Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Міні-тест 26 'Відьми на Stels 500K і 500X

Наша сеть партнеров Banwar

Міні-тест Deestone D932 SWAMP WITCH 26 '(на стелс 500К і 500х)

Чи не претендую на роль шинного експерта, але думаю, що розповідь від імені звичайного квадроціклісти виявиться корисним тим, хто роздумує про зміну гуми на 500К. До того ж останнім часом часто запитують «Ви що - тільки чінітесь? Чому не розповідаєте про покатушки? », Так що заодно і про покатушки ...

Ось і ми зібралися змінити гуму на квадри. Спочатку переходити на більший діаметр не планував, думав про 25-их з трохи більш злим малюнком укупі з задніми балонами збільшеної ширини. Тому розглядав ITP MudLight XL (25х8-12 перед і 25х12-12 зад) або Kenda Bear Сlaw (25х8-12 перед і аж 25х12,5-12 зад). В принципі, обидва варіанти можна було взяти і з передніми шинами 10-дюймової ширини. І будь ціни на зазначені покришки нижче, можливо я б зупинив вибір на одному з цих варіантів - покращився б зачіп, збільшилася б площу опори. Але з урахуванням чималої вартості, я вирішив почитати про претендентів на покупку більш уважно. Виявилося, що модель від ITP досить легко проколюється, що неприпустимо в умовах, коли в колії трапляються не тільки палки, але і дріт, арматура, биті пляшки і, як це не огидно, дошки з цвяхами, підкладені різними виродками. На Ведмежий Кіготь і зовсім досить багато скарг - разбортіруется, тобто про використання з наднизьким тиском мова і зовсім не йде (та й про ITP пишуть, що сильно труїти її не варто). Найголовніше ж, що вклавшись навіть в менший бюджет можна взяти знамениту Болотну Відьму, та ще й в 26 ом варіанті!

Але, перш ніж купити Swamp Witch від Deestone для свого 500К, було вирішено поекспериментувати на 500х AlexG, оскільки його нібито хороша CST Ankla (за неї навіть хотіли здерти додаткові бабки при покупці квадра, благо не вийшло) гребла відчутно гірше, ніж наша стічна INNOVA Mud Gear. Там, де ми удвох на INNOVA проїжджали без проблем, AlexG на Ankla один проїжджав в кращому випадку в розкачку, а то і сідав, хоча зараз на 26-ій Ведьме у нас повний паритет.
Експеримент показав, що прохідність 500х не просто покращилася, а змінилася кардинально. Крім того, Відьма відмінно ковтає колоди, а після травлення до 0,2 - і будь-які купини-вибоїни.

Власне, в заміні гуми я шукав не так підвищення прохідності (прохідність мене цілком влаштовувала і на стоці, в крайньому випадку є електрична і ручна лебідки, троси, шакли і т.д.), скільки поліпшення плавності ходу, оскільки завершити експеримент із заміною амортизаторів і пружин часу немає, а пом'якшити підвіску дуже і дуже хотілося б, так як надмірна жорсткість привела до того, що, перестрибуючи колоду, я порвав зв'язки на руці.
Загалом, поклавшись на думку AlexG, ми вирішили брати 26-ю Відьму і завантажили його роботою на замовлення, доставці до місця призначення, зняття старої гуми та встановлення нової (за що йому величезний респект і спасибі). Передні покришки встановилися на диски відносно легко, з задніми Шиномонтажник довелося повозитися - на наші диски Відьма села при тиску 2 атм, на диски 500х - тільки при трьох! Такі жорсткі боковини дозволяють труїти гуму до 0,2 атм без ризику разбортірованія, при цьому дубовость боковин служить хорошим захистом від проколів і розривів, але, тим не менш, відмінно компенсується наднизьким тиском. У сукупності виходять дуже надійні і комфортні колеса.
Завантажувати товариша додатково фотографуванням квадра «до» і «після», а так само зважуванням Відьми і стічних шин не хотілося, та воно особливо і не потрібно. Відмінні порівняльні фото можна подивитися в постах Fedos -а:
500К на 26-ій Ведьме ;
25 'штатні колеса і 26-е Deestone D932 SWAMP WITCH поруч (Див. Фото починаючи з другого);
500К на 25 'штатних і 500К на 26-ій Ведьме .
Порівнюючи фото покришок в сбортірованном і вільному стані потрібно враховувати, що при посадці на диск більш вузький, ніж шина (як в нашому випадку) візуально ширина колеса зменшується. Ось, наприклад, фото передніх коліс. Відьма (ширина 10 ') на диску виглядає так само, як і знятий з диска стік (ширина 8').

ПОКРИШКИ У РІЗНЕ СТАНІ

Що стосується просвіту, то у нас після установки Відьми він збільшився на 4,5 см - якщо «до» під задньою частиною рами було 30,5 см (це не нижня точка, але найзручніша для вимірювання), то «після» стало 35 . Для квадроцикла це дуже і дуже істотний приріст - навіть автомобілі, ліфтованную на 4-5 см, отримують значну перевагу, що вже говорити про ATV з його короткою і вузькою базою. Незважаючи на те, що в теорії збільшення просвіту мало становити 1 з невеликим сантиметр ((26х2,5) / 2 (25х2,5) / 2 = 1,25), отриманий «в натурі» приріст обумовлений, мабуть, як більш високими грунтозацепами, так і, можливо, тим, що і сама покришка ( «по корду») має трохи більший діаметр, ніж обіцяні 65 сантиметрів.
Далі - зовнішній вигляд. Сказати, що 500К на 26-их колесах перетворився в монстра не можна, але і не відзначити, то, що більш високі і широкі зубасті покришки виглядають куди монументальніше, теж не можна. До слова, на фото грунтозачепи виглядають більшими, ніж є насправді.

ВЕДЬМА ПЕРЕД

ВЕДЬМА ПЕРЕД

ВЕДЬМА зад

ВЕДЬМА зад

Як не дивно, але крутити кермо на місці стало легше. Легше стало і катати квадр по гаражу вручну (і це незважаючи на тиск 0,2 атм).

Легше стало і катати квадр по гаражу вручну (і це незважаючи на тиск 0,2 атм)

Тепер до випробувань

Для початку фото тієї самої знаменитої болотного Відьми з однойменної покришки.

ВЕСЕЛА БАБКА-Йожка

ВЕСЕЛА БАБКА-Йожка

Відразу скажу, що будь-якого погіршення динаміки я не відчув, а перше, що вразило - комфорт! На тих вибоїнах в асфальті, де раніше боляче било по руках, тепер практично нічого не відчувається! Більш того, навіть якщо влітати в ті ями, які я раніше обов'язково об'їжджав, а якщо вже і проїжджав то з пішохідної швидкістю, тепер навіть на 50 км / ч кермо лише злегка смикається! Зізнатися, я думав, що відьма відьмою, але експерименти з пом'якшення підвіски 500К доведеться продовжити. Купи я Відьму відразу - навіть не став би морочитися з установкою амортизаторів від ВАЗ 2101-07, обмежившись вилученням стабілізатора. Якщо говорити про вплив 26 'Відьми на ходову частину, то судячи з того, наскільки знизилася передача нерівностей на раму і кермо, відчутно знизилася і динамічне навантаження і на підвіску. Незважаючи на збільшення безпружинних мас, за рахунок разюче кращого демпфірування нерівностей самої покришкою, механічний вплив з боку дороги серйозно скоротилося.

Та ж ситуація і з проїздом колод - куди що поділося незрозуміло, але деревинки до 8-10 см можна проходити просто з ходу, лише отримавши невеликі поштовхи в кермо і в зад. При проїзді повалених дерев більшого діаметра ситуація так само змінилася кардинально - квадр просто переїжджає їх, а не сповзає в бік і не брикається кермом як це було раніше.
При русі по колії швидкість зросла дуже відчутно, при цьому кермо досить притримувати однією рукою, друга просто лежить на ручці. Квадр не нишпорить: якщо треба їхати не по колії, а поруч, - він їде саме так, чи не звалюючись і вже, тим більше, не встаючи поперек (що раніше мене просто переслідувало). Щоб не спиратися на свої суб'єктивні відчуття, скористався наглядом з боку і спідометром - там, де дружина раніше їхала максимум 20-25 км / ч, тепер рухається не менш 30-35. Скарга з її боку правда при цьому є - на більш гостру реакцію на відхилення керма, що зрозуміло, тому що на Ведьме 500К їде туди, куди треба, і не треба вивертати колеса на надмірні кути з запасом (звичка у неї поки що залишилася).
Оскільки в першу чергу мене цікавив комфорт, перевіряти прохідність вирушили не відразу, але вражень було ще більше, ніж від з'явилася м'якості. Снігу в лісі поки повно, тому для початку штурмували кучугури. Що вразило - навіть коли квадр сідає на черево, буксують колеса продовжують тягнути його вперед! При цьому він ще і перебирається через які трапляються в снігу колоди!
Далі вирішили все ж посадити техніку. На рівній поверхні це ніяк не вдавалося, тому подалися по заметах в яр (ясна річ, що на стоці ми б туди і не дісталися). На виїзді 500х зарився задніми колесами в снігу. У такій ситуації на стокової гумі залишалося тільки штовхати квадр назад або тягнути лебідкою вперед.

На Ведьме 500х без проблем від'їхав назад, спокійно вибравшись з виритих задніми колесами ям, і з 2-ї спроби забрався на схил. Слідом без запинки проїхав і 500К.

Поїхали в зворотному напрямку. Схил, по якому спускалися по шляху «туди», був крутіше, а головне - перед ним в яру лежали колоди. Обидва квадра змогли доїхати тільки до тієї точки, де було потрібно одночасно підніматися в гору і переїжджати колоду. Місця для розгону не було, так що залишилося підтягнути 500К лебідкою.

Спочатку штатної електро, а коли ту в черговий раз заглючило, то і старої доброї ручної важільної.

Спочатку штатної електро, а коли ту в черговий раз заглючило, то і старої доброї ручної важільної

З собою був тільки 25-метровий трос, тому з боку вінчування виглядало досить забавно.

З собою був тільки 25-метровий трос, тому з боку вінчування виглядало досить забавно

Коли 500К вибрався з яру, AlexG в надії посадити свій 500х в іншому місці вирішив виїхати іншим шляхом, і, хоча мало не завалився в ополонку, але так ніде і не сів.

Покинувши випробувальний яр, вирішили перекусити.

Берегти ліс від вогню потрібно в будь-який час року, тому ретельно засипали багаття снігом ...

... щоб не повторювалося таке

щоб не повторювалося таке

Проїхавшись по пнях і колодах (без проблем переїжджаючи 15-20 см окремо що лежать вільно катаються 2-2,5 метрові стовбури, хоча раніше рухливі дерева були справжньою проблемою), ми вирушили туди, де протектор штатних коліс миттєво перетворювався в слик - глиняно-піщаний розмокший підйом (хоч цеглу роби - більш липку субстанцію і придумати складно).

В результаті було встановлено, що протектор Відьми відмінно самоочищається навіть в таких суворих умовах!

Далі обов'язкові випробування в залитій водою бруду ...

... знову трохи по асфальту ...

... і на завершення пісок.

При поверненні додому як апофеоз випробувань - висить на невеликій висоті поперек залитої водою крижаною колії під кутом майже 45 градусів 10-12 сантиметрова гладка береза ​​(біла береста, без гілок). Дружина проїхала її з ходу, квадр не злетів у бік, кермо тільки злегка гойднувся. Ай да колеса!

У всіх видах випробувань в рамках даного мінітеста Відьма отримала відмінно! Всі три тест-пілота в захваті. Завдяки їй ми побували в місцях, 90% з яких в даний час малодоступні для стокової гуми (по крайней мере, раніше нам би навіть в голову не прийшло туди поткнутися), а приблизно 1/4 недоступна зовсім (якщо тільки тягти квадр лебідкою, та і то за умови що є за що зачепитися).

Звичайно ж, нічого не буває просто так, є у 26-их коліс (включаючи Відьму) і свої мінуси - це збільшений діаметр (кілька більша навантаження на трансмісію) і вага (аналогічно щодо підвіски, але на помірних швидкостях цей фактор нівелюється хорошим демпфуванням нерівностей).
Щоб уникнути впливу негативних факторів після установки 26-ій гуми на 500К / 500GT я б рекомендував дотримуватися наступних правил.
1) Використання 26-их коліс виключно мають можливість роботи з наднизьким тиском. Якщо якась модель разбортіруется при 0,2 атм, то для 500К це не варіант.
2) Ще більш суворе дотримання правила зниженої швидкості: всюди, де вам було б складно штовхати 500К (будь-які підйоми, пісок, сніг, про бруд і говорити нічого), використання режиму «L» обов'язково! Це захистить двигун і, особливо - варіатор. Режим «Н» призначений тільки для асфальту або щільно укоченого грунту / снігу, якщо протектор провалюється на всю свою висоту - тільки знижена!
3) Розумне використання тяги. Не потрібно давати газу більше, ніж того вимагає ситуація. Відмовтеся від надмірно різких розгонів на слабонесущих грунтах - це збереже редуктори і ШРУСи. У всіх ситуаціях забудьте про повне відкриття дроселя - динаміки у 500К і так вистачає, якщо хочете вичавлювати з мотора все, використовуйте тільки 25-ю гуму!
4) Дотримання розумного швидкісного режиму. Я б рекомендував не розганятися швидше 50 км / год, щоб нівелювати вплив додаткової ваги 26 'коліс. Тим більше, що це не означає більш повільного переміщення - навпаки, там де раніше вибивало кермо на 20 км / ч, можна йти ходом до двох разів швидше.
5) Як продовження попереднього пункту - повна заборона на стрибки, їзду з занесенням (крім зимових щільних покриттів) та інші далекі від всюдихідній тематики речі. Так, «бренди» на 26-дюймових колесах дозволяють і таке, але мова в даному випадку про «китайці» і не треба переоцінювати його можливостей, щоб в подальшому не розчаровуватися в «китаї» або в 26-ій гумі. Якщо хочемо отримати мотовсюдихід, то і використовуємо його як всюдихід.

PS Якщо видно не всі фото - оновлюємо сторінку. На Радикал залито все, але його іноді глючить (традиційно).

Ded Minka (c) При передруці та розміщенні на інших сайтах посилання на автора і першоджерело обов'язкове!

До того ж останнім часом часто запитують «Ви що - тільки чінітесь?
Чому не розповідаєте про покатушки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов