Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мита Китаю на імпорт автомобілів з США

  1. Ледь відкривши завод в США, Volvo може заморозити його або відмовитися від набору персоналу!

Наша сеть партнеров Banwar

Загрози стали реальністю: Китай ввів величезні мита на імпорт автомобілів з США. Ось тільки страждають через це аж ніяк не американські бренди: під ударом опинилися Mercedes-Benz, BMW і Volvo, і їх подальша стратегія буде багато в чому залежати від того, як будуть розвиватися події.

Т оргов війна, розв'язана Дональдом Трампом, продовжує набирати обертів: Китай ввів заходи у відповідь на підвищення імпортних мит і з 6 липня обкладає ввезені з США автомобілі 40-відсотковим податком. Однак, всупереч логіці, бренди, для яких цей удар став найбільш важким, зовсім не американські, а європейські - це Mercedes, BMW і Volvo. Про ситуацію з новим заводом Volvo в США, який виявився під загрозою заморозки, ледве встигнувши відкритися, ми вже розповідали раніше . Але шведська марка під китайським крилом - не єдина з когорти люксових брендів, що вклалися в будівництво заводів в США, а тепер пожинають плоди такої «поспішності».

Більш того, власне американські марки на кшталт популярного в Китаї Buick (і інших належать GM) і зовсім постраждали мінімально: вони працюють по «встановленої» для Китаю схемою зі створенням спільних виробництв з місцевими брендами - тобто, автомобілі виробляються безпосередньо в країні і ніякими ввізним митами не обкладаються. Частка продажів Ford в Піднебесній в глобальному масштабі невелика, тому для нього підвищення цін з відповідним падінням продажів не стане відчутним ударом. Ну а Tesla, що має певні плани на ринок Китаю, за даними The Wall Street Journal , Поки просто переписала китайські цінники на свої машини в сторону збільшення на 20%, але до цього компанія теж вже оголосила про свої плани по відкриттю місцевого виробництва.

Ну а Tesla, що має певні плани на ринок Китаю, за даними   The Wall Street Journal   , Поки просто переписала китайські цінники на свої машини в сторону збільшення на 20%, але до цього компанія теж вже оголосила про свої плани по відкриттю місцевого виробництва

Buick Regal GS '2013-17

А ось для німецьких брендів в особі Mercedes і BMW збільшення імпортних мит на автомобілі, що ввозяться з США, до 40% виявилося набагато серйознішим ударом, і його наслідки не вдасться мінімізувати малою кров'ю. Інвестуючи в американські заводи, німці, начебто, робили виключно добру справу: нарощували власні виробничі потужності, створювали нові робочі місця в Америці, інвестували в американську економіку, оптимізували виробничу логістику і так далі. Однак тепер вони виявилися у власноруч збудованій пастці: виробництво в США автомобілів для Китаю виявилося позбавлене економічного сенсу через загороджувальні імпортних тарифів. Чи не тлі зростаючого ринку це виглядає справжнім кошмаром: за даними VDA (Verband der Automobilindustrie, Німецької асоціації автомобільної промисловості), кожен п'ятий німецький автомобіль, вироблений в США, був замовлений покупцем з Китаю.

Mercedes-Benz C-Klasse '2014 Н.В.

Новини / Авто і бізнес

Ледь відкривши завод в США, Volvo може заморозити його або відмовитися від набору персоналу!

Очевидно, що завод в США, на днях відкритий Volvo, потрібен не стільки шведської компанії, скільки материнської Zhejiang Geely Holding. Судіть самі, з січня по травень 2018 року Volvo хоча і зросла на ринку США на вагомі ...

21.06.2018

Все, що можуть зробити німецькі бренди в цій ситуації - це перерозподілити продажу, вважає аналітик Джордж Гелліерс. «З економічної точки зору має сенс направити якомога більше вироблених в США автомобілів на місцевий ринок, обмежити поставки на інші ринки і по можливості підвищувати там ціни в разі, якщо попит буде помітно перевищувати пропозицію», - пояснив він виданню Automotive News .

Звучить це хоч скільки-небудь заспокійливо для компаній, які вклали мільярди в запуск заводів? Анітрохи. Чи вплине це на їх майбутню стратегію розвитку? Однозначно. Mercedes, наприклад, планує піти від ідеї поділу виробничої мережі на підприємства, що випускають або передньопривідні, або задньопривідні моделі, уніфікуючи заводи для випуску будь-якого типу машин. А ось як зміняться плани щодо інвестування 1 мільярда доларів в новий завод в Алабамі, де трудяться 24 тисяч чоловік, для його підготовки до виробництва електромобілів, поки сказати складно - але то, що коригування внесені будуть, сумніву не викликає.

Для BMW, яку в цьому випадку варто називати не конкурентом, а товаришем по нещастю Mercedes-Benz, обсяги інвестицій в американське виробництво були ще більш серйозними: самими німцями називається цифра в майже 9 мільярдів доларів. Статистика, озвучена Міністерством торгівлі США, називає BMW найбільшим експортером автомобілів з США. Головним чином на це впливає завод в Спартанберге, з якого по всьому світу розлітаються кросовери X3, X4, X5 і X6. Тут працює 10 тисяч осіб, а з конвеєра щомісяця сходить кілька десятків тисяч кросоверів - в червні 2018, наприклад, було випущено майже 36 тисяч машин.

Тут працює 10 тисяч осіб, а з конвеєра щомісяця сходить кілька десятків тисяч кросоверів - в червні 2018, наприклад, було випущено майже 36 тисяч машин

BMW X6 '2014 Н.В.

Найгірше в цій ситуації те, що саме цей завод був вибраний як місце виробництва нового флагмана кроссоверним лінійки - моделі X7. Інвестиції, пов'язані з постановкою кросовера на конвеєр і розширенням виробництва, склали 600 мільйонів доларів, а загальна річна потужність підприємства з урахуванням нової моделі має зрости до 450 тисяч одиниць, зробивши завод найпродуктивнішим з тих, що є у BMW в світі. Ну а одним з ключових ринків для X7 є ... так-так, саме Китай.

BMW Concept X7 iPerformance '2017

Ситуація швидше трагічна, ніж комічна, і зараз німці, зрозуміло, продумують альтернативні виробничі сценарії, які дозволять уникнути мит і знизити витрати. Зокрема, глава BMW Харальд Крюгер в ході Пекінського автосалону в квітні цього року розповів, що компанія планує почати випуск кросоверів в Китаї, перенаправивши потік американських машин на внутрішній ринок. Такий хід дозволить вирішити відразу два завдання: гранично наситити американських доларів машинами і уникнути падіння продажів в Китаї через неминуче підвищення цін в разі продовження імпорту машин з США. План, безсумнівно, прекрасний - правда, його фінансова реалізація теж повністю лягає на плечі німецького автовиробника ...

BMW X5 '2000-Н.В.

Але і це ще не повний список неприємностей для німецьких компаній: адже Трамп у своїй торговельній війні не обмежується Китаєм, а включає в список «несправедливо наживаються на США» ще й Європу. У разі кратного підвищення мит на імпортовані звідти автомобілі крайніми залишаться ... правильно, знову німці - наприклад, BMW везе свої седани в Америку з-за кордону. І усічення не тільки вихідного, але і вхідного потоку машин стане ударом по другій щоці європейським автовиробникам. На цьому тлі плани PSA по поверненню французьких брендів на північноамериканський ринок здаються дещо оптимістичними. Хоча до 2026 року, коли в США і Канаді за планом повинні з'явитися Peugeot, Citroen і Opel, все вже повинно бути ясно: адже за 10 років, як відомо, або віслюк здохне, або падишах помре ...

Звучить це хоч скільки-небудь заспокійливо для компаній, які вклали мільярди в запуск заводів?
Чи вплине це на їх майбутню стратегію розвитку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов