Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Міфи про колесах автомобіля

  1. Безсмертні шини
  2. секрети довголіття
  3. Як правильно зберігати шини?
  4. Більше - не краща
  5. Ковзанки гламуру: навіщо потрібні великі колеса
  6. замість повітря
  7. Вулканізація, палять і дошіповка
  8. Як зрозуміти, що ваші зимові шини пора міняти?
  9. замість висновку

Наша сеть партнеров Banwar

Кожен автолюбитель хоча б трохи да хвилюється за свою машину. Прислухається до роботи мотора, слухає звуки ходової частини, розбудовується подряпини на ЛКП. А ось про колесах багато хто згадує, тільки коли щось зробити вже пізно. Вже і в кермо б'є, і геометрія порушена критично ... Але ж колеса, як і гальмівна система - основа безпечного водіння. Давайте подивимося, як правильно стежити за станом коліс, і що ми зазвичай робимо неправильно.

Безсмертні шини

М ногие з нас чомусь впевнені, що шини не мають віку. Мовляв, є протектор - можна їздити. Це зовсім не так. Як і у будь-якого іншого вузла автомобіля, термін роботи шини обмежений не тільки пробігом і зносом, а й часом і старінням. Виробники встановлюють різний термін служби, в середньому - п'ять-сім років. Справа в тому, що в її складі є натуральний каучук, який старіє. Внаслідок цього сумного і неминучого процесу шина руйнується.

В першу чергу вона "дубєєт" (особливо швидко це робить літня шина, яка спочатку жорсткіше зимової), що помітно позначається на керованості. До речі, зимова теж не вічна, і деформується вона навіть швидше річної (знову-таки через свою природну м'якості), і розшаровується. А потім на старій гумі з'являються грижі на біговій доріжці.

А потім на старій гумі з'являються грижі на біговій доріжці

Навчальний фахівець компанії, який допоміг у написанні матеріалу, розповів про випадок, який прекрасно ілюструє наслідки старіння. На шиномонтаж приїхав клієнт з боковим порізом, який не можна було відремонтувати. Він попросив поставити замість зіпсованої шини шину з запасного колеса. Вона була новою (читай - без пробігу), але всю свою вже довге життя провела в багажнику. Колесо зібрали, збалансовані і поставили на машину. Вистачило її на два тижні, потім її довелося викинути: вона просто постаріла і, незважаючи навіть на зовні ідеальний стан, працювати не змогла.

Вистачило її на два тижні, потім її довелося викинути: вона просто постаріла і, незважаючи навіть на зовні ідеальний стан, працювати не змогла

Так що їздити по десять років на одній гумі і радіти, як вона прекрасно збереглася, небезпечно. І якщо нескінченно розтягувати життя шини неможливо, то можливість не вбити шину раніше покладеного терміну є.

секрети довголіття

Цілком очевидно, що на довголіття шини впливає безліч факторів. Але є три основні речі, які дозволяють проїздити на шині хоча б ті самі гарантовані виробником роки. Це балансування і правильні тиск і зберігання. Почнемо з балансування.

Про те, що балансувати колеса обов'язково, знають всі. А про те, як часто це потрібно робити, більшість навіть не здогадується. Насправді є одне просте правило: поміняв масло - відбалансують колеса. Звучить, напевно, дивно, але 10-15 тисяч кілометрів - оптимальний пробіг між перевіркою балансування. І це - для коліс від 16 дюймів. Маленькі колеса (від 13 до 15 дюймів) балансувати потрібно ще частіше - раз в 7-8 тисяч.

Ну, до чого призводить дисбаланс, знають всі: нерівномірний знос шашок протектора, в особливо запущених випадках ще й б'є кермо. Не так дорого коштує балансування, як потім нова шина (або навіть ремонт ходової частини).

Перевіряти тиск стусаном по колесу - заняття таке ж інтелектуальне, як пальцем оцінювати температуру відпрацьованих газів (тільки каліцтв не принесе). Робити це треба манометром, до того ж не манометром, купленим в 1998 році і зробленим в провінції Сичуань, а манометром, який хоча б проходить періодичну повірку. І ті манометри, які є на деяких АЗС, до таких теж не відносяться, бо показують тиск в залежності від погоди, настрою китів у західних берегів Австралії і твітів Трампа. Одним словом, манометр потрібен хороший, тому що між 1,8 і 2,1 атмосфери різниця дійсно велика, а неякісні прилади мають дуже великі похибки.

Тиск, який треба підтримувати в колесах, зазначено в інструкції по експлуатації автомобіля і (зазвичай) на наклейці в дверному отворі. Те, що тиск повинен відрізнятися в залежності від пори року (хтось думає, що взимку тиск повинен бути меншим або більшим, ніж влітку) - міф. Воно завжди має відповідати тому, що зазначено в інструкції.

Воно завжди має відповідати тому, що зазначено в інструкції

Але що вірно, так це те, що при перепадах температури (наприклад, при різкому похолоданні) буде незайвим проконтролювати тиск позапланово: воно дійсно залежить від зовнішніх умов. На короткий час зниження можливе тільки для того, щоб виїхати з бруду. Такий прийом використовують, він працює, але після подолання складної ділянки колеса потрібно підкачати. Зрештою, правильний тиск збереже життя не тільки шинам, але і ... так, ходової частини.

Статті / Практика

Як правильно зберігати шини?

Коли вам потрібен якийсь рада з експлуатації автомобіля, зовсім не обов'язково запитувати про це на форумах і консультуватися у друзів. Як не дивно, тут може виявитися корисним ...

06.11.2014

Ну і, нарешті, зберігання. Тут ми зазвичай робимо найбільше помилок. Є такий ГОСТ Р54266-2010, де досить докладно розписано, як правильно зберігати шини. Сказано про це вже дуже багато, тому детально зупинятися не будемо. Основне правило в тому, що зберігати на балконі, в залізних гаражах, залитими водою і замерзлими, під прямими сонячними променями - неправильно. Колеса в зборі потрібно складати стопкою або зберігати підвішеними, шини окремо - сторч. А якщо ви хочете здати колеса на зберігання компанії, яка пропонує такі послуги, дізнайтеся, як зберігають колеса там. У солідних конторах всі умови зазвичай дотримуються.

Якщо все ж зберігайте шини десь в гаражі, добре їх отмойте. Особливо зимові: після сезону на них залишається дуже багато дорожньої хімії, яка сильно скорочує їх ресурс.

Більше - не краща

Знаєте, як вивести з себе хорошого шиномонтажника? Назвіть шину покришкою, балоном або скатом. І додайте: п'ятнадцятого радіусу. Дійсно, покришка - це привіт з камерного минулого, балон і скат - ще з давнішого часу. А цифра в поєднанні R15 або R16 - це не радіус, а діаметр. Буква R позначає тип шини - радіальна.

Не дивно, що, плутаючи термінологію і розмірності, багато роблять ще більшу помилку, "взуваючи" свій автомобіль в колеса невідповідного розміру. Почім-то жертви NFS вважають, що Пріора на 18-дюймових дисках і шинах з низьким профілем - це круто, красиво і спортивно. Насправді, звичайно, все не так. По-перше, 79-80% плавності руху забезпечує якраз шина, і їздити на "ізоляційної стрічки" просто не комфортно. По-друге, ризик пошкодити і шину, і диск виростає багато разів, а з урахуванням вартості колеса виходить і зовсім сумно.

Статті / Практика

Ковзанки гламуру: навіщо потрібні великі колеса

Купуючи нову машину, багато хто замислюється над можливістю установки коліс більшого посадкового розміру. Найчастіше в списку заводських опцій є можливість поставити коліщатка на 2-3 дюйма більше, ...

19.02.2015

Справедливості заради визнаємо, що іноді сенс в установці великих коліс є. Наприклад, якщо машина - спортивний снаряд. Ну, або встановлені гальмівні механізми такого розміру, що стандартний диск на них не налазить. Але зізнайтеся, ви часто бачили такі машини ?

Зате недоліків і справді багато. Найголовніше - це збільшення площі контакту, що критично для керованості на зимових шинах, особливо на шипованих. Чим більше пляма контакту - тим менше питомий тиск, а значить, і зчеплення з дорогою. А так як диски великого діаметру як правило мають на увазі і велику ширину шини, то зниження тиску при малій вазі малолітражки виходить дуже значним. І керованість може стати гірше. Влітку ситуація дещо інша, і велика пляма дійсно піде на користь керованості. Але на шкоду паливної економічності.

замість повітря

До речі, тут виникає питання: а чи є сенс накачувати колеса азотом? Адже на перший погляд, вся ця азотна історія більше скидається на хитрий план маркетологів. Насправді, сенс в цьому є. Хоча б виходячи з того, що закон Шарля (для тих, хто не пам'ятає шкільний курс: тиск газу фіксованою маси і фіксованого обсягу прямо пропорційно абсолютній температурі газу) працює тільки для ідеального газу.

Іншими словами, для зниження різниці тиску між гарячою і холодною шиною підійде будь-який чистий газ без домішок (будь-який чистий газ ближче до ідеального, ніж повітря, що є сумішшю газів). Качають азотом, тому що його найбільше в повітрі, і вартість його виділення мінімальна. А от твердження, що азот краще повітря через зниження корозії дисків (в азоті, на відміну від звичайного повітря, немає води) - міф. Потрібно їздити дуже багато десятків років на одних дисках, щоб помітити різницю. Раніше згниє машина, так що корозії диска через повітря боятися не треба, у нього для цього є абсолютно інші причини.

Раніше згниє машина, так що корозії диска через повітря боятися не треба, у нього для цього є абсолютно інші причини

Ну і якщо говорити про міфи, нагадаємо ще одна помилка, яке стверджує, що великої різниці між імпортними та вітчизняними шинами немає, тому що і те, і інше зроблено з російського каучуку. У цьому твердженні є лише частка істини, яка полягає в тому, що наш синтетичний каучук в якості бази дійсно використовується практично в усьому світі.

Але це не означає, що різниці між "Ярославка" і "Хакки" немає ніякої. Тут важливіше те, які присадки використовуються, як дотримується точність виготовлення, який малюнок протектора і конструкція шини в принципі. Так що з одного каучуку можна зробити і хорошу шину, і погану. Власне, так воно і відбувається. Справедливості заради відзначимо, що і серед російської гуми є хороша. Але модель називати не будемо, нам за це поки не заплатили.

Тепер перейдемо до ще однієї цікавої теми, в якій спірних моментів більше, ніж в тлумаченні пророцтв Ванги. Мова піде про ремонт шин.

Вулканізація, палять і дошіповка

Пошкодження шини - річ буденна. На дорозі всяке буває, і уникнути цього неможливо. Зате можна уникнути небажаних способів, якими потім можна шину відновити.

Немає нічого небезпечного в бічних порізах. Провідні світові виробники матеріалів для ремонтів шин допускають розмір пошкоджень розміром до 50 х 30 мм. Якщо пошкодження не перевищує цих розмірів і знаходиться в ремонтній зоні, то хороші шиномонтажки запропонують відновити шину з довічною гарантією. Але якщо майстерня, в якій довелося відремонтувати колесо, викликає сумніви, краще його все одно переставити назад.

Але якщо майстерня, в якій довелося відремонтувати колесо, викликає сумніви, краще його все одно переставити назад

А ось такий модний нині палять фахівці ставити взагалі ніколи не радять. Він прийшов до нас разом з безкамерними шинами. В ті часи автолюбителі були ще настільки рукатих, що вважали польовий ремонт колеса не дуже складною роботою, тому в машині їздили не лише запаски, але і монтажки для збирання і розбирання коліс. І якщо з камерою це зробити було можна, то з безкамерний колесом фокус не вийде, для його складання (і розбирання) обов'язково потрібен верстат.

І якщо з камерою це зробити було можна, то з безкамерний колесом фокус не вийде, для його складання (і розбирання) обов'язково потрібен верстат

статті

Як зрозуміти, що ваші зимові шини пора міняти?

Матеріал підготовлений спільно з NITTO TIRES. Насправді, процедура «самодіагностики» зимових шин лише небагато чим складніше такий для літніх. Але якщо в тому випадку єдиним офіційним чинником, що впливає на ...

02.11.2016

Ось тоді джгут став чимось на зразок "успокоителя нервів": при бажанні прокол можна закрити за кілька хвилин, причому часто навіть не доведеться знімати колесо. Тим часом при установці джгута шині заподіюється додаткової шкоди (ви ж напевно бачили, як при цьому розширюють отвір). Рано чи пізно в цьому місці з'являється грижа, тому якщо є можливість дістатися до шиномонтажки за допомогою регулярної підкачки, краще джгут не ставити. А вже в майстерні поставити латочку або "грибок". Причому латочка відновлює шину до заводського стану. Цікавий факт: джгут фахівець називає "останнім патроном". Напевно, не випадково.

Ремонт джгутом допустимо тільки в двох випадках: коли немає іншої можливості доїхати до майстерні і якщо шина вже настільки стара, що її не шкода зіпсувати. У всіх інших випадках джгутом краще не користуватися. І вже тим більше не треба погоджуватися на такий ремонт в шиномонтажке. Там потрібно вибирати вулканізацію. Зверніть увагу, що гаряча вулканізація займає години три, холодна - хвилин 20, але якщо пошкодження розташовано в найбільш м'якої частини (наприклад, на боковині) гаряча вулканізація буде краще.

А ось про дошіповку нічого поганого сказати не можна. Але знову ж таки - про якісну дошіповку. Раніше нові шипи ставили поруч зі штатним гніздом від старого шипа, висвердлюючи нове гніздо. Ставили при цьому звичайний заводський шип. Цей спосіб має великі недоліки: і нові гнізда користі не приносять, і малюнок шипування змінюється. Зараз є інші технології: нові шипи зі збільшеним денцем ставлять в старі отвори. Вони там тримаються надійно, а експлуатаційні характеристики шини не знижуються. Обкатувати таку дошіпованную шину потрібно як нову: кілометрів 300-500 без різких маневрів і з максимальною швидкістю не більше 80 км / ч.

замість висновку

Більшу частину неприємностей, які можуть принести колеса, можна уникнути при уважному них ставлення. Несправності зазвичай непомітні, особливо на сучасних важких машинах, нашпигованих електронікою, яка часто усуває ознаки несправності шин (наприклад, система курсової стійкості знижує ефект ведення в сторону при недостатньому тиску в будь-якому колесі). Та й остання стадія - биття в кермо - теж зазвичай помітно вже пізно, коли геометрія колеса порушена остаточно. А уваги колеса вимагають не менше, ніж інші системи автомобіля.

Тільки уявіть: вентиль (так-так, вентиль, а не "піпка" і не "сосок") на швидкості 60 км / год на 14-дюймовому колесі відтягується з силою 1,3 кг. А адже він на перший погляд - дуже маленька і непомітна деталь. Але навіть його легкий "тюнінг" у вигляді ковпачків з Аліекспресса може привести до сумних наслідків: вони набагато важче штатних пластикових, і відцентрова сила виходить за межу дозволеного.

Наявність грижі, джгута, порізу, проколу - все це повинно вчасно перебувати і усуватися. Ну, і стежте за зносом. Індикатори зносу на будь-яких шинах мають стандартну висоту в 1,6 мм, в той час як зимова шина вважається непридатною при залишковій висоті протектора 4 мм. Та й літня шина з висотою 1,6 мм остаточно перестає відводити воду, а це - пряма передумова до аквапланування .

Зовнішній огляд - це добре, але недостатньо. Колеса теж повинні проходити періодичну діагностику, їх теж потрібно показувати фахівцям.

Загалом, правильно кажуть, що безпека починається з коліс. І зрозуміти це треба вчасно.

Опитування

Побачили для себе що-небудь нове в добірці?

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов