Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mitsubishi Pajero IV - паралелі

Наша сеть партнеров Banwar

Мітсубісі Паджеро четвертого покоління серійно почав випускатися з 2006 року. У 2012 році була представлена ​​рестайлінговая версія позашляховика. Поява нового покоління Mitsubishi Pajero родило чимало суперечок. Що це? Абсолютно нова модель або глибока модернізація попередньої? І все ж Мітсубісі Паджеро 4 - це результат модернізації позашляховика третього покоління. Здогадки підтверджуються зовнішнім і технічними схожістю автомобілів, а так само загальними «болячками» і однаковим ресурсом агрегатів і систем.

Здогадки підтверджуються зовнішнім і технічними схожістю автомобілів, а так само загальними «болячками» і однаковим ресурсом агрегатів і систем

Двигуни.

Під капотом четвертого Паджеро часто зустрічаються бензинові атмосферники робочим об'ємом 3,0 л (6G72, 178 к.с.) і 3,8 л (6G75, 250 к.с.), а так само «дизель» робочим об'ємом 3,2 л (4D41, 170 к.с.). На Pajero IV, ввезених із зони Перської затоки, бензиновий двигун 3,8 л - велика рідкість, так само як і мотори ємністю 3,5 л (6G74, 202 к.с.).

3-х літровий бензиновий агрегат в лінійці моторів має найневиннішу автобіографію. Такий двигун характеризують як самий простий, надійний і витривалий. До того ж він з легкістю перетравлює 92-ий бензин. Правда, динаміка позашляховика з таким мотором залишає бажати кращого, але на бездоріжжі вона не так важлива. Бензиновий 3.5 л, в плані надійності, так само не має славу примхливим. А ваги значного позашляховика для його 202-ух «скакунів» все так само багато.

Флагманський 3,8 л з системою зміни фаз газорозподілу MIVEC наділяє Мітсубісі Паджеро гідної динамікою. Двигун в цілому надійний, без сюрпризів. Але без одного неприємного моменту не обійшлося. В період з 1 лютого по 21 травня 2008 року на складальному конвеєрі моторів серії «ТР» стався збій в програмному забезпеченні. В результаті, робот встановлював підшипники коленвала менше необхідного розміру. Наслідки? Скарги власників на стук в двигуні і заміна «короткого блоку» або двигуна цілком по гарантії. Вартість короткого блоку близько 110 - 120 тис. Рублів. Найчастіше проблема виявлялася вже через 10-20 тис. Км, але могла з'явитися і пізніше - після 40-70 тис. Км. Симптомами недуги служили стуки, помітні при збільшенні оборотів понад 1000-1500 об / хв, які схожі на звук колія вихлопу. Як не дивно, але з схожими симптомами на операційний стіл двигателистов потрапляли і окремі екземпляри 2007 року випуску, з пробігом більше 100 тис. Км. Діагноз - масляне голодування і проворот вкладишів коленвала. Повернути двигун до життя вдавалося після заміни коленвала і вкладишів.

При пробігу більше 80-120 тис. Км робота системи MIVEC може супроводжуватися зайвим шумом / торохкотінням, чутним при збільшенні оборотів. Це особливість роботи системи, і шум зі збільшенням пробігу не прогресує.

Кілька примірників з двигуном 3,8 л стали жертвами заслінок - вони потрапили в циліндри через ослабших гвинтів. Дана проблема знайома власникам Паджеро третього покоління з таким же двигуном. Як превентивний захід можна при заміні свічок на ТО 60 посадити гвинти кріплення заслінки на різьбовий герметик.

Бензинові агрегати мають ремінний привід ГРМ з рекомендованим інтервалом заміни - 90 тис. Км. Новий комплект ГРМ обійдеться в 10-12 тис. Рублів, а робота по його заміні - близько 8-10 тис. Рублів.

При пробігу більше 120-150 тис. Км може потекти радіатор. Оригінальний обійдеться в 20-25 тис. Рублів, аналог дешевше - 3-5 тис. Рублів. Каталізатори служать понад 150-200 тис. Км.

Турбодизель 4D41 вимогливий до якості дизельного палива. Перші проблеми можуть з'явитися через 60-100 тис. Км. Причина - вихід з ладу клапана високого тиску в ТНВД або забилися сажею трубки, що з'єднують датчик на кронштейні паливного фільтра з впускним колектором. При цьому загоряється Check, ASC OFF, знижується тяга, а при перемиканні передач коробка смикається. Форсунки, як правило, ходять понад 100-150 тис. Км. Вартість нової форсунки близько 30 тис. Рублів. Приблизно до цього ж часу зажадає очищення клапан ЄДР. Дилери за цю процедуру беруть близько 13 тис. Рублів. Хоча можна знайти новий клапан за 8-10 тис. Рублів. При пробігу більше 120-150 тис. Км нерідко здається верхній заспокоювач і натяжитель ланцюга. За заміну доведеться викласти близько 15 тис. Рублів.

Трансмісія.

Трансмісія

Коробки передач Pajero IV надійні, і претензій до них не виникає. «Автомат» вимагає заміни масла зі зміною фільтра через кожні 90 тис. Км. Деякі власники відзначають появу поштовхів на прогрітій АКПП при переході з 3-ї на 4-у передачу і назад - при пробігу понад 100-150 тис. Км. Дані симптоми не розвиваються, і несправностей не виникає.

«Фірмова фішка» Мітсубісі Паджеро - люфт кардана в задньому редукторі. При цьому, при скиданні або натисканні газу чути стукіт. Для усунення стуку знадобиться заміна заднього редуктора і карданного валу, що дуже дорого. Та й немає гарантії, що через 20-30 тис. Км стук чи не з'явиться знову. Згодом починає підвивати задній редуктор. Але причин для занепокоєння немає - чергова особливість.

Передній редуктор кріпенький, але все ж кілька власників зуміли його «укласти» на жорсткому «офф-роуд». Іноді відмовляє датчик включення переднього приводу. Дилери просять за новий близько 2,5-3 тис. Рублів. Аналог в магазині запчастин не дорожче 1-1,5 тис. Рублів.

Тріск в раздатке може з'явитися через несправність датчика положення РКПВ. Поєднання сигналів ASC OFF, ESP і миготлива «раздатка» - результат осідання напруги акумуляторної батареї.

Власники новеньких Mitsubishi Pajero IV часто відзначають вібрацію при розгоні, зникаючу після 10-30 тис. Км. Так прірабативаются вузли трансмісії.

Пильник зовнішнього заднього ШРУС здається при пробігу понад 100-120 тис. Км. Окремо він не продається і йде тільки в зборі з полуосью, що обійдеться недешево. Вийти з ситуації допоможе універсальний пильовик ШРУС, що продається в будь-якому магазині автозапчастин.

Ходова.

Перший елемент підвіски, який потрапляє під заміну - втулки переднього стабілізатора поперечної стійкості. Їх термін служби 25-40 тис. Км. До того ж вони нерідко є джерелом скрипу в передній підвісці. Стійки стабілізатора ходять трохи довше - 50-70 тис. Км. Втулки і стійки заднього стабілізатора служать більше 120-150 тис. Км.

Ступичні підшипники, як і на попереднику, здаються після 100-120 тис.км. За оригінальну маточину доведеться віддати близько 8-10 тис. Рублів, за аналог - близько 5-6 тис. Рублів.

Передні амортизатори Pajero IV ходять більше 80-100 тис. Км, задні - більше 100-120 тис. Км. Найчастіше сайлентблоки в передніх амортизаторах здаються раніше, ніж сам амортизатор. Щоб не міняти амортизатор, можна обійтися Перепресовка сайлентблока.

Закислі регулювальні болти - поширена несподіванка при спробі відрегулювати схід-розвал на машинах старше 3-4-х років. Сюрприз бере початок ще з третього Паджеро. Добре, якщо болти закисли при допустимих значеннях кутів установки коліс. Якщо ж ні, то для початку можна спробувати «відмочити» закислі болти. Не допомогло, значить, доведеться болти зрізати. Що б уникнути сюрпризів в подальшому, регулювальні болти краще змастити. Дана процедура у дилерів разом з регулюванням обійдеться в 12-14 тис. Рублів, на сторонніх сервісах дешевше - близько 5-7 тис. Рублів.

Рульова рейка починає «побрякивать» після 100-150 тис. Км. Нова рейка коштує близько 45-50 тис. Рублів. Перебирання рейки зажадає близько 15 000 рублів. Найчастіше причина стуку - люфт «склянки», який притискає черв'ячний вал до рейки. Діагностується по люфту кермової тяги в напрямку вгору-вниз. Ненадовго поправити ситуацію допоможе підтяжка рейки. Згодом з'являється скрип в районі пильовика рульового вала на підлозі. Після змащення вузла скрип пропадає.

Биття гальмівних дисків при пробігу понад 20-30 тис. Км - поширене явище, добре знайоме ще власникам Паджеро 3. Іноді вдається позбутися від биття після проточки дисків. Але немає гарантії, що незабаром воно не з'явиться знову. Краще замінити гальмівні диски більш якісними аналогами.

При пробігу більше 100-120 тис. Км не зайвою буде ревізія супортів, які, скоріше за все, вже починають підклинювати через закисания напрямних. Ремкомплект не дорогий - близько 900 рублів. Ще ода поширена хвороба - дзвінкі колодки гальма стоянки. Лікується установкою пружинок від стоянкового гальма попереднього Паджеро.

Через перетирання ізоляції проводки ABS заднім лівим пилюжником приводу можуть висвітиться сигналізатори ABS, ASC OFF і «слизька дорога». При пробігу більше 100-120 тис. Км зустрічається вихід з ладу гідроакумулятора гальм. Новий коштує близько 5-6 тис. Рублів.

Кузов і салон.

Лакофарбове покриття кузова Мітсубісі Паджеро 4 досить м'яке і нестійке до зовнішнім впливом. Згодом виявляється безліч подряпин і відколів, які на додачу починають цвісти. Найчастіше перші «павучки» з'являються на двері багажника і планці, що розділяє скла задніх дверей. Невеликі осередки корозії виникають і під ущільнювачем дверей на рамці вікон. Це ще одна спадщина третього Паджеро. Так само піддаються корозії ковпаки гайок маточин і рамка кришки запасного колеса.

Багато власників Pajero IV відзначають недостатню жорсткість кузова. Підтвердженням тому служать потертості прорізів дверей, що з'являються на машинах старше 4-6 років. До того ж на вибоїнах «ляскають» двері, а через ущільнювачі в салон потрапляє пил. Поправити ситуацію допомагає установка додаткового ущільнювача або посилення рідного. Ще одна «конструктивна особливість» - бовтається правий задній ліхтар. Причина - вироблення на «пістоні» кріплення ліхтаря.

Величезне лобове скло нерідко, як магніт, притягує до себе камені. Нове, російське або китайське, можна придбати за 5-6 тис. Рублів. Часто в сиру погоду лопаються скла протитуманних ліхтарів. При пробігу більше 100-130 тис. Км нерідко вимагає заміни тяга заднього датчика коректора фар через закислого шарніра. Вартість тяги близько 1-1.5 тис. Рублів.

На Паджеро старше 5-6 років, обладнаних люком, з'являються проблеми з механізмом приводу. Він продається тільки в зборі з люком. Окремо механізм можна придбати на розборках авто - за 7-8 тис. Рублів.

При пробігу більше 60-90 тис. Км починає скрипіти, а після 100-120 тис. Км виходить з ладу трапеція передніх склоочисників. Задній склоочисник з своїм завданням справляється вкрай погано. Після невеликої модернізації заднього повідця Російського ВАЗ-2111 і установки його замість рідного, заднє скло стає чистішим.

Пластик обробки інтер'єру салону незабаром починає настирливо скрипіти. Поширені місця - панелі навколо важелів КПП, накладка над кришкою бардачка і решітки воздуховодов.

Передні крісла з електроприводом можуть перестати регулюватися в напрямку вперед-назад через зношування щіток електродвигуна. Згодом передні сидіння починають поскрипувати. Шкіряна обробка крісел швидко втрачає «товарний» вигляд, а збоку водійського сидіння і зовсім рветься. Незабаром «лисіє» і шкіра на кермі.

На Паджеро 4 старше 5-6 років нерідко перетирається підрульовий шлейф проводів. При цьому перестає працювати звуковий сигнал в «0» -м положенні, і горить лампа несправності подушки безпеки. Новий шлейф коштує близько 3 000 рублів.

Проблеми з охолодженням салону можуть бути викликані забитим «дорожнім пилом» радіатором або згнилі трубками заднього кондиціонера. Агресивна дорожнім середовищі вбиває їх за 3-6 років. Багато, вирішивши заощадити, просто глушать задній контур (5-8 тис. Рублів). Відновити задні трубки можна за 30 тис. Рублів. Найбільш оптимальний варіант - спеціальні шланги, які служать довше і обходяться дешевше - близько 20 тис. Рублів.

Електрика, як правило, проблем не доставляє.

Висновок.

Mitsubishi Pajero IV, так і не позбувся болячок свого попередника - Паджеро 3. Але при цьому не розгубив інших важливих якостей - витривалості і надійності. Так, слабке ЛКП, «закисає підвіска» і скрипучий салон з неважливою шумоізоляцією трохи затьмарюють загальне сприйняття флагмана марки. Але надійні мотори, коробки і трансмісія здатні зіграти вирішальну роль при виборі позашляховика. Безсумнівно, головний конкурент - Тойота Ленд Крузер Прадо - набагато комфортніше, але і коштує він значно дорожче. У плані надійності автомобілі цілком можуть посперечатися один з одним.

Що це?
Абсолютно нова модель або глибока модернізація попередньої?
Наслідки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов