Вже через п'ять хвилин після посадки в цю машину я заснув. І цей факт треба сприймати мало не як вищий комплімент автомобілю. І мені було добре. І їхав я в новому Mercedes-Benz GL.
крута тачка
Порівнювати люксові позашляховики - справа невдячна. Якщо потенційний клієнт готовий викласти до п'яти мільйонів рублів за пару тонн заліза, чотири гігантських колеса і шкіряні меблі всередині ....
Наслідний принц, позбавлений спадщини
Цьому позашляховику на роду написано терпіти порівняння з «Гелендевагеном». І треба визнати, GL-клас добре підготувався до такого життя. З'явитися на світ спадкоємцем живої легенди - частка не тільки завидна, але і складна. Удвічі важка доля нащадка знаменитості, який вирішив піти стопами батька.
З велетнем на ти
Для бездоріжжя у GL дуже непогані дані: дорожній просвіт до 307 мм, досить короткі передній (870 мм) і задній (1143 мм) звіси, кут рампи 23 °. Деталі двигуна, трансмісії і підвіски захищають від пошкоджень товсті сталеві листи.