Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mitsubishi Outlander XL: Правильний розмір - Автоцентр.ua

  1. Mitsubishi Outlander XL: Правильний розмір Приставка XL в назві другого покоління Mitsubishi Outlander...
  2. тільки бензинові
  3. Чи не гріти!
  4. Жорстко, але впевнено
  5. Варто приміряти ...
  6. Історія
  7. Водій - про Mitsubishi Outlander XL
  8. Загальні дані
  9. двигуни
  10. Трансмісія
  11. Ходова частина
  12. резюме
  13. Силовий агрегат і трансмісія
  14. Підвіска, рульове, гальма
  15. альтернатива
  16. Mitsubishi Outlander XL: Правильний розмір
  17. Фарш і простір
  18. тільки бензинові
  19. Чи не гріти!
  20. Жорстко, але впевнено
  21. Варто приміряти ...
  22. Історія
  23. Водій - про Mitsubishi Outlander XL
  24. Загальні дані
  25. двигуни
  26. Трансмісія
  27. Ходова частина
  28. резюме
  29. Силовий агрегат і трансмісія
  30. Підвіска, рульове, гальма
  31. альтернатива
  32. Mitsubishi Outlander XL: Правильний розмір
  33. Фарш і простір
  34. тільки бензинові
  35. Чи не гріти!
  36. Жорстко, але впевнено
  37. Варто приміряти ...
  38. Історія
  39. Водій - про Mitsubishi Outlander XL
  40. Загальні дані
  41. двигуни
  42. Трансмісія
  43. Ходова частина
  44. резюме
  45. Силовий агрегат і трансмісія
  46. Підвіска, рульове, гальма
  47. альтернатива

Mitsubishi Outlander XL: Правильний розмір

Наша сеть партнеров Banwar

Приставка XL в назві другого покоління Mitsubishi Outlander підкреслює, що цей автомобіль більше, ніж його попередник. Оцінити, наскільки правильним вийшов «новий розмірчик», дозволить п'ятирічний досвід експлуатації машини в Україні.

Навіть зовні Mitsubishi Outlander XL виглядає більшим за свого попередника, а агресивний розріз передньої і задньої оптики надає його образу більше динамічності. Практично всі моделі були завезені в Україну офіційними дилерами марки.

Ці машини - 5-місні, а рідко зустрічаються європейські версії могли бути 7-місцевими (в багажнику встановлений третій ряд сидінь). В кінці 2010 року провели рестайлінг: зміни торкнулися передньої частини, виконаної в дусі Lancer X.

Як показав досвід експлуатації, претензій до корозійної стійкості Outlander XL немає. Не викликає їх і стан кузовних деталей. Особливість заднього склоочисника - індивідуальність конструкції «щітки», через що підібрати неоригінальну не можна (фірмова деталь - близько 300 грн.).

Фарш і простір

Багато Outlander XL дуже добре оснащені Багато Outlander XL дуже добре оснащені. Салон виглядає сучасно, а спортивності йому надають розгорнуті до водія два колодязя щитка приладів, кермо трьохспиці і декоративні вставки на торпедо, дверних картах і бублику, пофарбовані в сріблястий колір. Усередині зручно навіть високим людям, а відрегулювати запас місця для ніг пасажирів гальорки допоможе зсувні конструкція задніх роздільних сидінь (рухаються на санчатах назад / вперед). Сприяють комфортній посадці і регулювання спинок задніх крісел. При цьому деякі власники скаржаться на стук переднього пасажирського сидіння (при відсутності на ньому людини), який усувається шляхом додавання мастила.

Попередника часто критикували за невеликий багажник. Творці Outlander XL врахували це і за рахунок збільшених габаритних розмірів моделі відвели куди більше місця для вантажу - 774/1691 л проти 420/1100 л у Outlander першого покоління. Більш того, для полегшення складання задніх сидінь їх оснастили спеціальним механізмом, автоматично відкидає крісла вперед при натисканні на відповідний важіль.

тільки бензинові

Офіційно до нас поставлялися тільки бензинові модифікації Outlander XL. Всі силові агрегати обладнані фірмовою системою зміни фаз газорозподілу MIVEC, індивідуальними котушками і свічками запалювання з іридієвим наконечниками електродів. Фахівці відзначають, що дані агрегати небажано експлуатувати на газі, оскільки система MIVEC з ним «не дружить» - відзначені випадки прогорання сідел впускних і випускних клапанів.

3,0-літровий агрегат вимогливий до якості палива. Через застосування поганого бензину першими страждають каталізатори. Причому в даному моторі їх три: два передніх і один задній (1 оригінальний - близько 10 тис. Грн.). Просто видалити негідні каталізатори не можна - блок ЕБУ не вдається «обдурити», встановивши імітатори лямбда-зондів. Топовий мотор відмінно підійде для активної їзди - він впевнено прискорює більш ніж півторатонну машину до першої «сотні» за 9,7 с. Правда, за це автовласникові доведеться розплачуватися чималим витратою палива - близько 14 л на 100 км у міському циклі.

З несправностей агрегату об'ємом 2,4 літра відзначимо втрату герметичності переднього сальника коленвала. Будь-яких інших характерних неполадок в агрегатах Mitsubishi Outlander XL в ході експлуатації не виявлено.

ГРМ 3,0-літрового мотора оснащений ременем, який необхідно міняти разом з роликами кожні 80 тис. Км. У всіх інших двигунах застосовується довговічна металевий ланцюг, виходжують весь термін служби агрегату. Особливість паливної системи, що підвищує вартість обслуговування всіх моторів, полягає в тому, що фільтр тонкого очищення палива виконаний разом із занурювальним колбою, тому коштує недешево (оригінальна запчастина обійдеться в 1700 грн.). Згідно заводським рекомендаціям фільтр слід міняти кожні 60 тис. Км. «Помпа» прослужить близько 150 тис. Км.

Чи не гріти!

На Outlander XL застосовувалися різні типи КП в залежності від об'єму двигуна. «Механіка» і безступінчатий варіатор CVT агрегатувалися з моторами 2,0 л і 2,4 л, а топовий 3,0-літровий - тільки з класичним гідротрансформаторним «автоматом».

Як правило, «механіка» і «автомат» служать без проблем. Потрібно лише вчасно міняти мастило - кожні 40-45 тис. Км в МКП і через 40 тис. Км - в АКП. Однак варіатор може потурбувати - в сильну спеку при тривалій їзді на високих швидкостях в ньому перегрівається масло, про що повідомить сигнальна лампочка на щитку приладів. В даному випадку необхідно негайно зупинитися, а продовжувати рух можна тільки після того, як охолоне мастило. Інтервал заміни мастила в вариаторе - кожні 80 тис. Км.

Головна відмінність повнопривідної трансмісії цього автомобіля - можливість експлуатації тільки на передньому приводі (у попередника - повний привід завжди підключався автоматично при пробуксовці передніх коліс). У Outlander XL є три режими: 2WD (тільки передній привід), 4WD (повний підключається автоматично за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти, здатної в залежності від зчеплення коліс з дорогою змінювати розподіл крутного моменту по осях від 85:15 до 40:60) і Lock (муфта жорстко заблокована). До речі, найбільш дешеві 2,0-літрові версії з МКП - моноприводні, хоча зустрічаються такі авто дуже рідко. Повний привід Multi-Select 4WD працює спільно з системами динамічної курсової стійкості MASC і протівобуксовочной MATC, які на бездоріжжі імітують міжколісні блокування, а також сприяють кращій стійкості автомобіля при русі по слизьких дорогах і активному проходженні поворотів.

В ході експлуатації проблеми в роботі повнопривідної трансмісії Outlander XL не встановлені.

Жорстко, але впевнено

У порівнянні з попередником підвіска Outlander XL стала жорсткішою, зате завдяки таким налаштувань динамічно їздити на цьому автомобілі можна більш впевнено. Хоча конструктивно ходові схожі: попереду - незалежна McPherson, ззаду - «багаторичажка». Обидві осі забезпечені стабілізаторами поперечної стійкості.

В цілому підвіски довговічні, а частіше за все доведеться міняти втулки стабілізаторів (40 тис. Км переднього і 60 тис. Км заднього). Стійки ходять куди довше - близько 150 тис. Км, кульові опори передніх важелів - приблизно 200 тис. Км (фірмові поставляються разом з важелем), а сайлент-блоки, які змінюються окремо, - 120 тис. Км (передні) і 150 тис. км (задні). У задній «багаторичажка» найменше (близько 100 тис. Км) служать нижні сайлент-блоки поперечних важелів. «Гумки» інших важелів «тримаються» 150-200 тис. Км. В ході експлуатації слід перевіряти і регулювати кути установки не тільки передніх, але і задніх коліс. В іншому випадку після 60 тис. Км «закипають» болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, внаслідок чого при необхідності регулювання їх доводиться зрізати «болгаркою» і ставити нові важелі. З досвіду експлуатації передні амортизатори служать менше, ніж задні, причому найчастіше до 100 тис. Км приходить в непридатність передній лівий.

Рейкове рульове управління Outlander XL оснащено гідропідсилювачем. Слабке місце даного вузла - шланги, які після 100 тис. Км іноді починають «потіти» на стику гумових частин і алюмінієвих наконечників. Недовго (60-70 тис. Км) на наших дорогах служать кермові наконечники, зате тяги здатні витримати близько 150 тис. Км.

Гальмівну систему Outlander XL потрібно регулярно обслуговувати: при кожному ТО змащувати направляючі супортів, інакше вони можуть підклинювати, що викликає нерівномірний знос колодок.

Варто приміряти ...

Розмір XL другого покоління Outlander сподобався багатьом українським покупцям, а час показав, що цей автомобіль в цілому практичний, зручний і, що дуже важливо, досить надійний. При дотриманні всіх правил експлуатації він рідко створює проблеми своїм власникам, тому цілком рекомендований для покупки на вторинному ринку.

Історія

2003-2008 Випускалося перше покоління Mitsubishi Outlander.
03.07 Дебютує чергова генерація Mitsubishi Outlander з приставкою XL.
08.07 Лінійка бензинових моторів доповнена турбодизелем 2,2 л (156 л. С.).
08.10 Рестайлінг моделі.
03.12 Представлено третє покоління Mitsubishi Outlander.

Водій - про Mitsubishi Outlander XL

Юрій Експлуатує авто 4 роки, пробіг - 80 тис. Км

Раніше їздив на Mitsubishi Space Star. Однак постійною проблемою було те, що під'їзд до моєї дачі утруднений, тому виникла необхідність у покупці автомобіля з повним приводом і кращою прохідністю. В якості кандидатів розглядав Mitsubishi Outlander XL, Hyundai Tucson, Kia Sportage і Nissan Qashqai. Outlander XL - найбільший за розмірами, і мені з моєю комплекцією в ньому найзручніше. Та й ціна була найпривабливішою. Подобається хороше оснащення і функціональність машини: багажник дуже місткий, і я часто перекладаю в ньому різні вантажі, розкладна конструкція кришки багажника зручна на природі - на нижній можна сидіти, а верхня, як дах, захищає від дощу. У салоні за рахунок зсувних задніх сидінь легко поміщаються навіть високі люди, а хороша прохідність постійно виручає при поїздках на дачу, на природу. Правда, частенько доводилося застрявати, причому не останню роль в цьому відіграють і шосейні шини мого авто. За час експлуатації замінив тільки кермові наконечники і проточив гальмівні диски (їх повело від перепаду температур). Інших проблем з машиною не було, і продавати її найближчим часом не збираюся.

Mitsubishi Outlander XL Від $ 17,3 тис. До $ 33 тис. За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова

універсал

Дверей / місць

5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4640/1800/1720

База, мм

2670

Дорожній просвіт, мм

215

Маса спорядж. / Повн., Кг

1650/2175

Обсяг багажника, л

774/1691

Обсяг бака, л

60

двигуни

Бензинові 4-циліндр .:

2,0 л 16V (147 л. С.), 2,4 л 16V (170 л. С.)

6-циліндр .:

3,0 л 24V (220 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

подеколи. повн.

КП

5-ст. хутро. і 6-ст. авт., бесст. варіатор

Ходова частина

Гальма передн. / Задн.

диск. вент. / диск.

Підвіска передн. / Задн.

независ. / независ.

Шини

215/70 R16, 225/55 R18

резюме

Кузов і салон

Динамічна зовнішність. Сучасне оформлення салону. Багате оснащення багатьох авто. Зсувні задні сидіння дозволяють збільшити обсяг багажника або запас місця для пасажирів. Зручна конструкція складання задніх сидінь. Великий багажник. Немає альтернативи задньої фірмовою «щітці». Скрип пластика в салоні, проблеми зі штатною магнітолою, задніми склопідйомниками (до 2011 р). Можливий стукіт переднього пасажирського сидіння, запотівання задньої оптики.

Силовий агрегат і трансмісія

В цілому двигуни і КП надійні. Хороша динаміка 3,0-літрових версій. Трансмісія для економії палива дозволяє їздити тільки на передньому приводі. Відсутність на ринку економічних дизельних версій. Система зміни фаз газорозподілу MIVEC «не дружить» з газобалонним обладнанням. Вимогливість до якості палива і великий його витрата (3,0 л). Можливі текти переднього сальника коленвала (2,4 л), перегрів масла в варіаторі CVT. Дорогий паливний фільтр.

Підвіска, рульове, гальма

Жорстка підвіска сприяє кращій стійкості. Хороший ресурс більшості її «расходников». Недовговічність наконечників рульових тяг. При неналежному обслуговуванні «закипають» болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, підклинюють направляючі супортів. Ціни на нові ориг. запчастини, грн. *

Передн. / Задн. торм. колодки

840/620

Повітряний фільтр

140

Паливний фільтр

1700

Масляний фільтр

95

Амортизатор передн. / Задн.

1950/1300

Підшипник передн. / Задн. маточини

1860/1670

Кульова опора

180

Сайлент-блок передн. / Задн. переднього важеля

140/280

Втулка / стійка передн. стабілізатора

90/360

Накінечник рульової тяги

430

помпа

860

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля. Ціни надані магазином «Траса Е99»

Широкий вибір запчастин на сайті http://zapchasti.avtobazar.ua Вартість ремонту, грн. * Подушки безпеки 39 131 Крило переднє 983 Фара 1 727 Бампер передній + решітка радіатора 4 120 Двері в зборі (карта, скло, стеклопод'емник) 13 024 Двері 3 386 Колісний легкосплавний диск 2 350 Кришка багажника 3 306 Крило заднє 1 682 Бампер задній 3 586

* Окремі деталі без вартості рем. робіт та інших прилеглих вузлів

альтернатива

Toyota RAV4 2006-2011 р в.

Вартість Toyota RAV4 вище, ніж Outlander XL Вартість Toyota RAV4 вище, ніж Outlander XL. RAV4 пропонується в двох версіях зі стандартною і подовженою колісною базою. Найпоширеніші версії - з бензиновими моторами 2,0 і 2,4 л, АКП і варіатором. Повний привід RAV4 підключається: задній міст активується за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти при пробуксовці передніх коліс. Функції межколесних «Діффа» імітує електроніка. На відміну від Outlander XL і X-Trail трансмісія не передбачає можливості руху тільки на передньому приводі.

від $ 17,8 тис. до $ 30 тис. Тип кузова 5-дв. унив. Габарити, Д / Ш / В, мм 4395/1815/1720 і 4600/1815/1745 База, мм 2560 і 2660 Дорожній просвіт, мм 195 Двигуни 4- і 6-цил. 3 бенз .: від 2,0 л 16V (152 л. С.) До 3,5 л 24V (269 л. С.)

Nissan X-Trail з 2007 р

Найчастіше під капотом Nissan X-Trail встановлені бензинові двигуни 2,0 і 2,5 л з АКП Найчастіше під капотом Nissan X-Trail встановлені бензинові двигуни 2,0 і 2,5 л з АКП. Завдяки великому дорожньому просвіту і м'якою енергоємної підвісці модель Nissan найбільше підходить для руху за межами асфальтових доріг. Повний привід у Nissan також підключається: є можливість їзди тільки на передньому приводі, в автоматичному режимі, коли міжосьовим електромагнітна муфта задіє заднє колеса при пробуксовці передніх, а також з жорстко заблокованою муфтою.

від $ 19 тис. до $ 34 тис. Тип кузова 5-дв. унив. Габарити Д / Ш / В, мм 4510/1765/1675 Колісна база, мм 2625 Дорожній просвіт, мм 215 Двигуни 4-цил. 2 бенз .: від 2,0 л 16V (140 л. С.) І 2,5 л (170 л. С.); диз .: 2,0 л Turbo (150 л. с.)

Юлій Максимчук
Фото Сергія Кузьмича

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Mitsubishi Outlander XL: Правильний розмір

Приставка XL в назві другого покоління Mitsubishi Outlander підкреслює, що цей автомобіль більше, ніж його попередник. Оцінити, наскільки правильним вийшов «новий розмірчик», дозволить п'ятирічний досвід експлуатації машини в Україні.

Навіть зовні Mitsubishi Outlander XL виглядає більшим за свого попередника, а агресивний розріз передньої і задньої оптики надає його образу більше динамічності. Практично всі моделі були завезені в Україну офіційними дилерами марки.

Ці машини - 5-місні, а рідко зустрічаються європейські версії могли бути 7-місцевими (в багажнику встановлений третій ряд сидінь). В кінці 2010 року провели рестайлінг: зміни торкнулися передньої частини, виконаної в дусі Lancer X.

Як показав досвід експлуатації, претензій до корозійної стійкості Outlander XL немає. Не викликає їх і стан кузовних деталей. Особливість заднього склоочисника - індивідуальність конструкції «щітки», через що підібрати неоригінальну не можна (фірмова деталь - близько 300 грн.).

Фарш і простір

Багато Outlander XL дуже добре оснащені Багато Outlander XL дуже добре оснащені. Салон виглядає сучасно, а спортивності йому надають розгорнуті до водія два колодязя щитка приладів, кермо трьохспиці і декоративні вставки на торпедо, дверних картах і бублику, пофарбовані в сріблястий колір. Усередині зручно навіть високим людям, а відрегулювати запас місця для ніг пасажирів гальорки допоможе зсувні конструкція задніх роздільних сидінь (рухаються на санчатах назад / вперед). Сприяють комфортній посадці і регулювання спинок задніх крісел. При цьому деякі власники скаржаться на стук переднього пасажирського сидіння (при відсутності на ньому людини), який усувається шляхом додавання мастила.

Попередника часто критикували за невеликий багажник. Творці Outlander XL врахували це і за рахунок збільшених габаритних розмірів моделі відвели куди більше місця для вантажу - 774/1691 л проти 420/1100 л у Outlander першого покоління. Більш того, для полегшення складання задніх сидінь їх оснастили спеціальним механізмом, автоматично відкидає крісла вперед при натисканні на відповідний важіль.

тільки бензинові

Офіційно до нас поставлялися тільки бензинові модифікації Outlander XL. Всі силові агрегати обладнані фірмовою системою зміни фаз газорозподілу MIVEC, індивідуальними котушками і свічками запалювання з іридієвим наконечниками електродів. Фахівці відзначають, що дані агрегати небажано експлуатувати на газі, оскільки система MIVEC з ним «не дружить» - відзначені випадки прогорання сідел впускних і випускних клапанів.

3,0-літровий агрегат вимогливий до якості палива. Через застосування поганого бензину першими страждають каталізатори. Причому в даному моторі їх три: два передніх і один задній (1 оригінальний - близько 10 тис. Грн.). Просто видалити негідні каталізатори не можна - блок ЕБУ не вдається «обдурити», встановивши імітатори лямбда-зондів. Топовий мотор відмінно підійде для активної їзди - він впевнено прискорює більш ніж півторатонну машину до першої «сотні» за 9,7 с. Правда, за це автовласникові доведеться розплачуватися чималим витратою палива - близько 14 л на 100 км у міському циклі.

З несправностей агрегату об'ємом 2,4 літра відзначимо втрату герметичності переднього сальника коленвала. Будь-яких інших характерних неполадок в агрегатах Mitsubishi Outlander XL в ході експлуатації не виявлено.

ГРМ 3,0-літрового мотора оснащений ременем, який необхідно міняти разом з роликами кожні 80 тис. Км. У всіх інших двигунах застосовується довговічна металевий ланцюг, виходжують весь термін служби агрегату. Особливість паливної системи, що підвищує вартість обслуговування всіх моторів, полягає в тому, що фільтр тонкого очищення палива виконаний разом із занурювальним колбою, тому коштує недешево (оригінальна запчастина обійдеться в 1700 грн.). Згідно заводським рекомендаціям фільтр слід міняти кожні 60 тис. Км. «Помпа» прослужить близько 150 тис. Км.

Чи не гріти!

На Outlander XL застосовувалися різні типи КП в залежності від об'єму двигуна. «Механіка» і безступінчатий варіатор CVT агрегатувалися з моторами 2,0 л і 2,4 л, а топовий 3,0-літровий - тільки з класичним гідротрансформаторним «автоматом».

Як правило, «механіка» і «автомат» служать без проблем. Потрібно лише вчасно міняти мастило - кожні 40-45 тис. Км в МКП і через 40 тис. Км - в АКП. Однак варіатор може потурбувати - в сильну спеку при тривалій їзді на високих швидкостях в ньому перегрівається масло, про що повідомить сигнальна лампочка на щитку приладів. В даному випадку необхідно негайно зупинитися, а продовжувати рух можна тільки після того, як охолоне мастило. Інтервал заміни мастила в вариаторе - кожні 80 тис. Км.

Головна відмінність повнопривідної трансмісії цього автомобіля - можливість експлуатації тільки на передньому приводі (у попередника - повний привід завжди підключався автоматично при пробуксовці передніх коліс). У Outlander XL є три режими: 2WD (тільки передній привід), 4WD (повний підключається автоматично за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти, здатної в залежності від зчеплення коліс з дорогою змінювати розподіл крутного моменту по осях від 85:15 до 40:60) і Lock (муфта жорстко заблокована). До речі, найбільш дешеві 2,0-літрові версії з МКП - моноприводні, хоча зустрічаються такі авто дуже рідко. Повний привід Multi-Select 4WD працює спільно з системами динамічної курсової стійкості MASC і протівобуксовочной MATC, які на бездоріжжі імітують міжколісні блокування, а також сприяють кращій стійкості автомобіля при русі по слизьких дорогах і активному проходженні поворотів.

В ході експлуатації проблеми в роботі повнопривідної трансмісії Outlander XL не встановлені.

Жорстко, але впевнено

У порівнянні з попередником підвіска Outlander XL стала жорсткішою, зате завдяки таким налаштувань динамічно їздити на цьому автомобілі можна більш впевнено. Хоча конструктивно ходові схожі: попереду - незалежна McPherson, ззаду - «багаторичажка». Обидві осі забезпечені стабілізаторами поперечної стійкості.

В цілому підвіски довговічні, а частіше за все доведеться міняти втулки стабілізаторів (40 тис. Км переднього і 60 тис. Км заднього). Стійки ходять куди довше - близько 150 тис. Км, кульові опори передніх важелів - приблизно 200 тис. Км (фірмові поставляються разом з важелем), а сайлент-блоки, які змінюються окремо, - 120 тис. Км (передні) і 150 тис. км (задні). У задній «багаторичажка» найменше (близько 100 тис. Км) служать нижні сайлент-блоки поперечних важелів. «Гумки» інших важелів «тримаються» 150-200 тис. Км. В ході експлуатації слід перевіряти і регулювати кути установки не тільки передніх, але і задніх коліс. В іншому випадку після 60 тис. Км «закипають» болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, внаслідок чого при необхідності регулювання їх доводиться зрізати «болгаркою» і ставити нові важелі. З досвіду експлуатації передні амортизатори служать менше, ніж задні, причому найчастіше до 100 тис. Км приходить в непридатність передній лівий.

Рейкове рульове управління Outlander XL оснащено гідропідсилювачем. Слабке місце даного вузла - шланги, які після 100 тис. Км іноді починають «потіти» на стику гумових частин і алюмінієвих наконечників. Недовго (60-70 тис. Км) на наших дорогах служать кермові наконечники, зате тяги здатні витримати близько 150 тис. Км.

Гальмівну систему Outlander XL потрібно регулярно обслуговувати: при кожному ТО змащувати направляючі супортів, інакше вони можуть підклинювати, що викликає нерівномірний знос колодок.

Варто приміряти ...

Розмір XL другого покоління Outlander сподобався багатьом українським покупцям, а час показав, що цей автомобіль в цілому практичний, зручний і, що дуже важливо, досить надійний. При дотриманні всіх правил експлуатації він рідко створює проблеми своїм власникам, тому цілком рекомендований для покупки на вторинному ринку.

Історія

2003-2008 Випускалося перше покоління Mitsubishi Outlander.
03.07 Дебютує чергова генерація Mitsubishi Outlander з приставкою XL.
08.07 Лінійка бензинових моторів доповнена турбодизелем 2,2 л (156 л. С.).
08.10 Рестайлінг моделі.
03.12 Представлено третє покоління Mitsubishi Outlander.

Водій - про Mitsubishi Outlander XL

Юрій Експлуатує авто 4 роки, пробіг - 80 тис. Км

Раніше їздив на Mitsubishi Space Star. Однак постійною проблемою було те, що під'їзд до моєї дачі утруднений, тому виникла необхідність у покупці автомобіля з повним приводом і кращою прохідністю. В якості кандидатів розглядав Mitsubishi Outlander XL, Hyundai Tucson, Kia Sportage і Nissan Qashqai. Outlander XL - найбільший за розмірами, і мені з моєю комплекцією в ньому найзручніше. Та й ціна була найпривабливішою. Подобається хороше оснащення і функціональність машини: багажник дуже місткий, і я часто перекладаю в ньому різні вантажі, розкладна конструкція кришки багажника зручна на природі - на нижній можна сидіти, а верхня, як дах, захищає від дощу. У салоні за рахунок зсувних задніх сидінь легко поміщаються навіть високі люди, а хороша прохідність постійно виручає при поїздках на дачу, на природу. Правда, частенько доводилося застрявати, причому не останню роль в цьому відіграють і шосейні шини мого авто. За час експлуатації замінив тільки кермові наконечники і проточив гальмівні диски (їх повело від перепаду температур). Інших проблем з машиною не було, і продавати її найближчим часом не збираюся.

Mitsubishi Outlander XL Від $ 17,3 тис. До $ 33 тис. За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова

універсал

Дверей / місць

5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4640/1800/1720

База, мм

2670

Дорожній просвіт, мм

215

Маса спорядж. / Повн., Кг

1650/2175

Обсяг багажника, л

774/1691

Обсяг бака, л

60

двигуни

Бензинові 4-циліндр .:

2,0 л 16V (147 л. С.), 2,4 л 16V (170 л. С.)

6-циліндр .:

3,0 л 24V (220 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

подеколи. повн.

КП

5-ст. хутро. і 6-ст. авт., бесст. варіатор

Ходова частина

Гальма передн. / Задн.

диск. вент. / диск.

Підвіска передн. / Задн.

независ. / независ.

Шини

215/70 R16, 225/55 R18

резюме

Кузов і салон

Динамічна зовнішність. Сучасне оформлення салону. Багате оснащення багатьох авто. Зсувні задні сидіння дозволяють збільшити обсяг багажника або запас місця для пасажирів. Зручна конструкція складання задніх сидінь. Великий багажник. Немає альтернативи задньої фірмовою «щітці». Скрип пластика в салоні, проблеми зі штатною магнітолою, задніми склопідйомниками (до 2011 р). Можливий стукіт переднього пасажирського сидіння, запотівання задньої оптики.

Силовий агрегат і трансмісія

В цілому двигуни і КП надійні. Хороша динаміка 3,0-літрових версій. Трансмісія для економії палива дозволяє їздити тільки на передньому приводі. Відсутність на ринку економічних дизельних версій. Система зміни фаз газорозподілу MIVEC «не дружить» з газобалонним обладнанням. Вимогливість до якості палива і великий його витрата (3,0 л). Можливі текти переднього сальника коленвала (2,4 л), перегрів масла в варіаторі CVT. Дорогий паливний фільтр.

Підвіска, рульове, гальма

Жорстка підвіска сприяє кращій стійкості. Хороший ресурс більшості її «расходников». Недовговічність наконечників рульових тяг. При неналежному обслуговуванні «закипають» болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, підклинюють направляючі супортів. Ціни на нові ориг. запчастини, грн. *

Передн. / Задн. торм. колодки

840/620

Повітряний фільтр

140

Паливний фільтр

1700

Масляний фільтр

95

Амортизатор передн. / Задн.

1950/1300

Підшипник передн. / Задн. маточини

1860/1670

Кульова опора

180

Сайлент-блок передн. / Задн. переднього важеля

140/280

Втулка / стійка передн. стабілізатора

90/360

Накінечник рульової тяги

430

помпа

860

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля. Ціни надані магазином «Траса Е99»

Широкий вибір запчастин на сайті http://zapchasti.avtobazar.ua Вартість ремонту, грн. * Подушки безпеки 39 131 Крило переднє 983 Фара 1 727 Бампер передній + решітка радіатора 4 120 Двері в зборі (карта, скло, стеклопод'емник) 13 024 Двері 3 386 Колісний легкосплавний диск 2 350 Кришка багажника 3 306 Крило заднє 1 682 Бампер задній 3 586

* Окремі деталі без вартості рем. робіт та інших прилеглих вузлів

альтернатива

Toyota RAV4 2006-2011 р в.

Вартість Toyota RAV4 вище, ніж Outlander XL Вартість Toyota RAV4 вище, ніж Outlander XL. RAV4 пропонується в двох версіях зі стандартною і подовженою колісною базою. Найпоширеніші версії - з бензиновими моторами 2,0 і 2,4 л, АКП і варіатором. Повний привід RAV4 підключається: задній міст активується за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти при пробуксовці передніх коліс. Функції межколесних «Діффа» імітує електроніка. На відміну від Outlander XL і X-Trail трансмісія не передбачає можливості руху тільки на передньому приводі.

від $ 17,8 тис. до $ 30 тис. Тип кузова 5-дв. унив. Габарити, Д / Ш / В, мм 4395/1815/1720 і 4600/1815 / +1745 База, мм 2560 і 2660 Дорожній просвіт, мм 195 Двигуни 4- і 6-цил. 3 бенз .: від 2,0 л 16V (152 л. С.) До 3,5 л 24V (269 л. С.)

Nissan X-Trail з 2007 р

Найчастіше під капотом Nissan X-Trail встановлені бензинові двигуни 2,0 і 2,5 л з АКП Найчастіше під капотом Nissan X-Trail встановлені бензинові двигуни 2,0 і 2,5 л з АКП. Завдяки великому дорожньому просвіту і м'якою енергоємної підвісці модель Nissan найбільше підходить для руху за межами асфальтових доріг. Повний привід у Nissan також підключається: є можливість їзди тільки на передньому приводі, в автоматичному режимі, коли міжосьовим електромагнітна муфта задіє заднє колеса при пробуксовці передніх, а також з жорстко заблокованою муфтою.

від $ 19 тис. до $ 34 тис. Тип кузова 5-дв. унив. Габарити Д / Ш / В, мм 4510/1765/1675 Колісна база, мм 2625 Дорожній просвіт, мм 215 Двигуни 4-цил. 2 бенз .: від 2,0 л 16V (140 л. С.) І 2,5 л (170 л. С.); диз .: 2,0 л Turbo (150 л. с.)

Юлій Максимчук
Фото Сергія Кузьмича

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Mitsubishi Outlander XL: Правильний розмір

Приставка XL в назві другого покоління Mitsubishi Outlander підкреслює, що цей автомобіль більше, ніж його попередник. Оцінити, наскільки правильним вийшов «новий розмірчик», дозволить п'ятирічний досвід експлуатації машини в Україні.

Навіть зовні Mitsubishi Outlander XL виглядає більшим за свого попередника, а агресивний розріз передньої і задньої оптики надає його образу більше динамічності. Практично всі моделі були завезені в Україну офіційними дилерами марки.

Ці машини - 5-місні, а рідко зустрічаються європейські версії могли бути 7-місцевими (в багажнику встановлений третій ряд сидінь). В кінці 2010 року провели рестайлінг: зміни торкнулися передньої частини, виконаної в дусі Lancer X.

Як показав досвід експлуатації, претензій до корозійної стійкості Outlander XL немає. Не викликає їх і стан кузовних деталей. Особливість заднього склоочисника - індивідуальність конструкції «щітки», через що підібрати неоригінальну не можна (фірмова деталь - близько 300 грн.).

Фарш і простір

Багато Outlander XL дуже добре оснащені Багато Outlander XL дуже добре оснащені. Салон виглядає сучасно, а спортивності йому надають розгорнуті до водія два колодязя щитка приладів, кермо трьохспиці і декоративні вставки на торпедо, дверних картах і бублику, пофарбовані в сріблястий колір. Усередині зручно навіть високим людям, а відрегулювати запас місця для ніг пасажирів гальорки допоможе зсувні конструкція задніх роздільних сидінь (рухаються на санчатах назад / вперед). Сприяють комфортній посадці і регулювання спинок задніх крісел. При цьому деякі власники скаржаться на стук переднього пасажирського сидіння (при відсутності на ньому людини), який усувається шляхом додавання мастила.

Попередника часто критикували за невеликий багажник. Творці Outlander XL врахували це і за рахунок збільшених габаритних розмірів моделі відвели куди більше місця для вантажу - 774/1691 л проти 420/1100 л у Outlander першого покоління. Більш того, для полегшення складання задніх сидінь їх оснастили спеціальним механізмом, автоматично відкидає крісла вперед при натисканні на відповідний важіль.

тільки бензинові

Офіційно до нас поставлялися тільки бензинові модифікації Outlander XL. Всі силові агрегати обладнані фірмовою системою зміни фаз газорозподілу MIVEC, індивідуальними котушками і свічками запалювання з іридієвим наконечниками електродів. Фахівці відзначають, що дані агрегати небажано експлуатувати на газі, оскільки система MIVEC з ним «не дружить» - відзначені випадки прогорання сідел впускних і випускних клапанів.

3,0-літровий агрегат вимогливий до якості палива. Через застосування поганого бензину першими страждають каталізатори. Причому в даному моторі їх три: два передніх і один задній (1 оригінальний - близько 10 тис. Грн.). Просто видалити негідні каталізатори не можна - блок ЕБУ не вдається «обдурити», встановивши імітатори лямбда-зондів. Топовий мотор відмінно підійде для активної їзди - він впевнено прискорює більш ніж півторатонну машину до першої «сотні» за 9,7 с. Правда, за це автовласникові доведеться розплачуватися чималим витратою палива - близько 14 л на 100 км у міському циклі.

З несправностей агрегату об'ємом 2,4 літра відзначимо втрату герметичності переднього сальника коленвала. Будь-яких інших характерних неполадок в агрегатах Mitsubishi Outlander XL в ході експлуатації не виявлено.

ГРМ 3,0-літрового мотора оснащений ременем, який необхідно міняти разом з роликами кожні 80 тис. Км. У всіх інших двигунах застосовується довговічна металевий ланцюг, виходжують весь термін служби агрегату. Особливість паливної системи, що підвищує вартість обслуговування всіх моторів, полягає в тому, що фільтр тонкого очищення палива виконаний разом із занурювальним колбою, тому коштує недешево (оригінальна запчастина обійдеться в 1700 грн.). Згідно заводським рекомендаціям фільтр слід міняти кожні 60 тис. Км. «Помпа» прослужить близько 150 тис. Км.

Чи не гріти!

На Outlander XL застосовувалися різні типи КП в залежності від об'єму двигуна. «Механіка» і безступінчатий варіатор CVT агрегатувалися з моторами 2,0 л і 2,4 л, а топовий 3,0-літровий - тільки з класичним гідротрансформаторним «автоматом».

Як правило, «механіка» і «автомат» служать без проблем. Потрібно лише вчасно міняти мастило - кожні 40-45 тис. Км в МКП і через 40 тис. Км - в АКП. Однак варіатор може потурбувати - в сильну спеку при тривалій їзді на високих швидкостях в ньому перегрівається масло, про що повідомить сигнальна лампочка на щитку приладів. В даному випадку необхідно негайно зупинитися, а продовжувати рух можна тільки після того, як охолоне мастило. Інтервал заміни мастила в вариаторе - кожні 80 тис. Км.

Головна відмінність повнопривідної трансмісії цього автомобіля - можливість експлуатації тільки на передньому приводі (у попередника - повний привід завжди підключався автоматично при пробуксовці передніх коліс). У Outlander XL є три режими: 2WD (тільки передній привід), 4WD (повний підключається автоматично за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти, здатної в залежності від зчеплення коліс з дорогою змінювати розподіл крутного моменту по осях від 85:15 до 40:60) і Lock (муфта жорстко заблокована). До речі, найбільш дешеві 2,0-літрові версії з МКП - моноприводні, хоча зустрічаються такі авто дуже рідко. Повний привід Multi-Select 4WD працює спільно з системами динамічної курсової стійкості MASC і протівобуксовочной MATC, які на бездоріжжі імітують міжколісні блокування, а також сприяють кращій стійкості автомобіля при русі по слизьких дорогах і активному проходженні поворотів.

В ході експлуатації проблеми в роботі повнопривідної трансмісії Outlander XL не встановлені.

Жорстко, але впевнено

У порівнянні з попередником підвіска Outlander XL стала жорсткішою, зате завдяки таким налаштувань динамічно їздити на цьому автомобілі можна більш впевнено. Хоча конструктивно ходові схожі: попереду - незалежна McPherson, ззаду - «багаторичажка». Обидві осі забезпечені стабілізаторами поперечної стійкості.

В цілому підвіски довговічні, а частіше за все доведеться міняти втулки стабілізаторів (40 тис. Км переднього і 60 тис. Км заднього). Стійки ходять куди довше - близько 150 тис. Км, кульові опори передніх важелів - приблизно 200 тис. Км (фірмові поставляються разом з важелем), а сайлент-блоки, які змінюються окремо, - 120 тис. Км (передні) і 150 тис. км (задні). У задній «багаторичажка» найменше (близько 100 тис. Км) служать нижні сайлент-блоки поперечних важелів. «Гумки» інших важелів «тримаються» 150-200 тис. Км. В ході експлуатації слід перевіряти і регулювати кути установки не тільки передніх, але і задніх коліс. В іншому випадку після 60 тис. Км «закипають» болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, внаслідок чого при необхідності регулювання їх доводиться зрізати «болгаркою» і ставити нові важелі. З досвіду експлуатації передні амортизатори служать менше, ніж задні, причому найчастіше до 100 тис. Км приходить в непридатність передній лівий.

Рейкове рульове управління Outlander XL оснащено гідропідсилювачем. Слабке місце даного вузла - шланги, які після 100 тис. Км іноді починають «потіти» на стику гумових частин і алюмінієвих наконечників. Недовго (60-70 тис. Км) на наших дорогах служать кермові наконечники, зате тяги здатні витримати близько 150 тис. Км.

Гальмівну систему Outlander XL потрібно регулярно обслуговувати: при кожному ТО змащувати направляючі супортів, інакше вони можуть підклинювати, що викликає нерівномірний знос колодок.

Варто приміряти ...

Розмір XL другого покоління Outlander сподобався багатьом українським покупцям, а час показав, що цей автомобіль в цілому практичний, зручний і, що дуже важливо, досить надійний. При дотриманні всіх правил експлуатації він рідко створює проблеми своїм власникам, тому цілком рекомендований для покупки на вторинному ринку.

Історія

2003-2008 Випускалося перше покоління Mitsubishi Outlander.
03.07 Дебютує чергова генерація Mitsubishi Outlander з приставкою XL.
08.07 Лінійка бензинових моторів доповнена турбодизелем 2,2 л (156 л. С.).
08.10 Рестайлінг моделі.
03.12 Представлено третє покоління Mitsubishi Outlander.

Водій - про Mitsubishi Outlander XL

Юрій Експлуатує авто 4 роки, пробіг - 80 тис. Км

Раніше їздив на Mitsubishi Space Star. Однак постійною проблемою було те, що під'їзд до моєї дачі утруднений, тому виникла необхідність у покупці автомобіля з повним приводом і кращою прохідністю. В якості кандидатів розглядав Mitsubishi Outlander XL, Hyundai Tucson, Kia Sportage і Nissan Qashqai. Outlander XL - найбільший за розмірами, і мені з моєю комплекцією в ньому найзручніше. Та й ціна була найпривабливішою. Подобається хороше оснащення і функціональність машини: багажник дуже місткий, і я часто перекладаю в ньому різні вантажі, розкладна конструкція кришки багажника зручна на природі - на нижній можна сидіти, а верхня, як дах, захищає від дощу. У салоні за рахунок зсувних задніх сидінь легко поміщаються навіть високі люди, а хороша прохідність постійно виручає при поїздках на дачу, на природу. Правда, частенько доводилося застрявати, причому не останню роль в цьому відіграють і шосейні шини мого авто. За час експлуатації замінив тільки кермові наконечники і проточив гальмівні диски (їх повело від перепаду температур). Інших проблем з машиною не було, і продавати її найближчим часом не збираюся.

Mitsubishi Outlander XL Від $ 17,3 тис. До $ 33 тис. За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова

універсал

Дверей / місць

5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4640/1800/1720

База, мм

2670

Дорожній просвіт, мм

215

Маса спорядж. / Повн., Кг

1650/2175

Обсяг багажника, л

774/1691

Обсяг бака, л

60

двигуни

Бензинові 4-циліндр .:

2,0 л 16V (147 л. С.), 2,4 л 16V (170 л. С.)

6-циліндр .:

3,0 л 24V (220 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

подеколи. повн.

КП

5-ст. хутро. і 6-ст. авт., бесст. варіатор

Ходова частина

Гальма передн. / Задн.

диск. вент. / диск.

Підвіска передн. / Задн.

независ. / независ.

Шини

215/70 R16, 225/55 R18

резюме

Кузов і салон

Динамічна зовнішність. Сучасне оформлення салону. Багате оснащення багатьох авто. Зсувні задні сидіння дозволяють збільшити обсяг багажника або запас місця для пасажирів. Зручна конструкція складання задніх сидінь. Великий багажник. Немає альтернативи задньої фірмовою «щітці». Скрип пластика в салоні, проблеми зі штатною магнітолою, задніми склопідйомниками (до 2011 р). Можливий стукіт переднього пасажирського сидіння, запотівання задньої оптики.

Силовий агрегат і трансмісія

В цілому двигуни і КП надійні. Хороша динаміка 3,0-літрових версій. Трансмісія для економії палива дозволяє їздити тільки на передньому приводі. Відсутність на ринку економічних дизельних версій. Система зміни фаз газорозподілу MIVEC «не дружить» з газобалонним обладнанням. Вимогливість до якості палива і великий його витрата (3,0 л). Можливі текти переднього сальника коленвала (2,4 л), перегрів масла в варіаторі CVT. Дорогий паливний фільтр.

Підвіска, рульове, гальма

Жорстка підвіска сприяє кращій стійкості. Хороший ресурс більшості її «расходников». Недовговічність наконечників рульових тяг. При неналежному обслуговуванні «закипають» болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, підклинюють направляючі супортів. Ціни на нові ориг. запчастини, грн. *

Передн. / Задн. торм. колодки

840/620

Повітряний фільтр

140

Паливний фільтр

1700

Масляний фільтр

95

Амортизатор передн. / Задн.

1950/1300

Підшипник передн. / Задн. маточини

1860/1670

Кульова опора

180

Сайлент-блок передн. / Задн. переднього важеля

140/280

Втулка / стійка передн. стабілізатора

90/360

Накінечник рульової тяги

430

помпа

860

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля. Ціни надані магазином «Траса Е99»

Широкий вибір запчастин на сайті http://zapchasti.avtobazar.ua Вартість ремонту, грн. * Подушки безпеки 39 131 Крило переднє 983 Фара 1 727 Бампер передній + решітка радіатора 4 120 Двері в зборі (карта, скло, стеклопод'емник) 13 024 Двері 3 386 Колісний легкосплавний диск 2 350 Кришка багажника 3 306 Крило заднє 1 682 Бампер задній 3 586

* Окремі деталі без вартості рем. робіт та інших прилеглих вузлів

альтернатива

Toyota RAV4 2006-2011 р в.

Вартість Toyota RAV4 вище, ніж Outlander XL Вартість Toyota RAV4 вище, ніж Outlander XL. RAV4 пропонується в двох версіях зі стандартною і подовженою колісною базою. Найпоширеніші версії - з бензиновими моторами 2,0 і 2,4 л, АКП і варіатором. Повний привід RAV4 підключається: задній міст активується за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти при пробуксовці передніх коліс. Функції межколесних «Діффа» імітує електроніка. На відміну від Outlander XL і X-Trail трансмісія не передбачає можливості руху тільки на передньому приводі.

від $ 17,8 тис. до $ 30 тис. Тип кузова 5-дв. унив. Габарити, Д / Ш / В, мм 4395/1815/1720 і 4600/1815 / +1745 База, мм 2560 і 2660 Дорожній просвіт, мм 195 Двигуни 4- і 6-цил. 3 бенз .: від 2,0 л 16V (152 л. С.) До 3,5 л 24V (269 л. С.)

Nissan X-Trail з 2007 р

Найчастіше під капотом Nissan X-Trail встановлені бензинові двигуни 2,0 і 2,5 л з АКП Найчастіше під капотом Nissan X-Trail встановлені бензинові двигуни 2,0 і 2,5 л з АКП. Завдяки великому дорожньому просвіту і м'якою енергоємної підвісці модель Nissan найбільше підходить для руху за межами асфальтових доріг. Повний привід у Nissan також підключається: є можливість їзди тільки на передньому приводі, в автоматичному режимі, коли міжосьовим електромагнітна муфта задіє заднє колеса при пробуксовці передніх, а також з жорстко заблокованою муфтою.

від $ 19 тис. до $ 34 тис. Тип кузова 5-дв. унив. Габарити Д / Ш / В, мм 4510/1765/1675 Колісна база, мм 2625 Дорожній просвіт, мм 215 Двигуни 4-цил. 2 бенз .: від 2,0 л 16V (140 л. С.) І 2,5 л (170 л. С.); диз .: 2,0 л Turbo (150 л. с.)

Юлій Максимчук
Фото Сергія Кузьмича

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов