Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мітсубісі Паджеро Спорт 2013-2014 в Росії, ціна комплектації, характеристики тест Mitsubishi Pajero Sport

Наша сеть партнеров Banwar

Японський рамний позашляховик Mitsubishi Pajero Sport отримав прописку в Росії. З перших днів липня 2013 року Мітсубісі Паджеро Спорт випускається по повному циклу виробництва на підприємстві ПСМА Рос під Калугою. Автомобіль став другою моделлю японської компанії виробленої на території Росії, склавши компанію кросоверу Mitsubishi Outlander . До цього японський позашляховик Міцубісі Паджеро Спорт потрапляв в Росію з Таїланду з заводу Mitsubishi, розташованого в місті Лаемчабанг. У Північній Америці і деяких інших країнах відомий під ім'ям Mitsubishi Montero Sport.
У нашій оглядовій статті познайомимося з підкорювачем бездоріжжя Мітсубісі Паджеро Спорт 2013-2014 роки російського виробництва, по фото і відео оцінимо зовнішність, салон, багажник, зручність розміщення пасажирів, якість матеріалів. Уважно розберемося з технічними характеристиками, проведемо тест-драйв на асфальтовому покритті, оцінимо позашляхові можливості автомобіля, з'ясуємо реальний витрата палива і вартість для російських автолюбителів.

Ще огляди середньо розмірних позашляховиків і кросоверів:
Great Wall Hover H5
Jeep Cherokee 2014 року
UAZ Patriot

Скільки коштує: ціна дизельного Mitsubishi Pajero Sport 2-ої покоління 2013 року випуску в Росії стартує з 1299 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за скромну комплектацію Intense з 5 МКПП. Вартість зростає до 1559,99 тисяч рублів за комплектацію Ultimate. Купити бензиновий Міцубісі Паджеро Спорт 2013-2014 року можна за суму від 1379,99 тисяч рублів за комплектацію Intense до 1579,99 тисяч рублів за максимально упаковану версію Ultimate. Є надія, що збірка в Росії дозволить нехай і незначно, але знизити ціну на позашляховик для вітчизняних покупців

Дебют другого покоління Mitsubishi Pajero Sport відбувся п'ять років тому в серпні 2008 року на Московському міжнародному автомобільному салоні (ММАС). Місце для прем'єрного показана було обрано не випадково, російський ринок є для японської компанії найбільшим, російські автолюбителі щорічно купують більше 80 тисяч авто з трьома діамантами на фальшрадіаторной решітці, в Німеччині продається трохи більше 22000 Mitsubishi. За неповні п'ять років росіяни придбали понад 24000 нових Мітсубісі Паджеро Спорт (станом на травень 2013 року). Такі вражаючі цифри говорять про затребуваність моделі на вітчизняному ринку, позашляховик пізнаваний і любимо.

Такі вражаючі цифри говорять про затребуваність моделі на вітчизняному ринку, позашляховик пізнаваний і любимо

Те, що Pajero Sport 2-ої покоління справжній позашляховик це факт - рамна конструкція кузова, нерозрізний задній міст, система повного приводу Super Select 4WD з симетричним міжосьовим диференціалом, що ділять крутний момент між осями в співвідношенні 50:50, понижуючий ряд передач 4LLC, механічна блокування заднього диференціала, тяговітий дизельний і потужний бензиновий двигуни, значний кліренс в 215 мм, сталева захист моторного відсіку і бака для палива знизу.

  • Згадаймо зовнішні габаритні розміри і геометричні параметри кузова Міцубісі Паджеро Спорт: 4695 мм в довжину, 1815 мм в ширину, 1800 мм (з рейлінгами 1840 мм) у висоту, 2800 мм колісна база, 1520 мм колія коліс спереду, 1515 мм колія задніх коліс, кут в'їзду - 36 градусів, кут рампи - 23 градуси, кут з'їзду - 24 градуси, мінімальний дорожній просвіт 215 мм, глибина подоланого броду - 600 мм.
  • Японський позашляховик комплектується шинами 265/70 R16 або 265/65 R17 на легкосплавних дисках 16-17 радіусу.

Довго і красномовно описувати дизайн кузова Міцубісі Паджеро Спорт 2 п'ятого покоління ми не будемо, позашляховик набув значного поширення на території Росії, так і спорідненість з пікапом Mitsubishi L200 (автомобілі ділять рамну конструкцію кузова і в цілому ідентичні в технічному плані) робить авто впізнаваним. Ось тільки на відміну від пікапа, п'ятидверний Паджеро Спорт виглядає набагато солідніше і шляхетніше, та задній міст підвішений нема на ресорах, а на пружинах.

Зовнішність Mitsubishi Pajero Sport позбавлена ​​брутальності і агресії, автомобіль виглядає як кросовер, і тільки при уважному огляді кузова виявляємо типові риси справжнього позашляховика. Компактний і підрізає знизу передній бампер потужно захищена пластиковими накладками і не в змозі приховати кондові передню підвіску. Бічні підніжки забезпечують зручну посадку в салон і дбайливо закривають пороги кузова від пошкоджень, величезні колісні арки зі стильними пластиковими розширювачами з легкістю і завидною запасом вільного простору розміщують 17-ти дюймові диски з високопрофільної гумою, великі двері, висока і рівна дах, компактна корми.

Задня частина авто з великою і широкими дверима багажного відділення прикрашена яскравими і стильними фарами габаритної світлотехніки, чорний нефарбований пластик прикриває нижню частину бампера, запасне колесо кріпиться під днищем, все акуратно і органічно, як у кросовера. Але варто відкрити п'яті двері і спробувати завантажити багаж ... жарт, підлога багажника розташований на висоті в 770 мм від землі.

Так, кроссоверного в екстер'єрі японського позашляховика багато, але завдяки таким м'яким лініям, стильним фарам головного світла і габаритним ліхтарям, монументального солідності і хромованому декору Паджеро Спорт виглядає презентабельно і навіть дорого. Доповнює стильну зовнішність широкий вибір кольорів емалі для забарвлення кузова: базовий колір - білий, за білий перламутр і металлики сріблястий, темно-сріблястий, коричневий, темно-синій і чорний необхідно доплатити 17 тисяч рублів.

Для індивідуалізації кузова позашляховика пропонується величезний вибір аксесуарів: спойлер, накладки і захисна плівка на задній бампер, дефлектори бічних вікон, всілякі багажники на дах і фаркопи (причіпний пристрій).

Для індивідуалізації кузова позашляховика пропонується величезний вибір аксесуарів: спойлер, накладки і захисна плівка на задній бампер, дефлектори бічних вікон, всілякі багажники на дах і фаркопи (причіпний пристрій)

Потрапити в салон Mitsubishi Pajero Sport досить важко, посадка в високий кузов встановлений на потужній рамі вимагає спортивної статури і вправності. Інтер'єр японського среднеразмерного позашляховика зустрічає водія і чотирьох пасажирів вельми бюджетними матеріалами обробки (дзвінкий пластик, недоладні вставки під алюміній, тканинна або слизька шкіряна оббивка на кріслах), але завидною запасом вільного простору в першому і другому рядах. На будь-якому з місць в салоні з комфортом і затишком розміститься людина з ростом під 190 см.

На будь-якому з місць в салоні з комфортом і затишком розміститься людина з ростом під 190 см

Робоче місце водія важко назвати еталонним: рульова колонка регулюється тільки по висоті, кнопки управління обігрівом передніх сидінь з першого разу знайти важко, сидіти тісно. В іншому нарікань немає - інформативна приладова панель, зручне рульове колесо і блок управління кліматичною установкою, посадка висока, немов в капітанській рубці.

В іншому нарікань немає - інформативна приладова панель, зручне рульове колесо і блок управління кліматичною установкою, посадка висока, немов в капітанській рубці

У другому ряду трьом дорослим тісно не буде, місця для ніг з запасом, роздільний диван в співвідношенні 40:60 здатний переміщатися уздовж салону, спинка - змінювати кут нахилу. При бажанні ззаду можна спокійно пересідати з місця на місце, благо стеля високий і тунель на підлозі - мінімального зростання і ширини.

При бажанні ззаду можна спокійно пересідати з місця на місце, благо стеля високий і тунель на підлозі - мінімального зростання і ширини

Багажне відділення радує відмінним обсягом і правильною формою трохи урізаною виступаючими в салон колісними нішами. У багажник Міцубісі Паджеро Спорт при наявності пасажирів на задніх місцях можна завантажити 714 літрів, склавши задні крісла (сидіння роблять кульбіт вперед і стають вертикально впритул до спинок крісел першого ряду) отримаємо рівну вантажну площадку і обсяг в 1813 літрів.

У багажник Міцубісі Паджеро Спорт при наявності пасажирів на задніх місцях можна завантажити 714 літрів, склавши задні крісла (сидіння роблять кульбіт вперед і стають вертикально впритул до спинок крісел першого ряду) отримаємо рівну вантажну площадку і обсяг в 1813 літрів

У салоні Міцубісі Паджеро Спорт можна організувати два повноцінних спальних місця, опустивши спинки першого і другого ряду (справжнє двоспальне ліжко).

У Росії новий Mitsubishi Pajero Sport 2013 року випуску пропонується в трьох фіксованих комплектаціях. У базове оснащення Intense включені: 5 МКПП, повний привід Super Select 4WD з примусовою механічним блокуванням заднього диференціала, роздавальна коробка передач із зниженим поряд, ABS з EBD, пара фронтальних подушок безпеки, центральний замок, бічні підніжки, електропривод бічних дзеркал, протитуманні фари спереду і ззаду, диски на 16, тканинна оббивка крісел, підігрів передніх сидінь, бортовий комп'ютер, центральний дисплей для виведення інформації, електросклопідйомники для всіх бічних вікон, аудіосистема (радіо, CD / MP3, 4 динаміка), кондиціо нер, дефлектори вентиляції і обігріву для другого ряду крісел.

У більш насичених версіях Instyle додадуться 5 АКПП Invecs II, ASTC, Brake Assist, бічні подушки спереду і бічні шторки для першого і другого ряду, підігрів і електропривод складання зовнішніх дзеркал, ксенон, омивати фар, диски на 17 дюймів, підрульові пелюстки зміни передач, шкіряна обробка мультифункціонального керма (аудіосистема, круїз-контроль), ручки коробки передач і раздатки, шкіряний салон, електропривод водійського крісла, клімат-контроль, 6 динаміків.

Найбагатша комплектація Ultimate додатково порадує фірмовою мультимедійною системою з кольоровим екраном (CD MP3 DVD, 8 динаміків, навігатор, камера заднього виду), датчиками світла і дощу.

Технічні характеристики: російські версії Мітсубісі Паджеро Спорт 2013 року випуску оснащуються на вибір чотирициліндровим дизельним 2,5-літровим мотором DID (178 к.с.), який працює в парі з 5 МКПП і забезпечує 400 Нм крутного моменту або (5 АКПП 350 Нм), динаміка до 100 кмч за 12,4 секунд, максимальна швидкість 176 кмч, витрата палива в змішаному режимі близько 9,3 літрів.

Також доступний до замовлення бензиновий 3,0-літровий V6 (222 к.с. 281 Нм), агрегатується виключно з автоматом 5 АКПП, спурт до першої сотні за 11,3 секунд при максимально можливій швидкості в 179 кмч, середня витрата бензину по паспорту не опускається нижче 12,3 літрів.

У реальних умовах експлуатації дизельний двигун споживає в середньому 10-11 літрів, а його бензиновий побратим паливо просто-таки п'є - середній рідко опускається нижче 15-16 літрів, а в місті досягає 18-20 літрів на сотню. Може бути, з цієї причини більше 85% російських автолюбителів воліють японський позашляховик з турбодизелем 4D56 третього покоління.

Передня підвіска незалежна на подвійних поперечних важелях, задня залежна з нерозрізним мостом підвішеним на пружинах, спереду і ззаду присутні стабілізатори поперечної стійкості. Застосовується гідропідсилювач керма, гальма всіх коліс дискові.

Тест-драйв: ми невпинно говоримо про те, що Mitsubishi Pajero Sport повноцінний позашляховик і поведінку автомобіля на твердому асфальтовому покритті дороги зайвий раз це підтверджує. Комфортна, м'яка, енергоємна підвіска дозволяє не звертати уваги на розміри ям на дорозі - японець їх просто не помічає. Не варто, зрозуміло, чекати від Паджеро Спорт і керованості кросовера, автомобіль помітно крениться в поворотах, реакції на поворот рульового колеса запізнюються, та й обертати кермом необхідно неабияк (від упору до упору 4,2 обороту). Але при всіх огріхи позашляховиком приємно, а найголовніше легко керувати. Кілька викликає незручність маневрування на тісних міських вулицях і великий діаметр розвороту, що становить майже 12 метрів. В цілому рамний Міцубісі Паджеро Спорт навіть на швидкості руху понад 120 кмч стабільний і передбачуваний, а курсова стійкість просто відмінна.

На бездоріжжі кліренс в 215 мм, система повного приводу Super Select AWD (чотири режими: 2H -привід на задні колеса, 4H - привід на всі колеса, 4HLc - повний привід з активацією блокування диференціала і понижуючий ряд передач, при якому авто повзе і здатне проїхати практично скрізь), міцна підвіска з величезними вільними ходами, компактні свеси кузова, практично рівне днище здатні максимально відсунути час, коли знадобиться трактор. При розумному використанні всього позашляхового арсеналу власник Mitsubishi Pajero Sport здатний штурмувати серйозні ділянки бездоріжжя без наслідків для автомобіля і необхідності викликати допомогу. Снігова цілина, розкиснула після літньої зливи грунтовка легко форсується в режимі 4H, для руху по пересіченій місцевості зі складним рельєфом і коліями краще включити - 4HLc, ну а в особливо важких випадках режим знижених передач і блокування диференціала здатний творити чудеса, витягуючи позашляховик в буквальному сенсі з болота.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов