Наша сеть партнеров Banwar
Mercedes-Benz Sprinter Bus - задне- або повнопривідний комерційний транспорт, доступний в широкій гамі модифікацій (мікроавтобус; маршрутне таксі; туристичний автобус), який призначений для здійснення пасажирських перевезень за різними маршрутами ...
Друге покоління автомобіля, що змінився в порівнянні з попередником по усіх ключових напрямах, з'явилося на світ у квітні 2006 року, тоді ж стартували його офіційні продажі на ринках європейських країн.
У 2013-му «німець» упав планової модернізації, яка злегка позначилася на зовнішності, розширила перелік доступного обладнання і вдосконалила двигуни. Уже в наступному році мікроавтобус пережив черговий рестайлінг, в результаті якого знову злегка змінився зовні і отримав нові сучасні опції.
Зовні Mercedes-Benz Sprinter 2-го покоління виглядає сучасно, симпатично і гармонійно, а дещицю престижності йому додають великі фари і «фамільна» решітка радіатора з крупною «трипроменевою зіркою», які вінчають передню частину. В цілому ж він сприймається як типовий «роботяга» з характерним профілем і стрімкої кормою.
«Спринтер» 2-ий генерації пропонується в широкому кількості модифікацій, які відрізняються один від одного довжиною (компактна; стандартна; подовжена), висотою даху (стандартна; висока) і величиною колісної бази.
У довжину автомобіль налічує 5261-6961 мм, в ширину не перевищує 1993 мм (з урахуванням дзеркал заднього огляду - 2426 мм), а в ширину досягає 2415-2720 мм. На відстань між парами коліс у «німця» доводиться 3250 мм, 3665 мм і 4325 мм в залежності від модифікації.
У спорядженому вигляді машина важить від 2095 до 2510 кг, а його вантажопідйомність варіюється від 1 065 до 1380 кг.
Інтер'єр «другого» Mercedes-Benz Sprinter оформлений без прикрас, однак виглядає він привабливо, сучасно і досить солідно. З боку водія встановлено великий мультифункціональний кермо з четирехспіцевий ободом, за яким базований лаконічний «інструментарій» з двома стрілочними циферблатами.
На масивної центральної консолі укладені кольоровий екран інформаційно-розважального комплексу (в «базі» - проста магнітола) і зразково-показовий блок кліматичної установки. До того ж до приємного оформлення у автомобіля повний порядок і з ергономікою, і з якістю виконання.
Компонування пасажирського відсіку у «Спринтера» другої генерації залежить від модифікації:
- Мікроавтобус здатний вмістити від двох до десяти чоловік, включаючи водія. Всі посадочні місця оснащені зручними сидіннями з ергономічним профілем, триточковими ременями безпеки і регульованими по куту нахилу спинками. Крім того, цей автомобіль «в режимі мінімальної пасажиромісткості» може експлуатуватися як «развозного фургона» - обсяг його вантажного відділення варіюється від 7.5 до 14 кубометрів (площа завантаження при цьому становить від 4.4 до 7.4 квадратних метра).
- Маршрутне таксі призначене для перевезення людей по міських маршрутах - воно здатне вмістити від 18 до 19 сидячих пасажирів (не рахуючи водія) і від 7 до 10 стоячих.
- Туристичний автобус створений для роботи на міжміських маршрутах, проведення екскурсій і обслуговування різних делегацій. Такий автомобіль оснащений правої зсувний двері з електроприводом, індивідуально керованим освітленням, системою кондиціонування і полками для ручної поклажі. У його салоні організовано 19 посадочних місць з анатомічними сидіннями, що володіють настроюється спинкою, підлокітниками і триточковими ременями безпеки.
Для Mercedes-Benz Sprinter другого втілення пропонується широка палітра силових установок:
- Перший варіант - рядний чотирициліндровий дизель робочим об'ємом 2.1 літра з турбонагнітачем, технологією упорскування Common Rail, охолодженням наддувочного повітря і 16-ю клапанами, який заявлений в двох варіантах потужності:
- 129 кінських сил при 3800 об / хвилину і 305 Н • м крутного моменту при 1200-2400 об / хвилину;
- 163 к.с. при 3800 об / хвилину і 360 Н • м доступного потенціалу при 1400-2400 об / хвилину.
- Другий - дизельний 3.0-літровий двигун V6 з турбонаддувом, системою прямого «харчування» Common Rail і 24-клапанним ГРМ, що виробляє 190 кінських сил при 3800 об / хвилину і 440 Н • м обертає тяги при 1400-2400 об / хвилину.
- Третій - бензинова «четвірка» на 1.8 літра з безпосереднім уприскуванням палива, турбокомпресором, 16-ю клапанами і налаштованим фазами газорозподілу, який виробляє 156 к.с. при 5000 об / хвилину і 240 Н • м крутить віддачі при 3000-4000 об / хв.
- Четвертий - 1.8-літровий чотирициліндровий агрегат, що розвиває 156 кінських сил при 5000 об / хвилину і 240 Н • м граничного моменту при 3000-4000 об / хв і здатний працювати як на природному газі (CNG), так і на бензині.
Всі двигуни встановлюються в поєднанні з 6-ступінчастою «механікою» і задньопривідний трансмісією, але покладається їм і автоматична коробка передач (у вигляді опції): дизельним версіями - 7-діапазонна, а бензиновим - 5-швидкісна.
Крім того, для автомобіля з дизелями доступний повний привід з підключається передньою віссю (при стандартних умовах тяга розподіляється між колесами в співвідношенні 35:65) і електронною системою 4ETS, яка контролює баланс крутного моменту.
В основі Mercedes-Benz Sprinter другого втілення знаходиться несучий кузов. На передній осі мікроавтобуса встановлена незалежна підвіска типу McPherson з поперечної ресорою і стабілізаторами поперечної стійкості, а на задній - залежна конструкція на малолистових ресорах.
Автомобіль оснащений гідравлічним підсилювачем, інтегрованим в рейковий рульовий механізм, і дисковими гальмами всіх колеса (вентильованими спереду) з ABS, EBD і іншими «фішками».
На російському ринку мікроавтобус Mercedes-Benz Sprinter другої генерації в 2017 році можна придбати за ціною від 2 463 500 рублів, за маршрутне таксі дилери мінімально просять 3 015 000 рублей, а за туристичний автобус - від 3 530 000 рублей.
У базову комплектацію машини включені: дві передні подушки безпеки, електросклопідйомники, ABS, EBD, ESP, ASR, BAS, 16-дюймові колеса та інше обладнання.