Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mercedes-Benz M-Klasse W164 з пробігом: кузов, який радує, і електрика, яка засмучує

  1. Історія техніки П ервий Mercedes ML в кузові W163 можна оцінювати по-різному, але точно ясно одне:...
  2. салон
  3. електрика

Історія техніки

Наша сеть партнеров Banwar

П ервий Mercedes ML в кузові W163 можна оцінювати по-різному, але точно ясно одне: він вийшов вдалим. Машину багато критикували за недостатню прохідність, за недостатньо «легкові» звички, за погану обробку салону, за малу потужність моторів, нарешті, просто за ненажерливість. Але компанія протягом всього терміну випуску моделі планомірно її покращувала, і більшість претензій до закінчення випуску W163 було в минулому. Наступне покоління ML W164, яке з'явилося на світ у 2005 році, було абсолютно новим, але, тим не менш, успадкувало кращі риси попередника. Престиж, універсальність і комфорт - все, як і годиться зразковому преміальному кросоверу від німецького бренду.

На перший погляд, машина не дуже змінилася. Всього лише став набагато динамічніше силует, трохи підросла довжина. І все ж це не фейсліфтінг минулого платформи. В основі W 163 лежала потужна рама, а кузов W 164 став несучим - це дозволило наростити обсяг салону, зменшити висоту кузова і поліпшити керованість машини до рівня звичайних легковиків.

Правда, маса машини навіть трохи підросла. Але важливо те, що підросла вона саме трохи, і це - при радикальному поліпшенні шумоізоляції, застосуванні більш важких агрегатів і поліпшення пасивної безпеки і комплектацій.

Але важливо те, що підросла вона саме трохи, і це - при радикальному поліпшенні шумоізоляції, застосуванні більш важких агрегатів і поліпшення пасивної безпеки і комплектацій

На фото: Mercedes-Benz ML 500 (W164) '2005-08

Новий ML позбавили дешевих варіантів, причому це стосується як моторів і коробок передач, так і комплектацій. Виробник більше не грав зі споживачем в ігри, це був дійсно престижний преміум-позашляховик, без версії для тих, «кому для села». Зате в списку оснащення тепер була новітня семиступінчаста АКПП, вперше представлена ​​на флагманському W 221, пневмопідвіска, новітній Comand і гібридна версія. До електронних блокувань додалися опціонні диференціали підвищеного тертя і двоступенева роздавальна коробка в пакеті Off -Road -pro. AMG варіант додав в потужності до 510 к.с. і отримав новий варіант «робота» AMG Speedshift 7G-Tronic без ВМД.

Виробляли машину як і раніше в США, в Тускалусі, штат Алабама. І основна маса машин продавалася там же. У нас машина користувалася дуже хорошим попитом, «от'ев» серйозний шматок ринку у седанів Е-класу. Скажу більше: у нас W 164 зберігає статус престижного і понині.

Скажу більше: у нас W 164 зберігає статус престижного і понині

кузов

Стан кузовів другого ML в більшості випадків дуже гарне. Шар фарби відмінно тримається за метал, і зовні машини виглядають просто чудово. Велика частина «проблем» - це втрати заглушок порогів, дрібні пошкодження бамперів, пошкодження кріплень оптики і відколи на капоті і арках. Помутнілий хром за проблему можна не брати до уваги, це типова біда для всіх машин в Росії.

Якщо не лізти під бампери і в надмоторную нішу і не перевіряти глибокі «тили» багажника, то машина здається ідеальною. Це дійсно так, але є нюанс.

На фото: Mercedes-Benz ML 500 (W164) '2005-08

Бампер передній

69 292 рубля (в зборі)

Насправді навіть машини після рестайлінгу мають невеликі сліди корозії поблизу точок кріплення підвіски, на передній панелі під бампером і в місцях пошкоджень ЛКП на днище. Також іноді можна відшукати спучилася шовний герметик в цілому ряді точок моторного відсіку, надмоторной ніші і в бічних «льялах» багажника. Це недоліки, які стануть проблемою далеко не завтра, але, тим не менш, можна вже оцінити точки, в яких кузов потребують уваги в майбутньому. При цьому вони - відмінний аргумент при торзі, адже ціна часом зайво завищена, і спокуса збити пафос з продавця великий. Тим більше що волога в багажнику - це погано не тільки для кузова. Це ще й вірна ознака насуваються проблем по електричної частини: задній блок SAM розташований в бічній ніші і дуже низько, а води він боїться катастрофічно. Надлишок вологи зазвичай потрапляє в багажник через ссохшиеся ущільнення задніх ліхтарів, їх профілактика раз в рік-два майже обов'язкова для дбайливого власника. Рідше причиною служать ущільнення задніх дверей у верхній частині, благо вони тут відмінно виконані і протікають лише після невдалих ремонтних робіт або при пошкодженні вантажем. Хоча іноді можна зустріти пошкодження петель і перекіс задніх дверей.

На фото: Mercedes-Benz ML 550 (W164) '2006-08

Машини, які виїжджають на бездоріжжі, - не така вже й рідкість. Але W 164 до нього не дуже добре пристосований. І мова зовсім не про відвалюються бамперах і пошкоджених пластикових екранах. Тут бруд забивається у внутрішні порожнини лонжеронів, в простір над паливним баком і навіть в деяких роз'єми під кузовом, що викликає посилену корозію в прихованих зонах і поява додаткових проблем в електриці. Якщо машина на пневмоподвеске, то зазвичай її днище регулярно миють, але в самі затишні куточки мийка високого тиску все одно не дістає. Тому потрібно уважно стежити за станом прихованих порожнин далеко від елементів підвіски. Якщо там збирається бруд, то, швидше за все, і корозія днища вже десь поруч.

На фото: Mercedes-Benz ML 550 (W164) '2006-08

Оптика спереду потроху затирається, але це не дуже велика проблема, усувається вона поліруванням і нанесенням нового захисного шару. Більше бід через нетривких відбивачів лінз, які, якщо ви хочете нормально їздити вночі, доведеться міняти кожні три-п'ять років. Волога в фарах теж зустрічається, конструкція схильна до розтріскування, а внутрішня вентиляція відсутня.

Лобове скло

Лобове скло на подив міцне і довговічне, на відміну від багатьох кросоверів, які страждають його підвищеної «затіраемостью». На W 164 з цим порядок, спасибі потужній системі омивання та високому розташуванню.

За кріпленнями датчиків парктроника потрібно стежити в обидва. Вони легко виламуються і взимку, і влітку. А якщо датчик випадає, то зазвичай захоплює з собою і роз'єм, і шматок проводки.

Типова біда машин з системою безключового доступу - відмова антени і кнопок в ручці дверей водія. Якщо машина безладно клацає блокуванням, то, швидше за все, ручку варто замінити. Але замки часом підводять і з інших причин - наприклад, через окислення контактів роз'єму всередині дверей або відмов мікропереключателей в самому замку.

На фото: Mercedes-Benz ML 500 (W164) '2005-08

Сильно плескати дверима не треба, ремонт досить клопіткий: конструкція дверей вимагає зняття пластини, на якій кріпиться привід склопідіймача для доступу до замку і проводці. А пластина добре приклеєна до самих дверей. В результаті розібрати конструкцію, якщо замок відмовив, дуже складно ... Зате явний плюс такої конструкції - відмінна шумоізоляція дверей і дуже тихий салон. Особливо якщо стоять «подвійні» бічні стекла.

Якщо у машини є електропривод задніх дверей, то варто уважно послухати, як він працює. Вой і скрипи зазвичай говорять про те, що зламаний редуктор або корпус цього вузла.

Оригінальні підніжки кузова здатні неприємно здивувати. Вони збираюся бруд під порогом, що сприяє корозії, та й самі потроху приходять в непридатність через відшаровування алюмінієвого покриття від основи.

салон

Салон практично ідеальний. Найсерйозніші проблеми, з якими зіткнеться більшість власників - це облезание фарби на кермі (особливо якщо він з підігрівом), помутніння і розшарування лаку на дерев'яних вставках і втрата форми боковин і тріщини водійського сидіння після 200 тисяч пробігу. В іншому навіть у машин похилого віку, але доглянутих, стан салону викликає тільки захоплення. Потрібні тільки мінімальний догляд, своєчасна заміна фільтрів салону (їх тут два), і все буде в порядку.

Всі системи салону працюють досить надійно, але кліматична система здатна доставити кілька клопоту навіть на відносно «свіжих» машинах після рестайлінгу. Ні, радіатори зазвичай не течуть, і заслінки не ламаються, хіба що радіатор кондиціонера часом кородує в нижній частині. Тут регулярно підводить компресор кондиціонера: клапан ТРВ системи дуже схильний до забруднення, мотопріводи заслінок ламаються, іноді відмовляють датчики температури. Обов'язково перевіряйте працездатність автоматичного режиму роботи системи, гучність роботи вентилятора, коректність роботи системи рециркуляції. Вартість ремонту може виявитися непристойно висока, особливо якщо доведеться знімати передню панель. Та й запчастини коштують дуже і дуже дорого.

Якщо у вас машина з додатковим заднім випарником, то витоку системи кондиціонування відбуватимуться помітно частіше. Причина криється в невдалому розташуванні трубок системи. Але повторюся: більше систематичних проблем за W 164 не відзначено, і якість виготовлення салону можна вважати дуже і дуже високим.

Але повторюся: більше систематичних проблем за W 164 не відзначено, і якість виготовлення салону можна вважати дуже і дуже високим

електрика

Ось по електричної частини клопоту у W 164 багато. Наприклад, модулі SAM варто було б зробити надійніше.

Комутаційні блоки бояться вологи, а задній розташований в украй уразливою точці в багажнику. Його настійно рекомендують перенести вище, а заодно обробити плату лаком від корозії. Чому цього не робить виробник - невідомо, але при ціні нової деталі в півтори тисячі доларів справа явно не в ціні лаку.

На фото: Mercedes-Benz ML 550 (W164) '2006-08

Заміна блоку на рестайлінговий помітно зменшує число проблем. До того ж з новим блоком можна не тільки змінити оптику на світлодіодну з рестайлінгу, але і отримати ще деякі приємні дрібниці.

Якщо корозія підбирається до блоку, то шанси врятувати його ще є, пропайка і відновлення доріжок досить відпрацьовані. А якщо машину відкрити вже не виходить, то іноді допомагає постукування в області кріплення блоку по бамперу: від вібрації контакт може відновитися, і сигналізація відкриє двері.

Фара передня галоген

Блоки SAM бояться стрибків напруги. Якщо акумулятори повністю сіли, «прикурювати» Mercedes цього періоду дуже не рекомендується. Акумуляторів тут два, причому маленький хоч і несе гордий лейбл «AGM», на практиці по конструкції не відрізняється від аналогічного вузла блоків безперебійного живлення. Його часто змінюють на дешевий китайський, який працює приблизно стільки ж. Основна батарея на бензинових машинах можна сміливо теж ставити «звичайний», тільки не забувайте прописати тип в «Star». AGM потрібен тільки дизельним машинам. Прагнути знайти «тисячеамперний» не потрібно, практика показує, що це абсолютно зайве.

Оплавлення посадкового місця запобіжника бензонасоса або навіть просто заднього блоку запобіжників - ще один конструктивний прорахунок творців машини. Бензонасос потрібно вчасно замінювати, правильно збирати «стакан» і не допускати течі трубок. Та й зворотна магістраль повинна працювати коректно. Будь-яке тривалий перевищення споживаного струму насосом може привести не тільки до псування недешевого блоку, але і до пожежі в багажнику.

На фото: Mercedes-Benz ML 500 (W164) '2005-08

Збої в роботі селектора АКПП на машинах до рестайлінгу теж не рідкість, та й перші авто з підрульовими селектором не сильно радували власників. Часто підводить сервопривід на самій АКПП, який розташований збоку на корпусі коробки і більш вразливий.

Якщо не працюють кнопки на кермі або звуковий сигнал, або мультимедійна система витворяє невідомо що, то варто замінити шлейфи керма. На машинах з обігрівом рульового колеса вони часом служать не більше трьох-чотирьох років.

Також чимало клопоту завдає датчик положення рульового колеса системи ESP. Він не дуже надійний, що викликає появу помилок по ESP / ABS системам, та ще й після знеструмлення машини вимагає «навчання» - повороту рульового колеса в крайні положення.

На фото: Mercedes-Benz ML 550 (W164) '2008-11

Перегрів блоку керування бензиновими моторами серій М272-М273 трапляється, якщо радіатори брудні, а машина багато часу проводить влітку в пробках. Ресурс вентиляторів радіатора в таких умовах теж вже може закінчуватися: після 200 тисяч пробігу підшипники часто «не живуть».

Система контролю рівня кузова для пневмопідвіски не відрізняється наднадійні, але тут складності чисто механічного характеру: потрібно регулярно міняти тяги механізму, інакше він починає давати збої. Втім, про «пневме» докладніше в іншому розділі.

На подив часто зустрічаються збої датчика рівня палива. У більшості випадків проблема криється в збірці модуля паливного насоса, але зустрічаються і чисто електричні проблеми з прошивкою приладової панелі.

А ось якщо на приладовій панелі вискакує страшна напис «SOS! malfunction drive to workshop », то нічого страшного не сталося. Просто на цій машині з США не відключена функція дистанційній допомоги Tele AID (щось на зразок нашої ЕРА-ГЛОНАСС). Вона не бачить сигналу і хвилюється. Відключити функцію можна за допомогою дилерського сканера Star Diagnosis.

Відключити функцію можна за допомогою дилерського сканера Star Diagnosis

На фото: Mercedes-Benz ML 350 (W164) '2005-08

До речі, без сканера життя взагалі сильно ускладнюється, і якщо в найближчому оточенні його немає, то рішення багатьох проблем з автомобілем буде непростим.

Що ж, якщо вас ще не налякала складна електрика W 164, чекайте продовження про пневмоподвеску. Можливо, все стане ще більш цікаво.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов