Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Модернізація лампового підсилювача Regent-30 - Udaloff

  1. Модернізація лампового підсилювача Regent-30 Одного разу мені подарували старий пошарпаний роками...
  2. попереднє посилення
  3. Підсилювач потужності
  4. комплектуючі
  5. Вибір типу кабінету для динаміків:
  6. Модернізація лампового підсилювача Regent-30
  7. заземлення
  8. попереднє посилення
  9. Підсилювач потужності
  10. комплектуючі
  11. Вибір типу кабінету для динаміків:
  12. Модернізація лампового підсилювача Regent-30
  13. заземлення
  14. попереднє посилення
  15. Підсилювач потужності
  16. комплектуючі
  17. Вибір типу кабінету для динаміків:

Модернізація лампового підсилювача Regent-30

Наша сеть партнеров Banwar

Одного разу мені подарували старий пошарпаний роками підсилювач Regent 30, вироблений в дружньою нам Німецькій Демократичній Республіці в кінці 60х років минулого століття. Якийсь час він у мене просто припадав пилом, потім заради цікавості вирішив його відновити. Після відновлення крайового підсилювача, вирішив спробувати даний апарат з гітарою і окремим попереднім підсилювачем. Не чекав від цієї затії нічого особливого. Але те, що я почув, було для мене абсолютно несподіваним сюрпризом. У звуці REGENT 30 було все, чого мені не вистачало в сучасних підсилювачах: і яскравість, і підкреслена атака, і при цьому основа звучання залишалася м'якою. На малій гучності тембр зберігався, змінювалося тільки відчуття від акустичних властивостей приміщення. Баланс високих - делікатний по відношенню до інших складових звукової палітри, та й сам підсилювач не має властивості сильно прикрашати верхню середину і те, що вище. Хороший мікс можна було отримати на будь-якій гучності. Цей факт мене порадував, так як я не є прихильником екстремальної гучності. Мені не подобається відчуття, коли звук тисне як прес, і кисті рук і пальці змушені при цьому напружуватися, немов на них повешана кайдани.

Через деякий час я вмонтував в шасі крайового підсилювача Regent 30 невеликий попередній підсилювач, який відрізнявся від оригіналу. Все це було оформлено у вигляді окремої невеликої голови. У режими роботи крайового підсилювача були внесені невеликі зміни, і в результаті вийшов більш універсальний по звучанню підсилювач, ніж ті, що я використовував раніше: Marshall BluesBreaker і Peavey Classic 50.

У режими роботи крайового підсилювача були внесені невеликі зміни, і в результаті вийшов більш універсальний по звучанню підсилювач, ніж ті, що я використовував раніше: Marshall BluesBreaker і Peavey Classic 50

Тут знаходяться схеми оригіналу Regent 30 і мій варіант Regent 30 Upgrade

Світлина Regent 30 до модернізації

Можливо скептикам буде незрозуміло, чому ж перероблений Regent 30 може бути краще відомих і добре зарекомендували себе брендових підсилювачів.

відповім:

  1. Режим роботи вихідного каскаду клас А.
  2. Більш якісний вихідний трансформатор, ніж у перерахованих вище підсилювачів.
  3. Менш пофарбований звук, що дає великі можливості при обробці гітарного трека в Далі, якщо потрібно отримати певний тембр в міксі.
  4. Невеликі габарити і компакт.
  5. Можливість використання підсилювача як в концертних умовах, так в і домашніх.

Шкода, що дістати REGENT 30 зараз проблема. Навіть на інтернет аукціонах це велика рідкість, хоча на початку 90-х років минулого століття їх іноді просто викидали, вважаючи це пережитком минулого. Для тих, у кого є такий підсилювач і паяльник, а також певний досвід, може бути корисна інформація про переробку Regent 30 з урахуванням сучасних вимог. Тим самим ми отримаємо підсилювач, позбавлений недоліків серійної моделі, з дуже гідним звуком і необхідними органами управління.

Перш, ніж приступити до практики, опишу з якими труднощами ви можете зіткнутися, маючи на руках підсилювач 25-30 річної давності:

  1. Окислення контактів в лампових панелях;
  2. несправні електролітичні конденсатори в фільтрі блоку живлення;
  3. Струмопровідний наліт на панелях кріплення деталей;
  4. несправні резистори в анодному джерелі живлення;
  5. оголені від перегріву проводу;
  6. замикання високовольтних конденсаторів з корпусом через спроби недосвідчених любителів відремонтувати підсилювач.

Окислення контактів в лампових панелях;   несправні електролітичні конденсатори в фільтрі блоку живлення;   Струмопровідний наліт на панелях кріплення деталей;   несправні резистори в анодному джерелі живлення;   оголені від перегріву проводу;   замикання високовольтних конденсаторів з корпусом через спроби недосвідчених любителів відремонтувати підсилювач

Якщо підсилювач довго не включали, перевірте в першу чергу електроліти, діоди, трансформатор і весь ланцюг харчування на відсутність коротко замкнутих контактів. Якщо під рукою є тільки тестер, необхідно заміряти опір мережевий обмотки у силового трансформатора 220v, воно повинно бути 7,1 Ом. Далі - анодні секції звукового трансформатора, опір має бути 68,4 у одній обмотки і 59,6 у інший, зрозуміло вимірювати слід через середню точку, куди подається висока напруга для анодів потужних ламп. Але такий підручний спосіб вимірювання не гарантує, що у вас не буде пари з короткозамкнутих витків. Тому не буде зайвим перевірити мережевий трансформатор на нагрів. Для підстраховки слід відключити анодне живлення за допомогою запобіжника ANODE. Поки підсилювач не підтверджена, невідомо, чи все в порядку. Підсилювач в мережу слід включати плавно, через латор. Транформатор не повинен нагріватися вище 45 градусів протягом 30 хв. Якщо з цим порядок, то можна в подальшому, якщо підсилювач в робочому стані, перевірити АГЧ. Для цього можна підключити генератор до входу фазоинвертора крайового підсилювача і виміряти за допомогою аналізатора спектра частотну харатеристику і її нерівномірність. З справним вихідним трансформатором і лампами досить рівно відтворюються 20-2000гц з невеликим підйом на 1db в області 300Гц. Якщо є коротко замкнуті витки, то в області 10000-20000гц будуть завали АЧХ.

Якщо є коротко замкнуті витки, то в області 10000-20000гц будуть завали АЧХ

заземлення

В оригіналі блоку підсилювача потужності Regent 30 розводка маси зроблена, м'яко кажучи, на бюджетному рівні. В ті часи багато серійних підсилювачі мали таку недоробку, включаючи відомі бренди, так як в той час активно використовувалися електролітичні конденсатори з негативним висновком на корпус. Їх було набагато простіше кріпити на різьбі без «зайвих» проводів прямо до шасі. Таким чином контакт шасі з землею схеми відбувався в декількох місцях, що призводило до утворення паразитних контурів і заменть збільшувало фон. Якщо зайвий фон вам ні до чого, слід ізолювати негативні висновки електролітичних конденсаторів від шасі підсилювача. Потім з'єднати всі висновки в одній точці, особливо це важливо для силових ланцюгів. До них відносяться: C21, C19, C18, C17, R33, R29, C15. Далі ця точка з'єднаються з залізним корпусом тільки в одному місці, поруч із терміналом підсилювача. Провід повинен бути з мінімальним внутрішнім опором.

попереднє посилення

Інтерес для нас представляє тільки крайовий підсилювач потужності, зібраний на П образному шасі. Пропоную безпосередньо туди і вбудувати відмінний від серійного попередній підсилювач (див схему). Збирати його можна навісним монтажем, використовуючи контактний ряд 2х пластин. Якщо немає готових, можна використовувати смужки склотекстоліти, для поділу контактів мікродрель з мікрофрезой. Лампу стандартного розміру використовувати в цьому випадку важко, краще для цих цілей застосувати мініатюрний подвійний тріод 6н17п-б, що застосовувався раніше в військовій техніці. Характеристики лампи добре підходять для попереднього посилення, так і сама лампа буде давати більш цікавий і яскравий звук, ніж традиційна 12AX7, а це добре буде поєднуватися з м'яким тембром вихідного підсилювача. Живити напруження попереднього підсилювача і фазоинвертора слід тільки постійною напругою. В мережевому трансформаторі Regent 30 є окремі висновки для цього. Необхідно додати тільки діодний міст і електролітічекіе конденсатори, діоди не менше 3А. Місце, де можна розташувати попередній підсилювач, є тільки поруч з вихідним трансформатором. Розташовується він над обмотками вихідного трансформатора. Зрозуміло, при такій близькості збірки попереднього підсилювача до вихідного трансформатора, обов'язково виникне на певній гучності позитивний зворотний зв'язок, що буде проявлятися у вигляді паразитних генерацій. Щоб цього не сталося, необхідно встановити між вихідним трансформатором і попереднім підсилювачем екран зі сталі або сплавами на її основі. Мідь, латунь і алюміній не підходять в якості екрану, так як є діамагнетиками, а електромагнітні поля, що наводяться вихідним трансформатором, в стані екранувати тільки ферромагнетики. Готову збірку і розташування темброблока ви можете бачити на фотографіях. Номінали резисторів в ланцюзі анодного харчування, природно, відрізняються від оригіналу і розраховані на роботу з попереднім підсилювачем на одній лампі 6н17п.

Підсилювач потужності

В Regent 30 використовується схема подвоєння напруги для живлення анодного частини ламп. В оригіналі удвоителя стоять конденсатори 200мкФ, пропоную їх замінити на 560мкф. Це забезпечить кращу фільтрацію і збільшить струм анодного джерела, соответсвенно і потужність підсилювача. Оригінальні діоди Sy106 краще замінити на д237в і ретельно підібрати їх по зворотним опорам. Ще можна додати функцію управління негативним зворотним зв'язком, це дозволить більш гнучко налаштовувати потрібний тембр. У вихідному каскаді можна використовувати лампи EL34, 6L6, або якщо у вас багато 6П3С, можна і їх використовувати, але потужність буде трохи менше, краще використовувати зі старих запасів 6П3С-е. Потужність переробленого підсилювача вийшла 37ватт, при 405V на анодах, EL34 з більш м'яким режимом класу А. Якщо є бажання ще трохи збільшити потужність, то можна домотать вторинну обмотку, в оригіналі 380 витків. Але не варто забувати, що чим вище напруга ви подасте на аноди вихідних ламп, тим раніше вони вийдуть з ладу, більш 430v не рекомендується. Термін служби ламп ще буде сильно залежати від гучності, на якій ви будете грати. На максимальній гучності термін служби вихідних ламп складе приблизно 2-3 місяці. Ще слід звернути увагу на з'єднання висновків в вихідному трансформаторі для з'єднання з навантаженням. Там є 4 незалежних обмотки, і вони повинні бути з'єднані паралельно, при використанні динаміка 8 ом. Після того як підсилювач зібраний, слід включити генератор і осцилограф, і відрегулювати струм спокою вихідного каскаду за допомогою підбору номіналу резистора R29. Для пари ламп 6П3С струм спокою повинен бути не більше 100мА, для EL34 - 120мА. Лампи, природно, повинні бути підібрані в пару за характеристиками. На екрані осцилографи не повинно бути сходинок в межах всього частотного діапозона підсилювача.

комплектуючі

Як розділових конденсаторів використовувати тільки плівкові, ніякої кераміки там бути не повинно. Зібраний підсилювач звучить більш м'яко, ніж більшість сучасних підсилювачів, які можна бачити в магазинах. Тембр рівний, верхня середина не підкреслена. Тому, якщо Вам потрібно більше фатальне і яскраве звучання, рекомендую використовувати з Regent 30 12дюймовие динаміки Celestion GreenBack. Для любителів класичного звучання добре підійдуть динаміки Celestion Vintage30. C звичайної серією Celestion звук буде не такий виразний.

Вибір типу кабінету для динаміків:

З відкритим кабінетом звучання буде сильно залежати від приміщення, і низ буде не таким щільним як з закритим кабінетом. Якщо вам не потрібна велика гучність, можна використовувати кабінет 1х12 .
Якщо Ви звикли до великих кабінетах, можна використовувати варіант 4х12 .

Євген Удалов

Модернізація лампового підсилювача Regent-30

Одного разу мені подарували старий пошарпаний роками підсилювач Regent 30, вироблений в дружньою нам Німецькій Демократичній Республіці в кінці 60х років минулого століття. Якийсь час він у мене просто припадав пилом, потім заради цікавості вирішив його відновити. Після відновлення крайового підсилювача, вирішив спробувати даний апарат з гітарою і окремим попереднім підсилювачем. Не чекав від цієї затії нічого особливого. Але те, що я почув, було для мене абсолютно несподіваним сюрпризом. У звуці REGENT 30 було все, чого мені не вистачало в сучасних підсилювачах: і яскравість, і підкреслена атака, і при цьому основа звучання залишалася м'якою. На малій гучності тембр зберігався, змінювалося тільки відчуття від акустичних властивостей приміщення. Баланс високих - делікатний по відношенню до інших складових звукової палітри, та й сам підсилювач не має властивості сильно прикрашати верхню середину і те, що вище. Хороший мікс можна було отримати на будь-якій гучності. Цей факт мене порадував, так як я не є прихильником екстремальної гучності. Мені не подобається відчуття, коли звук тисне як прес, і кисті рук і пальці змушені при цьому напружуватися, немов на них повешана кайдани.

Через деякий час я вмонтував в шасі крайового підсилювача Regent 30 невеликий попередній підсилювач, який відрізнявся від оригіналу. Все це було оформлено у вигляді окремої невеликої голови. У режими роботи крайового підсилювача були внесені невеликі зміни, і в результаті вийшов більш універсальний по звучанню підсилювач, ніж ті, що я використовував раніше: Marshall BluesBreaker і Peavey Classic 50.

У режими роботи крайового підсилювача були внесені невеликі зміни, і в результаті вийшов більш універсальний по звучанню підсилювач, ніж ті, що я використовував раніше: Marshall BluesBreaker і Peavey Classic 50

Тут знаходяться схеми оригіналу Regent 30 і мій варіант Regent 30 Upgrade

Світлина Regent 30 до модернізації

Можливо скептикам буде незрозуміло, чому ж перероблений Regent 30 може бути краще відомих і добре зарекомендували себе брендових підсилювачів.

відповім:

  1. Режим роботи вихідного каскаду клас А.
  2. Більш якісний вихідний трансформатор, ніж у перерахованих вище підсилювачів.
  3. Менш пофарбований звук, що дає великі можливості при обробці гітарного трека в Далі, якщо потрібно отримати певний тембр в міксі.
  4. Невеликі габарити і компакт.
  5. Можливість використання підсилювача як в концертних умовах, так в і домашніх.

Шкода, що дістати REGENT 30 зараз проблема. Навіть на інтернет аукціонах це велика рідкість, хоча на початку 90-х років минулого століття їх іноді просто викидали, вважаючи це пережитком минулого. Для тих, у кого є такий підсилювач і паяльник, а також певний досвід, може бути корисна інформація про переробку Regent 30 з урахуванням сучасних вимог. Тим самим ми отримаємо підсилювач, позбавлений недоліків серійної моделі, з дуже гідним звуком і необхідними органами управління.

Перш, ніж приступити до практики, опишу з якими труднощами ви можете зіткнутися, маючи на руках підсилювач 25-30 річної давності:

  1. Окислення контактів в лампових панелях;
  2. несправні електролітичні конденсатори в фільтрі блоку живлення;
  3. Струмопровідний наліт на панелях кріплення деталей;
  4. несправні резистори в анодному джерелі живлення;
  5. оголені від перегріву проводу;
  6. замикання високовольтних конденсаторів з корпусом через спроби недосвідчених любителів відремонтувати підсилювач.

Окислення контактів в лампових панелях;   несправні електролітичні конденсатори в фільтрі блоку живлення;   Струмопровідний наліт на панелях кріплення деталей;   несправні резистори в анодному джерелі живлення;   оголені від перегріву проводу;   замикання високовольтних конденсаторів з корпусом через спроби недосвідчених любителів відремонтувати підсилювач

Якщо підсилювач довго не включали, перевірте в першу чергу електроліти, діоди, трансформатор і весь ланцюг харчування на відсутність коротко замкнутих контактів. Якщо під рукою є тільки тестер, необхідно заміряти опір мережевий обмотки у силового трансформатора 220v, воно повинно бути 7,1 Ом. Далі - анодні секції звукового трансформатора, опір має бути 68,4 у одній обмотки і 59,6 у інший, зрозуміло вимірювати слід через середню точку, куди подається висока напруга для анодів потужних ламп. Але такий підручний спосіб вимірювання не гарантує, що у вас не буде пари з короткозамкнутих витків. Тому не буде зайвим перевірити мережевий трансформатор на нагрів. Для підстраховки слід відключити анодне живлення за допомогою запобіжника ANODE. Поки підсилювач не підтверджена, невідомо, чи все в порядку. Підсилювач в мережу слід включати плавно, через латор. Транформатор не повинен нагріватися вище 45 градусів протягом 30 хв. Якщо з цим порядок, то можна в подальшому, якщо підсилювач в робочому стані, перевірити АГЧ. Для цього можна підключити генератор до входу фазоинвертора крайового підсилювача і виміряти за допомогою аналізатора спектра частотну харатеристику і її нерівномірність. З справним вихідним трансформатором і лампами досить рівно відтворюються 20-2000гц з невеликим підйом на 1db в області 300Гц. Якщо є коротко замкнуті витки, то в області 10000-20000гц будуть завали АЧХ.

Якщо є коротко замкнуті витки, то в області 10000-20000гц будуть завали АЧХ

заземлення

В оригіналі блоку підсилювача потужності Regent 30 розводка маси зроблена, м'яко кажучи, на бюджетному рівні. В ті часи багато серійних підсилювачі мали таку недоробку, включаючи відомі бренди, так як в той час активно використовувалися електролітичні конденсатори з негативним висновком на корпус. Їх було набагато простіше кріпити на різьбі без «зайвих» проводів прямо до шасі. Таким чином контакт шасі з землею схеми відбувався в декількох місцях, що призводило до утворення паразитних контурів і заменть збільшувало фон. Якщо зайвий фон вам ні до чого, слід ізолювати негативні висновки електролітичних конденсаторів від шасі підсилювача. Потім з'єднати всі висновки в одній точці, особливо це важливо для силових ланцюгів. До них відносяться: C21, C19, C18, C17, R33, R29, C15. Далі ця точка з'єднаються з залізним корпусом тільки в одному місці, поруч із терміналом підсилювача. Провід повинен бути з мінімальним внутрішнім опором.

попереднє посилення

Інтерес для нас представляє тільки крайовий підсилювач потужності, зібраний на П образному шасі. Пропоную безпосередньо туди і вбудувати відмінний від серійного попередній підсилювач (див схему). Збирати його можна навісним монтажем, використовуючи контактний ряд 2х пластин. Якщо немає готових, можна використовувати смужки склотекстоліти, для поділу контактів мікродрель з мікрофрезой. Лампу стандартного розміру використовувати в цьому випадку важко, краще для цих цілей застосувати мініатюрний подвійний тріод 6н17п-б, що застосовувався раніше в військовій техніці. Характеристики лампи добре підходять для попереднього посилення, так і сама лампа буде давати більш цікавий і яскравий звук, ніж традиційна 12AX7, а це добре буде поєднуватися з м'яким тембром вихідного підсилювача. Живити напруження попереднього підсилювача і фазоинвертора слід тільки постійною напругою. В мережевому трансформаторі Regent 30 є окремі висновки для цього. Необхідно додати тільки діодний міст і електролітічекіе конденсатори, діоди не менше 3А. Місце, де можна розташувати попередній підсилювач, є тільки поруч з вихідним трансформатором. Розташовується він над обмотками вихідного трансформатора. Зрозуміло, при такій близькості збірки попереднього підсилювача до вихідного трансформатора, обов'язково виникне на певній гучності позитивний зворотний зв'язок, що буде проявлятися у вигляді паразитних генерацій. Щоб цього не сталося, необхідно встановити між вихідним трансформатором і попереднім підсилювачем екран зі сталі або сплавами на її основі. Мідь, латунь і алюміній не підходять в якості екрану, так як є діамагнетиками, а електромагнітні поля, що наводяться вихідним трансформатором, в стані екранувати тільки ферромагнетики. Готову збірку і розташування темброблока ви можете бачити на фотографіях. Номінали резисторів в ланцюзі анодного харчування, природно, відрізняються від оригіналу і розраховані на роботу з попереднім підсилювачем на одній лампі 6н17п.

Підсилювач потужності

В Regent 30 використовується схема подвоєння напруги для живлення анодного частини ламп. В оригіналі удвоителя стоять конденсатори 200мкФ, пропоную їх замінити на 560мкф. Це забезпечить кращу фільтрацію і збільшить струм анодного джерела, соответсвенно і потужність підсилювача. Оригінальні діоди Sy106 краще замінити на д237в і ретельно підібрати їх по зворотним опорам. Ще можна додати функцію управління негативним зворотним зв'язком, це дозволить більш гнучко налаштовувати потрібний тембр. У вихідному каскаді можна використовувати лампи EL34, 6L6, або якщо у вас багато 6П3С, можна і їх використовувати, але потужність буде трохи менше, краще використовувати зі старих запасів 6П3С-е. Потужність переробленого підсилювача вийшла 37ватт, при 405V на анодах, EL34 з більш м'яким режимом класу А. Якщо є бажання ще трохи збільшити потужність, то можна домотать вторинну обмотку, в оригіналі 380 витків. Але не варто забувати, що чим вище напруга ви подасте на аноди вихідних ламп, тим раніше вони вийдуть з ладу, більш 430v не рекомендується. Термін служби ламп ще буде сильно залежати від гучності, на якій ви будете грати. На максимальній гучності термін служби вихідних ламп складе приблизно 2-3 місяці. Ще слід звернути увагу на з'єднання висновків в вихідному трансформаторі для з'єднання з навантаженням. Там є 4 незалежних обмотки, і вони повинні бути з'єднані паралельно, при використанні динаміка 8 ом. Після того як підсилювач зібраний, слід включити генератор і осцилограф, і відрегулювати струм спокою вихідного каскаду за допомогою підбору номіналу резистора R29. Для пари ламп 6П3С струм спокою повинен бути не більше 100мА, для EL34 - 120мА. Лампи, природно, повинні бути підібрані в пару за характеристиками. На екрані осцилографи не повинно бути сходинок в межах всього частотного діапозона підсилювача.

комплектуючі

Як розділових конденсаторів використовувати тільки плівкові, ніякої кераміки там бути не повинно. Зібраний підсилювач звучить більш м'яко, ніж більшість сучасних підсилювачів, які можна бачити в магазинах. Тембр рівний, верхня середина не підкреслена. Тому, якщо Вам потрібно більше фатальне і яскраве звучання, рекомендую використовувати з Regent 30 12дюймовие динаміки Celestion GreenBack. Для любителів класичного звучання добре підійдуть динаміки Celestion Vintage30. C звичайної серією Celestion звук буде не такий виразний.

Вибір типу кабінету для динаміків:

З відкритим кабінетом звучання буде сильно залежати від приміщення, і низ буде не таким щільним як з закритим кабінетом. Якщо вам не потрібна велика гучність, можна використовувати кабінет 1х12 .
Якщо Ви звикли до великих кабінетах, можна використовувати варіант 4х12 .

Євген Удалов

Модернізація лампового підсилювача Regent-30

Одного разу мені подарували старий пошарпаний роками підсилювач Regent 30, вироблений в дружньою нам Німецькій Демократичній Республіці в кінці 60х років минулого століття. Якийсь час він у мене просто припадав пилом, потім заради цікавості вирішив його відновити. Після відновлення крайового підсилювача, вирішив спробувати даний апарат з гітарою і окремим попереднім підсилювачем. Не чекав від цієї затії нічого особливого. Але те, що я почув, було для мене абсолютно несподіваним сюрпризом. У звуці REGENT 30 було все, чого мені не вистачало в сучасних підсилювачах: і яскравість, і підкреслена атака, і при цьому основа звучання залишалася м'якою. На малій гучності тембр зберігався, змінювалося тільки відчуття від акустичних властивостей приміщення. Баланс високих - делікатний по відношенню до інших складових звукової палітри, та й сам підсилювач не має властивості сильно прикрашати верхню середину і те, що вище. Хороший мікс можна було отримати на будь-якій гучності. Цей факт мене порадував, так як я не є прихильником екстремальної гучності. Мені не подобається відчуття, коли звук тисне як прес, і кисті рук і пальці змушені при цьому напружуватися, немов на них повешана кайдани.

Через деякий час я вмонтував в шасі крайового підсилювача Regent 30 невеликий попередній підсилювач, який відрізнявся від оригіналу. Все це було оформлено у вигляді окремої невеликої голови. У режими роботи крайового підсилювача були внесені невеликі зміни, і в результаті вийшов більш універсальний по звучанню підсилювач, ніж ті, що я використовував раніше: Marshall BluesBreaker і Peavey Classic 50.

У режими роботи крайового підсилювача були внесені невеликі зміни, і в результаті вийшов більш універсальний по звучанню підсилювач, ніж ті, що я використовував раніше: Marshall BluesBreaker і Peavey Classic 50

Тут знаходяться схеми оригіналу Regent 30 і мій варіант Regent 30 Upgrade

Світлина Regent 30 до модернізації

Можливо скептикам буде незрозуміло, чому ж перероблений Regent 30 може бути краще відомих і добре зарекомендували себе брендових підсилювачів.

відповім:

  1. Режим роботи вихідного каскаду клас А.
  2. Більш якісний вихідний трансформатор, ніж у перерахованих вище підсилювачів.
  3. Менш пофарбований звук, що дає великі можливості при обробці гітарного трека в Далі, якщо потрібно отримати певний тембр в міксі.
  4. Невеликі габарити і компакт.
  5. Можливість використання підсилювача як в концертних умовах, так в і домашніх.

Шкода, що дістати REGENT 30 зараз проблема. Навіть на інтернет аукціонах це велика рідкість, хоча на початку 90-х років минулого століття їх іноді просто викидали, вважаючи це пережитком минулого. Для тих, у кого є такий підсилювач і паяльник, а також певний досвід, може бути корисна інформація про переробку Regent 30 з урахуванням сучасних вимог. Тим самим ми отримаємо підсилювач, позбавлений недоліків серійної моделі, з дуже гідним звуком і необхідними органами управління.

Перш, ніж приступити до практики, опишу з якими труднощами ви можете зіткнутися, маючи на руках підсилювач 25-30 річної давності:

  1. Окислення контактів в лампових панелях;
  2. несправні електролітичні конденсатори в фільтрі блоку живлення;
  3. Струмопровідний наліт на панелях кріплення деталей;
  4. несправні резистори в анодному джерелі живлення;
  5. оголені від перегріву проводу;
  6. замикання високовольтних конденсаторів з корпусом через спроби недосвідчених любителів відремонтувати підсилювач.

Окислення контактів в лампових панелях;   несправні електролітичні конденсатори в фільтрі блоку живлення;   Струмопровідний наліт на панелях кріплення деталей;   несправні резистори в анодному джерелі живлення;   оголені від перегріву проводу;   замикання високовольтних конденсаторів з корпусом через спроби недосвідчених любителів відремонтувати підсилювач

Якщо підсилювач довго не включали, перевірте в першу чергу електроліти, діоди, трансформатор і весь ланцюг харчування на відсутність коротко замкнутих контактів. Якщо під рукою є тільки тестер, необхідно заміряти опір мережевий обмотки у силового трансформатора 220v, воно повинно бути 7,1 Ом. Далі - анодні секції звукового трансформатора, опір має бути 68,4 у одній обмотки і 59,6 у інший, зрозуміло вимірювати слід через середню точку, куди подається висока напруга для анодів потужних ламп. Але такий підручний спосіб вимірювання не гарантує, що у вас не буде пари з короткозамкнутих витків. Тому не буде зайвим перевірити мережевий трансформатор на нагрів. Для підстраховки слід відключити анодне живлення за допомогою запобіжника ANODE. Поки підсилювач не підтверджена, невідомо, чи все в порядку. Підсилювач в мережу слід включати плавно, через латор. Транформатор не повинен нагріватися вище 45 градусів протягом 30 хв. Якщо з цим порядок, то можна в подальшому, якщо підсилювач в робочому стані, перевірити АГЧ. Для цього можна підключити генератор до входу фазоинвертора крайового підсилювача і виміряти за допомогою аналізатора спектра частотну харатеристику і її нерівномірність. З справним вихідним трансформатором і лампами досить рівно відтворюються 20-2000гц з невеликим підйом на 1db в області 300Гц. Якщо є коротко замкнуті витки, то в області 10000-20000гц будуть завали АЧХ.

Якщо є коротко замкнуті витки, то в області 10000-20000гц будуть завали АЧХ

заземлення

В оригіналі блоку підсилювача потужності Regent 30 розводка маси зроблена, м'яко кажучи, на бюджетному рівні. В ті часи багато серійних підсилювачі мали таку недоробку, включаючи відомі бренди, так як в той час активно використовувалися електролітичні конденсатори з негативним висновком на корпус. Їх було набагато простіше кріпити на різьбі без «зайвих» проводів прямо до шасі. Таким чином контакт шасі з землею схеми відбувався в декількох місцях, що призводило до утворення паразитних контурів і заменть збільшувало фон. Якщо зайвий фон вам ні до чого, слід ізолювати негативні висновки електролітичних конденсаторів від шасі підсилювача. Потім з'єднати всі висновки в одній точці, особливо це важливо для силових ланцюгів. До них відносяться: C21, C19, C18, C17, R33, R29, C15. Далі ця точка з'єднаються з залізним корпусом тільки в одному місці, поруч із терміналом підсилювача. Провід повинен бути з мінімальним внутрішнім опором.

попереднє посилення

Інтерес для нас представляє тільки крайовий підсилювач потужності, зібраний на П образному шасі. Пропоную безпосередньо туди і вбудувати відмінний від серійного попередній підсилювач (див схему). Збирати його можна навісним монтажем, використовуючи контактний ряд 2х пластин. Якщо немає готових, можна використовувати смужки склотекстоліти, для поділу контактів мікродрель з мікрофрезой. Лампу стандартного розміру використовувати в цьому випадку важко, краще для цих цілей застосувати мініатюрний подвійний тріод 6н17п-б, що застосовувався раніше в військовій техніці. Характеристики лампи добре підходять для попереднього посилення, так і сама лампа буде давати більш цікавий і яскравий звук, ніж традиційна 12AX7, а це добре буде поєднуватися з м'яким тембром вихідного підсилювача. Живити напруження попереднього підсилювача і фазоинвертора слід тільки постійною напругою. В мережевому трансформаторі Regent 30 є окремі висновки для цього. Необхідно додати тільки діодний міст і електролітічекіе конденсатори, діоди не менше 3А. Місце, де можна розташувати попередній підсилювач, є тільки поруч з вихідним трансформатором. Розташовується він над обмотками вихідного трансформатора. Зрозуміло, при такій близькості збірки попереднього підсилювача до вихідного трансформатора, обов'язково виникне на певній гучності позитивний зворотний зв'язок, що буде проявлятися у вигляді паразитних генерацій. Щоб цього не сталося, необхідно встановити між вихідним трансформатором і попереднім підсилювачем екран зі сталі або сплавами на її основі. Мідь, латунь і алюміній не підходять в якості екрану, так як є діамагнетиками, а електромагнітні поля, що наводяться вихідним трансформатором, в стані екранувати тільки ферромагнетики. Готову збірку і розташування темброблока ви можете бачити на фотографіях. Номінали резисторів в ланцюзі анодного харчування, природно, відрізняються від оригіналу і розраховані на роботу з попереднім підсилювачем на одній лампі 6н17п.

Підсилювач потужності

В Regent 30 використовується схема подвоєння напруги для живлення анодного частини ламп. В оригіналі удвоителя стоять конденсатори 200мкФ, пропоную їх замінити на 560мкф. Це забезпечить кращу фільтрацію і збільшить струм анодного джерела, соответсвенно і потужність підсилювача. Оригінальні діоди Sy106 краще замінити на д237в і ретельно підібрати їх по зворотним опорам. Ще можна додати функцію управління негативним зворотним зв'язком, це дозволить більш гнучко налаштовувати потрібний тембр. У вихідному каскаді можна використовувати лампи EL34, 6L6, або якщо у вас багато 6П3С, можна і їх використовувати, але потужність буде трохи менше, краще використовувати зі старих запасів 6П3С-е. Потужність переробленого підсилювача вийшла 37ватт, при 405V на анодах, EL34 з більш м'яким режимом класу А. Якщо є бажання ще трохи збільшити потужність, то можна домотать вторинну обмотку, в оригіналі 380 витків. Але не варто забувати, що чим вище напруга ви подасте на аноди вихідних ламп, тим раніше вони вийдуть з ладу, більш 430v не рекомендується. Термін служби ламп ще буде сильно залежати від гучності, на якій ви будете грати. На максимальній гучності термін служби вихідних ламп складе приблизно 2-3 місяці. Ще слід звернути увагу на з'єднання висновків в вихідному трансформаторі для з'єднання з навантаженням. Там є 4 незалежних обмотки, і вони повинні бути з'єднані паралельно, при використанні динаміка 8 ом. Після того як підсилювач зібраний, слід включити генератор і осцилограф, і відрегулювати струм спокою вихідного каскаду за допомогою підбору номіналу резистора R29. Для пари ламп 6П3С струм спокою повинен бути не більше 100мА, для EL34 - 120мА. Лампи, природно, повинні бути підібрані в пару за характеристиками. На екрані осцилографи не повинно бути сходинок в межах всього частотного діапозона підсилювача.

комплектуючі

Як розділових конденсаторів використовувати тільки плівкові, ніякої кераміки там бути не повинно. Зібраний підсилювач звучить більш м'яко, ніж більшість сучасних підсилювачів, які можна бачити в магазинах. Тембр рівний, верхня середина не підкреслена. Тому, якщо Вам потрібно більше фатальне і яскраве звучання, рекомендую використовувати з Regent 30 12дюймовие динаміки Celestion GreenBack. Для любителів класичного звучання добре підійдуть динаміки Celestion Vintage30. C звичайної серією Celestion звук буде не такий виразний.

Вибір типу кабінету для динаміків:

З відкритим кабінетом звучання буде сильно залежати від приміщення, і низ буде не таким щільним як з закритим кабінетом. Якщо вам не потрібна велика гучність, можна використовувати кабінет 1х12 .
Якщо Ви звикли до великих кабінетах, можна використовувати варіант 4х12 .

Євген Удалов

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов