Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mitsubishi Pajero Sport: Венеціанські хроніки

  1. 1-й день ранок. марсіанин
  2. 1-й день вечір. поселенці
  3. 2-й день ранок. ракетне літо
  4. 3-й день ранок. берег
  5. 3-й день вечер.Третья експедиція
  6. 4-й день. безмовні міста
  7. 5-й день. Пікнік мільйона років
  8. Загальні дані
  9. двигун
  10. Трансмісія
  11. Ходова частина
  12. експлуатаційні показники

Наша сеть партнеров Banwar

«Велике діло - здатність дивуватися ...» Такими словами 60 років тому Рей Бредбері почав свій цикл оповідань «Марсіанські хроніки». Тоді він думав, що в наші дні люди будуть підкорювати Марс, адже на Землі вже все розвідають. Але навіть у 2010 році в Україні ще маса малознайомих місць. Одне з них - «українську Венецію» Вилкове - ми вирушили вивчати поки не на космоліт, а на новому автомобілі - Mitsubishi Pajero Sport.

1-й день ранок. марсіанин

Хлопчик-марсіанин, герой одного з оповідань Бредбері, приймав образ тих людей, які були в його пам'яті Хлопчик-марсіанин, герой одного з оповідань Бредбері, приймав образ тих людей, які були в його пам'яті. SUV, як ніякий інший автомобіль, може бути настільки універсальним, щоб втілюватися в будь-якому «зовнішності»: міського стиляги, сімейного мінівена або підкорювача бруду. Дизайн нового Pajero Sport став менш агресивним, трохи округлим, тому така машина непогано виглядає навіть в центрі міста. У той же час під кузовом SUV ховаються позашляхові «коріння» - побудований на базі «невбиваного» пікапа L200, він створений для підкорення оффрроад. Величезний кліренс в 215 мм, потужна рама, блокування диференціалів, легко очищається оббивка салону - атрибути справжнього «пройдисвіта». Дизельний двигун з турбонаддувом і системою харчування Common Rail розвиває потужність 178 л. с. і крутний момент 350 Нм в діапазоні 1800-3500 об / хв. Працює він в парі з автоматичною КП. Цього вистачає як для бадьорого розгону на шосе, так і для їзди по бруду. Просторий салон і великий багажник перетворюють машину в сімейний універсал. А спортивності йому додає, мабуть, лише приставка в назві - Pajero Sport.

1-й день вечір. поселенці

Тільки першим переселенцям на Марс було страшно вирушати на незнайому планету, інші переїжджали туди з безперспективною Землі куди охочіше - з розповідей інших вони вже знали, куди прямують Тільки першим переселенцям на Марс було страшно вирушати на незнайому планету, інші переїжджали туди з безперспективною Землі куди охочіше - з розповідей інших вони вже знали, куди прямують. Людям, яким знаком колишній Pajero Sport або пікап L200, в салоні нового авто все буде звично. Стандартний кермо Mitsubishi з кнопками управління аудіосистемою і круїз-контролем обшитий шкірою, але регулюється тільки його нахил. Панель приладів стала більш інформативною, управління кліматом - традиційне для цієї марки. Трохи незвичній після легкового авто може здатися посадка. Як і у багатьох рамних позашляховиків, вона висока щодо землі, але сидіння розташоване низько над рівнем підлоги. Його можна підняти за допомогою електроприводу, але тоді високі люди можуть упертися головою в стелю. При цьому максимально вертикально поставити спинку можна. Пасажири заднього ряду сидять трохи вище передніх, можуть пересувати свій диван, та й від нестачі простору не страждають, в тому числі над головою. Керованість для непідготовлених досить специфічна. Кермо від упору до упору робить 4,2 обороту, та й, незважаючи на підсилювач, обертати його досить важко. Тому інформативність рульового залишає бажати кращого. А щоб маневрувати в місті або на парковці, доводиться здорово крутити баранку - тому вона теж повертається не без допомоги водія. Зате радіус розвороту складає всього 5,6 метра, тобто розвернутися можна навіть на вузькій дорозі.
Борт-комп'ютер постійно висвічує напрямок руху (вбудований компас), а якщо поклацати кнопками, можна знайти не тільки температуру і тиск повітря, витрата палива, його залишок, середню швидкість, а й подивитися графіки змін цих показників за останній час.

2-й день ранок. ракетне літо

Одна з кращих в Україні трас Київ-Одеса - не найкращий полігон для тестів рамного позашляховика. Тут доречніше відчувати «ракети» іншого класу. Але наш шлях лежить через Південну Пальміру, тому діватися нікуди. Та й в житті практично будь-якого позашляховика, якщо його використовують кожен день, на погані дороги доводиться не більше кожного десятого кілометра. Так що поведінка Pajero Sport на асфальті - важливий аспект його експлуатації. Незважаючи на упередження, машина відчуває себе на трасі в своїй тарілці. Навіть на максимально дозволеної швидкості в 110-130 км / год автомобіль впевнено тримає дорогу, не вимагає подруливаний, а найголовніше - практично не реагує на ями і вибоїни, яких навіть на цій дорозі в надлишку. Досить комфортна і дуже енергоємна підвіска не втомлює пасажирів підстрибування і стукотами. Шум дизельного двигуна помітний оточуючим, а також пасажирам, якщо в машині відкриті вікна. Завдяки шумоізоляції дверей, яка виконана дилером на тестовій машині, при закритих вікнах шуму поменше, та й в поїздці до нього звикаєш, тому далека дорога не втомлює. Витрата дизпалива склав 11-12 л / 100 км.

Вилкове - останній населений пункт на узбережжі Дунаю перед його впадання в Чорне море.

3-й день ранок. берег

«Марс був немов далекий берег океану», - писав Бредбері. Селище Вилкове, який отримав назву «українська Венеція», теж знаходиться далеко від міст - на кордоні з Румунією. І щоб потрапити туди, від Одеси можна їхати двома шляхами протяжністю трохи більше двохсот кілометрів. Ми вибрали той, який складніше, але живописніше - через Затоку. Цей курортний селище знаменитий своєю довгою лінією широких піщаних пляжів. Але велика популярність курорту, особливо в нинішньому жаркому році, має і зворотну сторону. Вузькі дороги і велика кількість залізничних переїздів перетворюють їзду в сторону Затоки в суще мука. Спочатку треба їхати по одеській Окружний, на якій безліч перехресть з круговим рухом, де часто виникають пробки. До Затоки всього 50 кілометрів, але останні пару ми пересувалися з середньою швидкістю 10 км / ч. Щільний потік транспорту ледве повз; найбільш нетерплячі виходили з машин і йшли пішки. Втім, з Pajero Sport виходити не хотілося - через наявність АКП напружуватися в тягучці не довелося, клімат-контроль робив свою роботу добре. Трохи вільніше стало, коли ми, пропустивши поїзда, проїхали металевий міст із залізничним полотном. Але центр Затоки теж завантажений транспортом - автобусами і легковиками відпочиваючих. Далі має бути легше.

3-й день вечер.Третья експедиція

Дорога від Затоки до Вилково місцями проходить біля морського узбережжя. Але берег тут стрімкий, тому туристам відпочивати ніде. У деяких селищах є бази відпочинку і вдома, в яких можна зняти кут. Але щоб доїхати сюди, треба мати міцні нерви і хорошу машину. Дорога являє собою колишнє асфальтове покриття, порите величезними ямами. Вибоїни слідують щільною низкою, а їх глибина - до десятка сантиметрів. Об'їхати все було просто неможливо. Але ходова Pajero Sport витримала ці випробування: підвіска відпрацьовувала ями, не допустивши жодного пробою, і при цьому кузов майже не розгойдували. Не підвели високопрофільні шини, хоча іноді не вірилося, що ми доїдемо без втрат. На одній з таких доріжок навігатор змусив нас повернути «за коротким» шляху, який опинився косою водосховища. Ось тут-то і знадобився повний привід. Друге покоління трансмісії Super Select II на нашому автомобілі дозволяє самостійно вибрати один з чотирьох режимів: задній або постійний повний привід, знижувальну передачу, блокування диференціалів. Прямо на ходу рукояткою поруч з КП включаємо повний привід. Але для включення понижувальної все ж потрібно зупинитися. Силовий агрегат передає на передні і задні колеса крутний момент в рівній пропорції. Блокуємо міжосьовий «диф» тієї ж рукояткою, а міжколісний - кнопкою зліва від керма. Тепер повземо по мокрого бруду на мінімальній швидкості, але з упевненістю, що все-таки виповземо. Виїхали!

Часом накатана тракторами грунтовка поруч з «асфальтової» дорогою була рівніше, і тоді ми їхали по ній.

4-й день. безмовні міста

«Маленьке містечко, схожий на земні міста «Маленьке містечко, схожий на земні міста. Неймовірно. Цього просто не може бути, і все ж ось він, перед нами ... », - говорив про марсіанський місті герой оповідання Бредбері археолог Хінкстон. Вилкове ми теж спочатку прийняли за просте село, але ніяк не «Венецію». Звичайні вулиці, цегляні будинки і асфальтові дороги, іноді змінюються «бетонку». Так, тут багато каналів і мостів. Але де ж українські гондольєри і вдома на воді? Щоб це побачити, довелося слідувати вказівниками «Пелікан». Тут розташований найбільший міст над самим широким каналом Вилкове - Дністровським. Саме тут можна побачити пару причалів з судами різного виду і водотоннажності - від одно-двомісних човнів, дійсно нагадують венеціанські гондоли, до прогулянкових пароходиков. Місцеві жителі - капітани цих плавзасобів за 100-200 гривень проведуть індивідуальну екскурсію. Сідаємо в невелику моторний човен (XXI століття надворі - з веслами мало кого зустрінеш) і вирушаємо на екскурсію. З боку лиману теж схоже на вулицю, тільки замість дороги - вода. Але до перших будинків є під'їзд як з доріг, так і каналу. А є й такі двори, до яких можна дістатися тільки по воді. Дороги до них немає. Уздовж берега - пішохідні містки, по яких сусіди можуть ходити один до одного в гості. Так, наш «корабель», навіть з величезним кліренсом, тут ні до чого. Але навіть на воді є вибоїни! Зустрічне судно створює за собою хвилі, які наш капітан намагається пройти майже перпендикулярно - щоб наше плавзасіб не перевернувся. За цим хвилях легкий металевий катерок скаче, як по ямах - таким, які ми долали по дорозі сюди, але відчуття куди неприємніше - гірше, ніж на Pajero Sport ...

5-й день. Пікнік мільйона років

«Корабель прийшов з космосу. Позаду залишилися зірки, запаморочливі швидкості, що виблискує рух і німі космічні безодні »... Звичайно, поїздку в півтори тисячі кілометрів можна порівняти з подорожжю на Марс. Але поверталися ми з Вилкове по іншій дорозі - досить дивною. Вона проходить по території двох держав - України та Молдови, тому тут особливий режим. При в'їзді на дану ділянку прикордонник видає листок паперу, на якому проставлено штамп з датою і часом перетину КП. «Наступні 12 км рухайтеся без зупинок, навіть міліціонер не має права вас зупинити, - каже прикордонник. - Винятки - ДТП або необхідність термінової допомоги постраждалим ». Навіть міліціонер? Тоді повний вперед! Насувалася ніч, і ми включили фари (на дорогих версіях встановлений датчик світла і дощу). По дорозі зустрічалися плакати з вітальними написами Держави України, магазини Duty Free і паркани з колючим дротом. Через 12 км інший прикордонник забрав у нас заповітний листок, звірив годинник і випустив на батьківщину. Замість п'яти годин через Затоку дорога через прикордонну територію зайняла майже в два рази менше часу. Після Одеси нас чекала все та ж траса на Київ, нерівності якої здавалися дрібними шорсткостями. Але в декількох десятках кілометрів від столиці знову довелося згадати про наш високий кліренс і повний привід - для об'їзду величезної пробки по узбіччю. Ех, не дарма в нашій країні так популярні позашляховики. Адже і на місцевому автобані без них - нікуди ...

Mitsubishi Pajero Sport

Загальні дані

Тип кузова

універсал

Дверей / місць

5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4695/1815/1840

База, мм

2800

Кліренс, мм

215

Маса спорядж. / Повна, кг

2090/2710

Колія, мм

1520/1515

Обсяг багажника, л

714/1813

Обсяг бака, л

70

двигун

Тип

диз. з непоср. впр., турбо

Роз. і к-ть цил. / кл. на цил.

R4 / 4

Обсяг, см куб.

2477

Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв

131 (178) / 4000

Макс. кр. мом., Нм / об / хв

350 / 1800-3500

Трансмісія

тип приводу

під ключ. повний

КП

5-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. вент. / диск.

Підвіска передн. / Задн.

независ. / завис.

Підсилювач

гідро

Шини

265/65 R17

експлуатаційні показники

Макс. швидкість, км / год

176

Розгін 0-100 км / ч, з

12,4

Расх. траса-місто, л / 100 км

8,3-11,2

Гарантія, років / км

3/100000

Періодичність ТО, км

10000

Вартість ТО, грн.

+1993

Стоїмо. в хв. компл., грн. *

260 892

Стоїмо. тест. авто, грн. *

333 093

Сергій Матусяк
Фото автора та Андрія Яцуляк

Назви розділів статті взяті з циклу повістей Рея Бредбері «Марсіанські хроніки»

Редакція дякує компанії «Торговий дім - НІКО» за допомогу в організації поїздки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Але де ж українські гондольєри і вдома на воді?
Навіть міліціонер?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов