Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Міст МТЗ: передній, задній, регулювання

  1. Конструкція переднього моста
  2. Процес передачі крутного моменту
  3. Обслуговування переднього моста МТЗ
  4. Ремонт переднього моста МТЗ
  5. Поточний ремонт переднього моста МТЗ-82 (відео)
  6. Обслуговування заднього моста

Наша сеть партнеров Banwar

Передній міст МТЗ є невід'ємним елементом ходової частини трактора. Він використовується як основа для підтримки передньої частини рами, а також вказує напрямок руху техніки. До того ж за допомогою переднього моста МТЗ 80 і МТЗ 82, який є провідним, реалізується передача крутного моменту від двигуна на колеса, що і забезпечує рух машини.

При цьому особливості конструкції моста переднього МТЗ визначають його функціональність. Наприклад, можливість зміни розмірів колії забезпечує комфортну роботу на міжряддях з високими сільськогосподарськими культурами.

Конструкція переднього моста

Трактора МТЗ 80 і МТЗ 82 випускає Мінський тракторний завод. Передній ведучий міст МТЗ виробники не змінювали практично з перших моделей техніки. Лише доповнювали його конструкцію новими модифікаціями. У конструктивному плані він схожий на міст трактора т 40, але на відміну від нього, встановлений на полужесткой підвісці і розділений на дві, суміщені частини.

У конструктивному плані він схожий на міст трактора т 40, але на відміну від нього, встановлений на полужесткой підвісці і розділений на дві, суміщені частини

Передній міст на тракторі МТЗ

Даний вузол в МТЗ є балковий міст, який включає в себе чотири основних елементи:

  • сама балка;
  • диференціал з можливістю блокування;
  • головна передача;
  • колісні редуктори.

У такій конструкції колісний редуктор з балкою фіксується через піввісь. На рукавах переднього моста піввісь фіксується телескопически, безпосередньо через кожух. Така конструкція дозволяє при необхідності скорочувати або навпаки розширювати дорожню колію машини. За передачу крутного моменту на колеса відповідають зубчасті колеса, конічного типу, які вмонтовані в редуктора коліс. Вони забезпечують мінімальний радіус розвороту машини при збереженні величини дорожнього просвіту.

Конічні шестерні зі спіральним різьбленням представляють також і головну передачу техніки. Такий тип розміщення зубів обраний не випадково. Спіральна форма забезпечує більш надійну зчеплення і робить колеса практично безшумними.

Диференціал в конструкції трактора МТЗ відіграє також дуже важливу роль. На його основі базується висока прохідність і більш плавний вхід техніки в повороти. Відбувається це завдяки індивідуальній автономної регулюванню кожного колеса.

Диференціал виконаний у формі конуса. Він складається з двох з'єднаних частин. Усередині корпусу пристрою розташовуються дві осі, які розміщуються хрестом відносно один одного. Чотири сателіта диференціала фіксуються на всіх кінцях кожної з осі. По периметру на одній лінії встановлені натискні чашечки. Між собою чашки і сателіти з'єднують напівосьові зубчасті колеса, які з іншими деталями знаходяться в постійній зчепленні.

Усередині напівосьових зубчастих коліс є маточини зі шліцами. Ці маточини доповнені заглушками з гумовою прокладкою всередині. У них заходить піввісь редуктора, коли необхідно вкоротити колію. Також в конструкцію диференціала входить шість пар тертя, які розташовані по три в кожній частині агрегату. Пара тертя складається з ведучого і веденого фрикційних дисків.

Диференціали, що використовуються на передньому, а також входять до конструкцію заднього моста трактора МТЗ 80 і МТЗ 82, зазвичай мають коефіцієнт блокування зі значенням 2-3. Цей показник визначає, у скільки разів може бути збільшений крутний момент або тягове зусилля одного з коліс на складній ділянці дороги. Тобто, якщо одне з коліс, потрапило в яму або глибокий нестабільний грунт, друге колесо відразу ж блокується диференціалом. При цьому вся потужність передається двигуном переходить на друге колесо, збільшуючи його крутний момент в 2-3 рази.

Конструкція переднього моста трактора МТЗ

До напіврамі трактора передній міст кріпиться через опорний брус. З брусом він з'єднується через спеціальні осі, які за допомогою шарнірів фіксуються на корпусі і напіврамі. Такі елементи забезпечують зсув моста щодо рами на 9 градусів. Спеціальні виїмки, в які захований корпус, диференціал і головна передача, стопорять подальший рух вузла при досягненні віссю максимального рівня зміщення.
до меню ↑

Процес передачі крутного моменту

Основним завданням ведучого моста МТЗ є передача крутного моменту від двигуна трактора на передні колеса, а також повороти техніки. І якщо поворот здійснюється за рахунок повороту керма в кабіні оператора, то процес передачі крутного моменту не такий однозначний і вимагає додаткового розгляду. Вся процедура включає такі моменти:

  1. Основою такого процесу виступає обертання зовнішнього диска кулькового підшипника, а також двох підшипників конічного типу, які розміщені на осі моста. На них крутний момент подається з диференціала. Передача проходить за рахунок нижньої і верхньої пар конічних зубчастих коліс.
  2. У разі повороту рульова трапеція передає зусилля далі, на тяги і важелі. Через важіль зусилля проходить далі на корпус колісних редукторів. Нижня і верхня пари тертя починаються обертатися відносно один одного. При цьому навколо опор шворнів провертаються колеса з редукторами.

до меню ↑

Обслуговування переднього моста МТЗ

Загальна функціональність трактора безпосередньо залежить від функціональності переднього і заднього моста. Внаслідок цього, своєчасне обслуговування вузлів дозволяє істотно продовжити термін експлуатації всієї техніки.

У план періодичного обслуговування пристрою входить чіткий перелік основних процедур, які дозволять підтримувати його продуктивність. До таких процедур відносяться:

  • регулярні виміри рівня масла;
  • заміна масла в разі потреби;
  • завмер і регулювання зазорів;
  • підтягування і фіксація кріпильних елементів.

    Розбирання переднього моста МТЗ

При цьому обслуговування проводиться в чіткому порядку, виходячи з конструкції моста і доступності його вузлів:

  1. Перш за все, йде огляд або обслуговування основної передачі і диференціала. Для цього знімається кришка агрегату і змиритися рівень. При необхідності її необхідно долити. Далі вимірюється центрация осей і ширина зазорів. Якщо отримані значення не відповідають заводським параметром, проводиться регулювання за допомогою фіксаторів. Також слід звернути увагу на піввісь і фіксують кришки колісних редукторів. Якщо вони деформовані або пошкоджені, їх слід замінити на нові.
  2. Після того, як диференціал оглянутий, слід перейти на перевірку рівня масла і загального стану вузлів редуктора. При необхідності замінюються пари тертя. Також для профілактики, періодично підтягуються всі кріплення.
  3. Наступним пунктом обслуговування є перевірка зазорів і люфтів у провідній шестірні. Збільшення зазору між зубами вище заводської норми пропорційно веде до зниження потужності трактора. В цьому випадку необхідно підтягнути всі фіксуючі гайки вузла. Далі перевіряється фланець кардана на можливість вільного переміщення навколо осі. Якщо фланець не рухається, значить, кріплення добре затягнуті і люфт усунутий.
  4. Перевірка роликових підшипників на наявність зазору між внутрішнім кільцем і віссю. Такий зазор не повинен перевищувати 0,05 мм. Він увелічіваеться в разі зсуву підшипника. Повернути підшипник на місце можна, укладаючи його по колу з одночасною затяжкою фіксує гайки. Коли осьової просвіт знову прийде в норму, гайка послаблюється і стопориться. При цьому кільце-розпірка не повинно виходити за межі обойми підшипника.

до меню ↑

Ремонт переднього моста МТЗ

Якщо ж все-таки обслуговування не проводилося або на вузол здійснювалася надмірне навантаження, цілком можливий вихід з ладу окремих вузлів переднього моста. В цьому випадку необхідно вже ремонтувати пристрій, причому, часто з заміною зношених частин.

Ремонт необхідний в разі стороннього шуму всередині редуктора або конічної парі. Шум не є наслідком зносу шестерні або при утворенні люфту, знос роликових і конічних підшипників. У цьому випадку перевіряють стан зубчастих коліс. При необхідності деформовані або стерті замінюють. Також перевіряється відстань від фланця підшипника до осі. Якщо воно перевищує 0,3 мм, підшипники необхідно відрегулювати.

Також ознакою несправності є наявність мастильного матеріалу на кардані або головній передачі . В цьому випадку причина полягає в зносі манжети ведучого зубчастого колеса. Для ремонту потрібно зняти карданний вал, після цього від'єднати фланець, демонтувати стакан підшипників. З склянки випресовивается необхідна шестерня і відділяється манжета. Далі елемент змінюється на новий і пристрій збирається в зворотному порядку.

Далі елемент змінюється на новий і пристрій збирається в зворотному порядку

Передні мости МТЗ в зборі

Якщо в разі візуального огляду на кришці переднього моста були виявлені сліди пошкоджень або деформації, її необхідно відразу ж замінити на нову. Ремонтувати пошкоджену кришку не бажано, так як велика ймовірність повторення несправності при навантаженні.

Очевидною ознакою поломки вузлів мосту є наявність масла на фланцях диска колеса. Причина полягає в зносі осьової манжети. Для ремонту необхідно демонтувати колесо. Після розбирається редуктор. З нього витягується ведене зубчасте колесо. Далі виймається обойма фланця. Після заміни прокладки проводиться збірка в зворотному порядку.

Надмірний нагрів верхньої пари конічних шестерень спостерігається внаслідок відсутності або слабкого надходження масла в редуктор. Як правило, причиною цього є зіпсована прокладка вертикального вала. Для її заміни, редуктор розбирається способом, зазначеним в попередньому пункті. Далі проводиться заміна манжети з супутнім оглядом інших вузлів.
до меню ↑

Поточний ремонт переднього моста МТЗ-82 (відео)


до меню ↑

Обслуговування заднього моста

Навіть регулярне обслуговування передньої колісної осі не може гарантувати її максимальну функціональність і справність без належного стану заднього моста. Поломка або знос деталей заднього моста підвищують навантаження на вузли переднього, і як наслідок, значно прискорюють знос комплектуючих.

Запобігти такому момент, можна здійснюючи регулярний ремонт заднього моста. Як і у випадку з фронтальним, полягає вся процедура в замірах рівня масла в труть частинах і в перевірці величини зазору зубів ведучої шестірні.

Єдиний момент, який також варто врахувати, полягає в тому, що задній міст замінює задню напіврами, на якій розташовується кабіна водія і цілий ряд механізмів. Тому розбирання моста проводиться в наступні етапи:

  • відділення кабіни оператора від основи трактора;
  • витяг інших вузлів, що заважають роботі;
  • демонтаж самого моста.

Після того, як всі попередні пункти виконані, з осей знімаються колеса, а сам міст розбирається з подальшим обслуговуванням або заміною деталей.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов