Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mercedes-Benz R-Klasse: ЦентR Європи

  1. Від M до R один крок
  2. За долинами і по узгір'ях ...
  3. Другий, третій, четвертий ...

Наша сеть партнеров Banwar

Як це часто буває, погода кілька засмутила плани організаторів

Як це часто буває, погода кілька засмутила плани організаторів Як це часто буває, погода кілька засмутила плани організаторів. Передбачалося, що вона буде по-зимовому морозною і сухий. Але, як відомо, людина припускає, а Бог розташовує. За кілька днів дощі і відлига перетворили сухий іскристий сніг в пухкі грудки, а накатаній дорогу до підніжжя Говерли - в повну несподіванок трасу з «подарунками» у вигляді ям, наповнених талою водою. Мокрий сніг миттєво забивав все ламелі зимової гуми, перетворюючи її в гоночні сліки. Проте, новий R-Klasse героїчно долав засніжене бездоріжжі, в черговий раз демонструючи рівень кваліфікації інженерів зі Штутгарта.

Від M до R один крок

Новинка побудована на платформі другого покоління Mercedes-Benz M-Klasse і успадкувала від свого побратима бензинові мотори V6 і V8, а також 7-ступінчастий "автомат" 7G-Tronic. R-Klasse прекрасно оснащений - в базі системи стабілізації і контролю тяги, антиблокувальна, антипробуксовочна системи і т. Д. Але на цьому, мабуть, подібність закінчується. Таких авто ні у Mercedes-Benz, ні в іншої марки не було і поки немає. Фактично R-Klasse являє собою кросовер, в якому об'єднані гідності мінівена, позашляховика, універсала і купе GT. Власне, назва першого концепту пояснило призначення машини: Grand Sports Tourer - це великий спортивний автомобіль для подорожей. І тут немає ніякого протиріччя. Він дійсно великий - довжина длиннобазной версії перевищує 5 метрів. Спортивний? Без сумніву. Розгін до «сотні» у нашого тестового R 500 займає 6,9 с, а максимальна швидкість складає 245 км / ч. І в подорож з собою можна взяти ще п'ять чоловік, адже салон - шестимісний.

Індивідуальні крісла забезпечать комфорт всім без винятку, а якщо забезпечити машину опціонної мультимедійною системою з численними моніторами і DVD-плеєром, то подорож виявиться ще і дуже захоплюючим.

Якщо ж брати з собою такий великий колектив немає необхідності, то покласти в багажник можна все що завгодно, адже при складених кріслах другого і третього рядів його обсяг досягає 2385 л (в длиннобазной версії).

За долинами і по узгір'ях ...

Наявність повнопривідної трансмісії 4Matic, тяговиті моторів і численних електронних систем дозволяє водієві R-Klasse відчувати себе впевнено на дорозі з будь-яким покриттям. Крутний момент розподіляється між осями автоматично в співвідношенні 50:50. Тут немає звичних блокувань диференціалів. Всі три «Діфа» - міжосьовий і два міжколісних - вільні. Замість блокувань в трансмісії 4Matic використана система 4ETS. Вона спрацьовує автоматично - як тільки одне або кілька коліс починають буксувати, електроніка їх тут же пригальмовує, використовуючи робочу гальмівну систему, і частина крутного моменту перекидається на інші колеса.

Як дрібні, так і великі нерівності нейтралізує підвіска. Завдяки гарній звукоізоляції потужний V8 майже не чути. За звичайним асфальтованих дорогах машина йде як по рейках. На засніженій цілині R-Klasse поводився майже так само впевнено, як і на трасі. Єдиний казус трапився під час спроби штурмувати колію, до цього «протоптану» вантажівками. І тут велика колісна база вперше виявилася недоліком: не допомогли ні повний привід, ні електроніка - машина просто села «на черево». Вийти з положення вдалося за допомогою традиційних в таких випадках лопат, буксирного троса і дружного колективу. Цього можна було б уникнути, якби на нашій машині стояла пневмопідвіска Airmatic, здатна по команді водія збільшувати дорожній просвіт. Вона пропонується в якості опції за тисячу шістсот п'ятьдесят три євро.

Бажання максимально знизити коефіцієнт лобового опору призвело до того, що вітрове скло сильно нахилене до приладової панелі. При цьому світлий пластик, з якого виготовлено торпедо, відбивається в склі, створюючи перед очима білу пелену. У машині з чорним салоном цей неприємний ефект відсутній.

Кермо здався «ватним», і іноді на серпантині виникало почуття невпевненості. У повороти автомобіль входив, чітко прописуючи задану траєкторію. Ні поздовжньої, ні поперечної розгойдування виявити не вдалося, і це ще один доказ майстерності інженерів зі Штутгарта.

Під час невеличкої фотосесії з'ясувалося, що маневри заднім ходом вимагають достатнього досвіду і вправності. Сидіння третього ряду практично перекривають огляд назад. Ще одна проблема звикання - багатофункціональний важіль включення поворотів. Справа в тому, що розташований він «по-мерседесівськи» - в нижньому лівому секторі щодо рульової колонки. Загалом, до всього можна пристосуватися, а якщо пощастить - навіть розібратися з алгоритмом управління аудіосистемою ...

Другий, третій, четвертий ...

Автомобіль створювався для американського ринку, і цим все сказано. Навіть поява європейської короткобазной версії навряд чи дозволить R-Klasse зайняти серйозне місце в рейтингах продажів автомобілів Mercedes-Benz. Це типово нишевая модель, розрахована на досить заможних покупців. Безсумнівно, вона стане другою або навіть третьою машиною в сім'ї. Наостанок варто повідомити про ціну - в залежності від типу двигуна, розмірів бази і варіантів комплектації вартість новинки коливається від 67 до 110 тисяч євро.

центр Європи

Наприкінці ХІХ століття вчені Австро-Угорщини, якій тоді належала ця територія, поставили тут кам'яний стовп з написом на латині: «Це постійне, точне, вічне місце, визначене спеціальним апаратом, виготовленим в Австро-Угорщині, в Європейській системі широт і довгот в 1887 році » Наприкінці ХІХ століття вчені Австро-Угорщини, якій тоді належала ця територія, поставили тут кам'яний стовп з написом на латині: «Це постійне, точне, вічне місце, визначене спеціальним апаратом, виготовленим в Австро-Угорщині, в Європейській системі широт і довгот в 1887 році ». Сьогодні географічна пам'ятка знаходиться в адміністративному підпорядкуванні Рахівського району Закарпатської області. Цю територію прийнято називати столицею закарпатських гуцулів, а сам районний центр - «гуцульським Парижем». Рахів - це оточений невисокими горами затишне містечко з тісними вуличками, що збігають, як струмочки, до річки Тиса. Взимку - рай для гірськолижників, весь інший час року - просто дуже красивий куточок Землі. Знаходиться він на висоті 430 м над рівнем моря, в самому серці українських Карпат. Тут живуть представники тридцяти національностей і народностей.

Обіцянки-цяцянкиОбіцянки-цяцянки

(1) Перший концепт Vision GST продемонстрували на автошоу в Детройті в січні 2002 року (1) Перший концепт Vision GST продемонстрували на автошоу в Детройті в січні 2002 року. Модель отримала мотор V8 від AMG (5,5 л, 360 л. С.), Повнопривідну трансмісію, пневмоподвеску, 22-дюймові диски і розсувні двері. Довжина машини досягала 5150 мм, база - 3220 мм.

(2) У січні 2004-го в Детройті показали друге покоління Vision GST в новому кузові. Від попередника залишилися тільки оригінальні задні ліхтарі і шестимісна компоновка. Розмір колісних дисків зменшився до 21 дюйма, а карбонові гальмівні диски поступилися місцем сталевим. Особливістю машини був гібридний силовий агрегат, який складався з 250-сильного дизеля V8 і електромотора потужністю 50 кВт.

(3) Паризьке шоу того ж року стало місцем презентації GST Vision R. Фактично це був вже передсерійний прототип європейської короткобазной (2980 мм) версії. Машина отримала «автомат» 7G-Tronic і дизельний V6 потужністю 218 л. с.

Загальні даніЗагальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/6 Габарити, Д / Ш / В, мм 4922/1922/1659 (5157/1922/1661) * База, мм 2980 (3215) * Колія передн. / Задня, мм 1665 / 1658 Маса спорядж. / повн., кг 2190/2865 (2240/2895) * Об'єм багажного., л 244 - 1950 (314 - 2385) * Обсяг бака, л 80 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V8 / 3 Обсяг, см куб. 4966 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 225 (306) / 5600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 460/2700 - 4750 Трансмісія Тип приводу постійний повний КПП 7-ст. автомат. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. Підсилювач керма гідро Шини 255/55 R18 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 245 Розгін 0 - 100 км / ч, з 6,9 (7,0) * Витрата траса-місто, л / 100 км 13,3-13, 9 * Для длиннобазной версії
** За курсом НБУ на 24.03.06 р

Сергій Іванов
Фото Андрія Яцуляк і DaimlerChrysler

Редакція дякує компанії «АвтоКапітал», генеральне представництво DaimlerChrysler AG в Україні, за запрошення взяти участь у поїздці

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Спортивний?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов