Наша сеть партнеров Banwar
За останній рік компанії вдалося розширити присутність на ринку на 32 нових об'єкти Papa John's International, Inc.
(NASDAQ: PZZA), третя за величиною компанія з доставки піци в світі, повідомляє про відкриття 100-го ресторану в Росії. За останній рік компанії вдалося розширити присутність на ринку на 32 нових об'єкти. 100-й ресторан відкритий в Санкт-Петербурзі.
З моменту появи в Росії в 2003 році майстер-франчайзі «Папа Джонс» стрімко розвиває географію присутності мережі, відкриваючи нові ресторани і за межами країни на великій території від Сибіру до Центральної Європи. До теперішнього моменту в Росії відкрито 60 власних ресторанів і 40 по франшизі. Протягом останніх восьми років компанія відзначає стабільне двозначне зростання з року в рік, незважаючи на непростий тривалий період в російській економіці. Новий ресторан відкритий в Санкт-Петербурзі за адресою: Малий проспект В.О., д 22. і став сотим рестораном мережі «Папа Джонс» на території Росії. За мірками мережі це великий ресторан, його площа - 193 кв. м., кількість посадкових місць - 36.
Крістофер Уїнн (С hristopher Wynne), президент холдингу в Росії і СНД і компанії PJ Western, зазначає: «Відкриття 100-ого ресторану« Папа Джонс »- важливий рубіж як для російської, так і світової мережі« Папа Дж онс », що підтверджує привабливість бренду на ринку і високий потенціал для подальшого розвитку. Я вдячний нашим франчайзі за довіру. «Папа Джонс» дуже ретельно ставиться до вибору партнерів і високо цінує їх ентузіазм, відданість справі і прагнення до надання послуг на найвищому рівні. Ми віримо, що найголовніше в бізнесі - це ставлення до продукту і між партнерами. Якщо воно міцне і довірче, то навіть малий бізнес здатний сильнішає в складних зовнішніх умовах. У «Папа Джонс» ми націлені не так на стрімке зростання мережі, а перш за все на гарантований рівень якості продукту і добру репутацію бренду. Ми завжди вірні нашому обіцянці «КРАЩЕ ІНГРЕДІЄНТИ, КРАЩЕ ПІЦА».
«КРАЩЕ ІНГРЕДІЄНТИ, КРАЩЕ ПІЦА» це не просто слоган, це спосіб життя в «Папа Джонс». У компанії вклали понад п'ять мільйонів доларів в розвиток російських виробників сільськогосподарської продукції в період з серпня 2014 року. Такі інвестиції дозволяють нам мати розширену партнерську мережу для гарантованого забезпечення наших ресторанів свіжими продуктами », - коментує Крістофер Уїнн. «Також всі постачальники проходять кілька етапів перевірки: від регіонального до міжнародного рівня».
Новий 100-й ресторан підтримує загальну концепцію мережі - розвиток e-commerce. З огляду на те, що більше 75% всіх замовлень надходить через інтернет, в 2017 році компанія планує сфокусуватися на вдосконаленні сайту, мобільного додатка та інших напрямків бізнесу, пріоритетних для інтернет-торгівлі.
Протягом 2017 року мережа планує збільшити кількість ресторанів до 150 в Росії.
Довідка про компанію:
Papa John's в Росії
Мережа «Папа Джонс» представлена компанією PJ Western, яка є майстер-франчайзі для Росії і Білорусі. На даний момент на території колишнього Союзу відкрито понад 111 ресторанів на території від Мінська до Сибіру: 60 з них - у власності мережі, 51 - відкритий по франшизі в Ангарську, Володимирі, Іркутську, Казані, Кемерово, Мінську, Єкатеринбурзі, Краснодарі, Красноярську, Новосибірську, Самарі, Сочі, Твері, Тольятті і Томську.
Крістофер Уїнн став власником мережі з чотирьох ресторанів в 2008 році. До 2017 року компанія PJ Western стала одним з найбільших франчайзингових підприємств «Папа Джонс» в світі. Крістофер Уїнн народився в Колорадо, США, переїхав до Москви в 2002 році, щоб стати підприємця в Росії.
Перший ресторан «Папа Джонс» в Росії відкритий в грудні 2003 року. В даний час штат компанії в Росії налічує більше 2000 співробітників з парком автомобілів для доставки більш ніж 1000 одиниць.
ПРЕС-РЕЛІЗ. Матеріал публікується на комерційних умовах.
Інтерфакс не несе відповідальності за зміст матеріалу.
Товари та послуги підлягають обов'язковій сертифікації