Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мікроклімат і його вплив на організм людини

Наша сеть партнеров Banwar

Мікроклімат у виробничому приміщенні та на робочому місці має суттєвий вплив на самопочуття працюючого, безпеку і продуктивність його праці. Приблизно 1/3 часу життя людина проводить на роботі, тому для його організму небайдуже, в якому середовищі він знаходиться і яким повітрям дихає.

Метеорологічні умови робочої зони визначаються температурою, вологістю, швидкістю руху і барометричним тиском. Для створення здорових і комфортних умов праці необхідно, щоб ці параметри повітряного середовища перебували в певних співвідношеннях.

Відомо, що в процесі обміну речовин в організмі людини весь час відбувається утворення тепла, яке підтримує постійну температуру тіла. Крім того, в робочій зоні може відбуватися накопичення тепла від випромінювання працюючого обладнання і сонячної радіації. Людина постійно перебуває в процесі теплової взаємодії з навколишнім середовищем. Віддача тепла від тіла відбувається через одяг конвекцією (за рахунок різниці температур тіла і середовища) і випаровуванням вологи з поверхні шкіри. Умови праці вважаються комфортними, якщо кількість вироблюваного організмом тепла в одиницю часу одно відданому тепла. Якщо це співвідношення порушується, то організм змушений пристосовуватися до умов, що змінюються, підтримуючи температуру тіла на постійному рівні (36,6 ± 0,5 ° С). Ця здатність організму називається терморегуляцією. Можливість пристосування людини до температури велика, але не безмежна.

При значних відхиленнях параметрів зовнішнього середовища від комфортних і їх тривалому впливі можливості терморегуляції можуть бути вичерпані і організм буде перегріватися або переохолоджуватися.

У процесі обміну речовин в організмі весь час відбувається утворення тепла. Встановлено, що чоловік на добу виділяє в спокої 1600 ... 1700 ккал, при виконанні легких робіт - 2400 ... 2600 ккал, важких - 5000 ... 6000 ккал.

При роботі з високими температурами в приміщенні тепловіддача ускладнюється і настає перегрів організму. Розрізняють дві фази перегріву: 1) фізіологічна, коли посилюється діяльність серцевої і дихальної систем, спостерігається рясне потовиділення (до 7 ... 10% від ваги тіла) і 2) тепловий удар, який характеризується запамороченням, шумом у вухах, іноді приводить до судом. Теплові удари відбуваються в основному при роботі на відкритому повітрі.

Переохолодження може мати місце при низькій температурі, особливо в поєднанні з високою вологістю і рухливістю повітря. Воно буває загальним (відчуття холоду, збліднення шкірного покриву) і місцевим (чинним на кінцівки, вуха, ніс). Переохолодження нижніх кінцівок може наступити навіть при позитивних температурах, охолодження ніг водою можливо і при температурі до 8 ° С.

У теплу пору року для зниження температури в кабінах мобільних сільськогосподарських машин застосовуються кондиціонери, вентилятори, люки, кватирки і ін. В холодний період - різні накидки на сидіння водія, що нагріваються від електромережі; теплові радіатори з вентиляторами, обдувають бічні стекла і кватирки машини і тим самим підвищують температуру повітря в самій кабіні. Однак в зимовий час, після досить довгої стоянки машини на холоді або при її русі, повітря досить сильно охолоджує підлогу кабіни, і підошви ніг оператора мерзнуть. При необхідності частого виходу оператора з машини в зимовий період сніг, що залишився на взуття, тане і вода накопичується на килимку, а потім замерзає. При цьому підошви ніг знаходяться в досить несприятливих умовах. До того ж, металевий підлогу кабіни, перебуваючи в постійному контакті з водою і снігом, поступово іржавіє і приходить в непридатність.

Для вирішення даної проблеми пропонується автоматичний пристрій, що забезпечує підігрів підлоги кабіни під ногами як водія, так і пасажира. Принципова схема пристрою приведена на рисунках 4.1 і 4.2.

2

Малюнок 4.1 - Принципова схема автоматичного пристрою для підігріву підлоги кабіни: 1 - крильчатка вентилятора; 2 - головка блоку циліндрів; 3 - терморегулятор; 4 - приймальна воронка (конфузор); 5 - повітропроводи; 6 - полик кабіни; 7 - насадок; 8 - заслінка

1 - Принципова схема автоматичного пристрою для підігріву підлоги кабіни: 1 - крильчатка вентилятора;  2 - головка блоку циліндрів;  3 - терморегулятор;  4 - приймальна воронка (конфузор);  5 - повітропроводи;  6 - полик кабіни;  7 - насадок;  8 - заслінка

Малюнок 4.2 - Принципова схема пристрою для підігріву підлоги кабіни (вид зверху):
4 - воронка; 5 - повітропроводи; 7 - насадок; 9 - головний повітропровід

Нормальний температурний режим роботи двигуна автотранспортного засобу забезпечується натягом ременя вентилятора, конструкцією крильчатки 1, відкриттям або закриттям жалюзі, охолоджувальною рідиною. Найбільш висока температура створюється по периметру підкапотного простору у верхній частині головки блоку циліндрів 2 і патрубка, відвідного гарячі гази. Тому приймальна воронка (конфузор) 4 повинна розташовуватися переважно вгорі підкапотного простору. Терморегулятор 3 може перебувати на вході або всередині приймальні воронки. Воронка може мати різну форму в залежності від конфігурації підкапотного простору.

Терморегулятор включений в загальну електромережу мобільного машини і є датчиком для соленоїдів, які відкривають або закривають за допомогою заслінок 8 повітропроводи 5, що йдуть до підлоги кабіни 6.

Насадок є замкнутим кругле простір, у верхній частині якого знаходиться ряд отворів (рисунок 4.3). Через ці отвори повітря виходить і обігріває підлогу кабіни під ногами водія і пасажира. Насадки приворачивают до підлоги за допомогою болтів або встановлюються в спеціально виконані пази.

Малюнок 4.3 - Насадок (вид збоку): 6 - підлога кабіни, 7 - насадок

Конструкція повинна передбачати можливість легкого демонтажу воронок, тому що робота пристрою в теплий період року недоцільна. До того ж, можливість швидкого монтажу-демонтажу воронок дозволить легко отримати доступ до окремих вузлів двигуна (при необхідності).

Для обігріву підошов ніг оператора також розроблена автоматична система підігріву підлоги кабіни, що працює на принципі нагріву електроелементів, вмонтованого в гумовий килимок (рисунок 4.4). Сталість температури поверхні гумового килимка підтримується терморегулятором, включеним в бортову електричну мережу транспортної машини.

Малюнок 4.4 - Принципова схема пристрою для електропідігріву підлоги кабіни:
1 - ступня людини; 2 - носок; 3 - стінка взуття; 4 - устілка; 5 - підошва взуття; 6 - шар гуми килимка; 7 - шар електричної ізоляції нагрівального елементу (лак); 8 - нагрівальний елемент; 9 - шар теплоізоляції килимка; 10 - металевий підлогу кабіни;
11 - шар антикорозійного покриття; 12 - електричні дроти

Для рівномірного нагріву електроелементів може монтуватися в килимок з малюнком різної конфігурації (залежно від споживаної потужності, напруги бортової мережі і площі нагрівання).

Підключення нагрівального електроелементів до бортової мережі машини може бути виконано через вимикач або штепсельної вилки. Електропідігрів може здійснюватися від бортової мережі 12 і 24 В.

Нагрівальний килимок отримує харчування від спеціального керуючого роз'єму (рисунок 4.5). Роз'єм підключається до «прикурювача» автомобіля.

Роз'єм підключається до «прикурювача» автомобіля

Малюнок 4.5 - Зовнішній вигляд передньої панелі роз'єму, що підключається до прикурювача автомобіля

Пристрої, описані вище, дозволяють автоматично підтримувати температуру підлоги кабіни відповідно до санітарних норм.

Поряд з температурою на терморегуляцію організму великий вплив робить вологість повітря. Підвищена (більше 80%) утрудняє терморегуляцію через зниження випаровування поту, а низька (менше 20%) викликає пересихання слизових оболонок дихальних шляхів. При оцінці мікроклімату вологість висловлюють в відносних величинах, тому і вологість називається відносної (j). Вона являє собою відношення фактичного вмісту водяної пари при певній температурі (gj) до максимально можливого змісту вологи при тій же температурі (GТ), тобто до насиченого пару:

(4 (4.1)

Швидкість руху повітря є також важливим фактором, що впливає на теплове самопочуття людини. У жаркому приміщенні рух повітря сприяє збільшенню тепловіддачі організму і покращує його стан, але при низькій температурі повітря в холодний період року справляє негативний вплив.

У сільському господарстві, де більшість польових робіт виконується на відкритому повітрі, стан здоров'я працюючих і безпеку їх праці залежать від метеорологічних умов: температури повітря, швидкості вітру, опадів, сонячної радіації.

При незадовільних умовах праці потрібні часті перерви для відпочинку, знижуються темпи роботи через втому і падіння загальної працездатності. Так, температура повітря в кабіні трактора влітку досягає +40 ... 45 ° С, стінки кабіни нагріваються до +50 ... 60 ° С. У тваринницьких приміщеннях при низькій температурі і високій вологості повітря поряд із захворюваннями людей на 10 ... 25% зменшуються прирости тварин.

Дослідженнями встановлено, що стан мікроклімату впливає на аварійність на транспорті. При температурі понад 25 ° С вона спостерігається в результаті стомлення водія, а при температурі менше 10 ° С через відчуття холоду водій змушений працювати в теплому одязі, стискує його руху, що утрудняє маніпуляції органами управління.

Дата додавання: 2015-01-05; переглядів: 31; Порушення авторських прав

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов