Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mitsubishi Sigma: Піклуйся та плати

  1. Чи готові ви доплатити за динаміку?
  2. Чим крутіше характер, тим дорожче ремонт
  3. Досконалість, до якого не варто прагнути
  4. недешеве задоволення

Наша сеть партнеров Banwar

На ринку Sigma вперше з'явився з кузовом седан (індекс F16) На ринку Sigma вперше з'явився з кузовом седан (індекс F16). І лише в 1993 році покупцям було запропоновано універсал, який проводився в Австралії (у нас він зустрічається вкрай рідко - співвідношення універсалів і седанів становить приблизно 1:10). У цьому ж 1993 році, бажаючи кілька оновити вигляд моделі, творці провели незначний рестайлінг. Втім, модернізації піддали тільки фронтальну частину автомобіля, в якій змінили світлооптика, бампер і решітку радіатора.

Завдяки значній колісній базі і вдалій компоновці салон автомобіля вийшов просторим. Все Sigma, які представлені на нашому ринку, непогано укомплектовані. Автомобілі без кондиціонера практично не зустрічаються. На багатьох моделях встановлювався клімат-контроль, який до 1993 року був оснащений механічним керуванням (за допомогою обертових регуляторів), а пізніше - електронним (задіюється за допомогою кнопок) зі змонтованим на центральній консолі монохромним дисплеєм. До речі, клімат-контроль можна вважати фактично єдиним джерелом можливих проблем з бортовою електронікою. Іноді в блоці управління порушуються контакти, що може проявлятися в довільному включенні і виключенні або зміні режимів роботи кліматичної установки. Проблема вирішується розбиранням блоку і відновленням (пайкою) пошкоджених контактів.

Однак при покупці варто бути дуже уважним. Іноді нечисті на руку продавці знімають приладову панель і просто відключають лампи діагностики різних систем або підключають їх контакти до однієї справної (втім, до таких хитрощів часом вдаються і при продажу інших дорогих іномарок). В результаті все лампочки-індикатори при включенні запалювання загоряються, а після старту гаснуть, в той час як багато хто з них повинні інформувати про несправності тих чи інших систем (наприклад, непрацюючій системі ABS або недостатній рівень масла в рульовій рейці версій 4WS). Так що ретельна діагностика при покупці вкрай необхідна.

Від корозії Sigma зазвичай не страждають. При відсутності «аварійного» минулого відшукати сліди іржі навіть на примірниках перших років випуску буде непросто.

Чи готові ви доплатити за динаміку?

Оскільки Sigma стояла на вершині модельного ряду Mitsubishi, малопотужними моторами вона не оснащувалася. Для неї були передбачені 3,0-літрові бензинові мотори з 12- або 24-клапанними головками блоку циліндрів. ГРМ обладнаний гідрокомпенсаторами, що усуває потребу в регулюванні теплових зазорів клапанів. 24-клапанний агрегат забезпечує кращу динаміку (8 с до 100 км / год проти 9 у 12-клапанного), але, за словами мотористів, його ремонт обходиться в 2-3 рази дорожче. Та й витрата палива у нього трохи вище (в міському режимі 12-клапанний двигун споживає до 12 л на 100 км пробігу, 24-клапанний - до 15 л). Серйозний ремонт може знадобитися лише в тому випадку, якщо власник нехтує рекомендаціями автовиробника. При нормальному обслуговуванні мотори легко «виходжують» 400 - 500 тис. Км, та й пізніше в більшості випадків може знадобитися лише заміна кілець і сальників клапанів (для більш дорогого 24-клапанного мотора ця операція з урахуванням роботи обійдеться в $ 750 - 800).

Зазвичай обслуговування обмежується лише регулярної заміною масла, ременя ГРМ і роликів. Остання процедура проводиться кожні 100 тис. Км пробігу (робота і запчастини - $ 180). Причому сама робота коштує близько $ 80 - дістатися до приводу ГРМ непросто. У 24-клапанного мотора одночасно з ременем потрібно міняти його гидронатяжитель (вузол - $ 80).

З інших проблем можна відзначити прогорание випускного колектора на 12-клапанних моторах після 120 - 150 тис. Км, а також іноді виходить з ладу датчик тиску масла (запчастина - $ 30). Несправності начебто течі масла або порушення герметичності системи охолодження зустрічаються хіба що на грунтовно «втомлених» примірниках перших років випуску.

Чим крутіше характер, тим дорожче ремонт

Передньопривідна Sigma для європейського ринку оснащувалася 5-ступінчастою механічною коробкою і 4? Ступінчастим "автоматом". І той і інший вузол служать вірою і правдою за умови дбайливого експлуатації та регулярної заміни масла (інтервал для обох трансмісій - 40 тис. Км). Якщо ж темперамент автолюбителя не дозволяє йому пересуватися інакше як за принципом «газ в підлогу», потрібно приготувати гаманець товстіший. В механічній коробці є кілька слабких місць - можуть «полетіти» підшипники, шестерні та синхронізатор 5-й передачі. «Лікування» агрегату обійдеться в суму близько $ 500. Якщо ж гул в коробці не наштовхне на думку вчасно провести ремонт, її доведеться міняти цілком. До речі, навіть б / у вузол коштує $ 700 - 1000.

Автоматична коробка також не прощає зневажливого ставлення. В першу чергу в ній згорає пакет фрикційних 4-й передачі (вартість ремкомплекта - $ 100). Якщо ж має бути більш серйозний ремонт, фахівці рекомендують замінити вузол цілком - старим. Справа в тому, що серйозне втручання в коробку обійдеться в суму близько $ 1200, а з Японії возять агрегати, які «відходили» лише 1/3 - 1/2 свого ресурсу, і коштують вони $ 700 - 1200.

Досконалість, до якого не варто прагнути

Підвіска Sigma створювалася для активної їзди. Хоча жорсткої її назвати не можна. Компромісним варіантом представляється гідропневматичне підвіска, у якій автоматично змінюються характеристики роботи в залежності від швидкості і дорожнього покриття. Але у неї є істотні недоліки - недовговічність при експлуатації на наших дорогах і висока вартість запчастин. Наприклад, тільки передній амортизатор коштує $ 400. І міняти його потрібно повністю, так як він неремонтопрігоден. Істотно затьмарити радість власника такої зручної підвіски може ціна компресора ($ 900) і ресивера ($ 900). Єдиний вихід для тих, хто не готовий до таких витрат, - замінити «гідропневматіка» звичайними амортизаторами разом з пружинами.

В іншому ж звичайна підвіска Sigma поводиться, як на багатьох інших «японців». Кожні 40 тис. Км буде потрібно замінити стійки переднього стабілізатора ($ 15) і його втулки ($ 5). На 10 тис. Км більше служать сайлент-блоки передніх важелів (за 4 шт. - $ 120). Трохи рідше виникає необхідність заміни кульових опор (1 шт. - $ 25). Звичайні амортизатори здатні «відходити» понад 150 тис. Км.

Задню підвіску, незважаючи на мультіричажную конструкцію, можна назвати неубіваемий.

Рульовий механізм, як правило, не доставляє клопоту. Рульова рейка може втратити герметичність тільки на неабияк поїздили примірниках. Багато власників ігнорують цю неполадку, обмежуючись періодичним доливом масла. Але якщо текти посилиться, доведеться скористатися ремкомплектом ціною в $ 70.

У топ-версій Sigma є одна особливість - механізм доворачіванія задніх коліс 4WS. Такі модифікації відрізняються завидними керованістю і стійкістю навіть при проходженні крутих поворотів. Ззаду також встановлена ​​рульова рейка. Незважаючи на конструктивну складність, вузол досить надійний, і заміни можуть зажадати лише кермові наконечники ($ 30). Причому задня рульова рейка обладнана датчиком рівня масла.

Від надміру активної їзди по нашим дорогам можуть постраждати ШРУСи ($ 80).

Особливої ​​уваги потребує гальмівна система. Небезпека полягає в датчиках АBS (б / у - $ 75). Причина їх поломки - грубе поводження при ремонтних роботах (спроби поставити на місце кульову за допомогою молотка і т. П.). Так що навіть при заміні колодок на «сірих» СТО має сенс особисто бути присутнім при виконанні робіт. Самі ж колодки потрібно змінювати при пробігу від 30 тис. Км (передні) до 70 тис. (Задні). До речі, Sigma оснащена вентильованими гальмівними дисками як спереду, так і ззаду.

недешеве задоволення

Отже, Sigma далеко не найекономічніший автомобіль. Швидше, це варіант для тих, хто часто змушений їздити не один і при цьому хоче отримувати задоволення від динаміки і керованості спортивного купе. І головне, готовий піклуватися про своє чотириколісного друга або ж просто не обмежений у коштах.

Для тих і інших хорошим помічником в пошуку необхідного варіанта стане тижневик «Автобазар».

Особистий досвід

Костянтин, 29 років
Експлуатує автомобіль 1,5 року, Mitsubishi Sigma 3,0 л 24V (205 л. С.), Пробіг 280 тис. Км, вік - 12 років

Це на рідкість гармонійний автомобіль. Пересів на нього з BMW 525. І можу сказати, що для Sigma визначення driver's Сar підходить більше. Та й у змісті машина набагато дешевше. Можливо, у «бехи» був просто менш турботливий власник, але з Mitsubishi проблем на порядок менше. Надійність машини провокує перевіряти її в екстремальних умовах їзди. І веде вона себе в них вельми гідно. Та й автоматична коробка на Sigma досить чуйна. Єдиний недолік - дуже висока витрата пального в місті. Звичайно, спокійно по вулицях я не пересуваюся, але майже 16 літрів на 100 км не можна назвати низьким показником. Зате вартість основних запчастин не назвеш надто високою. При бажанні можна вибрати необхідне з великого асортименту б / у запчастин.

Оскільки цей екземпляр вже бачив на своєму віку чимало, хочу купити більш свіжу Sigma. І обов'язково з таким же мотором і автоматичною коробкою. До хорошого звикаєш швидко.

Рік випуску

Вартість, $

тисячу дев'ятсот дев'яносто один

6000

1992 7000 1993 8500 1994 9000 1995 10500 1996 12000 Історія

Тисячу дев'ятсот дев'яносто один Початок виробництва Sigma. Модель випускається тільки з кузовом седан
+1993 Поява універсалу. Седан піддався рестайлінгу. В якості опції почали пропонувати подушки безпеки для переднього пасажира
1995 Седан Sigma зняли з виробництва
1996 Припинено виробництво Sigma з кузовом універсал

післяпісля

Прямим спадкоємцем Sigma є седан Diamantе Прямим спадкоємцем Sigma є седан Diamantе. Ця модель призначалася для ринків Північної Америки, Тихоокеанського регіону та Австралії. Автомобіль міг бути як з переднім, так і з повним приводом. Всі двигуни Diamante оснащені прогресивної технологією безпосереднього уприскування палива GDI.

Лінійка силових агрегатів включає два мотора V6 об'ємом 2,5 л (170 л. С.) І 3,0 л (208 л. С.). Перший працює в парі з автоматичною 5-ступінчастою коробкою INVECS? II, здатної завдяки адаптивному блоку управління підлаштовуватися під різний стиль їзди. Другий двигун агрегатується з звичайним 4? Ступінчастим "автоматом".

На європейський ринок Diamante офіційно не поставляється.

На європейський ринок Diamante офіційно не поставляється

Передні гальмівні колодки 25 Задні гальмівні колодки 25 Повітряний фільтр 20 Паливний фільтр 35 Масляний фільтр 7 Підшипник передньої маточини 40 Підшипник задньої маточини 60 Амортизатор передн. / Задн. 95/95 Ремінь ГРМ і 2 ролика 100 Кульова опора 25 Генератор 290 Стартер 350 Загальні дані Тип кузова седан, універсал Дверей / місць 4/5, 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4750/1775/1435, 4800/1775 / 1505 База, мм 2720 Маса споряджена / повна, кг 1475/2070, 1575/2130 Об'єм багажника, л 420, 428/737 Обсяг бака, л 72 Трансмісія Тип приводу передній КПП 5-ст. механічні., 4 ступ. автомат. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск., вент Підвіска передня / задня неза. / неза. 205/65 R15 Двигуни Бенз. 3,0 л 12V (170 л. С.) 6-циліндровий 3,0 л 12V (177 л с.), 3,0 л 24V (205 л. С.)

Сергій Тарасюк
Фото Владислава Бойко

Редакція дякує Sigma-Club Kiev за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чи готові ви доплатити за динаміку?
Чи готові ви доплатити за динаміку?
Перший працює в парі з автоматичною 5-ступінчастою коробкою INVECS?
Другий двигун агрегатується з звичайним 4?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов