Наша сеть партнеров Banwar
У січні 2002 року у Франкфурті був показаний Мерседес В211 - друга оката Ешка. Нова машина замінила собою попередній W210, який отримав прізвисько «окатий». Індекс нової (на той момент) «ешки» - W211. Навіть людина вельми далекий від автомобілів помітить, що Mercedes E-class W211 в своїй зовнішності має багато спільного з W210. Справа в тому, що незважаючи на спірний дизайн, за сім років виробництва, W210 продалася мільйонним тиражем. Роблячи нову машину з рисами попередниці, виробник може розраховувати, що власник минулого генерації «ешки» захоче пересісти на нову, в усякому разі попередня модель схожа на новинку не виглядатиме надто застарілою, а це також гідність. W211 повторила комерційний успіх попередниці, з 2002 по 2009 роки було випущено 1.5млн автомобілів, при чому 40% з них були дизельними. Звичайно ж основним попитом дизельні агрегати користувалися в Європі. Виробництво було припинено в 2009 році, на зміну прийшов W212.
Інші автомобілі марки:
Мерседес ML W166
Мерседес W210
Мерседес W 124
зовнішність:
Мерседес випускався в двох типах кузовів: седан і універсал. Спочатку, в січні 2002 року був представлений саме седан, але універсал був показаний восени того ж року. Кожна шоста «ешка» була продана в кузові універсал. За традицією марки універсали позначалися буквою «S», тобто - S211. Задні фари седана мають схожість з S-class W220. Німці розробили спеціальні стопсігнали, які при різкому натисканні на педаль гальма не просто спалахували, а інтенсивно моргали. За проведеним дослідженням - це дозволяє позаду їде водієві почати екстрене гальмування на 0.2с раніше. Великі круглі фари нахилені на зовнішню сторону, через це новий «окатий» стали називати «косоокий». Неприємним моментом є часте проникнення вологи в додатковий стоп сигнал, який вбудований в саму кришку багажника, над номерним знаком.
салон:
На високий клас автомобіля вказує алюмінієва накладка на порогах, з написом Mercedes - Benz. В якості опції для «німкені» пропонуються мультиконтурні крісла. Принадність таких крісел у відмінному утриманні тіла, як в поворотах, так і при прямолінійній русі - цього вдається досягти завдяки автоматичній підкачування валиків вбудованих в крісло. Наприклад якщо машина входить в крутий поворот, то валик бічної підтримки з зовнішньої сторони від повороту буде накачени. Уже в базове оснащення входить система превентивної безпеки - PRE-SAFE, яка в разі удару ставить спинку крісла у вертикальне положення, якщо спинка була нахилена, передню кромку подушки крісла піднімає - це мінімізує ймовірність «піднирювання» пасажира під ременем, а самі ремені підтягуються. Активні підголівники пододвігаются до голови, а при ймовірному перевертанні закриваються вікна і люк. У базі крісла оснащені триступінчатим підігрівом, але в якості опції пропонується і вентиляція. Рульове колесо E-class навіть в базі регулюється в обох напрямках. У базове оснащення входить двозонний клімат контроль, а в якості опції пропонувався навіть чотирьохзонний клімат, який дозволяв піднімати температуру для одного із задніх пасажирів, і опускати її для другого сидить позаду. Фірмовою рисою Мерседес є ножник (гальмо стоянки активується педаллю), для деактивації ножник слід потягнути за важіль лівіше від керма, під передньою панеллю. На W211, як і на попередніх W210 і W124 можна скласти підголовники диванчика - це робиться одним натисканням кнопки на центральній консолі - дуже зручно коли потрібно здати назад.В тому ж ряду кнопок розташована кнопка відключення ESP. У базове оснащення Мерседес входять чотири подушки безпеки, на випробуваннях EuroNcap модель отримала вищу оцінку - п'ять зірок. Всього було проведено 330 краш тестів, включаючи дуже жорсткі випробування в США, де проводилася імітація удару вантажівки в бік. В якості додаткового оснащення для E-class пропонується панорамний дах. Опціонально встановлювалася акустика Harman Kardon. У спинках передніх крісел передбачені виїмки для колін задніх пасажирів - це дає додатковий простір. Підстаканники висуваються з торця підлокітника заднього дивана. У багажному відділенні Мерседес розміщено повнорозмірне запасне колесо і акумулятор. Об'єм багажного відсіку у седана - 540 літрів.
Технічні характеристика Mercedes W211
Для Мерседес В211 пропонувалася велика лінійка двигунів. Базовим бензиновим мотором для Mercedes E-class W211 став компресорний 1.8. Модель іменувалася E200kompressor, до модернізації 2007 року компресорна версія розвивала 162 сили, а після - 184сіли. E200kompressor зі 163 силами набирає сотню за 9.6с, а оновлена версія на 0.5с швидше. максимальна швидкість - 230км. Більш потужний бензиновий E230 з V6 мав агрегат об'ємом 2.5 літра на 204 к.с і 245Н.М. E230 набирає сотню за 9.1с, а на шосе здатний розвинути 240км. Найбільш надійним вважається E240 об'ємом 2.6 літра на 205л.с і 246Н.М. E280 V6 3.0 потужністю 231л.с і тягою в 300Н.М дозволяє прискориться до сотні за 7.3с, а на трасі такий агрегат дозволяє набрати 248км. E320 V6 3.0, 224 сили і 315 ньютонів, за паспортними даними така машина розганяється до сотні за 6.7с, на шосе розвиває 24-км. E350 V6 3.5, 272л.с і 350 ньютонів прискорюється за 6.9с (за 7.1с в повноприводному варіанті), максимальна швидкість обмежена на позначці в 250. E500 до рестайлінгу видавав 302 сили, але після 2007 року потужність зросла до 388 сил. Тяга послерестайлінгового E500 - 530Н.М. На розгін у E500 W211 йде 5.3с, максимальна обмежена - 250км. Але навіть E500 з восьмициліндровим двигуном здається кілька повільним
поруч з E55AMG, який з'явився в 2003 році, його двигун розвиває 476л.с і 630 Н.М, 0-100 = 4.5c. Найбільш потужний серійний W211 представлений у вигляді E63 AMG з мотором 6.2л, на 514 сил, виробництво E63AMG почалося в 2007 році. У 2005 році був показаний Brabus E-class V12 Biturbo з бензиновим агрегатом на 640л.с і тисячу двадцять шість ньютонів.
Варто розуміти, що останню «ешку» зустріти практично нереально, AMG також вкрай рідкісні машини, зазвичай по дорогах СНД їздять німкені з моторами 2.0 - 3.0 літра.
Базовий дизель E200CDI має обсяг 2.1л, до модернізації 2007 року він розвивав 122 конячки, а після - 136 сил. E220 CDI, той же обсяг - 2.1л, 150 сил до і 170 сил після модернізації. E250CDI - 2.2л, 204л.с. E270CDI, 2.7л, 177л.с і 400Н.М. E320CDI, 3.2л, 204л.с і 500 ньютонів тяги, 0-100 = 7.7c. Найбільш потужний дизельний варіант - E400CDI 4.0л, 260л.с і 560Н.М, 0-100 = 6.9с. Індекс CDI означет наявність системи безпосереднього уприскування Common rail.
Повнопривідна модифікація позначається - 4matic, Мерседес з повним приводом має на один сантиметр більший дорожній просвіт. Після модернізації 2007 року рульове управління стало більш гострим (на 10%), від упору до упору кермо робить 2.6 обороту.
Як КПП пропонується шестишвидкісна механіка, вона може встановлюватися на Mercedes з моторами обсягом не 2.5 літрів. На ці ж автомобілі може бути встановлена пятискоростная автоматична КПП. На E63AMG встановлювався семіскростной автомат - Speed Shift.
Найбільш проблемними місцями підвіски є нижні важелі передньої підвіски, їх потрібно міняти при пробігу 60 - 70тис, 80 000 виходжують стійки стабілізатора і кульові опори, амортизатори здатні прослужити 100 000, а пневматичні стійки (Мерседес з пневмопідвіскою) ходять по 70 - 90тис. При покупці версії з пневмопідвіскою, слід бути готовим до заміни компресора, зазвичай він живе близько 150 тис. При пробігу в 150 - 200тис може постукувати рульова рейка, багато власників лікують цю проблему підтягуванням, але цього вистачає не надовго, нова рейка коштує 3 000 $ .
На компресорному 1.8 випущеному до 2007 року помічений вихід з ладу балансувальних валів - це відбувається після 200тис. пробігу. Після 150тис. може вийти з ладу і сам компресор, але це у випадку постійного утавліванія педалі в підлогу, зазвичай він живе близько 300тис. На клапанах з погану якість бензину утворювати нагар, що ускладнює хід клапана. Після 2007 року дані проблеми були усунуті.
На всіх бензинових модифікаціях Мерседес, через погану якість палива з ладу виходить бензонасос і лямбда - зонд. Найнадійнішим вважається бензиновий двигун 2.6л на 205 конячок.
На 4-matic після 100 000 помічені поломки піввісь, а також текти сальників роздавальної коробки.
Приділимо увагу технічним характеристикам послерестайлінгового E200kompressor, в кузові седан з автоматом.
Технічні характеристики:
Двигун: 1.8 наддув
Обсяг: 1796куб
Потужність: 184л.с
Крутний момент: 250Н.М
Число клапанів: 16v
Експлуатаційні показники:
Розгін 0 - 100 км: 9.4с (9.1 -механика)
Максимальна швидкість: 227км (230- механіка)
Середня витрата палива: 9.0л
Ємність паливного бака: 65л
кузов:
Габарити: 4856мм * 1822мм * 1483мм
Колісна база: 2854мм
Споряджена маса: 1510кг
Дорожній просвіт: 150мм
Ціна на Mercedes W211
Сьогодні доглянутий Мерседес В211 можна купити за 20 - 30 000 $.
творець Autobelyavcev.ru , Денис