Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мерседес бенс класик відгуки

  1. негативні відгуки
  2. нейтральні відгуки
  3. Позитивні Відгуки

Наша сеть партнеров Banwar

Свого часу купив для роботи мікроавтобус Sprinter 413 CDI (2006 року). Пробіг недавно перевалив за 300 000 км.

Кузов з роками покривається іржею, особливо там, де знаходиться пасажирська підніжка. Також рижики з'являються в місцях сколів і бойових ран, отриманих в результаті невеликих ДТП.

Салон просторий - в ньому можна стояти в повний зріст. Сидіння досить-таки зручні - коліна не впираються (по крайней мере, при зростанні до 180 см).
Водійське місце може здатися не надто комфортним, але насправді це не так. До нього швидко звикаєш. Для повного щастя не вистачає хіба що регулювань рульової колонки.
Органи управління знаходяться у відповідних для цього місцях. Прилади й клавіші добре читаються. Підсвічування ненав'язлива - жовтого кольору (її можна налаштовувати).
Шумоізоляція на трієчку - салон не те щоб дуже гучний, але і тихим його не назвеш. З іншого боку, багато що залежить від дорожнього покриття.

Двигун мені подобається. Автомобіль їде з 1300 оборотів. Після 1800 відчувається підхоплення, який не вщухає до 4000 оборотів. Динаміка відмінна - коли порожній, ганяю нарівні з «зубилами» (і це при вазі під 3 тонни).

Влітку витрата палива не перевищує 15 літрів, взимку виходить десь 20-25. Масло не їсть - заливаю Mobil Delvac 15w40.

Підвіска у автомобіля жорстка - варто тільки злегка збільшити швидкість на розбитій дорозі або не дуже обережно проїхати «лежачого», як пасажири тут же починають невдоволено цокати мовами.

Зате управління легке і передбачуване. Єдине, радіус розвороту досить-таки великий - хотілося б, щоб він був меншим.

Гальма працюють відмінно, але тільки на асфальті. Взимку вони справляються зі своїм завданням набагато гірше.

Всім привіт, хочу поділитися думкою про своє «Спринтері»!
Їжджу на ньому вже 5 років, до цього його експлуатував батько.

Кузов класичний, найбільш чітко іржа проявляється в області пасажирської підніжки і там, де є сколи.
Салон дуже зручний, для водія всі органи управління на своїх місцях, сидіння зручні, зібрано все добротно.

Двигун 2.7 літра на 156 кінських сил, механічна коробка - запас тяги відчувається з самих низів, а після 1800 об / хвилину відбувається серйозний підхоплення.

Для мікроавтобуса має відмінну динаміку, та й витрата непоганий - влітку по місту виходить приблизно 15-17 літрів, взимку трохи більше.

Підвіска вантажна, на ходу жестковатая, але зате вкрай надійна - за весь час особисто замінив тільки задні стабілізатори. Управляється передбачувано, кермо дуже інформативний.

В експлуатації Sprinter Classic 411 CDI '14 г / в (17 місць, збірка - РФ). Брав абсолютно новим, в салоні. Відкатав більше 160.000 км.

Від мотора, чесно кажучи, не в захваті - мало того, що він тупуватий, так ще й шумить так, що аж вуха закладає, особливо на високих оборотах. Радує тільки витрата - на трасі, наприклад, виходить 9-10 л.

Що цікаво, менеджер, який продав мені а / м, не знав, що на ньому стоїть фільтр сажі. Пробігши 85.000 км, довелося його вирізати і перепрошити на Євро-3. Заплатив за це "задоволення" 15.000 руб.

За ходової якихось серйозних нарікань немає. Єдине, що напружує, так це моторошні скрипи в морози, особливо спереду.

Якість збірки, як я і очікував, так собі. Пластик в салоні заскрипів десь після 8.000 км, а потім задеренчав і сам кузов. Про зсувних дверей я взагалі мовчу - вона не просто скрипить, а "співає на повний голос"!

Та й водійські двері з заводу була погано відрегульована - на високих швидкостях від неї дуло ... На щастя, від цього дефекту вдалося позбутися.

Посадка за кермом, в принципі, зручна (все-таки це Mercedes, нехай і зібраний кривими руками). Огляд з водійського місця теж непоганий.

А ось ЛКП нікуди не годиться - на кузові навалом рижиків, притому, що він вже тричі полірувався. Їздив з цього приводу до офіцій, але ті звинуватили мене - мовляв, не вмію доглядати за ЛКП. Скажіть мені, хіба це нормально ?!

Сам раніше захоплювався цим автомобілем, але іноді, як то кажуть, мрія повинна залишатися мрією, так як після придбання я до жаху розчарувався в ньому.

Почалося все з дрібниць: фарба від порогів відсиплялася, лонджерони виявилися нестійкими до корозії, перші рижики стали з'являтися через якісь півроку використання ... далі став помічати дивні звуки з задньої частини ... стуки, скрипи, вібрації - кардан ремонту не підлягав, точніше, так мені сказали, і по гарантії міняти відмовилися без видимих ​​на те причин, хіба що сказали, що тО не проведено в термін, за свої гроші довелося міняти ... після цього навернулися стійки, і довелося перебирати всю ходовки ... лопнув лист ресори на пробігу 70 000 км ( замінив обидві) ...

І про «терпимий витрата» - брехня, реально - 17

18 літрів по місту.

Загалом, Спринтер витягав з моєї кишені все до останньої копійки, і коли я продав його - тільки тоді зміг видихнути в полегшенням.

джерело: truck.ironhorse.ru

негативні відгуки

Можете подивитися на дошках оголошень скільки там двох-трьох літніх спринтерів з пробігом по 100 тисяч км, а все тому що ці спринтери якраз 2 роки бігають спокійно, а потім починаються проблеми з ходовою і движку. Сам стикався з такою проблемою - один в 15 році купив нового спринтера ЦМФ, спокійніше рік поїздив, а потім посипалися проблеми, не критичні, звичайно, але з огляду на вартість деталей і ремонту мерса, по кишені било не слабо. Перше, що не витримує - двигун і підвісне, може через якість палива, може через клімат, за ним починає сипатися підвіска так як спринтер до щоденних навантаження явно не готовий, у нас роботяги по 7 днів на тиждень за кермом сидять, машина з такими навантаженнями не справляється.

Взимку від Спринтера ніякого толку немає, тільки одні витрати. Заводиться через раз, салон дуже погано прогрівається, тому всередині в цей час року знаходиться просто неможливо. В інший час теж мінусів вистачає - жорстка підвіска, бічні двері погано закривається, вартість обслуговування дуже висока. Де попало заправлятися можна, а щось потім коптити будеш всю дорогу.

придбав спринтер 4 місяці тому, жодна машина в моєму володіння не сипалася так як мерседес, за цей час у мене зламався насос гур, слава богу не сильно дорого, 15 шт з заміною, кардан, обірвало підвісний, купив б.у кардан 35 тис ., плюс заміна 7 тис, перебрав підвіску, запчастини, гумки, 45 тис., і робота 40, я від таких витрат офігів, ще прилетіло в лобове крижинка, у офіціалів скло 30 і заміна 10, купив китайське скло за 8 штук, там ж і поставив, підсумки, 4 місяці володіння витрати 150 тисяч, машина непогана і містка, і непогано їде, але я боюся що т кими темпами вона мене розорить.

Був мерс -спрінтер1997 г 2 л купував б / у їздив ніяких проблем до 300 тис км і продав нормально, тільки іржавіє сильно. Але ось купив б / у 2008 р 2, 5 л і замучився ремонтувати. Наїжджена було всього 75000 км, коли купив. І 5000 не подолав потекла рейка рульова (ремонт обійшовся 25000 р) Потім загорілася помилка ін. Заслінки.

Кліпала, кліпала не давала їздити-замінив її (вийшов датчик положення заслінки 20000 р). Потім з'явився запах в салоні вихлопу, думав дрібниці - виявилася катастрофа. Продірявилася прокладка в форсунки і півроку намагалися в трьох мастарскіх усунути - на вийшло витратив 45000 р. Сказали потрібно міняти голову - різьблення розбовталися у болтів затяжки форсунок і т д. Заміна головки ін обійшлося майже в 100000 р. Замінив і форсунки і клапана і т д. Зараз їжджу - начебто тягне добре, але іноді спалахує то одна помилка дв, то інша. Загалом попався на мерседес.

Всі спеціалісти стверджують, що раніше робили надійно, а тепер дрябедень, а інші машини ще гірше. Тепер толі продавати, чи то що? До речі збірка Британська.

Купив цього літа Спринтер -классика 2013 року, вони йшли по акції за 990 тисяч. Ну що сказати . машинка не погана, движек здався тупуватий з опцій кондиціонер (рукою відкриваєш махаючи веслом), ну да ладно, їздив експлуатував і ось довгоочікуване ТО 1 приїжджаю на нього рахунок за заміну масла, комплекту фільтрів + ще якийсь фільтр приписали за 860 рублів, так і не зрозумів який обійшлося мені в 21800. До покупки чув розповіді, що зацвітають вони дуже швидко, при купівлі цікавився у ОД щодо проблеми з ЛКП на що, був завірений 2 роки до жита і 5 років на наскрізну і як то після миття виявив, жовту смужку що текла з бічних дверей, виявив жука справжнісінького рожевого жука, потер його і побачив що частина металу не профарбованих Газелістамі і з нього йде іржа, потім на боках причому не відколи а іменнно з під фарби ржава виступає. Ну приходить друге ТО їжу де купував в місто Володимир, показивваю гарантійщіков дану проблему, на що той починає висувати Гіпотіза від (металевої стружки що потрапила в фарбу, до звичайного відколу) ну я природно на диби, це ж не індійською КИТАЙСЬКИЙ фірма, а Мерседес -короче толку нуль, відписуються типу хутро ушкодження і все. Ну погоревал з тиждень і вирішив раз так то буду через суд домагатися. А так в цілому авто, так собі свистулька на льоду, фото викладу після.

Думаю це останній мій Мерс не сподобався ні сервіс з кінськими цінами (приклад на рено-майстер одночасно ТО проходили 1 ТО було 10 тисяч 2 ТО 12 тисяч, у мене ж 2 ТО 26 тисяч + розвал 5 тисяч

Сьогодні на моєму 3-х річному СВЕЖЕПРИГНАН (по Росії набігав тільки 11000 км) з Німеччини Спринтер 313CDI трапилася чергова неприємність, ПОМЕР ТНВД. В результаті цього робоча машина яка привозить в середньому в день «чистими» 1500 рублів встала на прикол як мінімум на 10-ть днів, стільки потрібно чекати новий (так як даний тип ТНВД не лікується) ТНВД з Німеччини. Сам ТНВД мені оцінили в 25000 рублів, плюс робота приблизно 10000 рублів і з урахуванням простою маємо ВЕЛИКИЙ мінус в 50000 рублів. А якщо підрахувати, скільки вкладено в цей Спринтер за все ці 11000 км, то він просто виходить золотим і це при тому, що до неробочого кондиціонера руки поки так і не дійшли і ще дуже багато всяких дрібних проблем, з якими він хоч міг самостійно їздити. Якщо так і далі піде, то через 30000 пробігу зміст цього Спринтера виллється рівно в вартість НОВОЇ ГАЗЕЛІ, і це при тому, що на ньому наймані водії взагалі не їздять.

Хтось говорив тут, що іномарки не ламаються раптово? Це повна нісенітниця. Мій Спринтер на трасі при швидкості під 120 кмч просто заглох і більше вже не завівся, з цієї причини його тягли на «краватці» на сервіс, який знаходиться теж не близько (на відміну від газелевской). Так я вважаю в якійсь мірі мені пощастило, що це сталося в Московській області, але де гарантія, що цей ТНВД НЕ навернувся де-небудь в глибинці.

Для прикладу - За два роки експлуатації Газелей вона у мене на сервісі не стояла більше 3-х днів, а за 50000 рублів можна капітально відремонтувати 2 (два) газелевской 405-их мотора, причому всього за 3 (три) дні. КПП перебрали на Газелі при мені протягом 3-х годин, і коштувало це 5000 рублів. Заміна сальника півосі коштувало 200 рублів і займало часом не більше 1-ого години.

PS І хто мені після цього буде тут доводити, що Мерседес супернадёжная машина і з Газеллю його не треба порівнювати. Так, Газель ламається, але і ремонтується в рази дешевше і швидше. Останнім часом я все більше переконуюся, що треба припиняти експерименти з іномарками в цьому класі машин і як і раніше продовжувати використовувати Газелі, так в її класі конкурентів на даний момент просто немає.

Оглядовість і комфорт водіння на рівні. Тягне не погано.

Взимку без шипів ризикуєте нікуди не виїхати (системи не рятують). Народ в оф. сервісі приємний, сервіс європейського рівня, але краще б їх не зустрічати.

Урізана can-шина. Електрики (з ліцензією) довго матюкалися, перерізали всі дроти для підключення музики і сигналки.

У перший рік стали іржавіти водостоки на даху і зсувні двері і це без сколів і іншого! Напевно наші тази і то довше тримаються.

-20, після тижня стоянки, завівся як влітку, але двигун не виходить на робочу температуру, навіть на трасі вище 60С не піднімається і підігрівач не допомагає.

На 5000 міняли термостат. Прогріватися краще не став. Чутливий до солярці. Де попало не раджу заправлятися. Буде коптити. На морозі скрипить моторошно підвіска (перед).

3 поїздки в сервіс, поставили прокладки на ресору і питання залишається невирішеним (народ на сервісі начебто не Філонов, але зробити нічого не можуть поки що). Завтра їду знову в сервіс.

Будуть зачищати і фарбувати водостоки і двері. Підвіску будуть лагодити до переможного (ставити мікрофони, аналізувати скрип).

Найнеприємніше, що всі ці недоліки - дефекти проектування і конструкції авто.

Я не один такий щасливий.

нейтральні відгуки

Машина чудова, їздити одне задоволення. У мене вона з дв ігателем му 651, дефорсований, 95 конячок. Все хоршо та тільки німці придумали обмежувати ресурс цих двигунів. Загалом відразу він у мене стукнув, благо в своєму місті. Довіз. Скинули движок, розібрали, виявилося обломило болт на кришці першого шатуна, а болт був з завужені діаметром (в чому фішка), коротше в блоці діра, шийка вала забита і надламаний поршень. По всіх справах корячився контактний двигун (250-300 т. Р). Але я пішов іншою стежкою. За оголошенням в Авито знайшов потрібний блок (на одному двигуні 3 модифікації, з різним розташуванням опорних п. Кілець к. Вала), там же знайшов потрібний поршень в зборі з шатуном, замовив прокладки і ремонтні вкладиші, розтратив коліно під 0. 25 ремонт. Зібрав по ютубі (мітки ризики). Завів, було страшно при першої поїздки, зараз вже Гонзало, хоча більше 3-х тисяч на двигун не даю. Вобщем ремонтік встав мені близько 80 т. Рубликів, а ще встановив жигулівський датчик з покажчиком тиску масла. Після ремонту холодна 5 очок, гаряча 4. 25. Ось такий 906 мерен з двигуном ом651956.

У 2014 році купив новий в салоні 17 місцевий 411CDI 4, 6 т. Проблеми почалися з салону, не знали менеджери, що в цій моделі варто сажі фільр. Пробіг 85000км довелося вирізати сажевік і перешити на євро 3 за 15т. р. Якщо машина в місті, сажевік прибирати однозначно. Пройшов 96700км знос гуми причому і задній міст. ТО проводив сам. Поїхав зробити геометрію коліс, був в трьох майстерень, всюди розлучення на гроші, і значення у всіх різні. В одній сказали є зміщення осі заднього мосто щодо кузоваавто. Поїхав до офіцій по гарантії, місяць намагалися вирішити проблему, не вийшло. Предпологаются така проблема майже у всіх, причина різна довжина ресор. Наступна проблема лакофарбове покриття (ЛКП). Знову був у дилера, заміряли товщина ЛКП, в нормі 107-112 мікрон. Звинуватили мене, не можу доглядати за ЛКП. Але на кузові багато рижиків, вже три рази полірував. Ті хто цього не зробив, а у нас 5 таких машин, будуть дірки в кузові. Через рік почали виходити з ладу датчики, у всіх різні, а вони не дешових. А в іншому все «відмінно».

Раніше, коли у мене не було особистого автомобіля майже єдиним засобом мого пересування по місту і між містами був громадський транспорт. І досить часто я користувався послугами маршрутного таксі на базі мікроавтобуса Mercedes Sprinter 313 CDI.

Тому мій відгук це тільки враження пасажира.

Якщо порівнювати Mercedes Sprinter 313 CDI з Газеллю то мерседес я вважаю виграє в плані комфорту салону і динаміки. Звичайно сидіння як і в будь-якою маршруткою досить тісні, рослій пасажиру буде незручно сидіти. Підвіска теж жесковата, на купині потрясивает, особливо на задніх сидіннях. Також мені здалося що ні обігрівач салону, на далеких відстанях починають мерзнути ноги.

З плюсів можу відзначити:

  • наявність кондиціонера, правда через економію палива наші перевізники його дуже рідко включали (хоча влітку він вкрай необхідний).

Ще хочу відзначити вузький прохід для пасажирів і відсутність багажного відділення, великий багаж просто не куди поставити.

Кілька слів про динаміку автобуса - двигун як я вважаю хороший, відмінно тягне автобус. Маневреність теж хороша, автобус досить верткий.

Я вважаю що Mercedes Sprinter 313 CDI буде непоганим варіантом для міських перевезень, але не для межгорода там потрібен більш комфортний автомобіль

Цей автомобіль можна виділити серед інших. Якщо у вас вони їздять як маршрутки, то ви напевно вже встигли оцінити всі переваги цього мікроавтобуса. Вгорі розташовані люки, що добре допомагає, якщо на вулиці спека. З мінусів можна взяти лише те, що коли їдеш в ньому, дуже чутно шум вулиці. Так взагалі автомобіль досить швидкий, маневрений, мені сподобався.

Якщо ж ви вирішили його купити, то слід подивитися характеристики і порівняти з іншими виробниками, може за ці гроші ви знайдете більш дешевий, але якісний мікроавтобус. Хоча, звичайно ж, він має називатися хорошим автомобілем, та й сам бренд мерседеса говорить про якість. Ну а так враження тільки позитивні.

В принципі хороші намиста, але вимагають уваги до ходової частини і до виду палива, що заливається, так як частенько при поганому дизелі швидко виходять з ладу форсунки, ергономіка приладової панелі і торпеди хороша, так би мовити все під рукою але є і свої нюанси які могли б і розробники доопрацювати.

Позитивні Відгуки

І так почни свою Розповідь-порівняння. До цієї моделі володів різнімі автобусами мерседес и фольксваген в цьом ж кузові. Фольксваген відрізняється двигуном і передньою частиною (фари, кіптяви) а все інше практично однаково. ФВ хороший автомобіль, двигун економічний, але що засмучує це ремінь грм і ремінь ТНВД. Брав ФВ новим в 2002 році пробіг на сьогодні 230 000км.

Проблем з авто серйозних немає, витратні матеріали, масло Кастрол синтетика кожні 10 тисяч. За цей час змінив маховик, помпу, великий шків, ну підвіска само сабой за 6 років розумієте. Слабке місце ролик ТНВД, два рази підводив (обривало), але славо богу в місті. Хороша машина, але економити на ременях і терміни по заміні не рекамендую! Тепер про мого красеня. Автобус 18 пасажирських місць. Як і всі інші мій переобладнується з вантажного фургона, так як жоден завод не випускає Автобус в цьому кузові (КРІМ ФОРД 16 місць).

Всі мікроавтобуси в Європі переробляють спеціальні ательє. Переробка в Європі дуже дорога ну і якість і вимога з безпеки дуже серйозні. У нас трохи простіше, в європейській частині Росії напевно вже немає такого міста де б не займалися обшивкою салону і інших послуг у цій справі. Багато ганяють в Україну там дешевше. Додатково встановлено кондиціонер, Підігрів даігателя + батареї вздовж борту з великого автобуса. Повністю проклеїти убезшумлення 4мм (дах, двері, боки). Гарна музика з підсилювачем. Диски, обвіс. Загалом на всю цю справу з салоном, з документами пішло 15 000 євро і сам фургон 20 000 євро. За машинами їжджу сам до Німеччини. Робив салон в Пітері.

Робота у нас в основному в літній період, катаємо іноземних туристів по місту Санкт-Петербург. Взимку Фінляндія, наші туристи. Хто захоче Поха на своєму автобусі в європу, добре проконсультуйтеся! документів треба мама не горюй! ТІЛЬКИ ДЛЯ КАТЕГОРІЇ Д, НАВІТЬ ЯКЩО З РОДИНОЮ! Машиною дуже задоволений, за півтора року 50 000 км все в порядку, масло 15 000 км Кастрол синтетика. На цьому коробка механіка були і напівавтомат (нерекамендую) працює з поштовхами не та динаміка. При цій масі навіть повністю завантажений і з включеним кондея в місті до 13 літрів ДИЗЕЛЯ. По трасі якщо їхати до ста то до 9-10 літрів. З паливом проблем не знаю, на дизелях їжджу давно.

Мої знайомі в режимі таксі на міжмісто по 200 000км в рік намотують так поповоду палива питань немає. А то, що В Європі якість палива краще незнаю з приводу дизеля не помічав мотаюся туди не мало. Фіни, естонці, в прикордонні міста поляки в Калінінград Сотнями цілий рік до нас заправляючи їздять. Підвіска жестковата рекомендую поставити передню пластикову ресору, різницю відчуєте. Сидіння водія на повітрі як на великому автобусі або на фурі, великі відстані спина витримує. Швидкість по трасі 120 легко, треба обігнати -без проблем. У морози заводиться легко, але у мене є вібасто це взагалі не ускладнює запуск в будь-який мороз. Працював на півночі Фінляндії при -37 градусів морозу нормально. Місяці 3 тому помилково на заправці 10 літрів бензину налив (злякався пипец) слава богу все окей. На засніженій дорозі стоїть відмінно! Середня база гірше буде. Машина дорога і сервіс грамотний потрібен, але авто аправдивает свою якість і ім'я МЕРСЕДЕС.

Краще Мерседеса тільки новий Мерседес (особиста думка) дякую всім!

Купив Sprinter 2001року в навесні 2010 в Білорусі, максі-вантажівка. Відразу ж погнав на Україну переробив під пасажира. Двигун 313 (129 сил) коли брав пробіг був 400000км) зиму відкатав без проблем ні разу не підвів, не дивлячись на те що не працювала свічка розжарення. За цей час наїздив 150000км ніяких проблем. масло-ZIK RW, фільтра-KNEGXT. Двигуни ці люблять обороти (ну звичайно в межах розумного) хто не знає на них немає датчика тиску на низьких оборотах настає так зване масляне голодування! так що якщо хочете зберегти двигун не соромтеся тиснути на педальку) Щотижня їжджу в Москву (600км) вантажу приблизно 1. 8т може трохи більше. по трасі ходжу 120-130 легко. розганяв порожнього до 165 км / ч. відмінна машина для роботи.

Регулярні поїздки з Москви до Пітера і повернулися в непомітно і без втоми. Ергономіка Мерседесів на найвищому рівні! Автомобіль має плавний хід. Висока посадка відкриває хороший огляд і дозволяє завчасно прогнозувати події. Чуйний кермо забезпечує відмінну керованість. Продумані дзеркала заднього виду забезпечують широкий кут огляду. До габаритам автобуса швидко звикаєш, так що майстерно вписуєшся в вузькі повороти або перебудовуєшся без загрози аварії. Почуття спокою порівняно з відчуттям їзди на слоні! Додати до цього помірний витрата палива і упорядкований шкіряний салон, - воістину королівський автомобіль для пасажирських перевезень.

Приганяв авто для себе з Голландії 3 роки тому, в мосту стояв невеликий гул після нагрівання моста, замінив підшипники редуктора в сумі за 21т. р., замінена з цієї ж причини піввісь (підшипник змінюється чому то з нею), кермові тяги, замок дверей, фіксатори дверей, машина дуже хороша, система стабілізації взагалі просто супер! зимою на нормальній гумі зірватися в занесення просто не реально, трасу також тримає відмінно, як по рейках, боковому огляду заважають стійки, кілька разів рятував фаркоп при здачі назад, тому встановив камеру заднього виду. база довша, ніж у легкового авто, тому в мегаполісі паркуватися тяжковато. вантажив 0, 5, 1, 1, 5 тонни машина їде відмінно. максим-ю швидкість розганяв 150км в годину на автобані в Німеччині, у нас більше 130 НЕ езділ- машину шкода. кондиціонер зі своїм завданням справляється непогано. в задній частині звичайно не вистачає кватирок)). також радут швидкоз'ємні сидіння, але аж надто важкі.

Огоррчает сервіс суцільні дуболоми, навіть на оф сервісі, ціни у них-жах. запчастини ставив тільки оригінал, особливих проблем не було.

Для сім'ї машина дорогувато, для бізнесу-раджу!

Прекрасний автомобіль, Витрата невеликий, місткість величезна, плавний хід, практично не ламається, взимку дуже виручають електронні системи, витратні матеріали все є і недорого. Рекомендую! У порівнянні з іншими фургонами типу: Фіат, Сітроен, Пежо - прости господи, і навіть Форд - у Мерседеса дуже приваблива зовнішність! Він просто гарніше всіх інших. Заміна масляного і паливного фільтрів набагато простіше ніж у Фіата. І хоча Спринтер НЕ всюдихід - дорожній просвіт дозволяє йому впевнено рухатися по пересіченій місцевості, але ось в бруд краще не лізти, як і будь-якого іншого фургона.

джерело: otzov-mf.ru

Привіт, хто що скаже по даній моделі? Чи можна її розглядати як екскурсійне авто?
В цілому відгуки не дуже,
З іншого боку звертаю увагу що цього літа їх не мало з'явилося як екскурсійних ...

Так за мотором теж стежити треба дуже добре, машина не просто так стоїть дешевше звичайного спринтера. Однак ціна все одно мені здається завищеною. Навіщо машина за таку ціну яку треба самому допрацьовувати, так ще й з поганою корозійноїстійкістю я трохи не розумію.

Навіщо машина за таку ціну яку треба самому допрацьовувати, так ще й з поганою корозійноїстійкістю я трохи не розумію

Через невеликий час після гарантії почалися проблеми у машини. Помічаєш як погано фарбує машина, вся облазить, починаються проблеми з ЄДР, гальма швидко зношуються. І все це ремонтуй за свій рахунок. А обслуговування коштує огого, що, напевно, найголовніший мінус.

А обслуговування коштує огого, що, напевно, найголовніший мінус

У машини хороша ціна. Але багато косяків по кузову. Нещодавно регулював двері зрушення на класиці супердовгі на спарці і з'ясувалося що отвір в кузові під двері не прямокутний. Різниця між
верхом і низом 12мм я здивувався і заради інтересу пішов до свого спринтерові 2000 року німецьким збірки поміряти. На моєму різниця була в 3 мм.
Вообщем щоб купити і нічого не робити а тільки заробляти цей авто не підійде.
Йому потрібно бути в грамотних руках щоб стежили доглядали особливо по кузову.
І не так щоб сьогодні купив і відразу працювати. Його ще дуже якісно обробити потрібно антикором. Особливо низи дверей. За мотору авто прийнятний. 646 мотор відходить свої 600000 км.

646 мотор відходить свої 600000 км

Величезне спасибі за розгорнуту відповідь!

Величезне спасибі за розгорнуту відповідь

316 cdi без варіантів ... найкраще що є ... таких більше не зроблять

таких більше не зроблять

Ой друг не раджу! Ой як не раджу якщо чесно! Тим більше по нашим дорогам в сенсі горах! Є багатющий досвід знайомих! Їх дійсно з'явилося багато, беруть тому ціна і рік свіжий.
Ну по-перше з туристичним салоном він коштуватиме дорого ппц! А маршрутка під екскурсії скасування!
За збірку нічого не скажу а от мотори ці які ніфіга не 2.2 а 2.08 якщо бути точним, вони дуже слабкі і не надёжние.Конечно кому як пощастить з надійністю, ось у товариша в Севастополі він з салону брав і проїхавши 70 тис км мотор стуканул (
Кузови точніше заводська обробка шлак повний! Як тільки з'являється скольчікі, моментально рижик! Іржавіє страшно! Стежити доведеться в рази сильніше ніж за старим)
Коротше нюансів багато, їх звичайно чипуют тому 110 сил, 20 пасажирів а якщо ще й сумки та й плюс кондер то на Ангарський будеш повзти довго))) А якщо чиповать то люлей не можна їм сильно сипати тому блює вони швидко дуже.
Моя тобі порада, шукай в такому ж кузові 2.7! Буде тобі щастя! І збірка німецька нехай він і старше але якісніше, дешевше, могутніше і без проблемний!
Ну або ж наступний кузов * дельфін * але тоді або .13 з одного турбіною або .18 3.0 V6))) Бітурбо брати не варто, вони йдуть ... 15 ... 16.

16

Так про 2.7 знаю, але пов скільки шукати =) Так якщо тільки випадково стрельне де-небудь нормальний варіант)
Ось я спочатку хотів «дельфін» Але господар спринтера на якому я працював, взяв собі такого в цьому сезоні)) весь сезон його робив))) ток у нього той що 2 турбіни ..., 150 там начебто кабил

, 150 там начебто кабил

Да да да, якщо дельфін то .13 з одного турбо або ж 3.0 який теж хрін знайдеш)
Шукай 2.7 ... краще німецький ніж російська) повір!))) Він слабкий! Я Класика по перевалах вистёгіваю взагалі легкої особливо якщо ми навантажені обидва і з кондери, він гасне ппц (

Я Класика по перевалах вистёгіваю взагалі легкої особливо якщо ми навантажені обидва і з кондери, він гасне ппц (

2,7 - він надійний взагалі?

2,7 - він надійний взагалі

Це вважається найвдаліший двигун! По суті він такий же як і 2.2 тільки на один циліндр більше) 5 котлів, але! Т.к. 5 котлів він і балансується краще і немає тих болячок що на 2.2!
На 2.2 колінвал слабке місце, дуже часто він ламається або ж гнеться.
Ну а 2.7 той же CDI але він потужний, запас є і навантаження витримує больше.Работает навіть приємніше.

Работает навіть приємніше

да, працює він прямо муркоче.
Це в плані приємно ...

Це в плані приємно

Це вважається найвдаліший двигун! По суті він такий же як і 2.2 тільки на один циліндр більше) 5 котлів, але! Т.к. 5 котлів він і балансується краще і немає тих болячок що на 2.2!
На 2.2 колінвал слабке місце, дуже часто він ламається або ж гнеться.
Ну а 2.7 той же CDI але він потужний, запас є і навантаження витримує больше.Работает навіть приємніше.

а про КПП SprintShift є якась статистика?

(Працює воно теж дуже приємно ...)

)

Саме КПП не примхлива все в порядку а ось сам джойстик точніше троси які перемикають передачі ось вони мізки парять!

Саме КПП не примхлива все в порядку а ось сам джойстик точніше троси які перемикають передачі ось вони мізки парять

немає немає, я говорю про роботизовану МКПП, автоматизована КПП.

немає немає, я говорю про роботизовану МКПП, автоматизована КПП

А про цю ?!) ну та да мізки ширяє, що не надійна ппц (((

) ну та да мізки ширяє, що не надійна ппц (((

що в ній конкретніше ширяє мізки?
І взагалі реально знайти десь опис про її будову та принцип дії?

І взагалі реально знайти десь опис про її будову та принцип дії

Якщо чесно то подробиць не знаю, знаю кілька конкретно людина які паряться з нею не один рік! Товариш мій Саня взагалі вже прокляв все на світі і плюється що відразу не поставив механіку коли вперше у нього зламався це робот)

Товариш мій Саня взагалі вже прокляв все на світі і плюється що відразу не поставив механіку коли вперше у нього зламався це робот)

Ой друг не раджу! Ой як не раджу якщо чесно! Тим більше по нашим дорогам в сенсі горах! Є багатющий досвід знайомих! Їх дійсно з'явилося багато, беруть тому ціна і рік свіжий.
Ну по-перше з туристичним салоном він коштуватиме дорого ппц! А маршрутка під екскурсії скасування!
За збірку нічого не скажу а от мотори ці які ніфіга не 2.2 а 2.08 якщо бути точним, вони дуже слабкі і не надёжние.Конечно кому як пощастить з надійністю, ось у товариша в Севастополі він з салону брав і проїхавши 70 тис км мотор стуканул (
Кузови точніше заводська обробка шлак повний! Як тільки з'являється скольчікі, моментально рижик! Іржавіє страшно! Стежити доведеться в рази сильніше ніж за старим)
Коротше нюансів багато, їх звичайно чипуют тому 110 сил, 20 пасажирів а якщо ще й сумки та й плюс кондер то на Ангарський будеш повзти довго))) А якщо чиповать то люлей не можна їм сильно сипати тому блює вони швидко дуже.
Моя тобі порада, шукай в такому ж кузові 2.7! Буде тобі щастя! І збірка німецька нехай він і старше але якісніше, дешевше, могутніше і без проблемний!
Ну або ж наступний кузов * дельфін * але тоді або .13 з одного турбіною або .18 3.0 V6))) Бітурбо брати не варто, вони йдуть ... 15 ... 16.

А в чому проблема битурбо?

Тільки 642 трьох літровий, або 2.7 п'яти циліндровий!

джерело: www.drive2.com

Скажіть мені, хіба це нормально ?
Тепер толі продавати, чи то що?
Хтось говорив тут, що іномарки не ламаються раптово?
Чи можна її розглядати як екскурсійне авто?
Він надійний взагалі?
А про КПП SprintShift є якась статистика?
А про цю ?
О в ній конкретніше ширяє мізки?
І взагалі реально знайти десь опис про її будову та принцип дії?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов