Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мітсубісі Лансер 9 2.0: відгуки. Поради професіоналів про те, як вибрати старий Mitsubishi Lancer IX

  1. Як вибрати старий Mitsubishi Lancer IX?
  2. Ціни на запчастини і обслуговування

Наша сеть партнеров Banwar

Для автовласників, які бажають придбати для повсякденного використання надійний, невибагливий в експлуатації автомобіль, існує такий чудовий варіант, як Міцубісі лансер 9.

Про це авто є, що розповісти: відгуки власників Міцубісі лансер 9 свідчать про те, що вибравши саме машину вищевказаної моделі, вони абсолютно не прогадали. Так, на прикладі цієї машини можна переконатися в тому, що матеріали обробки можуть бути не дорогими, але якісними (див. На фотосалону Мітсубісі Лансер 9).

Що гроші, витрачені на придбання даного авто, абсолютно виправдані. Крім того, дана модель машини доставляє її власнику воістину естетичне задоволення, так як дизайн Міцубісі лансер, безсумнівно, виділяє його із загальної маси. більшість власників даної моделі говорять про те, що поексплуатувавши деякий час лансер, у них виникло почуття впевненості в тому, що машина їх не підведе, і не зламається. У числі переваг даної машини - надійність, просторість, чудова потужність, прекрасна керованість, відмінна динаміка і якість збірки вище всяких похвал (смю на відео Мітсубісі Лансер Еволюшн 9). Більшість автолюбителів відзначають, також, невисокий витрата палива. Таким чином, Міцубісі лансер 9 являє собою оптимальне співвідношення ціни і якості.

Розглянемо відгуки про Мітсубісі Лансер 9 2.0:

1) 9.-их Мітсубісі Лансер автомат багато, але 2-ух літрові зустрічаються досить рідко. Зовні - заводський обвіс, 16-ти дюймові диски, фари, ліхтарі вигідно відрізняють його від своїх побратимів. Але в цій спортивності є свій мінус: низька губа переднього бампера, доводиться бути обережним з бордюрами при парковці. Інтер'єр зроблений в стилі Еволюшен, відмінний кермо МОМО, спортивні зручні сидіння, але нуднуватий, простенький. Стрьомні вставки під карбон на торпеді, годинник а-ля 80е.Самое головне в цьому автомобілі це його їздові якості. 2-ох літрового мотора, потужністю 135 л / с, з лишком вистачає у всіх режимах руху. При розгоні стрілка спідометра охоче підбирається до позначки 220, двигун легко розкручується до відсічення в 7500 об / хв, видаючи при цьому чудовий звук. Автомобіль відмінно тримає дорогу, проходить повороти, підвіска енергоємна, в міру жорстка.

По суті Lancer 2.0 і Lancer 1.6 дві однакові машини з абсолютно різними характерами. Lancer 2.0 створений для різких стартів зі світлофорів, стрімких кидків по шосе. З мінусів відзначу слабенько зчеплення для такого мотора (після гонок "попахує" :), дорогуваті запчастини по двигуну, широка гума дуже не любить колійності. В іншому відмінний, надійний автомобіль, адже не дарма Lancer 9 називають одним з найбільш безпроблемних, невбиваних автомобілів. Плюс до всього легендарна японська збірка.

2) Привіт всім автолюбителям цієї марки. Не буду говорити як купувався авто і що господар був п'яні і на машині в більшій мірі їздив його зять.

Про машину: Mitsubishi Lancer IX Wagon 2.0 (135). 2005р. Колір чорний. Пробіг на даний момент 67200 км. Пригнав з Москви в Орел. Відразу всю розділ і оглянув. Іржавих місць немає, це радує. Проклав додатково шумку, поки думаю все знято. Своя шумка слабенька, але вистачає. Проклеїв герленом двері і задні арки, були просто голий метал. Відмив салон. Так, з того що підлягало ремонту, виявлено було мало, а точніше рульова тяга. Пристрій хитре, але просте. Щоб зрозуміти, як япошки його прикрутили, довелося помучитися. Але зробили все з татом. Тяга і рульової наконечник обійшлися в 1600 руб., Це на обидві сторони. Більше не робив з такого нічого, ну не рахуючи заміни масла і всіх фільтрів. Фільтр салону стоїть за бардачком. До цього машина обслуговувалася в «Рольф» (будь він не ладен), стільки косяків від них, втомився переробляти. Гроші беруть, а толку мало. Фільтр салону не змінювався від народження, хоча покладено міняти кожні 15000 км. Це планове ТО. Відразу змінюється масло в двигуні і повітряний фільтр. Так до речі, поки мова пішла про двигун, моторесурс двушки досягає 500 000 км, а у 1.6 мотора 300 000 км.

Мотор пріємістий і їсть мало, хоча як м'яти педальку, а то бензин з бака на очах тане. Якщо не тиснути, то середня витрата виходив по трасі близько 7 літрів, це коли 100км / год. Коробка автомат коштує тільки на 1.6 моторі, але і механіка є, 2.0 тільки механіка. У 2.0 варто антібукс, прикольна штука. Трохи пискне гума по асфальту і пішла в прямий набір.

Про салон сказати можу багато, все подобається і все зручно. Кермо МОМО рідний, слухається добре. На швидкості тугіше стає. Задній ряд сидінь ділиться, за водилой велика частина спинки кладеться. Робиться майже рівну підлогу, спинки не кладуть по горизонту з багажником, але спати можна, у мене зріст 180 см і я там добре лягаю. Правда підголівник доведеться розгорнути для зручності відпочинку. Вся обшивка на засувках, але перш за читаю «камасутру» по ремонту Mitsubishi Lancer IX. Дуже допомагає (але правда як рульову знімати, там немає нічого, самі розбиралися). Сидіння зручні, спина не втомлюється, і ноги не затікають.

Загалом, машина хороша, для сім'ї, для відпочинку, для всього. Вибір машин був великий, але хотілося, щоб хороший виробник, а не країни третього світу. Цей авто 100% Японець, на всіх деталях і поглиблених запчастинах варто JAPAN, а це круто. Брати чи не брати таку машину, вирішувати вам.

І наостанок хочу сказати Велике спасибі всім тим, хто пише відгуки, дуже допомагають вони. Сам перечитав купу всього про різні машини, голова йшла обертом, але кінцевим результатом я задоволений.

Як вибрати старий Mitsubishi Lancer IX?

Практичний, що вміє рахувати свої гроші людина напевно зупиниться на одному з доступних і свіжих бестселерів ринку, такому як, наприклад, Mitsubishi Lancer. І не помилиться.
опис

Тип кузова: седан, універсал
Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4480/1695/1445, 4485/1695/1450
База, мм 2600
Кліренс, мм: 165
Маса споряджена / повна, кг: 1205/1750, 1320/1780
Обсяг багажника, л: 430, 344/1079
Обсяг бака, л: 50
двигуни:
Бензинові 4-циліндрові: 1.3 л 16V (82 к.с.), 1.6 л 16V (98 л. С.), 1.8 л 16V (140 л. С.), 2.0 л 16V (120 к.с.), 2.0 л 16V (135 л. с.), 2.4 л 16V (160 л.с.)
Тип приводу: передній
КПП: 5-ст. механічна, 4-ст. автоматична
Гальма передні / задні: дискові вентильовані / дискові
Підвіска передня / задня: незалежна / незалежна

Історія

01 01.2001 Розпочато випуск Mitsubishi Lancer Cedia дев'ятого покоління для японського ринку.
07.2003 Модель модернізована під європейські вимоги і представлена ​​в Старому Світі як Mitsubishi Lancer.
09.2003 Продажі «європейського» Lancer IХ почалися в Україні.
09.2005 Рестайлінг. Нові грати радіатора, бампери, накладки порогів.
03.2007 Розпочато виробництво Lancer Х.
Lancer IX-покоління презентували в серпні 2003 року на московському автосалоні. Пропонувалися два типи кузовів - седан і універсал і п'ять варіантів комплектації. Всі машини виробництва Японії. Європейські версії оснащували бензиновими моторами 1.3 (82 к.с.), 1.6 (98 к.с.) і 2.0 (135 к.с.), автомобілі для північноамериканського ринку - двигунами 2.0 (120 к.с.) і 2.4 (162 л.с.); останній пропонувався для версії Ralliart. У 2005 році Lancer провели рестайлінг (решітку радіатора, бампери і накладки на порогах; з'явився новий кермо і оновлена ​​панель приладів). У такому вигляді він і проводився по 2009 рік.

В Україні зустрічаються азіатські версії Lancer відомі як Virage. Вони мають хорошу комплектацію: у них світлий салон, вставки під дерево, багатий електропакет, люк. Зовнішні відмінності: збільшені бампера, велика кількість хрому. Комплектувалися вони 1,8-літровим двигуном в парі з АКП.
кузов

Кузови Lancer добре збереглися, завдяки 12-річній захисту від наскрізної корозії. А ось саме ЛКП - м'яке і легко дряпається.

Версію Sport відрізняється спойлером, «тонованим» фарами і більш стильними задніми ліхтарями. Для 1,6-літрових машин спойлер і ліхтарі були доступні в якості опції.

За краш-тестів австралійська ANCAP поставила автомобілю три зірки: 10 балів з 16 за фронтальний удар, стільки ж за бічною. У американській NHTSA - чотири зірки з семи можливих. Пол є слабким місцем при ударі.
салон

Матеріали обробки не дуже дорогі, але добре протистоять зносу. Передні сидіння з вдалим профілем, а мікроліфт входить в базове оснащення.
Ззаду теж досить комфортно. В ногах і над головою місця більш ніж достатньо.

Базова комплектація порадує наявністю підігріву дзеркал і передніх сидінь. Версія Sport комплектувалася спортивним кермом Momo.

Багажник місткий, особливо за мірками класу - всього 430 л. Спинку заднього дивана можна скласти.
Електрообладнання досить надійно. Лише актюатори центрального замка задніх дверей знаходяться в групі ризику. Найчастіше відмови виникають взимку через замерзлого конденсату.

Замок багажника на версіях до 2006 г. в. може клинить через що потрапляє в нього води.

Кондиціонер не сильно холодить, проте така його особливість роботи.

Пульт склопідйомників на водійських дверей страждає від попадання в нього води (під час дощу або миття).
двигуни

Популярний 1,6-літровий двигун може працювати на бензині А-92. Однак він чутливий до якості палива - виходять з ладу свічки, що виражається в нерівномірному роботі.
Завидну динаміку машині забезпечує 2,0-літровий агрегат, турбірована версія якого перевірена в ралійних баталіях на Evolution декількох генерацій. Такий двигун ставили на модель-одноплатформеннік Outlander і на великий седан Galant.

В цілому мотори досить надійні і довговічні. Для стабільної роботи радимо кожні 40-50 тис. Км пробігу чистити форсунки.

Ремінь ГРМ необхідно міняти кожні 80 тис. Км.

Встановлюваний на «арабські» машини 1,8-літровий мотор (140 л Встановлюваний на «арабські» машини 1,8-літровий мотор (140 л. С.) - надійний, перевірений часом силовий агрегат Mitsubishi. Однак в сильні морози у нього згорає стартер.
Утруднений холодний пуск не є якоюсь несправністю.
Трансмісія

Все Lancer, що продавалися в Україні - передньопривідні. Автомобіль йшов в парі з 5-ступінчастою «механікою», або з 4-ступінчастою адаптивною АКП.
У механіці багато хто відзначає занадто легку педаль зчеплення і довгі ходи важеля.

У «дволітрових» МКП підгорають синхронізатори і диски зчеплення при занадто активній їзді.

У коробках (обох) кожні 40 тис. Км необхідно міняти масло, при цьому фільтр під заміну не йде.

АКП арабок є варіатором, що створить додаткові проблеми при ремонті.
Ходова частина

Підвіска незалежна і забезпечує хорошу керованість. Однак плавність ходу не є коником даної моделі.
Кульові опори ходять близько 80 тис. Км, а змінюються вони тільки з важелем. Трохи рідше - через 70 тис. Км - потрібно ремонтувати стійки переднього стабілізатора. Стійки заднього більш довговічні.

Ступичні підшипники проходять 100 тис. Км, а задні пружини 1,6-літрових машин можуть просісти після декількох років експлуатації.

Всі версії оснащені гідропідсилювачем керма. Рейка 2,0-літрових проблем не має. Рейка 1.6 літрової версії можливий так званий стукіт під час проїзду нерівностей при вивернутому кермі. Кермові тяги розбиваються до 40-60 тис. Км, а наконечники тримаються до 60-80 тис. Км.

Викривлення гальмівних дисків і ламаються колісні шпильки є відомою проблемою.

Ціни на запчастини і обслуговування

У змісті Mitsubishi ніколи не вважалася дешевим авто. Це ж стосується і Lancer. Ні, конструктивно він досить простий і багато операцій можна проробляти самостійно. А ось вартість запчастин може непогано вдарити по кишені. Особливо в порівнянні з вартістю самого авто.

З розбірками проблем немає. Це й не дивно, з огляду на кількість автомобілів в країні. Ціни, знову таки, недешеві.

капот - 2000 грн   двері - 1600 грн   задній ліхтар - 800 грн   кришка багажника - 2400 грн   бічне дзеркало - 800 грн   двигун 1 капот - 2000 грн
двері - 1600 грн
задній ліхтар - 800 грн
кришка багажника - 2400 грн
бічне дзеркало - 800 грн
двигун 1.6 - 6000 грн

підсумок

Свого часу седан Lancer IX був самим продаваним серед імпортованих в Україну легковиків. Його досі цінують за надійність, пристосованість до вітчизняних умов і доступну ціну.

Lancer - це якраз приклад автомобіля на кожен день - в міру просторого, в міру практичного, не надто яскравого і позбавленого будь-яких надмірностей, але цілком зручного для "повсякденному житті".

За право володіти настільки вдалим автомобілем ринок диктує такі ціни: від $ 8500 до $ 14000

Мітсубісі Лансер 9 2.0 відгуки

Мітсубісі Лансер 9 автомат

фото салону Мітсубісі Лансер 9

Мітсубісі Лансер Еволюшн 9 відео

Як вибрати старий Mitsubishi Lancer IX?
Як вибрати старий Mitsubishi Lancer IX?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов