Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ми розібрали Lada Vesta: з чого і як вона зроблена

  1. Двигун: бренд ВАЗ, виробництво Росія
  2. Коробка передач: бренд Renault, виробництво Росія
  3. Радіатори (системи охолодження, опалення, кондиціонування): бренд Valeo, виробництво Росія
  4. Генератор: бренд Valeo, виробництво Туреччина
  5. Блок запобіжників і його корпус: бренд Renault, виробництво Румунія
  6. Зчеплення в зборі: бренд LuK, виробництво Росія
  7. Гальма: бренд TRW, виробництво Чехія, Польща, Італія, Франція, Туреччина
  8. Різні пластмасові деталі
  9. Як зроблений кузов

Наша сеть партнеров Banwar

Поки преса «гриміла» з приводу відставки Бу Андерссона, намагаючись проаналізувати, зробив він більше хорошого або поганого, наші техніки пропадали в сервісі. Для докладного аналізу було придбано головне творіння АвтоВАЗу останніх років - флагман і зірка компанії Lada Vesta. Вже дуже цікаво було подивитися, що ховається всередині нашої головної загрози іномарок. Отже, розбираємо.

Отже, розбираємо

Для «дослідів» був куплений автомобіль, з нашої точки зору, в найоптимальнішою версії Comfort, з 1,6-літровим вазовськім двигуном (з іншими Vesta поки не продають) і 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Вибір на користь останньої ми зробили після нашого порівняльного тест-драйву Vesta з «роботом» АМТ , Який, на жаль, поки сильно не дотягує до комфорту класичного «автомата», хоча і виграє у нього за ціною.

До речі, про ціну. Вартість придбаного автомобіля (з мінімальним набором всіх необхідних сьогодні опцій) склала 550 000 рублів з урахуванням знижки. Це десь 55 000-90 000 рублів дешевше всіх порівнянних іноземних суперників з приблизно схожим списком оснащення.

Двигун: бренд ВАЗ, виробництво Росія

Під капотом Lada Vesta встановлено 1,6-літровий 16-клапанний атмосферний 4-циліндровий мотор. Потужність - 106 л. с. при 5800 об / хв, крутний момент - 148 Н · м при 4200 об / хв. Відповідність нормам «Євро-5». Двигун отримав маркування 21129, хоча на самому блоці чітко видно позначення 21126. Дивуватися не треба, оскільки всі модифікації мотора (126/127/129), провідного історію ще від Priora, мають єдиний блок.

З особливостей: оригінальна система підвіски і кріплень навісного обладнання; змінена система впуску і випуску; адаптація під установку коробки передач Renault, а також ще близько 20 нововведень, включаючи полегшену шатунно-поршневу групу тольяттінського виробництва компанії Federal Mogul.

Тест-драйв Vesta показав , Що двигун має дуже хорошою віддачею і еластичністю, однак трохи гучний на високих оборотах.

В підкапотний простір Vesta мотор стає впритул. Доступ до всього навісного устаткування вкрай обмежений. Весь двигун буквально оповитий проводами - в процесі розбирання довелося від'єднати близько 40 роз'ємів і не без зусиль отковирять цілий мішок фіксаторів.

Масляний фільтр ( «Автоагрегат», Росія) затиснутий між підрамником і випускним колектором, причому від останнього він не захищений ніяким тепловим екраном, що викликає деякі побоювання. Приводний ремінь і ролик його натягу практично впираються у внутрішню частину кузова, власне як і механізм ГРМ, так що їх заміна можлива тільки з повним розбором передньої правої сторони автомобіля з демонтажем правого доп.лонжерона і вивішуванням мотора.

Офіціали підтвердили нам і іншу інформацію, про яку ми підозрювали, але не стали перевіряти самі. Через особливості кріплення зняття піддона (картера) двигуна можливо тільки зі зняттям коробки передач.

Коробка передач: бренд Renault, виробництво Росія

На Lada Vesta встановлюється французька 5-ступінчаста "механіка" JH3-510. Картер трансмісії відливається на власній вазовской металургії. Власне, і вся збірка здійснюється в Тольятті.

Вибір на користь зарубіжної коробки був зроблений через те, що в рідній вазовской інженери так і не змогли перемогти сторонні шуми, зокрема гул шестерень. Відомо, що французька коробка передач обходиться АвтоВАЗу на 20% дорожче вітчизняної.

Нагадаємо, що на базі вітчизняної коробки передач створений «робот» АМТ, в якому до цих пір актуальна проблема шумів (зокрема, приглушеного завивання на другій передачі). До експлуатаційних характеристик механічної трансмісії у нас претензій немає.

Радіатори (системи охолодження, опалення, кондиціонування): бренд Valeo, виробництво Росія

Всі три радіатора Vesta французького бренду Valeo (відомого виробника компонентів) відрізняються гарною якістю виконання, нічим не поступається світовим аналогам. При демонтажі важко було запідозрити, що радіатори збираються в Тольятті на власній виробничій майданчику Valeo.

До речі, компетентність співробітників гарячої лінії російського представництва Valeo (куди нас переключили для відповідей на питання) виявилася під сумнівом. Що збирається на майданчику Valeo в Нижньому Новгороді, точно назвати не змогли, а на питання про виробництво в Тольятті нам відповіли, що немає впевненості в тому, що воно взагалі працює, хоча прес-служба АвтоВАЗу твердо підтвердила зворотне.

Генератор: бренд Valeo, виробництво Туреччина

Генератор тієї ж французької марки Valeo, але вже турецького виробництва спочатку нас збентежив - замість звичного помаранчевого трансформаторного лаку обмотка покрита неоднорідною за кольором захистом. Втім, як то кажуть, «на швидкість впливати» не повинно. А ось те, що висновки з обмотки виявилися не пропаяни, а просто обтиснуті, ми вважаємо недоліком. Недовговічне.

Крім того, демонтаж компонента (заміна) украй утруднений в силу його розташування. Генератор затиснутий компресором кондиціонера знизу і його трубками - з торця і зверху, а з боку приводу ременя, так само як і ролик натягу, - стінкою моторного відсіку. В результаті при заміні генератора доведеться знімати компресор кондиціонера (при його наявності, звичайно).

В результаті при заміні генератора доведеться знімати компресор кондиціонера (при його наявності, звичайно)

Ще три виявлених компонента Valeo: стартер (Польща), вижимний підшипник і блок управління мікрокліматом (Чехія). Французька компанія - один з головних світових виробників і постачальників компонентів для автозаводів, включаючи, звичайно, земляків з Renault, від яких перекочував і на АвтоВАЗ.

Блок запобіжників і його корпус: бренд Renault, виробництво Румунія

Блок запобіжників цілком дістався від моделі Logan, про що говорять і логотипи Renault на корпусі, і румунський виробник Capirom. Правда, в АвтоВАЗі повідомили, що найближчим часом в компанії поміняють постачальника на локального - з Самарської області.

До самого блоку у нас питань не виникло, але в процесі скрупульозного вивчення з боку електриків з'ясувався дуже цікавий момент. Увагу привернули два запобіжники, які не були зазначені ні на схемі, ні в інструкції. Вивчення електроланцюзі виявило, що при різкому стрибку напруги (наприклад, при «прикурювання» Vesta з заведеним мотором) зазначені запобіжники можуть вигоріти, внаслідок чого припиниться зарядка акумулятора. А що саме підступне, водій розрядженою машини про це не дізнається - ніяких електричних «шляхів» до приладової панелі (контрольним лампам) виявити не вдалося. Виявиться причина при підключенні штатної діагностичної системи при відсутності вискочила помилки - теж питання.

Елементи управління також виявилися імпортними - рульова рейка відомого німецького бренду ZF, але виробництва Малайзії. А ШРУСи надані британською фірмою GKN і зроблені в Польщі.

Зчеплення в зборі: бренд LuK, виробництво Росія

Диск і корзина зчеплення на Vesta від відомого німецького бренду LuK, що входить в глобальну структуру концерну Schaeffler. Фірма має виробництво в Росії в місті Ульяновську, звідки і надходить її продукція на вітчизняні підприємства, включаючи не тільки АвтоВАЗ, але і УАЗ. До цього компоненту у нас претензій не виникло.

Гальма: бренд TRW, виробництво Чехія, Польща, Італія, Франція, Туреччина

Для того щоб Lada Vesta як слід зупинялася, довелося потрудитися виробникам мало не з половини Європи. В цілому ми нарахували п'ять країн-виробників гальмівної системи, включаючи французькі підшипники SNR, запресовані в задні гальмівні барабани (об'єднані з маточиною) німецького бренду ATE, але італійського виробництва. Коли буде потрібно заміна підшипника, витягти його окремо буде вкрай важко - швидше за все, доведеться міняти все в зборі. Хоча ім'я преміального за мірками світу автокомпонентів бренду SNR вселяє надію на довговічність.

Отже, головний гальмівний циліндр і вакуумний підсилювач прибутку з Польщі, передні супорти і колодки - з Чехії. Частина гальмівних шлангів виявилася турецького виробництва фірми Teklas. З особливостей - бачок гальмівної системи один на двох з приводом зчеплення.

Єдине питання до гальм виник під час розгляду передніх колодок, на яких залишився робочий слід циліндра - чверть притискної поверхні виходить за межі колодки. Чи впливає це якось на ефективність гальмування, сказати важко. При їзді претензій до гальмівної системи у нас не виникло.

З елементами підвіски при ремонті теж доведеться повозитися. За «Іномарочний» лекалами кульова (виробництва магнітогорського заводу БелМаг) йде в зборі з важелем. Причому заміна компонента потребують масу додаткових дій зі звільнення простору навколо. До речі, за словами сервисменов, люфт кульових опор і стукіт стійок стабілізатора - найбільш часте звертання перших власників Вести.

Амортизатори - одні з небагатьох компонентів Vesta, на яких ми не побачили «аглицкой мови». Зроблені стійки на Скопинская автоагрегатний завод в Рязанській області. До речі, по балансу характеристик підвіски ми визнаємо Vesta однією з кращих в класі.

Єдину напис Made in China ми побачили на моторчик приводу двірників фірми Bosch, причому з логотипами іншого автовиробника - китайської компанії Chery

Різні пластмасові деталі

Тут уже різнобій фірм і країн-виробників такої, що виділяти когось окремо не має сенсу, так що просто перерахуємо їх.

Повітряний фільтр і його корпус виявилися відомого німецького бренду Mann + Hummel, причому оригінального виробництва. Модуль електробензонасоса в зборі (з насосом фірми Arsan) - російський. Шланг розширювального бачка радіатора фірми Teklas, але вже виробництва не Туреччини, а Болгарії. Бачок омивача з логотипами Renault, насос омивача Continental, зроблений в Чехії.

За винятком вищезазначеного чеського блоку управління мікрокліматом, пластикові деталі інтер'єру виявилися російськими, зокрема Іжевську. Причому якість кріплення (звідси і країни виробництва) окремих дрібних деталей можна було визначати на дотик - вони або люфт, або при щонайменшому дотику вивалювалися.

Не обійшлося і без російського підходу: не "сіла" точно пластикова рамка важеля коробки передач (італо-російської фірми AE2) з внутрішньої сторони подточена (судячи з усього, напилком) по краю. Бічна заглушка передній панелі (з боку передньої правої двері) відскочила, як пружина, при першій же спробі її відщепнути (під яким же напругою вона була встановлена?).

З огляду на ще деякі огріхи збірки салону у вигляді неприкритих саморізів і зазорів, варто сказати, що салон Lada Vesta зібраний в цілому краще, ніж можна було очікувати від більшості сучасних Жигулів, але відчувається, що з часом частина його за традицією «оживе». До речі, збірка інтер'єру майже повністю імпортної Lada XRAY на перший погляд нам сподобалася більше.

Деякий час назад повний склад постачальників комплектуючих опублікувало агентство «Автостат» - тут ще з десяток чи не згаданих нами зарубіжних брендів. Деякі з них, до речі, не співпали з реальними, - зокрема, шини на нашій Vesta були фірми Pirelli, а не Continental.

Як зроблений кузов

Зізнаємося: симпатичний, на наш погляд, автомобіль Lada Vesta по «кузовних» зібраний дуже добре. Заміряні зазори скрізь на рівні від сили пари-трійки міліметрів. Ну а м'якість і тиша, з якими закриваються двері, і зовсім гідні оплесків. І все б було зовсім чудово, якби ми не почали вивчати автомобіль знизу.

В цілому, звичайно, ніякого «криміналу» немає. Перше, що кинулося в очі, - неакуратність антикорозійної обробки з розряду «тут мажемо, а тут і так зійде». Видно, що деякі ділянки були оброблені поверх захисної плівки, яку потім зірвали разом із захистом. Причому на одному і тому ж місці це зроблено абсолютно з різною якістю (акуратно і тяп-ляп).

Під капотом виявився казус - на заводі до одного з лонжеронів на скотч був прикріплений шматок паперу, судячи з усього, до прикладу кольору під назвою «платина», в який потрібно було пофарбувати машину зсередини. Власне, з цим шматком паперу і пофарбували, забувши його відірвати, - під ним, природно, залишилася смуга без прокрас.

Кріплення задньої балки, судячи з усього, не рідні. Одне з «вушок» для болтів залишилося випирати в колісну арку.

Ще один момент - точність внутрішніх згинів і з'єднань окремих частин кузова. Між деякими з них чималі технологічні діри, в які, само собою, буде забиватися бруд, сіль і дорожня хімія. З огляду на, що на частину цих сполук не потрапив антикор, з великою ймовірністю вони стануть осередками корозії, особливо в арках коліс.

Для чистоти експерименту ми заглянули під днище першого ліпшого конкуренту Vesta - ліфтбек Skoda Rapid (в базі від 539 000 рублів). У того знизу бронебійний щит, закутаний в обробку без єдиної тріщини і плямочки, та ще й з двома пластиковими листами захисту поверх.

Висновки неоднозначні. Головний з них - за якістю і рівнем збірки Lada Vesta серед продукції нашого автопрому, напевно, найкращий автомобіль, по крайней мере, в сучасній історії. Однак велика кількість прикрих і дрібних "косяків" поки не дозволяє нашому седану наздогнати західних конкурентів, причому при порівнянній ціні.

Другий висновок полягає в тому, що назвати Vesta вітчизняної, розклавши її на запчастини, у нас язик повертається з працею. Особливо якщо згадати, що навіть ті брендовані компоненти, які виробляються в Росії, робляться на імпортних верстатах, із застосуванням імпортної сировини.

Ну і третій висновок: про будь-якому обслуговуванні Vesta поза професійного сервісу можна забути. На дачі самому можна поміняти хіба що гальмівні колодки та підкачати колеса. Мабуть, ще й тому продажі машини в регіонах виявилися гіршими за очікування. Загалом, будемо стежити тепер за нашої підопічної і обов'язково повідомляти вам про всі радощі і знегоди.

Під яким же напругою вона була встановлена?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов