Наша сеть партнеров Banwar
Як це часто буває, погода кілька засмутила плани організаторів. Передбачалося, що вона буде по-зимовому морозною і сухий. Але, як відомо, людина припускає, а Бог розташовує. За кілька днів дощі і відлига перетворили сухий іскристий сніг в пухкі грудки, а накатаній дорогу до підніжжя Говерли - в повну несподіванок трасу з «подарунками» у вигляді ям, наповнених талою водою. Мокрий сніг миттєво забивав все ламелі зимової гуми, перетворюючи її в гоночні сліки. Проте, новий R-Klasse героїчно долав засніжене бездоріжжі, в черговий раз демонструючи рівень кваліфікації інженерів зі Штутгарта.
Від M до R один крок
Новинка побудована на платформі другого покоління Mercedes-Benz M-Klasse і успадкувала від свого побратима бензинові мотори V6 і V8, а також 7-ступінчастий "автомат" 7G-Tronic. R-Klasse прекрасно оснащений - в базі системи стабілізації і контролю тяги, антиблокувальна, антипробуксовочна системи і т. Д. Але на цьому, мабуть, подібність закінчується. Таких авто ні у Mercedes-Benz, ні в іншої марки не було і поки немає. Фактично R-Klasse являє собою кросовер, в якому об'єднані гідності мінівена, позашляховика, універсала і купе GT. Власне, назва першого концепту пояснило призначення машини: Grand Sports Tourer - це великий спортивний автомобіль для подорожей. І тут немає ніякого протиріччя. Він дійсно великий - довжина длиннобазной версії перевищує 5 метрів. Спортивний? Без сумніву. Розгін до «сотні» у нашого тестового R 500 займає 6,9 с, а максимальна швидкість складає 245 км / ч. І в подорож з собою можна взяти ще п'ять чоловік, адже салон - шестимісний.
Індивідуальні крісла забезпечать комфорт всім без винятку, а якщо забезпечити машину опціонної мультимедійною системою з численними моніторами і DVD-плеєром, то подорож виявиться ще і дуже захоплюючим.
Якщо ж брати з собою такий великий колектив немає необхідності, то покласти в багажник можна все що завгодно, адже при складених кріслах другого і третього рядів його обсяг досягає 2385 л (в длиннобазной версії).
За долинами і по узгір'ях ...
Наявність повнопривідної трансмісії 4Matic, тяговиті моторів і численних електронних систем дозволяє водієві R-Klasse відчувати себе впевнено на дорозі з будь-яким покриттям. Крутний момент розподіляється між осями автоматично в співвідношенні 50:50. Тут немає звичних блокувань диференціалів. Всі три «Діфа» - міжосьовий і два міжколісних - вільні. Замість блокувань в трансмісії 4Matic використана система 4ETS. Вона спрацьовує автоматично - як тільки одне або кілька коліс починають буксувати, електроніка їх тут же пригальмовує, використовуючи робочу гальмівну систему, і частина крутного моменту перекидається на інші колеса.
Як дрібні, так і великі нерівності нейтралізує підвіска. Завдяки гарній звукоізоляції потужний V8 майже не чути. За звичайним асфальтованих дорогах машина йде як по рейках. На засніженій цілині R-Klasse поводився майже так само впевнено, як і на трасі. Єдиний казус трапився під час спроби штурмувати колію, до цього «протоптану» вантажівками. І тут велика колісна база вперше виявилася недоліком: не допомогли ні повний привід, ні електроніка - машина просто села «на черево». Вийти з положення вдалося за допомогою традиційних в таких випадках лопат, буксирного троса і дружного колективу. Цього можна було б уникнути, якби на нашій машині стояла пневмопідвіска Airmatic, здатна по команді водія збільшувати дорожній просвіт. Вона пропонується в якості опції за тисячу шістсот п'ятьдесят три євро.
Бажання максимально знизити коефіцієнт лобового опору призвело до того, що вітрове скло сильно нахилене до приладової панелі. При цьому світлий пластик, з якого виготовлено торпедо, відбивається в склі, створюючи перед очима білу пелену. У машині з чорним салоном цей неприємний ефект відсутній.
Кермо здався «ватним», і іноді на серпантині виникало почуття невпевненості. У повороти автомобіль входив, чітко прописуючи задану траєкторію. Ні поздовжньої, ні поперечної розгойдування виявити не вдалося, і це ще один доказ майстерності інженерів зі Штутгарта.
Під час невеличкої фотосесії з'ясувалося, що маневри заднім ходом вимагають достатнього досвіду і вправності. Сидіння третього ряду практично перекривають огляд назад. Ще одна проблема звикання - багатофункціональний важіль включення поворотів. Справа в тому, що розташований він «по-мерседесівськи» - в нижньому лівому секторі щодо рульової колонки. Загалом, до всього можна пристосуватися, а якщо пощастить - навіть розібратися з алгоритмом управління аудіосистемою ...
Другий, третій, четвертий ...
Автомобіль створювався для американського ринку, і цим все сказано. Навіть поява європейської короткобазной версії навряд чи дозволить R-Klasse зайняти серйозне місце в рейтингах продажів автомобілів Mercedes-Benz. Це типово нишевая модель, розрахована на досить заможних покупців. Безсумнівно, вона стане другою або навіть третьою машиною в сім'ї. Наостанок варто повідомити про ціну - в залежності від типу двигуна, розмірів бази і варіантів комплектації вартість новинки коливається від 67 до 110 тисяч євро.
центр Європи
Наприкінці ХІХ століття вчені Австро-Угорщини, якій тоді належала ця територія, поставили тут кам'яний стовп з написом на латині: «Це постійне, точне, вічне місце, визначене спеціальним апаратом, виготовленим в Австро-Угорщині, в Європейській системі широт і довгот в 1887 році ». Сьогодні географічна пам'ятка знаходиться в адміністративному підпорядкуванні Рахівського району Закарпатської області. Цю територію прийнято називати столицею закарпатських гуцулів, а сам районний центр - «гуцульським Парижем». Рахів - це оточений невисокими горами затишне містечко з тісними вуличками, що збігають, як струмочки, до річки Тиса. Взимку - рай для гірськолижників, весь інший час року - просто дуже красивий куточок Землі. Знаходиться він на висоті 430 м над рівнем моря, в самому серці українських Карпат. Тут живуть представники тридцяти національностей і народностей.
Обіцянки-цяцянки
(1) Перший концепт Vision GST продемонстрували на автошоу в Детройті в січні 2002 року. Модель отримала мотор V8 від AMG (5,5 л, 360 л. С.), Повнопривідну трансмісію, пневмоподвеску, 22-дюймові диски і розсувні двері. Довжина машини досягала 5150 мм, база - 3220 мм.
(2) У січні 2004-го в Детройті показали друге покоління Vision GST в новому кузові. Від попередника залишилися тільки оригінальні задні ліхтарі і шестимісна компоновка. Розмір колісних дисків зменшився до 21 дюйма, а карбонові гальмівні диски поступилися місцем сталевим. Особливістю машини був гібридний силовий агрегат, який складався з 250-сильного дизеля V8 і електромотора потужністю 50 кВт.
(3) Паризьке шоу того ж року стало місцем презентації GST Vision R. Фактично це був вже передсерійний прототип європейської короткобазной (2980 мм) версії. Машина отримала «автомат» 7G-Tronic і дизельний V6 потужністю 218 л. с.
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/6 Габарити, Д / Ш / В, мм 4922/1922/1659 (5157/1922/1661) * База, мм 2980 (3215) * Колія передн. / Задня, мм 1665 / 1658 Маса спорядж. / повн., кг 2190/2865 (2240/2895) * Об'єм багажного., л 244 - 1950 (314 - 2385) * Обсяг бака, л 80 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V8 / 3 Обсяг, см куб. 4966 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 225 (306) / 5600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 460/2700 - 4750 Трансмісія Тип приводу постійний повний КПП 7-ст. автомат. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. Підсилювач керма гідро Шини 255/55 R18 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 245 Розгін 0 - 100 км / ч, з 6,9 (7,0) * Витрата траса-місто, л / 100 км 13,3-13, 9 * Для длиннобазной версії
** За курсом НБУ на 24.03.06 р
Сергій Іванов
Фото Андрія Яцуляк і DaimlerChrysler
Редакція дякує компанії «АвтоКапітал», генеральне представництво DaimlerChrysler AG в Україні, за запрошення взяти участь у поїздці
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Спортивний?