Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мобільна комерція завойовує світ

Наша сеть партнеров Banwar

На сьогоднішній день приблизно 40% користувачів мобільних телефонів є власниками смартфонів, що становить 25% від загального населення Землі

На сьогоднішній день приблизно 40% користувачів мобільних телефонів є власниками смартфонів, що становить 25% від загального населення Землі. До кінця 2018 року експерти прогнозують, що кількість користувачів смартфонів збільшиться до 50%. Глобальна мобільна комерція виросла на 31% в першому кварталі 2013 року в зв'язку зі збільшенням користувачів планшетів. На сьогоднішній день мобільна комерція становить 17,4% від загальних онлайн ритейл продажів, це на 13,3% більше, ніж в минулому році. Загальна сума транзакцій в російській мобільної комерції в 2014 році може перевищити $ 3 млрд, що в 2 рази вище за аналогічний показник роком раніше. Це приблизно 18% від усього обсягу ринку е-сommerce. У цій статті ми детально розглянемо сучасний стан та тренди розвитку мобільної комерції на Заході і в Росії.


Мобільна комерція сьогодні і перспективи розвитку.

Мобільні транзакції в світі показують в середньому зростання в 42% річних з 2011 і до прогнозованого 2016. Експерти стверджують, що обсяг ринку до 2018 року складе 617 млрд. Дол. США і 448 млн. Користувачів.

Варто зазначити, що покупки через мобільні девайси здійснюють 65% користувачів планшетів і 34% користувачів смартфонів.

За даними Goldman Sachs:

За даними Goldman Sachs:

Грунтуючись на прогнозах Goldman Sachs і Об'єднаних Націй, до 2018 року приблизно 14,4% від всього 7-мільярдного населення Землі здійснять покупку з мобільного пристрою.

Грунтуючись на прогнозах Goldman Sachs і Об'єднаних Націй, до 2018 року приблизно 14,4% від всього 7-мільярдного населення Землі здійснять покупку з мобільного пристрою

Обсяг вітчизняного ринку е-сommerce в цьому році може досягти $ 16,5 млрд (зростання близько 25%).


Згідно з дослідженням PriceFree, приблизно 40% покупок за їх обсягами доводиться на бронювання квитків і готелів, близько 20% - на покупки електроніки і 10% - на одяг і взуття.

Мобільна комерція Онлайн та Офлайн.

Методи оплати через мобільні пристрої можна розділити на 2 основних типи - онлайн і оффлайн. До онлайн платежів відносяться мобільні гаманці і мобільний банкінг. До оффлайн платежах можна віднести такі технології як NFC, iBeacon і тому подібні. Детальніше кожен з них ми розглянемо далі в статті, а зараз поговоримо про мобільний гаманці.

Мобільний гаманець.


Ми впевнені, що ви знаєте про мобільні гаманцях, але якщо ні, то в основному це зручні веб-додатки, які дозволяють користувачам легко зробити покупку, просто використовуючи PIN-код за допомогою мобільного пристрою. Глобальні онлайн платформи, такі як PayPal, Amazon (Amazon Payments), O2 (O2 Wallet), Apple (Passbook), і Google (Google Wallet) мають доступні версії мобільних гаманців. Судячи з кількості і приросту користувачів можна говорити про великий успіх даних додатків і про те, що вони будуть рости і домінувати на ринках електронної та мобільної комерції.

Як мобільні гаманці працюють?

● Спочатку користувач реєструє свій номер телефону і отримує SMS повідомлення з унікальним кодом.

● Вводимо отриманий код і верифікуємо номер телефону.

● Додаємо дані кредитної картки. До речі, більшість гаманців дозволяють сканувати карту, щоб не витрачати час на введення цифр, сканер сам розпізнає цифри.

● Наступні платежі: користувач повторно вводить свій PIN-код для аутентифікації і перевіряє оплату.

Це швидкий і зручний спосіб здійснювати покупки онлайн, а також значна економія часу на торгових точках. Наприклад, відома всесвітня мережа кав'ярень Starbucks вже давно використовує свій мобільний додаток для проведення транзакцій в кав'ярнях. Крім того, кавовий гігант є в якійсь мірі революціонером в мобільної комерції, завдяки впровадженням нових функцій в свій додаток: Можливість додавати чайові і shake-to-pay (оплата шляхом струсу девайса).


Мобільні гаманці також можуть містити інформацію карт лояльності своїх власників для ще більшої зручності, це означає, що 'фізичні' карти лояльності можуть стати справою минулого.

Існують пристрої, які можуть відправляти персоналізовані повідомлення на девайси поруч знаходяться користувачів з встановленими додатками.

Apple випустив свій власний пристрій і назвав його iBeacons. iBeacons дозволяє рійтейл магазинах відправляти на iPhone своїх покупців вітання, інформацію про продукти, акції, знижки і дозволяє покупцям здійснювати покупки позачергово.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=CipsLFB8KFk


Рітейлери зможуть зорієнтувати товари на відповідну цільову аудиторію, надаючи інформаційну підтримку, а найголовніше, сповіщаючи клієнтів про акції та знижки. iBeacons може стати ідеальним пристроєм для підвищення продажів в офлайні.

Near Field Communication, NFC ( «ближня безконтактна зв'язок») - технологія бездротового високочастотного зв'язку малого радіусу дії, яка дає можливість обміну даними між пристроями, що знаходяться на відстані близько 10 сантиметрів. Технологія NFC в даний час головним чином націлюється на використання в мобільних телефонах і планшетах. Існують три основні області застосування NFC:

● Мобільна покупка в громадському транспорті - розширення існуючої безконтактної інфраструктури.

● Мобільні платежі - пристрій діє як платіжна карта.

● Електронна дошка - мобільний телефон використовується для читання RFID-міток, з вуличних дощок для оголошень, щоб на ходу отримувати інформацію.

У Росії технологія NFC популяризується за рахунок інтересу до неї операторів «великої трійки» - Білайн, Мегафон, МТС. Найбільш затребуваним напрямком є ​​здійснення за допомогою мобільних телефонів оплати проїзду в метрополітені.

Ще 3 роки тому перший експеримент такого роду був проведений московським метро і МТС. Білайн і Мегафон з невеликим відставанням (в 2012 році) запустили подібні проекти: перший в Санкт-Петербурзькому метрополітені, другий - в Екатеринбургском.

Хоча звучить все це досить привабливо, реалізація виявилася далека від ідеалу - нові рішення не отримали популярності у користувачів.

Однак найближчим часом ситуація може змінитися, так як оператори першої трійки вже уклали угоду про розробку та впровадження єдиної платформи для оплати проїзду в метро на базі NFC.

Варто зауважити, що NFC є хоча і вельми перспективною технологією безконтактних платежів, але її розвиток істотно стримується. Це пов'язано з великими часовими і грошовими витратами, необхідними для повсюдного впровадження NFC. Для прийому оплати потрібно придбання і установка в пунктах прийому платежів спеціальних терміналів. Крім того, не всі виробники готові оснащувати моделі мобільних телефонів NFC-чипом.

Не так давно компанія Apple підтвердила чутки і презентувала iPhone 6, який нарешті став підтримувати NFC, що дозволить користувачам iOS ознайомитися і випробувати цю технологію. Крім того, Apple презентувала свою технологію Apple Pay, яка так само розроблена на базі NFC.

Крім того, Apple презентувала свою технологію Apple Pay, яка так само розроблена на базі NFC

Apple Pay складе серйозну конкуренцію "One Touch PayPal" для Ebay. C допомогою One Touch PayPal користувачі можуть оплачувати товари одним лише натисненням через додаток PayPal. Apple Pay буде доступний в 220 000 торгових точках в США. З нетерпінням чекаємо появи даної технології в Росії.

Мобільні сканери штрих-кодів

Технології, що дозволяють сканувати штрих-коди товари у себе вдома - це справжні ноу-хау. Так компанія Amazon представила свій Amazon Dash - невелика чарівна паличка, якою можна сканувати штрих-коди на продуктах будинку. При скануванні продукти автоматично потрапляють в електронну кошик Amazon. Перспектива того, що смартфони теж зможуть виконувати таку функцію, обіцяє величезні зміни в традиційному шопінгу в супермаркетах.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=aFYs9zqYpdM

Email-маркетинг як канал продажів в mobile

З огляду на, що більшість користувачів смартфонів переглядають свої електронні листи на маленьких екранах, цей канал зв'язку стає величезним пріоритетом для брендів. Бренди повинні бути впевнені, що їх маркетингові повідомлення через e-mail відповідають розмірам екранів своїх покупців.

Більше половини (52%) 18-34 літніх користувачів переходять на сайт або в приложени через маркетингові листи в своїх email, а 35% з них в подальшому здійснюють покупки.

QR коди
QR коди


Оплату товарів і послуг за допомогою зчитування QR-кодів можна вважати більш перспективною, ніж NFC-платежі. Причина проста: впровадження цієї технології не вимагає великих витрат. Крім того, QR-коди підтримує абсолютна більшість сучасних смартфонів.

Процедура оплати товарів і послуг через QR-коди досить проста: власник мобільного пристрою викачує спеціальну програму, до якої прив'язує дані своєї банківської картки. Щоб оплатити товар в торговій точці, що має термінал для зчитування кодів, необхідно всього лише сформувати QR-код в програмі і пред'явити його на касі.


Така система кодування є досить успішною і зарекомендувала себе як перспективний спосіб шифрування інформації, що дозволяє її повсюдно застосовувати для здійснення швидких і безпечних мобільних платежів. Один з найяскравіших прикладів реалізації цієї технології - додаток Starbucks, розроблене Square Wallet для оплати товарів у відомій кав'ярні.

Крім того, мобільний стартап Zapper недавно вийшов на ринок з QR код технологією в своєму арсеналі. Zapper - спеціальний додаток, що дозволяє користувачам швидко оплачувати рахунки в кафе і ресторанах, використовуючи платіжну систему MYPOS.


Як це працює можна подивитися на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=Yx7KpVURmZc

висновки

Експерти прогнозують зростання мобільної комерції в світі до 617 млрд. Дол. США до 2018 року. Російський ринок m-commerce може досягти $ 3 млрд, що в 2 рази вище за аналогічний показник роком раніше.

Додатковими драйверами для зростання m-commerce буде подальший зліт популярності смартфонів, поліпшення покриття та зростання обсягів електронних платежів в цілому. Неминучий прорив в сфері m-commerce призведе і до прискорення в розвитку мобільного банкінгу. Перспектива виходу таких технологій як Apple Pay і One Touch PayPal на російський ринок буде мати сприятливий вплив на ріст і розвиток мобільної комерції.

Найближчим часом інвестори, які шукають перспективні і неріскованнимі проекти, можуть звернути свій погляд саме на мобільні платіжні сервіси, як в силу високої динаміки їх зростання, так і через зростаючий клієнтського портфоліо.

В майбутньому весь сегмент m-commerce буде "стягуватися" в сферу мобільних платежів. При цьому великі банки матимуть в своєму арсеналі партнерські контракти з одним або двома мобільними платіжними сервісами.

Як мобільні гаманці працюють?
Com/watch?
Com/watch?
Com/watch?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов