкі двері з накопичувальними майданчиками.
Потрібно особливо відзначити, що автобус - низькопідлоговий по всій довжині. Висота входу у передніх дверей становить всього 32 см, у решти - 34 см. Мало того: на зупинках можна задіяти систему kneeling. Це означає, що за допомогою пневмоподвески машина злегка нахиляється в сторону тротуару, а після закриття дверей автоматично вирівнюється в положення для їзди.
Ця ж пневматична підвіска, природно, забезпечує і високу плавність ходу - необхідну складову комфорту.
Потрібно сказати, що творці Conecto взагалі приділили комфорту досить велика увага. Рівень внутрішнього шуму в салоні мінімальний, благо двигун розташований в самій кормі машини, а звукоізоляція дуже добротна. Потужний кондиціонер, встановлений на даху, забезпечує необхідний внутрішній клімат. Шибки у вікнах - двошарові, атермічне і не пропускають інфрачервоного випромінювання. Для природної вентиляції можна замовити в вікнах кватирки на будь-який смак: зсувні або відкидні.
Комфортно почуває себе і водій. У нього ергономічне крісло на пневмоподвеске, регульований кермо з потужним гідропідсилювачем і коробка-автомат ZF з кнопковим управлінням на передній панелі. Ліве бічне скло - обігрівається. Відмінну оглядовість забезпечує система дзеркал, в тому числі внутрісалонне.
Крім «гармошки», компанія «АвтоКапітал» пропонує і більш компактний 12-метровий автобус «соло», т. Е. Поодинці. Він має три пасажирські двері і розрахований на 94 чоловік, 26 з яких можуть розміститися в кріслах. Ця машина оснащується двигуном Євро 4 потужністю 286 л. с.
Коли в ході поїздки ми пригальмували у якийсь автобусної зупинки, до машини кинулися пасажири і були дуже розчаровані, дізнавшись, що наш рейс - поки що пробний. «Ех, побільше б до Києва таких автобусів», - зітхнула жінка похилого віку з двома об'ємними сумками і пішла втискуватися в під'їхала тісний маршрутку.
Леонід Гоголів
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.