- Екстер'єр
- інтер'єр
- моторна гамма
- Технічні характеристики
- Габарити оновленого Mitsubishi ASX 2017:
- Ціна Mitsubishi ASX 2017 Росії
Наша сеть партнеров Banwar
Для початку - про головне: пішов з російського ринку на початку 2016 року компактний кросовер Mitsubishi ASX повернеться на вітчизняні простори в кінці року 2017 го - вже в новому вигляді, новому оснащенні і трохи новій якості. Про це на урочистій церемонії відкриття нового дилерського центру розповів керівник Mitsubishi Motors в Росії Наоя Накамура.
А далі - докладніше: де новий Mitsubishi ASX став новіше, а чому - в «новій якості»?
Зміст статті:
Екстер'єр
Перше очевидно: нову генерацію компактного кросовера представили в далекому вже 2015 року в Лос-Анджелесі (до слова, на північноамериканському ринку кросовер відомий як Outlander Sport), слідом за старшим Аутлендером автомобіль отримав нову фірмову рису дизайну Dynamic Shield - тобто горезвісний «Ікс-Стиль». Що, якщо подумати, безумовно пішло йому на користь, адже дизайн дорестайлингового ASX подобався не всім.
Але, об'єктивно, на цьому список значущих змін і закінчується. Можна також згадати як завжди нові колісні диски і трохи переглянуті бічні дзеркала з повторювачами поворотів ... Але японський автовиробник у випадку з рестайлінгом ASX твердо вирішив основні виробничі штампи не міняти.
інтер'єр
Не став проривом і салон оновленого АСХ. Його також можна описати з постійною приставкою «трохи»: трохи інший кермо, трохи переглянута центральна консоль, трохи модифікований комплекс мультимедійної системи.
Втім, все ж є пара не видимих оку поліпшень: виробник заявляє про поліпшену шумо- і віброізоляції кросовера. А так - все. Як і колишній ASX, оновлений на російському ринку буде в базі пропонувати механічну коробку передач, скромний кондиціонер, регулювання керма по висоті, підігрів і електропривод бічних дзеркал, фронтальні подушки безпеки, пакет електросклопідйомників, ABS і, як обов'язкове нині нововведення, систему ЕРА-ГЛОНАСС .
моторна гамма
Де теж серйозних поліпшень або змін немає:
- бензиновий 1,5-літровий мотор (117 л.с., 154 Нм)
- бензиновий 2,0-літровий мотор (150 л.с., 198 Нм)
Коробок передач дві: механічна 5-ступінчаста (класика, можна сказати) і безступінчатий варіатор. Привід передній або повний, через муфту.
Технічні характеристики
Тут крім згаданих вище характеристик силових агрегатів варто відзначити габарити кросовера (без серйозних змін) і його динамічні характеристики:
Габарити оновленого Mitsubishi ASX 2017:
- довжина - 4295 мм
- ширина - 1770 мм
- висота - тисячу шістсот двадцять п'ять мм
- колісна база - 2670 мм
- дорожній просвіт - 195 мм
Динамічні характеристики Mitsubishi ASX 2017:
- розгін до 100 км / год - 11,4 секунди (з МКП) - і 11,9 з варіатором
- максимальна швидкість - 183 км / ч
- паспортний витрата палива: 8.0 / 5.0 / 6.1 літра на 100 км (МКП).
Для порівняння, варіатор по паспорту куди більш «ненажерливий»: в змішаному циклі озвучені 8,1 літра на 100 км шляху.
Ціна Mitsubishi ASX 2017 Росії
Тут поки ясності немає: виробник не поспішає озвучувати хоча б приблизні ціни і комплектації повернувся кросовера до початку продажів (нагадаємо - на кінець поточного 2017) в Росії. Втім, якщо дорестайлінговий кросовер своєї базової ціною впевнено наближався до мільйона рублів (вірніше, близько 900 тис. Відповідно до останніх продажів), то і новий ASX в Росії буде коштувати точно не дешевше - а як більш ймовірно, навіть незначно дорожче.
Нарешті, самий (можливо) головне питання: чому кросовер повинен знову дебютувати «новій якості»? Справа в тому, що на майбутній 2018 рік японський виробник призначив ще одну російську прем'єру: в першому півріччі буде представлений новий (дійсно новий) кросовер Mitsubishi Eclipse Cross, показаний громадськості на березневому автошоу в Женеві. Так ось як раз Mitsubishi Eclipse Cross в модельному ряду компанії займе місце між ASX і Outlander. Через що, власне, сам ASX з молодшого представника сімейства SUV стане ... наймолодшим.
А далі - докладніше: де новий Mitsubishi ASX став новіше, а чому - в «новій якості»?Нарешті, самий (можливо) головне питання: чому кросовер повинен знову дебютувати «новій якості»?