- Toyota RAV4
- Mitsubishi Pajero Mini
- Міні-джип Suzuki Jimny
- Jeep Renegade
- Land Rover Defender
- Jeep Wrangler JK
- Suzuki LJ 80
Наша сеть партнеров Banwar
Незважаючи на невеликі розміри - а, точніше, саме завдяки їм, міні-джипи досить популярні серед любителів активного відпочинку і тих, хто хоче отримати невеликий позашляховик, здатний впоратися з будь-якими перешкодами.
Традиційно, до автомобілів такого типу відносять тридверні позашляховики , Але правильніше буде розглядати саме джипи з короткою колісною базою. У нашій країні безумовна пальма першості належить ВАЗ-2121 «Нива» і її різних модифікацій, у тому числі і рисі . Тому не будемо розглядати очевидне, а поговоримо про автомобілі іноземного виробництва.
Toyota RAV4
Хоча RAV4 вже з третього покоління вважається компактним кросовером, спочатку ця модель позиціонувалася виключно як машина для активного проведення часу і пропонувалася тільки в трехдверном короткобазном варіанті з довжиною 369 см і базою 220 см.
Лише через рік - в 1995 почався випуск довгобазних версій з 5-дверним кузовом. Зараз на ринку старих автомобілів досить пропозицій в першому і в другому поколіннях.
Для першого варіанту, оснащеного двигунами 2.0 л на 128 л. с. і повнопривідної механічною трансмісією, ціна стартує від 200 до 400 тис. р. , В залежності від року випуску і технічного стану.
Міні-позашляховики другого покоління, що випускалися з 2000 по 2005 р, в 3-дверному варіанті оснащувалися більш потужними моторами: атмосферними бензиновими об'ємом 1.8 і 2.0 л на 125 і 150 л. с., і безнаддувних 2-літровим дизелем 116 л. с. Коштує він від 400 до 575 тис. Р. на ринку бу автомобілів.
Mitsubishi Pajero Mini
Компактний позашляховик Паджеро Міні хоч і позиціонується, як зменшена версія знаменитого джипа Pajero, але, насправді, є повністю самостійною моделлю. Він побудований на базі Mitsubishi Minica, але відрізняється трохи більшою довжиною - від 329 до 339 см в різних версіях.
Всі покоління міні-джипа оснащувалися приводом на всі колеса, многоричажной пятілінковой задньою підвіскою, 5-ступінчастою механічною і 4-ст. (3-ст. В ранніх версіях) автоматичною трансмісією з раздаткой.
Незважаючи на скромні розміри і мотор невеликого обсягу (а на ці позашляховики встановлювалися безнаддувні і наддувні бензинові двигуни на 659 см3 потужністю 52 і 64 л. С. Відповідно), на бездоріжжі Pajero Mini показував відмінну прохідність. Тому він до цих пір дуже популярний, особливо в східній частині країни і в праворульной модифікації. Вартість дорівнює від 150 до 560 тис. Р.
Міні-джип Suzuki Jimny
Один з найпопулярніших як у нашій країні, так і в світі міні-позашляховиків. Він з'явився в 1970 році і став альтернативою серії легких джипів LJ. Тому Suzuki Jimny випускався паралельно з останньою моделлю LJ 80.
У 2005 році цей маленький позашляховик, який вважається одним з найбільш вдалих в своєму класі, пройшов серйозний рестайлінг, в ході якого отримав нові мотори, змінений екстер'єр та інтер'єр і широкий набір опцій.
При повній довжині в 3,4 м, він має базу 2,25 м і оснащується постійним або заднім приводом (з переднім). В якості двигуна пропонуються два агрегати: рядний бензиновий 4-циліндровий об'ємом 1.3 л на 85 л. с. з обертовим моментом в 110 Нм і 1.5-літровий турбодизель потужністю 65 л. с. і 160 Нм.
Автомобіль пропонується в дилерських центрах лише у версії з мотором 1.3 л і механічною / автоматичною КПП. Ціна нового коливається від 1.13 до 1.25 млн рублів.
Але на вторинному ринку є багато різних пропозицій, в тому числі з бензиновим мотором 0.7 л або з турбодизелем. Останній обійдеться в 600-700 тис. Р., Бензинова 1.3 л приблизно в стільки ж, а за машини попереднього покоління просять від 200 до 500 тис. Р.
Jeep Renegade
У спробі підкорити європейський ринок, концерн Chrysler випустив компактний міні-джип Renegade, який вдало поєднує в собі якості кросовера і позашляховика.
Він побудований на платформі Fiat500L, але відрізняється жорстким кузовом зі зміненою структурою, незалежною підвіскою спереду і ззаду, а також геометрією зі зменшеними свесами. Джип випускається лише в 5-дверному варіанті, але база відносно невелика - 258 см, а довжина кузова не перевищує 423 см.
Незважаючи на те що він представляється в ролі міського кросовера, на бездоріжжі Renegade відчуває себе впевнено - підйом з кутом в 30 град. долається легко, так само і діагональ. Виробник на вибір пропонує окрему комплектацію TrailHawk, що не поступається за прохідності старшим братам Cherokee і Wrangler.
У ній маленький джип оснащується 2-літровим турбодизелем потужністю 170 л. с., постійним приводом на всі колеса і 9-ступінчастою АКПП, аналогічної тій, що встановлюється на Cherokee, з системою Selec-Terrain, що дозволяє адаптувати коробку під різну місцевість. Природно, що і коштує він чимало - в салонах комплектація обійдеться приблизно в 1.9 млн р.
Land Rover Defender
Легендарний Defender випускався з 1983 до початку 2016 року, після чого оголосили про припинення провадження. Тридверні версії джипа користуються заслуженою популярністю в Росії і в світі за свої запаморочливі позашляхові якості.
Компанія Land Rover відмовлялася протягом періоду виробництва міняти дизайн, спираючись на поліпшення прохідності і динамічних характеристик. В результаті непоказний, на перший погляд, утилітарний рамний позашляховик з легкістю долав найкрутіші схили і ущелини, проходив глибокі болота і засніжену тундру, і міг без проблем пересуватися по непевним пісках.
3-дверні версії LR Defender 90 і 110 при відносно довгому 4.6-метровому кузові мали колісну базу вдвічі меншого розміру - 236 см. У конструкції задньої підвіски використовувався міст з А-образним підрамником і спіральними пружинами, а спереду встановлювалася залежна підвіска на пружинах з тягою Панара.
Автомобілі оснащувалися 2.4-літровим наддувним дизелем потужністю 122 л. с., агрегатуватися з 6-ступінчастою механічною або автоматичною коробкою. Ціна 3-дверній версії з пробігом становить від 650 тис. До 1.8 млн р.
Jeep Wrangler JK
Один з найбільш популяризувати міні-джипів - в кожному другому американському фільмі, дія якого відбувається в Лос-Анджелесі або іншому прибережному місті, обов'язково в кадрі миготить Wrangler в трехдверном варіанті з повністю відкритим кузовом.
Але в реальності, позашляховик більш любимо рибалками і мисливцями, а також співробітниками різних природоохоронних служб - його можливості дозволяють легко проходити по вузькій лісовій та гірській дорозі, впевнено долати практично будь-яке бездоріжжя і підніматися на схил під кутом до 40 град.
Короткий кузов з базою 2,43 м і потужної лонжеронной рамою, задні ведучі колеса з переднім мостом, системи повного приводу Command-Trac або Rock-Trac з інтегрованою роздавальної коробкою і блокуванням, нерозрізні мости DANA30 / DANA 44 - все це робить Wrangler справжнім королем бездоріжжя.
Позашляховик може оснащуватися двома варіантами моторів - бензиновим V6 об'ємом 3.6 л і потужністю 284 л. с. і 2.8-літровим дизелем CRD на 200 л. с. Двигуни пропонуються з 5-ступінчастим автоматом з можливістю перемикання передач вручну завдяки системі AutoStick®.
Ціна нового Wrangler JK в комплектації Sahara - від 3.11 млн р. Автомобіль з пробігом обійдеться від 850 тис. Р.
Suzuki LJ 80
Колись досить популярний на Далекому Сході міні-джип, який використовували любителями риболовлі, полювання і активного дозвілля. Випуск Suzuki LJ 80 проводився з 1977 по 1981 роки, після чого його замінив Jimny. Зараз непросто знайти позашляховик в хорошому стані, але ще 5-7 років тому він був популярним.
Автомобіль мав класичної рамною конструкцією з цільними мостами і постійним повним приводом. Він оснащувався карбюраторним бензиновим мотором F8A об'ємом 0.8 л, що розвиває потужність від 39 до 41 л. с., а також чотириступінчастою механічною коробкою передач. Зворотною стороною залежною підвіски була її жорсткість - на нерівній дорозі автомобіль «козли» і кидає. Втім, цей недолік притаманний багатьом рамним позашляховиків з залежною підвіскою.
Також у нього була досить коротка база - 193 см і кузов з малими свесами, що поліпшує прохідність автомобіля на бездоріжжі.