Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мити ланцюг засобом для посуду - це ок? Розбираємося, як доглядати за велосипедом

  1. Велосипед стояв на балконі всю зиму. Як підготувати його до сезону?
  2. Що потрібно перевіряти перед кожним виїздом з дому?
  3. Велосипед - складний механізм. Які деталі потрібно змащувати регулярно?
  4. Начебто мій двоколісний транспорт став їхати повільніше, а гальмувати довше. Як зрозуміти, що пора...
  5. У машині завжди возять «запаску», домкрат ... А що входить в необхідний мінімум інструментів велосипедиста?
  6. Е слі я проколю камеру, що робити?
  7. Чи обов'язково надягати шолом при поїздці на велосипеді? Мені в ньому незручно.
  8. Часто катаюся ввечері. Що «надіти» на велосипед, якщо їздиш в темряві або інших особливих умовах?
  9. А як правильно мити велосипед? Чи можна використовувати мийку високого тиску?
  10. Літо теж коли-небудь закінчиться. Де краще зберігати велосипед взимку?

Наша сеть партнеров Banwar

Коли за вікном сонце і стійкий плюс, саме час діставати велосипед. Як переконатися, що він справний? Чи потрібен шолом? Чи можна помити «двоколісного коня» звичайним засобом для посуду? Разом з мотовелозавода ми підготували картки про те, як доглядати за велосипедом. Розібратися в тонкощах догляду нам допомагав інженер-технолог заводу Олександр Чиркунов, а також велогонщик, чемпіон Білорусі в груповій гонці, переможець етапів європейських гонок «Вуельта» і «Тур Середземномор'я» Євген Гутаровіч.

Велосипед стояв на балконі всю зиму. Як підготувати його до сезону?

Євген Гутаровіч: Для початку огляньте колеса: добре чи крутяться, чи надійно закріплені, натягнуті чи спиці. Виставте рівно гальмівні колодки: при натисканні вони не слід виймати із обода.

Олександр Чиркунов: Також перевірте, чи немає іржі і нальоту на тросах. Якщо троси ходять плавно, а ручка не залипає на зворотному ходу, то можна більше нічого не робити.

З гідравлічними гальмами складніше. Якщо велосипед зберігався в підвішеному стані всю зиму, то всередину міг проникнути повітря. Потрібно перевірити хід гальмівної ручки, не збільшився чи її хід, і не затримується вона при зворотному русі. У цьому випадку потрібна буде прокачування гальм.

Перевірте амортизаційну вилку (з'єднує раму з переднім колесом), якщо вона стоїть на велосипеді. Яка б вилка ні стояла, порядок дій буде один: потрібно протерти її від пилу і змастити пильовики (елементи, розташовані приблизно на рівні колеса) силіконовим спреєм. При цьому понажимайте своєю вагою на вилку - так ви заодно перевірите справність амортизаторів. Якщо вони пружинять - все в порядку.

Є.Г .: Але найкращий варіант переконатися, що ваш велосипед готовий до сезону - підвезти його на сервіс технічного обслуговування і показати фахівцям. Зазвичай можна вкластися в 20 рублів.

Що потрібно перевіряти перед кожним виїздом з дому?

Г.Ч .: Всі кріпильні болти повинні бути затягнуті з необхідними зусиллями. Особливу увагу приділіть затягуванні керма і інших деталей поряд з ним. Будьте акуратніше при закручуванні болтів на карбонових частинах велосипеда, якщо вони є.

На рульовій колонці не повинно бути порожніх просторів між елементами, а й перетягувати її не варто.

Є.Г .: Також перевірте, накачані чи колеса. Повернувшись з прогулянки і поставивши велосипед, можна не помітити, що колесо трохи спускає повітря через маленького проколу. Друге - стан ланцюга. Вона повинна бути добре змазана і не дзвеніти.

Якщо на минулій поїздці ви зіткнулися з кимось або впали, то «вісімка» (коли обід не плаский) або «яйце» (коли частина обода стає ближче, ніж інші, до центру) будуть помітні практично відразу. Порівнявшись колесо і усунути інші неполадки після аварії краще з вечора, а не відразу перед поїздкою.

Г.Ч .: Усунути «вісімку» нескладно: для точного регулювання обода досить нерухомо зафіксувати звичайну лінійку на рамі або вилці велосипеда. Тоді позначки на лінійці дозволять вам орієнтуватися і найбільш точно виправити колесо.

Якщо обід при обертанні зміщується в ліву сторону, слід збільшувати натяг спиць на правій стороні і зменшувати на лівій (і навпаки - якщо зміщується вправо). Для збільшення натягу спиць ключ коштує обертати проти руху годинникової стрілки, а для зменшення - навпаки.

Також переконайтеся в точності настройки і функціонування перемикачів передач. Перевірте, щоб задній перемикач в крайньому положенні не зачіпав спиці і корпус рами ні за яких маніпуляціях. В іншому випадку краще звернутися в майстерню для регулювання. Наприклад, тільки при покупці білоруського велосипеда AIST перше техобслуговування буде безкоштовним в магазині або рекомендованої магазином веломастерні. Гарантія на велосипеди діє рік, але вкрай важливо регулярно, мінімум два рази на рік, проводити техобслуговування велосипедів

Велосипед - складний механізм. Які деталі потрібно змащувати регулярно?

Є.Г .: Як тільки ланцюг почала видавати сухий звук - треба її змастити. Досить нанести мастило тонким шаром на зовнішню сторону ланцюга - через п'ять хвилин інтенсивного крутіння педалей вона розподілиться по всій довжині і зірочкам. Робити це потрібно в міру необхідності. Надлишки мастила варто витирати. При цьому ланцюг повинна бути чистою. До речі, змащення ланцюга потрібна, якщо ви грунтовно помили свій двоколісний транспорт.

Г.Ч .: Є кілька видів мастила. Кожна має свої плюси і мінуси: аерозольна - популярний варіант для велосипедистів, легко наноситься на важкодоступні елементи, але нею також легко забруднитися. Рідка - класика в маслянки. Наносити потрібно акуратно і ретельно, з плюсів - мінімальна ціна.

Начебто мій двоколісний транспорт став їхати повільніше, а гальмувати довше. Як зрозуміти, що пора міняти ланцюг і гальмівні колодки?

Є.Г .: З ланцюгом все просто: ставимо її на найбільшу передню зірку і відтягує в сторону. Як тільки бачимо два вільних зуба (а у професіоналів - один), пора міняти. Зверніть увагу на зірки. Якщо зубчики стали гострими, як кінчик ножа, значить, зірка зносилася і її теж треба міняти. Інакше ланцюг буде «прострілювати», а передачі - працювати неточно.

Г.Ч .: Якщо відчуваєте, що «поведінка» велосипеда змінилося, уважно перевірте гальма: починаючи від ручок і закінчуючи колодками. Занадто слабкий або тугий гальмо повинен змусити вас насторожитися.

Є.Г .: Проста колодка складається з двох частин - гумки і металевої основи. На гумці є смуга ліміту. Як тільки перейшли її, колодки треба міняти. Якщо смуги немає, то коли каучук зітреться і металева основа почне терти обід, ви миттєво це почуєте. Крім того, гальма різко знизять ефективність, що також не залишиться непоміченим.

Г.Ч .: Проблеми можуть бути викликані ослабленням затягування тросів, стертими колодками, витіканням гальмівної рідини з гідравліки та багатьом іншим. У будь-якому випадку, якщо при легкому натисканні ручки гальма нічого не відбувається - зверніться до майстра.

У машині завжди возять «запаску», домкрат ... А що входить в необхідний мінімум інструментів велосипедиста?

Г.Ч .: Будь-якому велосипедистові знадобляться портативний насос, запасна камера та ремкомплект.

Рада з досвіду: навіть не намагайтеся економити на дешевому насосі. У мене перебувало багато різних насосів, куплених за принципом «чим дешевше, тим краще», і всі вони вже давно зламані. Велосипедний насос, крім надійності, повинен володіти такими якостями: низькою вагою і зручністю користування.

Наступна річ, без якої ви не особливо наїзд на велосипеді - запасна камера. Скільки їх брати з собою - питання відкрите. Практика показує, що можна встигнути і три рази проколотися за «покатушку». Камери брати можна будь-які, не варто витрачати гроші на дорогі.

Набір шестигранників. Тут коментувати особливо нічого: щось підкрутити (той же болт регулювання нахилу сідла) в дорозі завжди може знадобитися.

Е слі я проколю камеру, що робити?

Є.Г .: Рекомендую мати ремнабор для відновлення камери. У ньому знаходяться пара латок, наждачка і клей.

Щоб полагодити камеру, потрібно зачистити прокол, нанести шар клею, притиснути латку і 5-10 хвилин почекати. Взагалі, краще поміняти зіпсовану на нову: зняти покришку, зняти стару камеру, потім натягнути нову, зверху - покришку і накачати. Проколоту камеру акуратно закладіть вже вдома, де буде запаска.

Перед тим як ставити «свіжу» камеру, не забудьте перевірити покришку: раптом там залишився осколок, який пошкодив колесо в минулий раз.

Чи обов'язково надягати шолом при поїздці на велосипеді? Мені в ньому незручно.

Є.Г .: Тим людям, які вважають, що шолом марний, хочу порадити купити хорошу медичну страховку. Так, без нього не так потієш, і взагалі зручніше. Але мене шолом рятував раз десять, напевно. На тренуваннях іноді падав так, що він розбивався вщент і на наступний день доводилося вдягати новий. Але при цьому голова лишався. Тому шолом однозначно потрібен. Думаю, це перше, що треба купити.

Г.Ч .: Так як аматорське велорух зростає, стає ще більш небезпечним кататися без шолома. Батьки вважають за потрібне купити шолом тільки дитині, забуваючи про те, що самі себе не захищають. Зараз продається величезна кількість моделей шоломів - як для міських поїздок так і для спорту.

Є.Г .: А ще корисно буде придбати рукавички: коли ми падаємо з велосипеда, то відразу підставляємо руки. Якщо сильно зітремо долоні об асфальт, то не зможемо потім взятися за кермо.

Часто катаюся ввечері. Що «надіти» на велосипед, якщо їздиш в темряві або інших особливих умовах?

Є.Г .: Зараз на велосипеди наноситься світловідбиваюча фарба, а на шоломах є спеціальні елементи, але для безпеки на дорозі потрібно докупити фару і ліхтар. Є нерівності, які в темний час доби практично непомітні. Коли в'їжджаєш на швидкості в яму, кермо миттєво вибиває з рук - можна вилетіти вперед і зламати ключицю або отримати черепно-мозкову травму.

Г.Ч .: Тим, хто катається в місті, досить просто купити ліхтарі для позначення. Вас будуть бачити здалеку. А ось тим, хто любить туризм і їздить в лісі, за містом, потрібна буде дуже яскрава фара. Також можна придбати жилет або куртку зі світловідбиваючими смужками.

А як правильно мити велосипед? Чи можна використовувати мийку високого тиску?

Є.Г .: Якщо погода хороша, то досить мити велосипед раз в тиждень. Або просто протирати пил ганчіркою. Якщо ви проїхали під дощем або по калюжах, ти помити двоколісний транспорт потрібно відразу ж: бруд з піском осідає на всіх рухомих елементах і може погіршити їх роботу.

Г.Ч .: Мити велосипед краще на вулиці. Ланцюг - знімайте і мийте окремо. Не користуйтеся спеціальними пристроями, які створені для мийки автомобілів. Ці прилади подають воду в умовах високого тиску. В результаті вона може потрапити в найбільш вразливі місця велосипеда - підшипники, які знаходяться у втулках, каретці і рульовій колонці. У спекотну погоду можна не витирати сухою ганчіркою після мийки, але в холодну обов'язково потрібно зробити це.

Є.Г .: Я не користуюся спеціальними велошампунямі і спреями. Просто набираю відро води, наливаю туди миючий засіб для посуду або рідкий порошок і губкою протираю всі деталі. Потім обдати велосипед чистою водою. Засобом для миття посуду, до речі, дуже добре відмивається ланцюг. Але такий варіант скоріше для заміського будинку зі своєю ділянкою, ніж для міського двору.

Літо теж коли-небудь закінчиться. Де краще зберігати велосипед взимку?

Г.Ч .: Для зберігання найкраще підходить місце з постійною температурою і сухим повітрям (наприклад, будинки), де деталі не будуть перебувати під прямими сонячними променями.

Перед зимою краще провести так звану консервацію, щоб навесні не було сюрпризів, збитих налаштувань передач або іржавою ланцюга. Для цього мастило потрібно рясно нанести на ланцюг, розтираючи надлишки уздовж всіх ланок. Решта поверхні: троси, зірочки, штоки амортизаторів - потрібно очистити від бруду і старого мастила. Потім ці місця можна змастити машинним маслом.

Якщо зберігати велосипед в гаражі, то ще потрібно змастити поверхню рами поліролью. Зніміть всі пластикові аксесуари і заберіть їх додому. В цьому випадку колеса потрібно трохи спустити, щоб не потріскалися шини від низьких температур.

Ланцюг потрібно перевести на найменші зірочки як спереду, так і ззаду. У цьому положенні натяг тросів перемикання мінімальні і пружини в перемикачах знаходяться в стислому положенні.

Є.Г .: Тільки не ставте велосипед біля батарей - потріскається лакофарбове покриття. Залишати замовити велосипед на вулиці вже точно не варто: висока вологість, сніг і низька температура скоротять термін його служби.

Партнер матеріалу:
Партнер матеріалу:      Знижка на міські і шосейні велосипеди AIST Disco, Sputnik, Sputnik W, Swing, Turbo   тут Знижка на міські і шосейні велосипеди AIST Disco, Sputnik, Sputnik W, Swing, Turbo тут.

Як підготувати його до сезону?
Що потрібно перевіряти перед кожним виїздом з дому?
Які деталі потрібно змащувати регулярно?
А що входить в необхідний мінімум інструментів велосипедиста?
Е слі я проколю камеру, що робити?
Чи обов'язково надягати шолом при поїздці на велосипеді?
Що «надіти» на велосипед, якщо їздиш в темряві або інших особливих умовах?
А як правильно мити велосипед?
Чи можна використовувати мийку високого тиску?
Де краще зберігати велосипед взимку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов