Наша сеть партнеров Banwar
06-09-2017
Великий інтерес для споживачів є місткий автобус МАЗ 231185 для міжміських і приміських перевезень, який оснащений підйомником для інвалідів-візочників. Новинка може знайти застосування на приміських маршрутах в СНД і деяких країнах Європи.
Автобус вміщає до 87 осіб, причому кількість сидячих і стоячих місць приблизно однакове. Так, в салоні встановлено 47 сидінь, в тому числі два відкидних. Передбачено і окреме місце для людини в інвалідному візку. Ще один атрибут безбар'єрного середовища - спеціальний ліфт для людей з фізичними особливостями. Комфортний мікроклімат в салоні забезпечить кліматична установка Eberspaсher.
МАЗ 231185 виділяється великими для свого класу розмірами: довжина - 12 метрів, ширина - 2,55 метра. Висота незначно перевищує 3 метри. 18-тонну машину розганяє німецький двигун від Daimler, який доповнює автоматична коробка передач від Allison. Гранична швидкість обмежена електронікою на позначці 100 км / ч.
В автобусі може бути встановлена світлодіодна оптика. Вона не тільки додає яскравих штрихів екстер'єру, а й має підвищену світловіддачею при меншому споживанні струму, довговічністю і високим захистом від пилу і вологи.
«Новий автобус підвищить позиції Мінського автозаводу в сегменті автотехніки для приміських і міжміських повідомлень. Він особливо ефективний на довгих маршрутах з інтенсивним пасажиропотоком. По суті, ми створили один з найкращих автобусів, який практично не має конкурентів в співвідношенні ціни і якості на пострадянському просторі », - відзначили на підприємстві.
На виставці Comtrans також представлений автопоїзд у складі сідельного тягача МАЗ-5440С9-520-031 і напівпричепа МАЗ-Купава 930011. Він призначений для міжнародних перевезень різних тарних вантажів на далекі відстані. Тягач оснащений 6-циліндровим двигуном екологічного класу 5 з системою SCR (Selective Catalytic Reduction), створеним Ярославським моторним заводом. Серед переваг двигуна - поліпшена паливна економічність, менша теплонавантаженому, і як наслідок - висока ресурс, збільшений інтервал заміни масла.
Автомобіль отримав новий інтер'єр з більш просторим верхнім спальним місцем. Для оббивки використовується зносостійкий матеріал бежевих тонів. Зміни торкнулися і панелі приладів, яка виготовлена в сірих тонах: встановлено новий щиток приладів з бортовим комп'ютером збільшеною діагоналі, встановлені нові дефлектори, нові кнопки. У центральній частині встановлено столик з двома підстаканниками і нішею для зберігання різних речей. Над вітровим склом встановлена проти сонячна шторка з електроприводом, на водійських дверей встановлена шторка з механічним приводом.
Тягач працює в зчепленні з ізотермічним напівпричепом МАЗ-Купава 930011 на шасі МАЗ-97585. Його вантажопідйомність становить 26 тонн, об'єм кузова - 85м3.
Ще однією новинкою став сідельний тягач МАЗ-643029-1420-012 з колісною формулою 6х4. Його відрізняють посилена задня підвіска (26 000 кг). Навантаження на сідельно-зчіпний пристрій становить 22550 кг, що дозволяє буксирувати напівпричепи в складі автопоїзда повною масою до 65 тонн. На автомобілі встановлений двигун Weichei Power WP12.430 потужністю 430 к.с. Передбачені комплектації для роботи як з бортовими так і з самоскидними напівпричепами.
Новинка Мінського автомобільного заводу - середньотоннажний бортовий автомобіль 4х2 МАЗ-4381СO на шинах розмірності 245 / 70R19.5. По суті, це «развозной» автомобіль, призначений для роботи в міських умовах. Що важливо, він не підпадає під систему оплат російської системи справляння плати з вантажівок «Платон», оскільки його повна маса становить 12 тонн. Для скорочення часу на вантажно-розвантажувальні роботи на МАЗ-4381СO встановлена бортова платформа шторного типу об'ємом 38,9 м3. (Внутрішня довжина - 6150 мм, що дозволяє вмістити 14 європіддонів).
На автомобілі встановлений новий двигун ЯМЗ-534 екологічного класу 5 з 6-ступінчастою коробкою передач ZF 6S800TO.
Особливістю інтер'єру кабіни є наявність проти сонячну шторки з електроприводом. Для комфорту водія в кабіні також встановлено незалежний повітряний обігрівач.
На представлених автомобілях передбачена можливість установки електроприводу дзеркал, електросклопідйомники, шторки з електроприводом, центрального замка, кондиціонера, круїз-контролю, системи курсової стійкості, системи екстреного виклику оперативних служб.
назад